-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Egész szép Madison, felújított vezérléssel 340K-ért...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4630 üzenetére
Örülnék, ha csak a tankolásokkal kéne bővíteni. Kifejezetten lelomboz pl., hogy a 4Road ilyen ramaty állapotba került, hovatovább tudom, hogy a ridegtartás ezzel jár: nálam eső max. akkor érte, ha nagyritkán elkapott menet közben, de ülés szétázás, kesztyűtartó beázás, heveny rozsdásodás sose volt azelőtt.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4637 üzenetére
Túl sokat adsz a külcsínre. De ha már festesz, végülis vehetsz kék idomot: vagy átfújod, vagy lesz Harlekin. De talán nem lesz olvadt, törött, átfúrt. Ha meg kész a motorfelújítás, már csak az órát kell visszatekerni, és elmérni 450-ért, LOL.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Tanksapka nélkül próbáltál már menni, vagy az öngyi, mint a Madisonon?
Szerk: esetleg megdobjalak a Madison régi tanksapkájával? Úgyse zár jól...
Persze semmi garancia nincs arra, hogy rámegy, de hogy levegőzne az tuti![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #4663 üzenetére
Hát aki cihopata módjára közlekedik, 9000 rpm fölött, eleve előnyből indul.
Az a vicc, hogy én soha nem mentem EZZEL a setuppal. (Majd kipróbálom.)
Javasolnék én vmivel nehezebb görgőket a Multivarba: csökkenne a fogyi?Ezeket ismerem (gyári görgő gyári varióba, 10,5 g meg a Multivarba értendő):
- gyári görgő, hézagoló, gyári kontrasztrugó (6500 rpm végsebre talán 8000?)
- 10,5 g görgő, hézagoló, gyári kontrasztrugó (8500 rpm, végsebre 9000 rpm)
- 10,5 g görgő, hézagoló nélkül, Malossi kontrasztrugó (8000 rpm, szíjkopás)Ezt egyelőre csak huszi ismeri (és fordulatszámmérő már nincs felszerelve!):
- 10,5 g görgő, hézagoló, Malossi kontrasztrugó (kb. 9000 rpm, fogyasztás?)
Megjegyzem, megvan a gyári kontrasztrugó is, ha esetleg kísérletezne vele...Ui.: a szerkesztés során az előbb elég érdekes szórendet sikerült "írnom".
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A szopóroller vidám jármű. Főleg, amikor ledobja a kipufogót menet közben.
Akartam linkelni képet, de technikai problémákba ütköztem. Majd huszi feltölti.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4671 üzenetére
Sosem értettem, hogy egy szolgáltatónak miért kell az ügyfelet baszogatni.
Mintha személyes sértésnek venné, hogy dolgoznia kellett. Megfizetted, nem?
Nem muszáj elvállalni, ha "alja munka". Nem kellenek ügyfelek. Oszt' éhenhal.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4673 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy ha úgy érzi, hogy többet ért a munkája, mint az a 3K,
akkor miért nem árazta be eleve úgy? (Ki tudja, lehet, hogy adtál volna neki 4-et
is, ha csak annyiból vállalja el.) De ha már vállalta, utána mit flegmázik? Pfejj.De nem voltam ott, nem tudhatom. Csak a leírásból ez a stílus jön át... Amúgy
ha ez ugyanaz, akihez anno a gyári dobot vittem, akkor van egy stílusa, ja...
"Ki tudom szedni a csörgő dolgokat, csak akkor féreg hangja lesz a motornak."https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4678 üzenetére
Csapágycserét nem vállalok, DE lengővilla cseréhez van szerszámom!
Amúgy a 4Road nem tud így lekonyulni, 3 ponton rögzül. A gyári 2 volt,
amiből a csavar elhagyásával 1 maradt, ezért tudott azon átfordulni.Ui: mekkora a kerékanya? (22-23-24?)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #4695 üzenetére
A Kymco People különösen alacsony építésűnek néz ki, de kissé túlterhelve
mindent oda lehet verni. Persze be is kéne állítani a pilóta tömegéhez a rugót
és/vagy a teleszkópok sürgős felújításra szorulnak! (Mint nálam hátul: csere.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4699 üzenetére
Ennyiért amúgy tök olcsó. Hadd ne mondjam, magában a tűzkarika
mennyi volt. (Nem emlékszem tutira: a logban biztos megtalálod.)
Ja, amúgy van egy vizpumpa felújító készletem is elfekvőben.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4708 üzenetére
Hm, elgondolkodtató. Km óra spirálos, vagy elektronyos?
AndrewTdi: miért kedvetlenség? Fain motoros idő volt ma.
huszi.gyb: megdumáljuk.
MÁS: megérkezett az Athena tömítéskészlet!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4711 üzenetére
Mindig is tetszettek a 250-esek. Tuninggép meg 1 hónapja darabokban.
Jövő hétre már arra gondoltam, bérelni kéne egy motort. De nem 60-ért.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4729 üzenetére
CR8E NGK gyertya. 10000-ként kéne tisztítani, 20000-ként cserélni,
meghúzási nyomaték 20 Nm: kezelési kézikönyvben minden benne.
Tudom, a kesztyűtartóban kévő szétázott, de telóra letölthető. [link]Szerk: hogy 3000 után miért ilyen? Köze lehet az olajfogyasztáshoz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Üdv! Mi a baj a Yamaha gyári kuplunggal? Esetleg egy utángyártott típussal.
(Vannak egészen spéci tuning-kuplungok is, csak azok már baromi drágák.)Legkézenfekvőbb egyébként (ha a felújítást preferálod) azokat megkérdezni,
akik csinálták. Ez az üvegesedés, összeégés a nem megfelelő bejáratás jele.Mondjuk kuplungfelújítást még nem csináltam, de itt olvastam tippeket.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Pedig pont ez a leírás írja, hogy rövid utak, ne melegedjen, utassal de pláne ne.
Szerk: Te meg ezt írtad: "Két személlyel, emelkedőn szerintem már csúszott is."
Persze nem tudhatom, hogy ez a 200 km kímélés ("bejáratás") után történt-e.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4743 üzenetére
Kis pénz, kis foci. (Irigylem a Vara megbízhatóságát, de más árkategória.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4748 üzenetére
Ez így viszont azt jelenti, hogy jóról szarra. Emerre is költhetnél rendesen.
Mire motor lesz belőle. Ha kicserélsz mindent, és már jó, akkor használni
kell, nem eladni. Kivéve persze, ha a vevőnek újítottad fel jótékonyságból!Szerk: téli szervizelés = motorblokkfelújítás. Eladja, mert... pénztemető.
(Kisebbre vált: nem használja ki az erejét és/vagy nem győzi tankolni.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz balazs1011 #4752 üzenetére
Az utsó nagyon nem illik a sorba. Ha szavazósdi van, akkor T-max!
(Bár az is igaz, hogy abból az olcsóbb, régebbi karbisok nagy zabagépek.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4727 üzenetére
"Milyen motor, hány ütemű, hány km van a gyertyában?"
3 ütemű. Szóval nem ártana a szelyepszályszimelyingcsere. Végre!(Főleg, hogy gumimaradvány formájában olajcserekor láttad távozni.)Mint utánanéztem, a nyári gyertyacserés történet előtt írd és mondd de a
régi gyertya bizony elfutott 10.000-et, 2 teljes évet mindenféle hiba nélkül.
Ugyanolyan típus, ugyanonnan vásárolva. Biztos dzsuvás volt, de hasított!2012.05.18 42 093 km -> 2014.07.10 51 463 km
Figyelembe véve, hogy a SpeedoHealer bent volt 2013 szeptemberig, nos
ez bizony megvan 10000 (48199-nél raktam le szeptemberben, s ugye kb.
15%-ot javított a SH lehet számolgatni, hogy 6000 helyett 7015 a "valós").Megjegyzem, hogy gyárilag meg 4%-ot csal: a másik irányba! Nem megy
annyit a valóságban, mint amennyit mér, tehát optikailag javítja a fogyit.---
Ha már itt tartunk "KM-óra elszállt a Hungária/Kerepesi kereszteződésben"
ezután akkor távolságmérés is kakukk? (Onnantól fogyasztásmérés sincs,
meg a motor, és állagmegőrző módban marad, napi "0 km" használatban.)HGabor89: 36000 km, de mióta? (Hétfőre már nincs járművem...!)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Something_ #4765 üzenetére
Senki nem gyilkol itt semmit. A hiba jön magától, és már a vételnél
bele van kódolva a gépbe, az akkori műszaki állapotába. Neked se
ingyen cseréltek hengerfejtömítést a gépen, úgy emlékszem.A kis Majára több, mint 1 misit locsoltam rá 4 év alatt. (Épp csak a
motorblokk nem lett szétdöntve, bár hengerfejtömítés csere volt...)
Madisonon besz*ptam a felnit: már vételkor meg volt ütve. Előző
tulaj meg gondolta, rak bele belsőt, jó lesz. Egy ideig kibírta. Ahogy
egy ideig bírta a vezérműlánc is. Hiába cserélték. Valamikor. Ennyi.Persze, nem kell zsákbamacskát venni, mert az a legdrágább: most
mondhatnám, hogy a Madison is misi fölött jár. De ebben is van ám
sok felesleges extra, leginkább a 80-90K-s kipufogó... Ha vmi talán
gyilkolás kategória, az az esés. Elb*sztam. Tanultam belőle. Anyagi
kár nem jelentős, személyi sérülés minimál: csak ilyen tanulópénzt!Ha MOST adtam volna le a motort, tudván, hogy 1 hónapig semmi?
Szerintem jó vétel lenne a Tiéd. De HA holnap kapom is a jó láncot,
kedden meg már kész a motorom, akkor egy napra felesleges... De
azért szívesen megnézném, kipróbálnám, akár bérelném is, LOL.
Ha azon múlik tudok lerakni kauciót, és nem potyogok el vele.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4768 üzenetére
Szíjat tudjuk mi gyilkolta le. (Közöd nem volt hozzá...)
De amúgy a tuning maga a gyilkolás. A Maja magától
a városban 6500 fölé soha: igaz, "lomha" volt, de bírta:
a tartós 9000 fölötti(?) pörgetés (Multivar) már számít.Viszont sokkal jobban megy! Valamit, valamiért.
(Nálam 8000-8500-at forgott, korábban leírtak miatt.)Ilyen szempontból igaza van HGabor89-nek, hogy az
ő gépe tuningmentes, megbízható, kis fogyasztású...
Ez is értékelendő! Btw. megvan a gyári varió is.Nyilván ha bérelném (nem adja), nem azzal nyitnék,
hogy légkulcs, Multivar, Dr.Pulley, LeoVince, xenon.
Mindezt hétvégén. (Épp van 275K-m.) Átírás mondjuk
kérdés, de az is inkább idő, mint pénz. Persze pénz IS.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4772 üzenetére
Évek óta eszi az olajat. Nem ennyit, de kajálta: 5W40, 10W40, 10W50, mindet!
Megkockáztatom, hogy a vétel óta. De legalábbis a hengerfejtömítés-csere óta.
(Előtte volt olyan kedves a hűtővízbe is tenni olajat. Lásd a táblázatban. Ezt is.)Szerk: de ezeket élőszóban is átbeszéltük, nehogy szó érje a ház elejét, nem új.
A fordulatszám szerintem nyaldossa a 9000-et. De cefet hangja van, tetszetős!
(Mikor kipuszerelés után mentél még 2-3 perc múlva, a házból is hallottalak.)Ki lehet kapni a Multivart. Több motorba jó, eladhatod. (Gyári variót odaadtam.)
De át is görgőzheted. Lustább motor, DE fél lityi spórolás 100 km-en. Ez van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4774 üzenetére
Az volt akkor is, amikor a hőmérőt építettem be. Btw. ha tudsz szerezni egy olyan
bontott hűtővíz csövet, amiben a KOSO érzékelője van, akkor vízleengedés esetén
kapd már ki nekem: te úgysem használod, nekem meg jól jönne a Madisonba...
Odaadom cserébe a vízpumpa felújító készletet, ha gondolod: mit szólsz?Impulzusvásárlással vigyáznom kell, legutóbb egy Madison lett. (Most egy Maja?)
HGabor89: változó, hogy mennyit megyek. Jellemzően melóba napi 2x10 km körül.
De ugye csak hétköznap. Majával pl. nem nagyon mentem országútra csak úgy.
Utolsó évben feltekertem egyszer Dobogókőre is. (Csak brahiból, mert miért ne!)Szezononként 3-4000-et mentem átlagban. De már előtte a SYM-mel is (3800-at).
Kiírtam egy röpke statisztikát a programból az egyes évekre lebontva. Változó, na!2010.07.19-2010.12.31@4.0L/100(3.9-4.2)
34954 km - 37191 km (~18 km/nap)
230K szerviz (új gumi, xenon, új szíj, olajcsere, 4Road, plexi), 33K tankolás2011.01.01-2011.12.31@3.8L/100(3.5-4.1)
37427 km - 40594 km (~11 km/nap)
125K szerviz (tömítéscsere, fék, szívató, karbibeállítás, akku 2x), 52K tankolás2012.01.01-2012.12.31@4.2L/100(3.5-"5")
40748 km - 44980 km (~15 km/nap)
200K szerviz (fordulatszámmérő, Speedo-Healer, Multivar, hőmérő), 77K tankolás2013.01.01-2013.12.31@4.5L/100(3.9-5.2)
45028 km - 48606 km (~12 km/nap)
98K szerviz (szíjcsere, kuplungcsere, új fékbetétek, fékfolyadék, stb.), 68K tankolás2014.01.01-2014.07.01@3.8L/100(3.5-4.2)
48620 km - 50384 km (~9 km/nap)
17K szerviz (lámpakapcsoló, doboztartó, olaj utántöltés amikor kell), 29K tankolás[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
OFF: 20 rossz motor (kulcsszavak: autó, vezérlés, láncszakadás, túlmelegedés)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4795 üzenetére
Ugrál rajta a pipa? Vmit mókoltál* vele, hogy rászoruljon.
(Gergő állította, hogy amikor felrakta, jó/új volt, mikor meg a
szívatót legózta, már lötyögött, mert szétrázódott. Érdekes.)Szerk: tankolás még hihető is lenne, főleg, ha voltál máshol,
nem csak a városon belül. Azért a Multivar zabáltat rendest.*: már önmagában a ráerőszakolástól is karcolódhat, de én
nem értek a gyertyapipák lelkivilágához annyira, sajnos.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #4811 üzenetére
Méretre inkább neked jó - amúgy böszme nagy (hatalmas csomagtartó), és nagyon kényelmes fotel van rajta, csak pont azért, mert ilyen kényelmes a fotel, nem tudok 5 centivel hátraülni, mint a Madisonon tettem a háttámla lekapásával, alacsony üléspozíció, kényelmesen telitalpas -, de nem eladó/cserélhető egyelőre. Inkább majd arról informálj, hogy hova kell caplatnom papírozni, mert így még nem vettem motort, eddig mindig a kereskedések intézték (zsíros ill. normális jutalék fejében). Skizz: megdumáljuk. Családban/fórumban marad.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az, csak tudnám miért az YP250-be hirdeti, amikor XC300 motorja van,
bár még oda se illik, mert írja, hogy nem Yamaha. Hát valóban nem...Ja és akkor hiszem el, hogy forgalomba helyezhető, ha rajta a rendszám.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az a fehér kínai csoda? Hááát... Ízlések és pofonok.
Nekem egyetlen dolog tetszik benne: mertek egy "emberes"
lámpatestet belehegeszteni. (Kár, hogy ilyenszéplett vele.)Szerk: nem tudom melyik szebb. Ez, vagy a SpiderMax GT?Hauptmann: thx, "elvileg" ma este hozom majd el...
Közben lassan a Madison is összeáll. Lassan. Remélem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #4826 üzenetére
Hehe, ez jó kép. Dehogy lapát! Csak nem élhetek
piaMaja nélkül.
Nálad is a 650 Burgi maradt tovább, mint az 500 Aprilia, nem? Jó lesz ez.kcsa: hát én is remélem. Már minden ki lesz cserélve rajta... De ha beüt a
krach már megint, legalább lesz tartalék motorom. Egy motor nem motor!
Pontosabban: egy motor mind felett. Egy szopóroller kevés, ha lerohad.
Mennyivel jobb már, ha van kettő, s mindkettőre locsolod a pénzt, LOL.
A 250-es Maja remélem tiptop. (Km óra, kormánycsapágy, első fékkar.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen