Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
válasz Fritz Teufel #3 üzenetére
Kopogós műanyag csak azért kell, hogy a nem kopogósért felárat kérhessenek. Kérdéses hogy az elektronika beszerelése/kifejlesztése hogy aránylik , a benzinesből kieső pl.sebváltó, kipufogórendszer stb. költségeihez, mégha a félvezetők, líthium, illetve ritka nyersanyagok ára is kellemetlen, sanszos hogy a végső árat a marketing dominálja le, vagy inkább fel, és köszönőviszonyban sincs az előállítási költségekkel. Az akku technológia egyszerűbb elérése viheti csak le, illetve ha a kínaiak az aliexpressen fogják árulni.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Dare2Live #34 üzenetére
Sztem ez az egész softweres fejlesztés arról szól, hogy Kína ellen felvértezzék magukat. Kitalálnak szabványokat amit kilobbiznak az eu meg különböző sóhivatalokban, és amiket Kína egy darabig nem tud majd teljesíteni. Mellékesen némelyik softweres dolog működőképes is lehet aztán idővel. De nálunk úgyis az lesz hogy az ebay-ről lesz, kínai utángyártott elektronika a használt nyugatiba, meg mindenféle life hack, most már komplett lehet majd otthon szerelni. Mindenről log-file lesz, hogy mi milyen állapotban van, sokkal egyszerűbb lesz minden a jövőben, nem kell autószerelőkkel szenvedni. Idővel Kína úgyis kigolyózza őket az alsó szegmensből. Legnagyobb változás az autószerelőket fogja érni, nem lesznek majd sztetoszkópos motorkotyogás vizsgálatok, mennek majd vissza kasznit hegeszteni.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Sztem is tárazz be egy másik autószerelőt. Szeretnek vetíteni(autószerelőbetegség). Még addig jó, amíg valami más autóról, de ha a tiéd lesz a fantáziálás tárgya és a tényállás ferdítésének célpontja, akkor kezdődnek a bajok. A gyártásnál van egy sokkal súlyosabb hibaokozási művelet, a javítás.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
A hybriddel lehet, de az elektromossal mar csak az alapfelallas miatt/sokkal egyszerubb motor, sokkal kevesebb mechanikus resz stb. nem logikus hogy több legyen a probléma. Az öreg autó javíttatása meg a kasznizáson bukik el, ami pluszban jön rá az egyéb hibákra, és munkaóraigényes. Egyébként is a kocsiknak ritkán van motor-problémájuk, és gyakoribbak a csuklók, lengőkarok, stb. szóval egyéb hibák, idővel a motor még csak menne, de minden egyéb szétmállik.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
-
Tasunkó
senior tag
Könyebb akku jó lenne, itt kérdéses hogy csakugyan nem bír el több szemetet a bolygó, vagy csak bullshit, illetve kényszerbetegek, rendmániások vágyálma a szemét mérsékelése. Mindenesetre nagyon ráálltak a líthiumos akkumulátorra, ha fel is fedeztek valamit, amíg szét nem esnek a gyártó berendezések, addig nem állnak elő újjal.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Diabolis #141 üzenetére
Nem kötekedésből írtam, úgy tudtam hogy nem kell bele, de azt is elhittem volna hogy kell valami részmegoldás, bár akkor meg adja magát az ugyanazon a tengelyen elhelyezkedő másodlagos sztator(saját ötlet , vagy valami elektronikához jobban közelítő megoldás inkább, mint egy mechanikus sebváltó, de mint kiderült nem kell. A váltástól meg egy csomó mindentől idővel el kell búcsúzni, ahogy a régi esztergákat is felváltották a jóval egyszerűbb CNC-k, ez a trend kifejezetten tetszik, mert jóval kontrollálhatóbb, szabályozhatóbb, egyszerűbb gépek, de értem és nagyon kis részben megértem aki ragaszkodik a régi sebváltáshoz meg az autózós romantikához.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Ezek nagyondurvák csak most vettem észre, hogy a pohártartó helyére cuppantották. Valakinek itt a kávét fog kelleni lötybölni. A Toyota meg leszimulálja, hihetetlen. Lehetne recsegést is letötleni csengőhangként, ha az 5 helyett a 3-as, mondjuk én üresbe rakás mániás vagyok, szeretek csak úgy gurulni a piros lámpáig, de még jobb lenne lovakat szimulálni, mint a római arénák legendás kocsiversemyein.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz giacomogesso #204 üzenetére
Nekem mindigis probléma volt a benzinmotor, szerettem volna igazi lovakkal hajtani 200,-al ahol a gyeplő a gázpedál, rettenetes ez a kormánykerék, meg ez gyors fékezés, egy lovat nem lehet így megállítani, és hol van a motorhang, vagy egy harley, ahhoz hogy több 100 ló dobog a patájával.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Nem jó példa arra amire akartad, ha a robogó sebváltós, nem elektromos. Itt a ragaszkodás a gyeplőhöz a téma, ha nincs lovad, de benzinmotrod van. Illetve a sebváltóhoz, ha elektromosad van. Han Solo lézerpisztolyát, miért nem kellett felhúzni? Most ha Toyota lézerpisztolya van, felhúzza a kakast, addig a Teslával lelövik mert ott meg sörnyitó funkciója van a kakasnak. Egyiket sem tudja felakasztani az övére, mert a többin ott egy akasztófül van.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!