Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Bubee82 #7025 üzenetére

    Hát első észrevétel ne menj többet ehhez a szerelőhöz.

    A csapágy ára még ha 95 ös vagy a körüli a kocsi akkor azt mondom oké.
    De a munkadíj? Ne vicceljünk már egymással.
    Levette a kereket 4 csavar, levette a dobot 1 rögzítő anya meg egy sasszeg, kicserélte a dobban a csapágyat visszatette és csókolom.
    20 perces munka. még ha a dob össze van rohadva akkor is.

    A váltónál a perem szimeringhez meg valóban le kell a váltót venni, ami nagy munka, de a perem szimering a legjobb minőségű is 2600.- viszont ha a váltót lekapod akkor az valószínüleg kuplung cserés is lesz.
    (érdemes egy szétszedéssel megúszni.) Persze csak ha kopott!

    Úgy cakli pakli tehát szimering kuplung cserével együtt munka díjal együtt 40e

    Az viszont, hogy utána töltünk, az nem megoldás, mert amikor a szimering elhagyja magát teljesen akkor fogsz csodálkozni elfolyik az olajad és mehetsz a bontóba váltót venni.
    Részemről a szimering cserét javaslom amíg még lehet.

    Sajnos renaultnál a váltó szimering az típushiba.
    Lassan nekem is el kell majd játszanom a gondolattal, hogy lekapom a váltót és kicserélgetem a szimeringeket és etc.etc gumi alkatrészeket.
    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák