- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- AliExpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Eladatnák az Ubisoftot
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Videó stream letöltése
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Más. Már kb. tél óta szemezek ezzel a benzinszintmérővel: oké 15K, mire itt van,
debassza meg, tetszik! Viszont megfigyeltem, hogy emelkedőn -1 lityi "tévedés",
lejtőn meg +1 lityi, amit a jeladó ad*, tehát ez sem lesz adott szituban pontosabb.
(Vagy elég ha csak a nagygáz+nagyfék kombinációt nézzük: akkor is lötyög...)*: szimpla fizika, ahogy lötyög a benya a tankban. Viszont a százalékos kijelző...
A 270 fokos skála, és a léptetőmotoros vezérlés... Nyami. Kár, hogy nem KOSO!Ezt meg küldeném Tudjukkinek szeretettel.
Kérem a mutató fölött pirosra festeni!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Tápot próbáltál mérni? A +12V-on valószínűleg 12V-nak kéne lennie.
Közel sem biztos ez a 24VAC duma: lehet a földet szaggatja a vezérlés.
De persze nem akarom szakinál jobban tudni, de mérnék, mint az őrült!Mint az őrült, ki letépte láncát,
vágtatott a Grillo az utcán át...
Zúgva, bőgve rúgta be motorját,
mintha tesztelni akarná trafóját.Szerk: a másik szerelő, aki vállalta visszamondta? Vagy szívás odatolni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem egy ilyen "full alap" mércém van: nem "ezredes pontosságú", de arra,
hogy megmondja, hogy a 12V az 12V-e, vagy mondjuk tök süket, teljesen jó.
Évek óta hibátlanul üzemel: főleg a feszmérő () részét használom, de pl. a
műszerekhez az ellenállás mérés jött jól (benzinszint jeladó/mutató, hőmérő).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Lehet gyújtáselektronika hiba, valóban. Anno egy Madisonnál az volt a gond.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szóval akkor ezt ide: most hívtak a hódok... Kormánycsapágy jó, nincs berágódva,
megpucolja és nyugodtan lehet még használni (gondolom meghúzza nyomatékra).
Kíváncsiságból megkérdeztem, hogy mennyi lenne egy új. 21K: nesze neked titán!Teló tényleg kotla volt elől, megy a szimering+olajcsere... Megnézték hátul, hogy
a tengelynek semmi baja*, meg még bontani fogják a hajtást a csapágyakhoz. (?)
És a fék pucolással szenvednek még egy sort. Nagyon gyorsan beszél a szerelő,
így a telefonba nagyjából ezeket az infókat tudtam kivenni. Szóval csak haladnak!
Csütörtök lesznek csak kész, előreláthatólag: végösszegről még korai nyilatkozni.*: jó hír, mert ugye lötyögő kerékkel mentem vele 1-2 napot, mire észrevettem...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3759 üzenetére
Úgy valahogy... A lelazult kerékanya miatt volt egy holtjátéka... Kb.
2 nap után jöttem rá, amikor tisztogattam a gépet, és láttam, hogy
lengedezik a kerék. Érdekes, hogy menet közben nem éreztem.
Annyi volt gyanús, hogy miért puhul fel a fék parkolás után. Fasza.Amúgy mondta a szerelő, hogy járt így 400-as Majával. Az előírás
szerint nyomatékra húzta, 2 nap múlva jött vissza az ember, hogy
elhagyta (!) a kerékanyát. Mondtam neki, hogy én megküldtem az
eset után először +10 Nm-rel, majd inkább légkulccsal... Tán nem
kellett volna, de nyugi: a tengely edzett, az anya megy szét előbb.Ui: arra vagyok baromi kíváncsi, hogy ha nem a kormánycsapágy
miatt éreztem a remegést, akkor mi? Az még lehet, hogy a gumi?
Lehet, hogy csak azt éreztem, amikor a kockásra kopott hátsó a
minta nélküli részről átdőlt a mintásra? Nade a kormányon???Szerk: végre írt valaki. A kisrobogóst meg hogy felpörgettük.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3785 üzenetére
Ha már mindenkinek összeáll a gépállat, szervezhetnénk egy
halkgurulást:
Sajnos a Madison még fekete bárány a sorban, ma hozom el a hódoktól, de
a dob még Hollandiában pihenget. (Még ha ma postára is adják, akkor is.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3787 üzenetére
Multivar, Multivar, 2 grammal könnyebb görgő?
A negyedik lovas meg valahol elmaradt... 5 éve basszus.
Akkor csináltam a jogsit...Néha úgy érzem repül az idő.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3792 üzenetére
Hétvége nekem sem jó. Nem ilyen nagy wasistdasra gondoltam,
hogy csobbabás horvátban, visszafelé egy Zakopane fordulóval.
Csak ilyen összeröffenés jellegű párszáz kilis délutáni/esti cucc.Btw. nekem még nem kerek a vas: uazt érzem az első keréken...
Szerelő nem érzett semmi furcsát. De szerintem cserélek gumit,
más nem marad. Villa, kormánycsapágy felújítva: a gumi lesz.
Hátsó gumi zsír új, szőrös, ahogy kell... Az már nem lehet.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Reggel, Shell kút. Ugyanaz, ahol tegnap 450Ft/L-ért teletoltam a Maját.
Beállok a Madisonnal, nézem mi a fax? 530Ft/L? Noooormális?
Nem igazán értettem. Átmentem a másik kútra. Megtankoltam 460-ért.
Apró érdekesség. A 95-ös tegnap 400 volt, ma 404. ("Nem található?")
Másik kúton meg (tessék kapaszkodni!) 418. A két Shell egymástól jó
3 km-re van (az első a Balatoni úton, a második meg a Budaörsi úton).Amit meg nem értek, hogy a Shell100-ashoz oda volt írva a kútfejre vmi
98-as szöveg... Ennyire értek hozzá, de most akkor mi ezen a 100-as?
(Nem mintha a Madisonba akkora lenne a kompresszió, hogy nekem a
100-as oktánszámra lenne szükségem, csak az E10-et kerülném vele.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3800 üzenetére
Gondoltam, hogy javaslom az 1963-as Tücsök című filmet, de inkább nem.
ON: amikor csinálja, akkor pörgesd meg sztenderen kézzel a hátsó kereket, és
hallgatózz, hogy mi lehet. Ha jobban be tudod lőni (fék, csapágy) az segít.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3810 üzenetére
Nem. Akarom mondani de. (Egyre kevésbé értem, hogy miről is beszélünk.)
Na: beszéltem az emberrel. City Grip nincs előre 120/70 R13-ban, meg amúgy
sincs raktáron, de 4-5 nap alatt beszereznek egy picit puhább keveréket.
Jövő héten hívnak. Szóval akkor most mehet a 140+. De még nincs 4Road-om.
Szerk: amúgy is csak lassú kanyarokban zavar a kormány remegése, ahogy a
gumi bordáin zötyög a gép. Legalábbis ez az elméletem. Viccen kívül, a hátsó
azért még bejáratós, szóval a motorozás mehet, a száguldozás meg... Ésszel.(Oximoron: ésszel száguldozó.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #3812 üzenetére
Akkor addig melegítem a gumit. Amúgy Power Pure tapasztalat valakinek?
Vagy a franc tudja, hogy pontosan milyet is mondott a telefonban.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #3813 üzenetére
Dobogókő felé bekoptattam picit. Annyira jó amúgy a futómű,
hogy már egészen stabil a motor 110-es hosszú íven is. Így a
szerpentinen ezentúl, ha lassú vagyok*, az az én bénázásom![NAGYOTMONDÁS]
*: mert azért nem mindenhol rakom le kipufogóig, sztenderig.
[/NAGYOTMONDÁS][ÖNIRÓNIA]
(Max. a sárban. De ott meg el is tört a hővédő lemez csavarja
a produkciót követően. Most jó kehes csörgős hangja van.)Furcsa mondjuk, hogy a hódok EZT nem vették észre, annak
ellenére, hogy megállapították, hogy vmi fura hangja van, lol.
[/ÖNIRÓNIA]Szerk: viszont a kisplexi alkalmatlan 140 fölött közlekedni.
De már a 120-at is megérezni rajta, úgy tép néha a szél: gáz![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3817 üzenetére
Kabátban bírnám. Protektoringben reggel 8-kor szar volt.
Túraplexi persze megy majd vissza, ahogy jön a hideg.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3821 üzenetére
Tudom. A lentiek a tapasztalataim Celsius skálán...
25++: kabát teljesen elviselhetetlen, protektoring nyerő
20-25: nyitott szellőzőkkel elviselhető, protektoring faja
15-20: nyitott szellőzőkkel oké, protektoring már hűvös
10-15: zárt szellőzőkkel kiváló, protektoring fogvacogva
5-10: thermobéléssel, vagy pulcsival... Protektoring?!
0-5: nem akarsz te annyira motorozni, Bibendum fiam!0--: hosszú sípszóNyilván egy napsütésben városozás odatesz ~5 fokot...
Mármint érzésre. Ugyanez országúton menetszéllel?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem merem beindítani a pincében, mert múltkor is lejött egy szomszéd, hogy
úristen, mi volt ez, csak nem megint földrengés? És az "csak" a Maja volt...Szerk: meg is van, a másik topikban már megírtam. Zárt térben gyilkos! [link]
huszi.gyb: hangtompítót eleve kikaptam, ha már lúd... (Volt benne tömítés.)
Azon gondolkodom, hogy talán a Majához is volt, csak én "hagytam el", LOL.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Ó, dehogynem! Majánál is pakoltam ki-be. 1 hét dübörgés? 1 hét pihi?
Na, ennek a pakolgatásnak lett az áldozata, mikor egyszer elhagytam.
Szó nem volt arról, hogy ne akarnám visszarakni... A műszaki is sima
lett volna úgy, így meg szívnom kellett a gyári dobbal. De ezt tudjátok.Amúgy az ülés alatt tartottam, ha netán kérdőre vonna a CSENDőr...
---
Nos... Lett egy hangja a Madisonnak. A legjobb fogyasztáscsökkentő!
(Ti. nem nagyon merem nyelezni. De így is powerslide-oltam a vizen.)Holnap remélem jobb idő lesz, lehet picit tesztelgetni, lenyelezgetni.
Azt nem mondom, hogy SBK. De hasonlít: kívülről még nem hallottam.
Meggyőződésem, hogy tompítóval a gyári dob szintjére fojtható lesz...
Egyébként meg sokkal könnyebb a gyári dobnál. Jó pár kg különbség!
Talán hoz pár tizedet 0-100-on? Adtak hozzá 15 grammos görgőket...
(Azokat még nem próbáltam, de majd meglátom, ha túl kevés a fogyi.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #3841 üzenetére
Passz: nekem 400-as van, amiben tök más a blokk, más a hátsó
felfüggesztés is (picit), de amúgy a kasztni ugyanaz. Csak abban
meg nem szoktak lenni típushibák. A telókat hintáztasd meg, uis
ha nagyon gatya, akkor drága a felújítás (még drágább az új teló).
Féktárcsát/fékbetétet/gumit ugyanúgy kell nézni minden motoron.Borulásokról a törött indexek árulkodnak (az ér le elsőnek, sajna).
Nekem meg volt ütve a hátsó felni. Bármely motornál előfordulhat!
Előjelezte a dolgot, hogy a hátsó "tubeless" gumiban belső volt...Ha ledöntésből nagyon fel akar egyenesedni, akkor felfüggesztés
vagy guminyomás* problémája biztos van, mert az NEM normális.
Addig nehéz, ha az ember, elfogadja olyannak... Pedig nem is.*: igen, mindkettőbe beleszaladtam. Lapos kerékkel is mentem,
meg szar hátsó telókkal, majd új hátsó telókkal, de szar elsővel.
Akkor lett igazán stabil kanyarban, amikor összeálltak a dolgok.
Új hátsó teló+az első felújítva+új hátsó gumi: előre jön a héten...Szerk: kapcsolgasd végig a fedkomp funkcióit: minden működjön!
Nekem siet a beépített óra. Sanszos, hogy tekergették valamikor.
Szerk: a sebességmérő óra léptetőmotoros. Ha "lóg" a mutató kb.
halott: sebészi precizitással kéne a "0-ban" állnia álló motornál.
Szerk: benzinszintmérőnél a csóróságjelzőbe bevilágíthat a háttér
világítás. Na ez pl. egy típushiba, uis megolvadt benne a műanyag.
Hasonlóan a km órában a refivisszajelző lehet nagyon béna, uis a
tompított visszajelző is olvasztó hatást váltott ki korábban: a dolog
LED "izzókkal" megelőzhető, ha még jó, de ha már rossz, az "IJ".
Csóróságjelző akkor világít, ha <3-4L maradt csak a tankban.
Szerk: de ezek csak akkor igazak, ha már a 4 órás verziót veszed.
A régebbiben más volt a műszerfal felépítése, talán nem "olvadós".[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #3843 üzenetére
Eegen, járt már nálam LCD hibás fedkomp. Meg amit írtam,
hogy az enyémben az óra rossz. Minden más funkció OKÉ.
A fordulatszámmérő késik és átlagol. A km óra halálpontos.
Arra készülj fel, hogy olasz. Ha néha furcsaságokat találsz.Szerk: ez a kiálló index is típusspecifikus. Ha régebbi amit
nézel, azon még a tükör is abban van... Szépen le tud törni.Szerk: ha publikus a hirdetés, akkor akár be is linkelhetnéd.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Hm. Kegyetlen a cucc. Tömegoszlató fegyver. Egy kicsit viszont sok.
Max. pár napot járok vele így, aztán próbálom ki* a hangtompítót...*: ha addig nem veszítem el.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz campers #3853 üzenetére
Nem nagyon kéne a fogyit befolyásolnia. Max. csökkentené picit, mert könnyebb,
de ez marginális. Ill. csökkentené, mert a hang miatt kevésbé nyelezem egyelőre.A Madison amúgy 5-6 között fogyaszt jellemzően (karbi). Városban 6 alatt már jó!
Országúton 4,5 körül, ha nem nagyon* hajtom. Meghajtva országúton is 5 körül.
AndrewTdi eredménye relevánsabb számodra: neki jó 1 lityivel kevesebbet eszik!
(Az SBK is nyitott dob. Nem tudom, az injektor utána állítja-e magát**, vagy mi.)*: 100-110-es túratempónál simán. 130 már "picit sok", nő a légellenállás stb.
**Ui: ha már durrogás. Túl hamar toltam vissza szívatót, a motorka szólt miatta.
De akkorát, hogy majd' beszartam. Gyári dobbal a visszadurrogás semmi! Ezzel...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3858 üzenetére
Szerintem az. Nem is csak hangosabb. Más a hangja. Maján, rajta ülve fülre
dübörgősebb, ez meg kicsit hajaz az SBK-ra, nagyobbat "üt", avagy csattan.
De mondjuk begurulva a mélygarázsba, már lehet hallani, hogy "duruzsol".A durrogást nem akarod hallani. Jó keverékkel is bele-belebugyog a kipuba
motorféken, de amit szegény keverékkel csinált, az kriminális. Úgy adtam rá
a szívatót, mintha pisztolyt tartott volna a fejemhez. (Bár: a fülemhez tartott!)Ui: dutáni/esti gurulás tőlem mehet, ha az időjárás engedi. Tankolok és GO...
Szerk: Madisont kívülről nem hallottam, de ha valaki bevállal egy tesztkört?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz campers #3862 üzenetére
Látod, Andrew meg pont ilyen durrogást szeretne... Szvsz ez injektor.
Vagy add neki oda a régi fesszabodat, hátha rajta is "segít"...huszi.gyb: 6-7 az már kicsit késő. Meg amúgy is keletre kéne nyitni.
Akarom mondani, arrafelé jobbnak néz ki az időjárás, előreláthatólag.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3884 üzenetére
Na, milyen volt tompítóval?* Nekem rajta ülve tök bejön!
(Szolidan markáns, ha szabad ilyen képzavarral élnem.)Majd írok egy hosszabbat a túratapasztalatokról.
Addig meg told át a vidit, látnom kell azt a porfelhőt, LOL.
(Lecsutakoltam azóta a gépsárkányt. Volt rajta anyag.)*: azt már írtam, hogy nélküle kegyetlen. Ahogy elnyúlik?
És azok a döbbent tekintetek... tán krosszmotort vártak?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, akkor a Monster megvolt, szóval a hosszabb szösszenet
röviden.
Először is leszögezném, hogy harmadszor is lefutottam a tesztkörömet.
(Ezúttal picit rosszabb "idővel", mint másodjára, de jobbal, mint elsőre.)
104 km, 1 óra 49 perc a két tankolás (feljegyzése!) közt. Kesztölci út:
"csobbantam" egyet, azért nézett ki a gép, mint a dagonyázó disznó.Túraplexi: túrára / nagyobb tempóhoz. Hihetetlen módon tépked a szél a
kisplexi mögött. Már a 110 sem kellemes... Nyitott szellőzőkkel belekap
a kabátba, és cibálja. 130 ilyenkor rémálom. Csukott szellőzőkkel sokat
javul a helyzet, de 130 akkor sem nagyon kellemes, 140-nél meg eléggé
vége van a vasnak (alattam, az én széles vállammal: huszi csak ott vette
el a gázt: eszement mód gyorsult alatta a masina, "félelmetes hanggal").Nagy plexivel 120-130 semmi extra, és a "vége" 150 fölött van valahol.
Bezzeg az első guruláskor 120-nál már erősen kapaszkodnom kellett.
Nohiszen! Szar telókkal mentem, és még a felnim is meg volt ütve, hehe.
Most ég és föld a motor, olyan szépen lehet íven tartani: örömmotorozás.Fogyasztás 4,3 lett, de lehet, hogy nem tankoltam tökig, szóval gyanús!
Tudniillik a légellenállás növekedés miatt nőnie kellett volna. Lehet, hogy
még ment volna bele 1-2 deci, és akkor annyival több... Nehéz egy ilyen
kis tanknál, meg ilyen kis távon pontos mérést csinálni: kis hiba is nagy!
(Igyekszem nem túltankolni, hiszen láttátok: akkor jön ki a kulcslyukon.)4Road: tompító nélkül brutális! Mint az SBK a Nexuson? Kicsit más a
karaktere, de a hangereje tuti megvan. Mózes 2.0. Ez a jó rész. A rossz,
hogy ez TÉNYLEG k*rvahangos. Még nekem is. És én kérek elnézést:
nem túl nagy gázzal, nem túl nagy tempóban is hangrobbanást okoztam.
(Gyerek befogja a fülét pl. meg azok a csodálkozó+utánad forduló arcok.)
Nem jó érzés. Pedig amúgy rajta ülve élvezhető! 80 körül pöfögve kicsi
gázzal még nem is kifejezetten hangos. De 110-hez már kell a gáz, és...Szóval hangos: NEM nyomja el a szélzaj!!! Ez a legdurvább. 130-nál is a
nyelezést tök tisztán hallani: brutál. Majánál 100-nál semmi, csak a szél,
hiába hangos dob. A szél hangosabb... Ha viszont a Madison hangosabb
lett a szélnél, akkor egyértelműen hangosabb a Majánál. Szóval: "SBK".
Nem is "bírtam"... Visszaraktam a hangtompítót, így teljesen kulturált!
Szebb a hangja, mint a gyári dobbal volt. Ha akarom, kiveszem, és üvölt,
de inkább nem akarom. Még városban is sok, egy-egy kövér gázra.Hogy megérte-e azt a 93K-t? Fene tudja. Egyszer élünk, szóval igen, lol.
Amúgy lehet mellette zenét hallgatni, csak kicsi gáz, kicsi gáz...
Füldugót direkt nem használtam, hogy tisztán halljam, mivel játszom.---
Lassan jönnek a hűvösebb idők, szóval megy vissza a túraplexi, még ha
a gép szebb is a kicsivel. A mellkasra érkező szél nem fog hiányozni.
Persze, volt egy feeling-je! Huszi is mondta, hogy kicsit odacsavart neki,
azt érezte, hogy mindjárt lelöki a szél, lenézett: műszerek minden villog
sárga/piros, fordulat 7500 fölött, óra 140-nél stb. Szóval volt meglepetés.
Nekem is amúgy, amikor nyélen tolom a Majával 110 körül, s állva hagy!
Oké, a Maja csak 15LE, a Madison meg 30, és huszi jóval könnyebb.Városba ökörködni, meg nagy melegben jó a kisplexi; ökörködésre meg
jó a tompító nélküli (nyitott) dob, de hosszú távra, túrára nem ajánlanám.
És nincs pofám ezzel hazajárni. Mondjuk este. (Szóval jó az a tompító!)
Max. majd egy-egy "huligánkodáshoz" kiveszem, ha nem forró éppen.Kis esti önszuggesztiós rovatunkat hallották.Szerk: viszont valamit kezdenem kell a konzollal. Beleér az egyik csavar
a rugóba. Érdekes hangja van, amikor hintáztatom. Olaszok bammeg![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #3896 üzenetére
Használtan az lesz rajta, amit az előző tulaj rajta hagyott.
Jellemzően van ilyen is, olyan is. Hogy ad-e mellé másikat IS?
Ha volt neki, lehet, de tekintetbe véve a beszerezhetetlenségét,
ha van egy kis esze az "extrákat" eladja külön: nem ajándékoz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honda topik
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen