Új hozzászólás Aktív témák
-
#75114240
törölt tag
Szerintem sem hozzád sem szóltam, sem a többi személyeskedőhöz sem, a véleményeteket sem kérdeztem, viszont ha személyeskedést nem fejezitek be kimoderáltatlak benneteket, és vonatkozik ez mindenkire másra is aki kóstolgat
Majd ha hozzád szólok, téged kérlezlek akkor válaszolj légyszives, de ne személyeskedve. -
NFT2
junior tag
válasz #75114240 #750 üzenetére
Még az időközben eltűnt MVNO-k számossága is csekély a külföldi példákhoz képest. Van ahol a szabályozás oldja meg ezt a kérdést, van ahol egyszerűen a piac berendezkedése. A hazai MVNO-k egyébként mind eltérő működési és üzleti modellel mentek, a hoszt szolgáltató sem volt azonos (Voda vagy Telekom), de még azonos hosztnál is lehet már rövid távon másképpen értékelik az együttműködést. Amúgy a UPC-nek korábban voltak jó ajánlatai, a Tesco mobil sem piaci ár felett értékesített, mindkét esetben más ok eredményezte azt, hogy nem működnek tovább.
-
mexel
veterán
-
jose999
senior tag
Upc 120 perc lebeszélhetőség/korlátlan net 5990-ért azért tényleg nem volt rossz ajánlat vezetékes szolgáltatás mellé, míg be nem kebelezte a Vodafone...
Amúgy a hazai MVNO szolgáltatók (már nem létező) többségének ha megnézitek nem ez volt a fő profilja... Upc, Tesco, Lidl stb) lehet ez is számít.Az viszont igenis jó kérdés קובלאג ', hogy a kimondottan mobil szolgáltatók miért ilyen pofátlanul drágák (bár nem engem kérdeztél )
Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
DrBubo77
addikt
A szó, amit keresel, az oligopólium. Még a Wikin is írja, hogy törvénytelen, de többnyire jövedelmező lehetőség az oligopolisták számára a kartellezés. És az elmúlt 20 év erősen gyanússá teszi, hogy élnek is ezzel a lehetőséggel. És így a vásárlók szívnak.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
llaszlo
veterán
Az előfizetést mennyire könnyű felmondani? Ugyanis a mostani Telekomos flottánál lehetőségem lett korlátlan csomagra váltani, 25 gigás nettel és mindössze 700Ft-tal kerül többe.. Így nincs szükségem két előfizetésre.
-
sifarr
senior tag
Kicsit felhozom a topicot.
Kedden vonják az aktuális számlám csopbeszedéssel. Előtte megnéztem a számlám, ahogy szoktam. Észrevettem egy furcsaságot/érdekességet.
Áprilisban csomagot váltottam felfelé az egyik számomnál. A váltás pénzügyi elszámolásával minden rendben volt. Viszont észrevettem, hogy a csomagváltás jogilag szerződésváltással jár (új a szerződés száma, erre figyeltem fel). Azaz megszűnik a korábbi szerződés és egy új szerződés jön létre. Nincs ezzel semmi gond, bár a többi szolgáltatónál nem így szokott történni.
Viszont az új szerződést nem küldték meg emailben. Elvileg így abban akármi más is lehet a díjszabás változása mellett, pl. 100 év hűség. Tudom, garantáltan nincs így!!! De akkor is illene az új szerződést megküldeni.
Mindenesetre, aki csomagot vált, "félős" és ezért igényli a szerződés birtoklásának biztonságát, az kérje ki tőlük.
Biztos jön, szól majd NFT2 is, és megnyugtatásul elmondja, hogy hol volt a hiba a mátrixban, s ez egyedi vagy rendszerszintű. -
llaszlo
veterán
Kértem az előfizetés megszüntetését.. Azt mondták a telefonban, hogy 24 órán belül ki lesz kapcsolva. Ehhez képest, már több mint 40 óra eltelt. Persze ügyfélszolgálat az nincs reggel. 😔😔
-
radamsky
senior tag
érdekes egy cég vagytok.... ugye lassan több mint 1 hete.. mondom csomagot váltok, egye kutya legyen hüség, ugyis kell egy telcsi.. ár/teljesitmény gyöztes telcsit találtam és néma csönd és hullaszag van... miota elküldtem az általatok kért okmányokat, mondjuk elvártam volna egy ok köszi megkaptuk választ, csomag át lett váltva, jött sms, no de a telefon??? mailra válasz nincs... lemerem fogadni a hüség az meg lett kötve... mondjuk, mondtam csak ha kapok telcsit akkor, le is irtam, mondtam is.... innentől annyira nem érdekel, szerzödés sincs, semmi válasz a tegnapi mailra. Kivi leszek a kaukciot amit januárba fizettem, hogy kapom majd vissza ügyfélkezelés nálam 0 .. ne csak ajnározzunk, se arra válasz, megkapták az adatokat, se arra, hogy akkor hol áll az ügy, se a mailra válasz, simán 0 ez.
[ Szerkesztve ]
-
radamsky
senior tag
bkiky01
hozd át nyugodtan... én csak leirtam a tapasztalatomat.. Igazából az boszantot.. telefonálok, ok vissza fognak hivni, visszahivtak, lebeszélek mindent. Eddig Ok. Aztán elküldöm a dolgokat mikor hazaérek.. és még egy olyan választ se kaptam, hogy ok, köszi, megkaptuk, feldolgozuk.
Aztán telefonálok, jo pár nap mulva megkapták?? ja persze, folyamatba... aztán ugye csomagváltás megtörtént, de megint csend.. irok mailt, semmi válasz
maga a csomag amit használok jo... nincs ezzel semmi baj.. de legalább annyit kaphatnák ok , köszi , megkaptuk, intézük.3 telefon van már itt...
NFT2
a kommunikáció zavart, fenn irtam.. egy válaszlevél jöhetne, hogy ok megkaptuk amit kértünk. Tegnap egyeztettem kolégáddal. Ezen finomitani kell, nem kerül sokba, de PL anno 6 forintnál másnap jött válasz, ok megkaptuk a kérést, hamarosan intézük amit kell . hátradöltem és már nem is foglalkoztam vele.
illetve mindenképpen kénne valamit forgalomfigyelő.. ha már kivánságmüsor van -
DrBubo77
addikt
Nekem most lenne számlareklamációm, de csak munkaidőben van ügyfélszolgálat, ami egy kicsi zavaró így.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #776 üzenetére
Szia, tulajdonképpen non-stop van ügyfélszolgálat, bár éjszaka csak ügyelet, de este nyugodtan keresd a kollégákat, ha nap közben nem alkalmas. Az is jó megoldás, ha emailt küldesz. Ma is, mint minden számlázás után eléggé leterhelt az ügyfélszolgálatunk. Nem hibák miatt, hanem általában az új ügyfelek először elbizonytalanodnak a számlával kapcsolatban, mivel egy teljes hó+tört hó van rajta, volt itt téma ez korábban. Ha nekem megírod privátban, én is meg tudom nézni mi a helyzet nálad.
-
tarbela777
tag
Sziasztok! Én is most hoztam át ide egy számot, Digi Nettel kombinálva szerintem most ez a legjobb ajánlat. Remélem nem csalódom bennük.
-
psion2101
tag
Sziasztok!Én azt szeretném kérdezni a hozzá értőktől,hogy külföldön mennyi az adatmennyiség es mennyire használható?
-
tarbela777
tag
Tegnap este 10-kor aktiválódott a kártyám, ma telefonáltam többször, a hangminőség nekem rendben van.
-
Pulsar
veterán
Nekem a számhordozásos, sim cserés, sim aktiváláa sorrendjében tud valaki segiteni? Mikor aktiváljam a sim-az oldalon? Bármikor? Éjszaka történik meg a számhordozás. Várjam meg amíg a másikon megszűnik a hálótaz, és akkor rakjam be a netfon-os sim kártyát?
-
DrBubo77
addikt
Az időablak tudtommal mindig hétköznap 20-24 óra. Ez alatt szünteti meg a szolgáltatást az előző és logikusan csak utána tudja lekezdeni a másik.
Talán a Vodánál van olyan, hogy hordozás előtt van egy ideiglenes száma a SIM-nek, amin elérhető.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
NFT2
junior tag
válasz psion2101 #788 üzenetére
A kisebb csomagoknál az EU-ban felhasználható akár a teljes adatmennyiség is, ez 20GB-ig van így. E felett maximum 20GB az EU-ban felhasználható mennyiség, ez vonatkozik a korlátlan adatot tartalmazó csomagra is. Fontos, hogy tartós és/vagy rendszeres külföldi tartozkodásra nem alkalmasak a csomagjaink.
-
bkiky01
senior tag
Számhordozás, régi számnak elment a térerő új meg nem enged fel a hálózatra, izgi lesz..
-
bkiky01
senior tag
Este 6 óta Telekom nagyon gyenge, netfone sem enged fel.. Ha minden igaz központi hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer 34'' 4k monitor saját dobozában sürgősen eladó
- 11. gen i5/ 14'' FHD IPS/ Iris Xe G7/ Latitude 5420/ FÉLÁR ALATT!/ garancia
- ACER NITRO 17 - 17"144Hz, R7-5800H, RTX 3060-6, 16 DD4/512 NVMe +GAR! +SZLA!
- Chia bánya - ELADÓ - 2000+ NFT plottal / 200+ TB
- Meta Oculus Quest 2 128GB VR szemüveg +5m Link kábel!