Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    Há skacok én a karácsony utáni nyugiban adtam még egy esélyt a Nioh első részének. Azt kell tudni, hogy én egyszer már próbálkoztam vele, de az első bosst sem tudtam akkor leverni. Nem hagyott nyugodni a dolog, főleg, hogy megvan eredetiben a complete edition és én egyébként is mindennel is szeretek játszani, mondom adok hát neki még egy esélyt.

    Most a 2. bossig sikerült eljutnom, a barlangban lévő sugárzó szépségű vámpírcsajsziig. Levert és egyelőre itt vagyok, de mostmár legalább kaptam egy átfogóbb képet a játékról, harcrendszerről, ezúttal már használom a perfect ki pulset stb.

    Egyébként nagy souls veterán vagyok, többször végigtoltam az összes soulsbornesekiro játékot, de kövezzetek meg ez nehezebb mindegyiknél. Lehet a buildemben lesz a hiba, mert ahogy visszaolvasgattam a kezdeti kommenteket, a legtöbbeteknek pont, hogy könnyebb volt, mint pl. egy Bloodborne. Én a soulsokban mindig a nagy masszív str buildeket szerettem, így itt is lassú high vagy medium stances baltával nyomulok és 90%-os felszerelés terheltséggel. A yokka yui nemtudom mi lényeg nagyon erősek, ha nem használom a living weapon ultimatet akkor alig alig birok egyet is legyőzni és ezek a barlangos pályán pl. 3-4-esével vannak egymásmellé lepakolgatva... egyszer találnak el és haltam. Mezei zsiványok meg kis lényeg 2 ütéstől halnak, azok nem kihívás, de ezek az átalakulós lények nagyon nagyon erősek ellenem valamiért.

    Nekem az interface is egy nagy katyvasz, a skillfejlesztéseket full nemlátom át hihetetlen hosszú görgetős listája van, nagyon igénytelenül van megcsinálva, totál nem felhasználóbarát. Költeni nem is merek skill pontot (van kb 26 weapon skillem elköltetlenül) mert nem tudom még azt se milyen fegyverrel akarok majd menni és nem akarom hogy felesbe menjenek a pontjaim. Dyoko magicet sem használom szintén e miatt.

    Ez a kis pulse is fasza újdonság lenne, hasonlót még nem láttam sehol, csak az abaj vele hogy irritál. Ütögetek, figyelem a támadásomat, közben az ujjam már a dodge gombon, de közben nézem, hogy mit reagál az ellenfél, de közben arra is figyeljek, hogy a pulset jókor toljam. Sokszor annyi mindent nyomnék már így beidegződésből, hogy van, hogy emiatt semmit nem nyomok, ilyen velem soha nem volt a soulsok alatt, ott tudtam a harcra figyelni 100%-san, itt valahogy ez nem megy, nagyon megvan kavarva ez a harcrendszer.

    Valószínű ott lesz a fő baj, hogy nem str buildet kellene csinálni, mert ahogy néztem gameplayeket kb soha senkit nem látok heavy weaponnal játszani ezt a játékot, mindenki a láncos csáklyával megy vagy max valami karddal. Majd még megpróbálom úgy is 70% alatti burdennel.

    Nekem mint aki most csöppent így jobban bele a Niohba, annyira nem jött be, nem rossz játék, de nálam pl. egy Bloodborne vagy DS3 egészen más szinten van a fegyverek súlyozásában, ahogyan érzed az ütéseket, a pályatervezésben, grafikában, szörny sokszínűségben, és még a minimalista kezelőfelületben is, ahol minden a képdbe van tolva, minden pár óra játék után tök világos és átlátható. Ez nekem a keleti MMO feelinget hozza, kicsit már túl japán az egész így mozgásban, harcokban, intercafeban, bonyolultságban.

    Ez csak a személyes véleményem, akinek tetszik azt nem akarom ezzel megbántani, szerettem volna szeretni ezt a játékot, ha értitek, mert mégis csak souls-like, de valahogy kivet magából.

Új hozzászólás Aktív témák