- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bittorrent topik
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4329 üzenetére
Dobogókő felé nem véletlen vannak kint azok a táblák...
Sokan "nem tudnak" motorozni, aki meg tud, az nem ott
mutatja meg, hanem elmegy köridőket dönteni a Ringre.A szembejövőnek/szalagkorlátnak picit nagy a "húzása".
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4331 üzenetére
Milyen videókon? A Maja 12-es kerekeken fut, rövid a tengelytávolsága
nem kanyarvadász típus. Azt, hogy robogó, most nem is hoznám fel.
A Madison is az, bár 13-as kerekeken. Valamivel hosszabb felépítéssel.
(De mondjuk a Nexus sokkal jobban beleáll a kanyarba: nagyobb kerék,
nehezebb motor, és magasabban van a súlypontja: nagymotorosabb...)Tudom kibicnek semmi se drága: az élet császáraként a szám jár.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4333 üzenetére
Ezek a motorok (Aprilia 850) perszehogy szebben mennek, versenypályán.
Közúton meg az van, amit írsz. Beláthatatlan, változó ívek és tapadás.
Elég ha csak egy kisebb kavicsfelhordás van a kanyarban: lapon ott véged.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4335 üzenetére
Utassal voltál? Ha nem vagyok Windischgrätz. Közúton még szép,
hogy belefér az ívmódosítás, bármikor szükséged lehet rá. Ha lapon,
határon fordulnál*, túl kevés lehetőség marad, ha jön a kátyú, kavics,
csúszós felfestés, szembejövő, szembeelőző, vagy bármi akadály.*: azt írod, nem ez a célod! De ha sok volt a billegés, annak vagy oka
volt (úthibák/ív változása/beláthatatlan rész miatti jogos óvatosság),
vagy tényleg "nem tudod" íven tartani, vagy csak a gép nem arra van.
Én ezek közül az utóbbira szavazok, fűszerezve a zárójeles résszel...Ebben a GP800 tesztben vannak jó szövegek (pl. a zakózásról is).
De a második oldalon írja, hogy ő se találta az ívet, mert kicsi a kerék.
Pedig azon 15/16-os kerekek vannak! Szóval a Maja 12-ese kb. mini.
Tudom, a Tact mit mondjon a 10-es kerekével + azzal fordultál lapon:
amikor a Madison fékhibás volt nem is mertem úgy utánad rongyolni.
(Korábban meg a Majával maradtam le ott a Szépjuhászné felé, LOL.)Igen, én sem tudok motorozni. A technikás egyenes sem a barátom...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4340 üzenetére
Miért van az, hogy ha én szerelek, akkor is én veszek szerszámokat, meg ha a szerelő, akkor is? Amúgy egy kis OFF, de nagy szöveg: "Olasz életérzés, japán vas. Yamaha (Majesty) motorral szerelve. Sajnos jelenleg csak az olasz életérzés van, mert a japán vasnak szüksége lenne szelepekre." Megjegyzem, az eredeti hirdetésben (szerk: mármint az enyémre vonatkozóban, megtaláltam kinyomtatva) azt írták, hogy a vezérlésben 5000 km van. Akkor most 5+7=12, és a lánc kifújt? Meg tele volt fémreszelékkel az olajleeresztő csavar. Hááát... Furcsa, na.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Engem erre CSAK akkor kérj, ha kifejezetten valami kotla szart akarsz (írtad, hogy az üzemképesség NEM feltétel, tehát lehet, hogy Te magad szeretnéd felújítani?), amire aztán locsolnod kell a pénzt, mire motor lesz belőle. Nekem ugyanis teljesen tökmindegy, hogy sutyerák kereskedő árulja (még) rendszám nélkül, vagy menő szalon, évek óta rendezett magyar papírokkal, meggyőző szöveggel, én akkor is rábaszok. Pont. Ez már csak így megy. Mint kcsa írta volt (
amikor még nem volt vérig sértődve egy felfújt félreértés miatt): a szopóroller vidám jármű. Sírvaröhögős fajta.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Tessék, mindjárt a legelső milyen lehet ha 135K-ért már rendszámot is kap?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4356 üzenetére
A műanyagon semmi. Ellenben van egy csomó fém alkatrésze a robogóknak is,
és nem csak a motorblokkban, hanem mondjuk a váztól kezdve, a futóművön át,
akár a kipufogóig, vagy sztenderig. (Tudom, hogy egy chopper az sokkal inkább
meg tud rohadni - te nyertél -, ugye fém az egész, de ha "leszámítod" a robogók
burkolatát: azért az alapjuk fém.) Tekintsünk el a Choinori műanyag vezérlésétől.
Mondjuk aki fosik, az azért kaphat hozzá "okosba" fém vezérműtengelyt.Ui: ha a kérdés arra vonatkozik, hogy ezek korróziója miért felületi: nos a felülete
kezd el megrohadni mondjuk a kipufogónak is, ha jól tudom. (Bár pont picit rossz
példa, mert az belülről is elkezdhet szétmenni, lásd LeoVince 4Road 4 év után...)
De gondolom ezt nem kell "magyaráznom" egy gépészmérnöknek, sőt valószínű,
hogy én sokkal kevésbé vagyok képbe a korrózió témát illetően, ezesetben bocs!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4359 üzenetére
Egy szó: olasz. Szóval a rendesen megcsinálták sem biztos. Meg aztán ott kapja
az ívet rendesen. Sós levegő, blabla. Én nem tudom, hogy pontosan hogy működik
ez, de pl. a Madison lengővillájáról a gyári szürke festés cafatokba' pergett le.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #4315 üzenetére
Nos, semmi extra: egyáltalán NEM rohadékok, nagyon kedvesek, csak nem túl felhasználóbarátok, vagy éppen modernek. Értsd: egy tök üres A4-es lapon kell arról nyilatkoznom, hogy kérem a bónuszom áthelyezését erről a rendszámról arra a rendszámra, mintha ez nem lenne magától értetődő, vagy ha már nem az, hát ne lehetne erre az esetre valami formanyomtatványuk, sablonuk. De nincs. Amit kiküldtek persze, az valóban nem "igazolás" a B04-ről, csak tájékoztatás, de majd küldenek másikat! (WTF: passz.) A visszajáró zsetont is postán küldik vissza: nem mintha baromi sok lenne az a 2K, de...
Szóval most már sínen vannak a dolgok, mint József Attila: sokmindent már nem kell csinálnom, és jövőre (remélem) jóval olcsóbb lesz a Madison biztosítása az ideinél (7,7K). Már csak meg kell tartani addig a vasat... Szerk: meg nem balesetezni vele. Azt meg nem mondom, hogy már most jóváírnak-e valamit, és ha igen, akkor miért nem, elvileg fogok kapni valami "mínuszos számlát", tehát igen, de majd elválik.
Ja és a bónuszt "felhasználni" 2 éven belül lehet: most akkor "felhasználtam".
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Valami készül...
Szerk: miután ez anno nem jött össze végül, sajnos. (Technikai okokból.)
Szerk: nem, egyáltalán nem vakítanak a kék számok, csak a kamerának.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4368 üzenetére
Hát ez az, hogy nálam lesz! Nem pénz, á... 5-6K-ból már ki is jön?
Mondjuk ilyenkor elgondolkodok, hogy nekem van-e erre nagyobb
szükségem úgy 8 évente egyszer (mint 46-os kulcsra a Majához!),
vagy a szerelőnek, aki állítólag vállal Malaguti Madison javítást.Költői. Lendkerék leszedőm is lesz - már érzem a vasanyag illatát!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4370 üzenetére
Nem az a baj, hanem hogy még a láncot sem rendeltem meg,
mivel van rá sansz, hogy lánckerék is kell: 10K vs. 100K ugye.
Elkövettem azt a hibát, hogy elárultam: nem sürgős!
Az esés után nagy kedvem nem volt motorozni, meg minden,
ill. hülyéskedtem is, hogy az októberi műszakira legyen kész.
(Persze vis maior, ha nincs szerszám, vagy alkatrész: várok.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4372 üzenetére
Sündisznóra esetleg a vájtszeműek már lőhetnek, a fotó alapján,
persze a lényeg még mindig nem látszik, de ha csak az önindító?
(Vagy nem is kell koptatni, jó lesz, hogy konzerválva van télire.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4374 üzenetére
Nekem is úgy tűnik, hogy túl éles a fogazata. Gyanús.
Mondjuk az a kisebbik gond. Csak indítózásnál kopik.
Bár ha a lepattogott cumó elkezd enni mást, szívás...
(Meg kérdés, hogy miért történik, ha ez történik ugye.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #4375 üzenetére
A PH! tömörítés odavág, de jobban megnézve határozottan L-alakban
le vannak kopva a fogak... Nem kicsit! Azt nézem, hogy ez "csak" 20K.Mentségemre legyen szólva, élőben még nem láttam, csak e-mailben
kaptam egy képet a helyzetről. Igen, XXI. század van itt is, juhé! Most
az, hogy így sokkal lassabb megbeszélni a továbbiakat, más kérdés...
De legalább az írás megmarad, linkek s képek áttolhatók pikk-pakk.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #4380 üzenetére
Szelephézagot is esztergával húzta utána Suri, nem?
Sokkal érdekesebb kérdés, hogy, miért történik ez.
Mert ugyebár 20K csak egy fogaskerék. Van ott más is,
s ha az ok megmarad, az új is így szét fog kopni hamar.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TommyGun #4382 üzenetére
Na, ezért szoktam én OFF-ban írni. Ha egyben lenne a gép,
hidd el, hogy kevesebbet írnék, inkább motoroznék egy jót.ON (?): ez a fogaskerék sem olcsó darab, ha cserés lenne.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4387 üzenetére
Kisrobogónál is van Bendix, pl. ugye Tactban... Ez viszont szabadonfutós!
Most még konkrétan nem tudom, hogy mi hogyan kapcsolódik (pontosan),
és hogy nézhet ki a másik oldal. De hogy sz*r van a palacsintában az tuti.Btw. pont a Te szakmai véleményedre (is) vártam: köszönöm szépen.
Pont nem kellett volna OFF-ba rakni, csak azért, mert nincs robogód, attól
még a gépészetben otthonosan mozogsz: ez nagy segítség a laikusoknak.Írtad még anno, hogy letöltötted a ~400 oldalas Malaguti szervizmanuált.
Jó, ennek már másfél éve minimum, amikor még nem volt meg a chopper...
De abban vannak hasznos ábrák, amiből lehet, pikk-pakk levágod, mi merre
hány méter. (Oké, nem nekem kell megérteni. Hanem a szerelőnek tudnia!)
Az, hogy én IS megértem, max. annyiban segít, hogy nem húznak le, és jó
motorom lesz megint pár(tíz)ezer kilométerre, ha ez a hiba ki lesz javítva.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4394 üzenetére
Ha találsz bontott blokkot, szólj. (Nem nagyon fogsz szvsz, de egy próbát megér.) Meg előtte személyesen is szemrevételezem, hogy mégis mi a stájsz van az én blokkommal/fogaskerekeivel. Amúgy kicsit nehézkesen megy a megértés nekem, mert az a "3 rétegű" fogaskerék hajtja elvileg a nagyot (a hátul lévő nagyobb fogaival, ami a szervizes képeken egyáltalán nem látszik, viszont a shopban lévő képen (lásd lejjebb, vagy korábban) oldalról igen. Nevezzük akkor ezt közlőfogaskeréknek. Viszont a nagy (nevezzük indító fogaskeréknek) van megkopva durván (a kicsit meg még nem láttam képről sem)... Éééés a 311. oldalon mutatja be a szabadonfutót, ahogy az a lendkerékhez kapcsolódik, és hogyan kell összerakni.
Magyarán, ha és amennyiben jól értem, az indító fogaskerék többet nem foroghat egyáltalán, amint a motor beindult, és az indítózást abbahagytam (ergo a közlőfogaskerék sem, ami hozzá fixen kapcsolódik), kivéve, ha a szabadonfutó beszart (csörgés?): ez történhetett valamikor korábban, ami "megviselte" az indító fogaskereket? Esetleg megfordítva: ha a motor nem akart átfordulni akármilyen okból, a közlőfogaskeréknek meg mégis sikerült... De az éktelen recsegéssel járna, nem? Meg aztán nem nagyon akarna egy ilyen után többet beindulni a motor, ha nem tudnak összekapaszkodni a fogak, márpedig indítási gondom nem volt. (Már olyan, hogy a főtengely ne forogna...) Esetleg nem oda való típusra lett cserélve, és ezért koptak ilyen sajátosan "össze"? Megjegyzem: a linkelt 20K-s fogaskerék is Majesty-hez van írva, aztán a Madisonnál szerepel. Lehet, hogy néhány alkatrész kompatibilis: szokták keverni a blokkot a Burgmannal, Majestyvel, de ha jól tudom, egyik sem 1:1-ben.
Majánál valami ilyesmi volt. Itt ugye a ricni alapján egyértelmű, mi forgatja a főtengelyt, és vica versa, viszont a lendkerék nem azon az oldalon volt, az nem zavart be az értelmezésbe.
Amúgy ángliusék starter clutch néven is hivatkoznak a cumóra... (Ezt csak úgy megemlítem, mint kereső szó jó lehet.)
Összefoglalom (az árak csak tájékoztató jellegűek, nem tudok onnan rendelni):
Indító fogaskerék (60333400): 78,5€
Közlőfogaskerék (61614800): 110€
Szabadonfutó külső (60123300): 58€
Szabadonfutó belső (61614900): 91,5€
Lendkerék (nem kell új, csak a link-je.)--- OFF --- OFF --- OFF ---
VICC KATEGÓRIA:
Komplett zsír új varió (még nem kell), de 110€
Csak a variátorház görgők stb. nélkül (!): 220€
Erre nem találok szavakat. Tudjátok milyen macera szétszedni?
Olyan, mint a komplett felni féktárcsával olcsóbb, mint a féktárcsa.VICC KATEGÓRIA 2.0:
Komplett kuplungszerkezet: 122€
Csak a kuplung belső része: 146,5€
És ehhez még arany áron meg lehet venni a többi alkatrészét!
Nem értem ezt az árazást! De most már tényleg nem...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4397 üzenetére
Köszi. Az zavart össze, hogy a szabadonfutó a Majánál ugye ricnis, itt meg a lendkerékre van csavarozva, és a lendkerék van a főtengelyen fixen. Magyarán a szerelő, ha akarná (az általa küldött fotón látszik, hogy a közlőfogaskereket már eltávolította), most simán megpörgethetné kézzel az indító fogaskereket. Továbbá amikor leszedte a lendkereket látnia kellett a szabadonfutó esetleges elváltozásait is. De ezekről nem írt! (Ergo, lehet, hogy nincs azzal nagy baj.) Csak a csörgés marad, mint gyanú, meg ugye a szemmel látható L-alakú fejszalag-kopás... és a sündisznó az olajleeresztőn.
Mondjuk arra sem írt, hogy most mit látott, amikor leengedte az olajat. Simán kiugranék személyesen ellenőrizni az "előrehaladást" (ami persze áll a szerszámra várakozás miatt), de legalább felmérni a helyzetet, de motor nélkül... Na majd holnap. BKV rulez alapon. (Főleg, ha valami csoda folytán megérkezne ma a böszme dugókulcs.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szelyepszályszimelying... Aki nem ismerné: videó!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ennek a 38. oldalán van robbantott ábra a főtengelyre húzott kacatokról.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
Még hogy a Yamaha drága: 400-as Majába $20 alatt kapható ORIGI vezérműlánc.
(Mondjuk ahogy nézem DOHC motor, tényleg nincs köze a Madisonhoz - SOHC.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4414 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy teljesen "normális", de létező (veszélyes) jelenség!
Normál esetben, amikor ugye 2 kézzel fogod a kormányt Te magad vagy egy
bio-kormánylengéscsillapító. A gond ott kezdődik, amikor a szitálás erősebb,
és nem tudsz rá normális szabályozási választ adni: bringánál is előfordulhat.Amúgy gondolom a Twist of The Wrist-et már láttad, abban is magyarázzák...
(Ha jól emlékszem. Belenéztem, de hirtelen nem találtam, de mintha. Talán.)Szerk: Moszkítónak is igaza van, mivel a doboz is viszi hátra a súlypontot.
Pl. Madison esetében egész extrém módra: középsztenderre állítva hajlamos
az első kerekét levegőbe emelni, ha bent van a dobozban a sisak. Oké, hogy
középre van rakva a sztender / egyensúlyban van, de doboz nélkül előre dől...Ezért is szereltem télen úgy, hogy a dobozt konzolostul levettem, mert így az
alátámasztásnak nem nagyon kellett dolgoznia, csak biztonsági szempontból
volt alatta. Főleg, hogy a kipu is is lekerült meg a kerék is, utána már nagyon,
de nagyon erőlködni kellett volna, hogy hátra lökjem, az egyensúlyi helyzetből.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4416 üzenetére
Balesetveszélyesnek egy 15 lovas gépen én semmiképp nem mondanám.
Nem kell 70-80-nál elengedni a kormányt, ez tiszta sor: AZ balesetveszélyes!
Lehet még játszani a kormányvégsúllyal is, az is ezért van fent (nem dísznek).Teszem hozzá, hogy anno sokáig jártam súly nélkül, mert úgy azt a pár centit
megnyertem az autók közt való szlalomozásnál: semmi bajom nem volt belőle.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #4417 üzenetére
Találtam is neked egy jó 3 éves képet, kormányvégsúly nélkül, doboztartókonzol
nélkül, Monster matricákkal, átlátszó indexbúrával, de 4Roaddal.Az nem látszik.
Szerk: mármint huszi.gyb-nek szól a HSZ, az előzőt kiegészítendő. Értitek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4419 üzenetére
Madisonon dög nehéz, szerintem acél: nem sok darálódott le belőle a
csúszáskor sem, de majd megmérem. Vannak persze dísz elemek is.Maján annyira nem nehéz, azt inkább mondanám alunak. Ér-e vmit?
Ki kell próbálni. Nekem jó volt nélküle is. Bár amikor eldőlt a ház előtt,
nos nem volt olyan mókás a kormánycsőből kiszedegetni a fűszálakat
ill. föld darabokat... amik nem mentek volna bele, ha benne a a súly.Ui: van aki indexet rak bele, az "menő", sz'al lehet használni kreatívan.
huszi.gyb: A kép óta sokat változott
Nálam annyira nem. Lejött a matrica, felment a konzol, és cserés volt
az index búra: az ülés színének változása (előnyére), a te érdemed.
Bár most kapásból felsoroltam három dolgot - de annyira nem sok az!AndrewTdi: motorozol te rendesen? Mintha megártott volna, hogy nem.
(Ezt az "Iszol te rendesen?" analógiájára, de meg kellett kérdeznem.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4424 üzenetére
Hát, ez ilyen bicikli. De miért érdekel? Amikor fotózni akartál menet közben?
Nos, az amúgy sem volt túl jó ötlet. Persze, hogy beszitált. (Még ha esetleg
valamit segítene is ezen, akkor sem lenne jó ötlet elengedett kormánnyal, és
nem az útra figyelve motorozni. Akkor már inkább fejkamera, de az meg ölég
gyatra képeket produkál, és a nagylátószögű videóból se vágható jó tájkép...)Btw. ha már OFF-olok is fotós témában (baráti topikba, belefér), akkor egy
Panasonic FZ200-ról milyen véleménnyel lennél? Jó gép fotózni is? Bár főleg
videóra használnám, de tetszik a 24x-es zoom mellé rakott fényerős optika...
Már amennyire ekkora szenzorméretben beszélhetünk ilyesmiről: nem DSLR.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4426 üzenetére
Na igen, az utas ráér fotózni. Bár ott sem teljesen veszélytelen. Ha
kibillenti a motort az egyensúlyából, mert ugye kanyarban a vezetővel
együtt kellene dőlnie. De hát valamit, valamiért. Kockáztatni néha kell.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4431 üzenetére
4,7 az azért sok. Nem kicsit. Végig szívatóval persze elképzelhető,
de azt meg éreznéd... Azon kívül, hogy érdekes szaga van, nagyon
akarna menni, kevés lenne a motorfék, meg ilyenek. Vagy csinálja?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4433 üzenetére
Akkor ez a szívató: magától nem nő meg az alapjárat! Azért nem akar menni a pirosnál, mert a kuplung elég magas fordulatszámon nyit (mondta is Gergő, hogy tuning kuplung, pedig nem az!), talán 4000 körül, de erre most fejből már nem esküszöm meg. Ha küldesz egy videófelvételt az alapjáratról, megmondom a fordulatszámot. (A proggit még mindig nem írtam rá, de a hangból "kiszámolom" neked pikk-pakk.)
Ígértem (rég) a CSV-t is az
elmúltnyócévelmúlt 4 évről. Most épp egy Excelt gyüszmékelek belőle, mert azt akarom megtudni, hogy mikor volt ilyen magas a fogyasztás bármikor is. (SpeedoHealer + Multivar + tél kombóval volt, 2012-2013 telén "5L", de pont baromi ritka tankolásokkal: akár még párologhatott is közben a benya...) Viszont érdekes, mert alattad MINDIG is többet fogyasztott, mint alattam, pedig könnyebb vagy. Tudom, megbeszéltük, hogy részben a kétszemélyezés, részben az újdonság varázsa, és a sok nyelezés...Lényeg a lényeg, hogy most ezen dolgoztam, de sajna még nincs kész, úgyhogy egyelőre csak annyi, hogy 4,7-eket alattam a SpeedoHealer + Multivar hozott ki, de ugye azt tudjuk, hogy olyankor 15% el volt csalva, tehát az is 4,1L alatt marad valósban: ez nem normális fogyi. Pont.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz polimorf #4434 üzenetére
Félreértettél. Ha a háttámlához képest egyenesen ül, akkor dől a motorral,
tehát veled dől. (Jó, hogy nem ül ki mindjárt veled együtt, térdet kirakni.)
Ellenben ha fotózni akar, és kanyarban egyenesen, azaz függőlegesen (!!!)
akar ülni, akkor hozzád képest "kifelé" kompenzálna, ami veszélyes lenne.
De mivel nem teszi, az tök jó! (Csak azt mondtam, hogy nem veszélytelen:
ha már két kézzel a fotómasinát babrálja, akkor pl. nem is kapaszkodik na.
Egyetértünk, hogy ne segítsen, viszont nem is szabad ellensúlyoznia sem,
tehát vagy mereven kapaszkodik, vagy beléd kapaszkodik, mint vezetőbe...
Ha egyiket sem csinálja, akkor "lengedezhet" hátul, ami a legveszélyesebb.
Mondjuk nem voltam utas-Safety tréningen, ezt csak elméletben mondom.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #4442 üzenetére
Félreértetted szvsz. Nem a fél lityi a baj. A rossz szívató,
a magasabb alapjárat. (A fogyasztásnövekedés okozat.)Egyébként nem költött rá huszi "emiatt". Még. A szívatót
meg meg kell csinálni, mert nem tesz jót a motornak...Gondolom nem állítod, a gumikat fogyasztáscsökkentés
céljából vásárolta. (Mégha volt is ilyen "mellékhatásuk".)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #4362 üzenetére
Átraktak B4-be. Így most -1.2K a KGFB és -0.36 "baleseti adó".
Kérdés, hogy most mi lesz. Befizettem már rég a B1-es sarcot:
~1.5K elvileg visszajár, de lehet, hogy csak jövőre. Franc tudja.
Amúgy nem B5 járt volna? (Az évforduló előtt eladtam a Maját,
ha akkor rögtön átraknak B4-be A0 helyett, már a B5 jön nem?)Mindegy. Katyvasz az egész! Főleg ezzel a *** baleseti adóval.
Mertugyebár kitájékoztatnak, hogy 4,7 lesznem a fogyi: +30%!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4446 üzenetére
Pénzbeszedés, most éppen ilyen jogcímen. Ez van. Legmagasabb ÁFA,
legmagasabb jövedéki adó az üzemanyagon... Tündérmese ez az egész!ON: fogaskerék teljesen jó a másik oldalon. A vezérlés biztosan volt már
cserélve, mert már az erősített barna láncvezető van benne. A lánc FOS!
Lánckerekek ránézésre rendben vannak, szóval azt nem cserél(te)tem.Tömítéskészlet, lánc, olaj, stb. Megrendelem. Októberre talán meg is jön.
Ui: komolyan úgy néz ki, mintha így gyártották volna a fogaskereket, nem
lehet látni semmit, amibe beleérhetett volna, hogy úgy megkopjon, kérdés
viszont, hogy akkor pontosan miből származik a fémreszelék, de ez van...
Szóval AndrewTdi-nek jövök egy sörrel, hogy csak le kell esztergálni, LOL!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A kocka el van
cseszve...izé vetve. Tömítéskészlet: 27K. Fullos.
Ahhoz képest Italmondonál egy hengerfejtömítésért kérnek 18-at.
Jó, mondjuk az most pont nem kell, de így is "olcsóbb" szettben.
Már ha lehet olcsóságról beszélni amikor ma virtuálisan elvertem
65K-t a motorra, úgy, hogy egy métert nem mentem vele.Egy biztos. Ritka motort venni ritka nagy öngól. Tanulópénz?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4452 üzenetére
- Apa, honnan lehet tudni, hogy valaki már részeg?
- Hát fiam, pl. onnan, hogy mindenből többet lát.
- Hogyhogy?
- Ott fekszik az a 2 kutya: na, részegen 4-et látnál!
- De Apa... Ott csak 1 kutya fekszik...ON: én is láttam ám az egyik reggel egy
(fekete)Madisont, amikor álltam a buszmegállóban.* Persze utána néztem, és OHNE rendszám: mintha bármikor is gyártottak volna belőle 50-est, és nem lenne böszme nagy dög. Szóval lehet, hogy a típusból kóricál 1-1 (vagy több) példány, de motorblokk felújítás esetén kellemetlen, hogy maga ez a 400-as motorblokk (viszonylag) ritka, és enyhén túlárazottak az alkatrészei. Ez van.Szerk: a Benelli Velvet 400-as még ritkább.*: Igen, mostanában sajnos ez a menetrend. Ma mondjuk pont mentem autóval is, nem volt benne köszönet, olyan dugóba keveredtem. Ja, amúgy a Loctite 648-at nem ártott volna picit megmelegíteni, mert eléggé megszenvedett vele a légkulcs...
De "megoldotta" végül. Kérdés, hogy amikor vissza akarod rakni az anyát, akkor mégis mi a fittyfenéhez képest húzod meg az anyacsavart 120-130 Nm-re? (Ellen kéne fogni a főtengelyt ezzel az erővel.) Ha csak oda nem vereted légkulccsal.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Főtengelyen. (A szabadonfutó fogaskereket rögzítő anya.)
MÁS: ilyet láttatok már?! Idézem, mert odabasz (magyarosan)!
"Sajnos nincs raktáron a termékből ezért törlöm a rendelését."És akkor ők Motorkerékpár-alkatrész kis- és nagykereskedés?!
Vicc! Németországból hamarabb itt lesz a tömítéskészlet!
Komolyan érdekel, hogy ilyen mentalitással hogy léteznek még.
Lenne hozzájuk egy pár keresetlen szavam, de kár a leütésért...Szerk: várják az észrevételeimet... Mondjam, vagy mutassam?![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen