Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • agemate

    addikt

    válasz migabi24 #69557 üzenetére

    Köszönöm a választ! A kárfelvevő többször is megkérdezte telefonon, hogy van-e egyéb sérülés a berepedt kijelzőn kívül. Mondtam neki, hogy a telefonon több helyen is vannak apróbb sérülések, mivel a készülék elmúlt két éves és többször leesett már. Ezután közölte, hogy rendben, elfogadták a kárigényt. Azért mesélem el ezt, mert hallottam olyan tapasztalatot, ahol végül azért nem javították/cserélték a sérült készüléket, mert "hosszú amortizáció"-t állapítottak meg rajta. Sőt, olyanról is hallottam, hogy a biztosító megvádolta a biztosítottat, hogy az szándékosan törte össze a készülékét. Lehet, hogy túl aggodalmas vagyok? :) Ha újat ajánlanak fel, akkor azt olyan értékben, mint amennyi a listaára volt a készülékemnek a vásárlás pillanatában?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák