- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
- Gmail
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Mozilla Firefox
- YouTube
- ASUS routerek
- PR-Telecom
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Azért így már más a leányzó fekvése... Korod nem írtad, de gondolom nem 30,
ha még soha nem vezettél semmit akkor azért fejben is "nehezebben dől el".Alapvetően nem helyettesítője a motor az autónak: mindegyik másra jó igazán.
Ha most csinálsz egy B jogsit, az magában 100K. Veszel egy autót: többszáz.
Viszont utána nem fogsz rögtön motorra ülni, mert írtad, hogy olcsó motor/jogsi
kellene, és ha már kiköltekeztél, akkor mindegy. Viszont a motorozás drága.
Nem csak a motort kell megvenni, hanem a védőfelszereléseket is, ami szintén
legalább egy 100-as, s akkor még használtat vettél (vagy gyengébb minőséget).Azokon a nagyon gyors és nagyon hangos motorokon - jó esetben - gyakorlott
pilóták ülnek, - szintén jó esetben - rendes felszerelésben, ami mondjuk 300K.
(A teljesség igénye nélkül: fullos bőrruha, korrekt sisak, csizma, és kesztyű...)Na most ez nagyon nem az a kategória, amikor a 125-össel begurulsz melóba.
(Az is igaz viszont, hogy a speedmotorosok nem vásárolnak be motorral.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Holnap valaki gurulni? (Lehet, hogy Gödöllő-Érd vonalon mozgok majd.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1883 üzenetére
Bezzeg a régi jó karbis + manuális szívatós az nem tud ilyet csinálni.
(Amúgy van valami magyarázatod a jelenségre, vagy tőlünk vársz véleményt?)HGabor89: AndrewTdi nemrég vett valami hasonlót. Elég jól néz ki, meg valsz
van bokavédelme is, de ha úgyis csizmát hordasz, akkor nem mindegy?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1891 üzenetére
Btw. Gödöllőre mindenképpen megyek, van raktáron az olaj.
(Érd már neccesebb, mert a nyomatékkulcs múltkor se volt raktáron.
Szerk: de mondták, hogy rendeljem meg nyugodtan, hátha lesz: pff.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1898 üzenetére
Meg a rend éber őrei szerint is, ha nem kapnak ki a forgalomból.
Eszement jó hangja van a 4Roadnak kívülről: kéne a Madisonra is.
(Bár annak is van egy szépsége, hogy csendesen suhan: francba.)Szerk: Vecsésen 11,71-et tankoltam. Elvileg 12L a tank... Mondjuk
utána folyt ki rendesen: túltölthettem, hőtágulással nem számolva.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1907 üzenetére
Ne kezdjük már itt is a baromságokat, mint régen a bohócok...
Ha már úgyis VAN rá megoldásod, mi minek tippelgessünk?
És ha mégsem volt jó, akkor miért baj, ha beírtad a "tippedet"?Vagy ez valami furcsa kvízjáték? Akkor végül is mehet! Persze!
Kérdés: hány nap alatt jött meg a vastag xenon trafó? És vajon
megoldja-e az ívfény vibrálása problémát? Pár napot várnotok
kell, de addig várom a tippjeiteket. Ja és hány éves a kapitány?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #1917 üzenetére
Inkább nézzük a meccset. Ez a Spanyol-Holland pl. elég pazar volt.
A fordulatszámot meg lehet mondani a felvétel alapján a robbanásokat számolva,
viszont a bowden fennakadását nem orvosolná egy sima újraindítást: fos az ECU.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1926 üzenetére
Vagy van benne egy mini Halálcsillag, és épp lőni készül lefelé...
xenON: az új AC trafó zizeg, nagy, nehéz, viszont stabilan tartja a fényt,
aminek sokkal szebb a színe is. Ennyi. A régi jó "Homasita" trafóm, bár
vékony volt, szintén AC volt. Az elégése után vett kínai occó viszont DC,
abból eredt az összes problémája: a vibrálás, a szín "elmászása" stb.Illusztráció (AC/DC):
Szerk: ez refi mód, közel a falhoz. Ami az állóképen NEM látszik, hogy a
jobb oldali kékes fény vibrált is picit, mintha ugrálna valami az ívfényben...
Ami szintén nem látszik, hogy a bal oldali fehér fény a kamerafelvételen(!)
némi "csíkozást" csinál, tehát jól látható, hogy azt váltóáram hajtja, de ez
szabad szemmel természetesen egyáltalán nem észrevehető jelenség.Egyébként egyforma izzók, és ugyanannyi idejük volt bemelegedni is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Fehéregyensúly kérdése, de a valóságban a fehér inkább tűnt sárgásnak,
a kék meg fehérnek. Szórt fényt refi módban értelmezni nehéz. (Fényerőt
még nem tudom, mert sötétben nem* teszteltem, remélem rendben lesz.)*: nem, ez a videó sem vaksötétben készült, a háttérben világított a neon,
igaz nem látszik, mert a falon lévő világos folt került a telón a fókuszba.Szerk: az infra tartomány helyett inkább az UV-ra gondoltál, 8000K+, nem?
(Ezek továbbra is 5000K izzók névleg, élőben teljesen frankó fehér fénnyel.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, kifordult. Bár én a múltkori esetnél is erősen kételkedtem,
de állítólag volt már rá példa. Esetleg nem jó irányban van, ha nem
szimmetrikus. (Vagy nyíl kell legyen rajta, vagy a felirat olvasható.)Ha egyik sem, akkor csak tipp, és bocs. (De ki kéne nyitnod szvsz.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Erre én is gondoltam, de mivel ez triviális, lehet, hogy kifejezetten a hajtásból érezhető rezonanciára gondol most. Amúgy persze arra is igaz, hogy mivel nem teljesen egyenletesen kapja a terhelést, külön is rezonálhat. Majánál is jön egy érdekes vibráció a hajtásból nagyobb tempónál (valós 110 környékén jellemzően). Ezzel jelzi, hogy az már sok neki.
kcsa: a leírás alapján nem vált(ott) vissza... Ez szvsz mindenre magyarázat: az erőtlenségre, a rezonanciára, stb. Mintha 5-ben 20-szal gurulva nyomnál egy padlót, aztán a motor csak erőlködik. (Annyi a különbség, hogy az autó rezonálni nem nagyon fog ilyenkor sem, mert 4 henger, egyenletesen jár.) Hasonló lehet, mint amikor túl alacsony fordulatszámon nyit az öreg kuplung: csak erőlködik a motor, meg rángat, mert nem tudott kellőképpen felpörögni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1959 üzenetére
Az biztos. Alattam majdnem "akasztotta" az órát, ami nem semmi.
És csöndes, mint egy villanymotor. Kicsit a kuplungon kell mókolni
a jobb rajtért (erőlködik, mert hamar nyit), és tökéletes lesz.ON: azon gondolkodom, hogy mitől szorulhatott be a kuplungba az
új szíj, mert gondolom azért nem váltott vissza. Lehet, ez a kopás?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
"Azt csinálta egyébként, hogy ha a kuplung még befogva maradt,
de lassan gurultam, akkor beesett a fordulatszám, és gázadásra
erősen rezonált és k.vára nem gyorsult."
Magyarán "nagy áttételben" maradt: elöl (szvsz) nem nagyon tud.
Hacsak nem a variót rosszul rakták össze/fennakad a nyomólap?
Én könnyebben el tudom képzelni, hogy csak megszorult a szíj a
"hátsó varió" 2 tárcsája közé. Ez a tippem: nem tényállítás.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Akkor meg mi a lófüttyöt vársz tőlünk? Kapsz tippeket - oszt' ennyi.
De ha nem tudod otthon szétszedni, meg próbálgatni, akkor marad
a szerelő: elviszed hozzá, elsírod a bajod, és megcsinálja, ha tudja.
Teszteli, ha nem jó, akkor tovább próbálkozik, majd ha már szerinte
jó, akkor te is leteszteled, és ha tényleg jó, öröm és bódogsá'.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #1975 üzenetére
Attól függ, mi a cél. Ha a legsportosabb stílus, akkor a max. teljesítményhez.
Ha a legjobb fogyasztás, akkor (ahogy a gyáriak szokták) a max. nyomatékhoz.
(Amúgy olyan nagyon nem fogod tudni hangolni, ha van 1-2 féle görgőd hozzá...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Azt amúgy akartam kérdezni, hogy miért cserélnéd, ha tökéletesen muzsikál?
Azért a szakadás sem csak úgy ukk-mukk-fuck () történik... (Vagy mégis?)
Ha szemre és lemérve jó, nem repedezett, stb., akkor nyugodtan mennék vele.Szerk: mint a topikban az egyik szíjszakadt, szólok már runnernak, hogy írjon
már be ő is, mert ő volt a másik. Neki inkább lehetett meglepetés, mint nekem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2002 üzenetére
Igazából csak ez, hogy volt-e bármi előjele a dolognak. De ha nem nézegetted, akkor mondjuk nem tudod, hogy 10000-nél milyen mértékű volt rajta a kopás. Gyanítom azért, hogy a szélessége (ahogy a nagy könyvben meg van írva) idővel csökken, tehát most ha kcsa normális szélességet mér a Kymcon, és szemre nem repedezett, meg kopott a szíj, akkor még lehet benne sokezer km, ami miatt valószínűleg nem érdemes még lecserélnie. Amúgy igen, nekem is csak feltekerte a szíjfoszlányokat a varió meg a kuplung, semmi egyéb kárt nem okozott. (Az más kérdés, hogy kellemetlen volt utána tolni, viszont engem anno a Majával rendesen átvágtak: ótvaros kopott szíj volt benne, ami 1000 km után szakadt el.)
"ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik"
Murphy nem alszik?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #2012 üzenetére
de néha úgy érzem jobban ment ez
Nekem is ilyen érzésem volt. Valami kopás nem lehet?
Most a kuplungtól függetlenül, ami elvileg csak a rajtot rontja...A puli nagyobb emelése csak nagyobb tempónál játszik szvsz.
Utólag belegondolva azért megérte, mert ilyen simán (!) gördülő
azelőtt sosem volt a gép. Most 6000 körül vaj sima. (4-6 között
ici-pici "darálás" érezhető, de hát 1 henger, így ez normális.)
Ha belegondolok, korábban 5500-nál fogta a gyári görgő, szóval
esélye sem volt feljutni a vajsima tartományba normál tempónál.Mosquito34: "locsolhatod a pénzt görgőre ha nem jót veszel"
Na igen, én meg ha megvenném a Multivart (csak azért, mert a
gyári varió + a külső tárcsa már egy kicsit csíkos), s amúgy az
sem hozna nagyon sokat, háát... Egyelőre nem veszek semmit.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra
Egy ilyesmit mi is csináltunk hétfőn... Én jobbról, huszi középen,
balról jön egy Majás futár: kérdezi, hogy mekkora a Madison...
Mondja neki huszi, hogy 400: látni a futáron, hogy gyorsulni akar.
Elindul. Én is. Huszi meg áll. A lámpa meg piros. Jó, hogy senki
nem volt már a zebrán, mert szépen előre ugrottunk ~5 métert.
(Aztán a zöldre tudtunk gyorsulni egyet, persze esélye sem volt.)Meg akartam kérdezni, hogy mekkora Maja (rendszámos volt), de
aztán inkább megvártam huszit, elvégre együtt mentünk Safety-re.
(Már gokartozni, motorozni rövidgatyában nem is engedtek, hehe.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2022 üzenetére
Úgy-úgy. Egy időben nekem is nyomták az SMS-t. De most nem emlékszem,
hogy felbosszantottak-e azzal, hogy egészen lehetetlen időpontokban küldték,
és leiratkoztam róla, vagy csak simán leiratkoztam, mert nem érdekelt, vagy le
sem iratkoztam, csak éppen abbahagyták, de ha úgyis utólag küldték volna?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2025 üzenetére
So-so. Picit emelte a fordulatot. Simábban jár a gép. Nőtt a végsebesség
és picit jobb a gyorsulás. Miközben a fogyasztás lényegében változatlan,
vagy csökkent. De nem okozott akkora ugrást, mint a Multivar a Maján.
Elsőre azt mondtam, hogy csalódás. Nem ért 15K-t. Netán az 1 grammal
kisebbet kellett volna venni. Dehát csodát sem kell(ett volna) várni, hiszen
annyira nem hegyes a Madison teljesítménygörbéje: alapból se harmatos.+3 LE lett volna max. kinyerhető, ami a Majánál még hatalmas előrelépés
volt (12->15, azaz +25%, persze kicsit nagyobb fogyasztás árán), viszont
a Madisonnál max. 10%-ot számított volna. Szóval jó/jobb, a fent leírtak
szerint + fogyasztást sem növelte, ami ennél a (zaba)gépnél nem hátrány.
Ha 15 grammosat veszek, az valószínűleg jobban feltolta volna a fordulatot
talán robbanékonyabbá téve a gépet, de tutira növelve a fogyasztását is.Szóval tudja fene: jobban örültem volna neki fél áron, de amúgy tkp. bevált.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2027 üzenetére
Nem volt veszett árazása a pizzának sem: 1390-ért korrekt méret, és tartalom,
enni meg amúgy is kell, az nem extra kiadás. A gokart marha nagy élmény!
(Igaz, fájdalmas élmény is egy olyan puhánynak, mint én... Sose ültem még
ilyenben, az első 11 kör után alig bírtam kiszállni, alig bírtam a bukót levenni, s
határozottan emlékszem, hogy az egyenesekben hogy kapkodtam a levegőt.
De aztán az ember belerázódik/enyhül a fájdalom. Az első etap 32,8-as legjobb
ideje után a második már 31,2-es volt, és ráálltam ezekre az időkre... A levegőt
sem kellett úgy kapkodnom, gondolom az adrenalin is picit "visszavett"...)Mondjuk nagy segítség volt, hogy volt nálam a motorban egy 1,5L ásványvíz.
Az azért szép lassan lecsúszott, amikor kimászkáltunk. A csocsó amúgy nem
az én stílusom, de poén volt: a bowling jobban bejött, de az sem az én sportom.
Nemt'om, a biliárd mennyire ment volna. De valamivel el kell ütni az időt, mert
ez az egésznek az egyetlen hátránya, hogy 40-50+ perceket kell várni az újabb
7 perces etapra. Azért összességében letoltunk 5 futamot: az 35 perc, ~60 kör.Ui: ezúton is köszönöm a segítő kezet a kiszállásban! Hiába: én voltam a vén f.
a csapatban... Talán a legnehezebb is: ha jön kcsa, ez lehet, hogy megváltozik.Viszont igazán felvehetnél legközelebb egy 25 kg-os ólommellényt (a handicap
rendszer értelmében), mert szegény 10 lovas gokart alattam eléggé kókadozott
így én nem tudtam 31 alá benézni, pedig jókat csatáztunk. Majd legközelebb.Grillo: egy nyílt napon motorozás tekintetében szerintem sokat nem tanulsz.
Viszont megismerkedhetsz úgy kbra, hogy milyen feladványok vannak stb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #2034 üzenetére
17,8 Bővebben: link
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Neeeem, nekem az elején volt "húbazmeg" érzés! Eszement, ahogy a kis
dögök befordulnak... Az első kanyarokban rendre lekoccoltam a belső ívet,
mert nem gondoltam, hogy olyan szűken, és olyan hirtelen fog kanyarodni.Szóval az egyenesekben próbáltam feldolgozni. Szinte dolgozott a pinlock
a fújtatástól. (A harmadik futamban mentem az egyéni legjobbamat, utána
már lefelé vezetett az út... Volt vonatozós futam, és a legutolsón azt dobta
a gép, hogy én indultam elsőnek. Senki nem ért utol, de a "tiszta" helyzet
ellenére csak 31,4 jött össze: betudtam annak, hogy tankolták a gépeket.)Egyébként meglepődve hallom (olvasom), hogy ti szoktatok járni... Nekem
az első alkalom volt: ahhoz képest négyünk közül (huszi.gyb 2 barátja volt
még ott, s mindig együtt mentünk) a második futamtól már stabil harmadik
helyre jöttem fel, de a vonatozósban már az abszolút harmadik hely is jött,
teszem hozzá, nem volt túl erős futam (31,3). Mondanom sem kell, hogy
huszi vitte mindig a pálmát, volt 30-as ideje is: legközelebb én is szeretnék.
Először egy 30-as időt. Aztán egy 29-est. (Aztán 28, végül pályacsúcs 27.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2038 üzenetére
Kérdezd Andrewt, azt mondja, a Nexus-ra 10K-ért tud.
Nekem ugye külföldi rendeléssel volt 15K (picivel kevesebb):
ehhez képest egy Malossi görgőszett is 8K itthon+szállítás.Szóval ha valami kedvező forrásból picivel a sima görgőszett
ára felett jutsz hozzá, akkor szerintem megéri... Varió csere
nélkül javítja a gyorsulást ÉS növeli a végsebességet. (Azaz
még inkább kiegyensúlyozza a motor teljesítményleadását.)Valami grafikont is rajzoltam róla annak idején videó alapján.
Szerk: egyébként az FXR-ek nagyon mehetnek...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2040 üzenetére
Na igen: meggyőződésem, hogy a Madison még a sportosabb 400-asok közé
sorolható, szóval lehet, hogy egy ilyen FXR esetleg egy Multivarral felokosítva,
otthagyná a "nagypapásabb" (és gyári görgős, meg gyári variós) 400-asokat...Kicsi, könnyű, erős. Nem semmi szerkezet. (Talán a Velvet 400 fingatná meg,
ami ugye 1:1-ben Madison blokk, csak 50-60 kilóval könnyebb. Szóval megy.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az a vicc, hogy ez nem is vicc. Van is "Weight Box" a cuccban.
(Legalábbis az RX7 robbantott ábráján megtaláltam, az RT8-nál meg írják.)I'm somewhat heavy set. Will I have a disadvantage compared to a light driver?
Weight does have a great impact on the speed of acceleration on a kart. However, to level the playing field, a minimum weight (combined driver and kart) is set for each class. Therefore, a light driver has to attach weights to the kart, usually lead weight, in order to bring the combined weight up to the limit. Also, there are often different weight classes offered. For example so called 'heavy' classes, which allow you to race against others in the same weight bracket.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #2044 üzenetére
A megcsúszás már a gyors haladás, és a kaput becsukó autó következménye:
beletaposott a hátsó fékbe s már riszáló seggel csapta le a "vétkes" tükrét...
Azért az idézőjel, mert nagy sebességkülönbség esetén sajnos ez előfordulhat:
kettőn áll a vásár. Ergo a motoros is túl gyorsan ment. Másrészről ugye haladt
a kocsisor, szóval ez így "lane splitting", amit nem tudom, hogy az oroszok (?)
mennyire díjaznak, de "usákiában" sem triviális (államonként változó). De azért
csináljuk mi is persze, csak számolni kell az "esetleges" veszélyeivel is.
A videóhoz írt kommentárt nem minősíteném... Az autós beszélgetett, nem volt
a toppon. Lehet, hogy csak 1 mp volt, az is elég lehetett volna adott esetben.
Egyébként csalóka a videó, mert a tükörben lehet, hogy picinek látszik a motor,
viszont az autós indexelt is (igaz nem elég korán): a motoros jóval messzebbről
észlelhette volna az autó várható mozgását. Nade ennyi blabla elég mára tőlem.Valaki holnap valamerre gurulni? Esetleg a Maját is fel tudom ajánlani hozzá.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
És mennyire nem mai darab, már (régóta) papír alapon is olvasgatható.
Szerk: még februárban is előhozták, priviben beszéltük is.
Tudjukkit is.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Jót csapattunk Andrew-val... Szög ugyanúgy megy a két motor.
Gyorsulásra, végsebességre, mindenre... És még a fogyasztás is
hasonló volt. Bár abban még mindig jobb a Nexus. És hangban is.Így rendesen felfújt kerékkel döntögetni is jobban megy. Már nem
akart folyton a nyakamba esni Andrew Dobogókő felé, felfelé, sőt!
Gyakorlatilag kényelmesen nyomtuk ugyanazt a tempót. Oké, én
egy picit jobban erőlködtem, mert a gép hátuljának úthibákon való
behimbálása zavaró... Ennek ellenére most stabilabbnak éreztem.
Azért ha megjön a fizu, veszek rá két hátsó telót, és kész...
"Lapra" meg így sem rakom, mert ha valami leér, akkor viszlát.
Ezek alapvetően robogók, viszont roppant szórakoztató gépek!Ui: Godsmack hallgatása közben azért óvatosan. Elég zúzós, az
ember hajlamos erősebben hajtani a gépet, a kanyar meg kanyar.
A hátsó (integrált) fékem volt még picit fura, mintha levegős lenne:
változott a fogáspontja. Mondjuk beesni nem esett be/fogott, de...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox 360
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Opel topik
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Black & Decker konvektor (2000W)
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen