- ASUS routerek
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz #89309696 #68050 üzenetére
Mármint merre előrébb, utastér, pollenszűrő, klíma befújt levegő, külvilág, vagy pont fordítva? Kültér, pollenszűrő, klíma beszívó rész, beltér?
Találtam a kerületben egy szervizt ahol klímás árakat is láttam, itt 22k a nyomáspróba, fertőtlenítés, töltés link Viszont ha szivárgásra gyanakszom, akkor jól értem, hogy +20k a diagnosztika / feltárás, + nem tudom mennyi az esetleges alkatrész + szerelés költsége, vagyis számoljak egy legalább 42k + tényleges szereléssel?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Jah kb. ennyibe kerülnek. Ha csak feltölteted akkor 12-15-20 ezer kb. a gáz mennyiségétől erősen függ. Ha kérsz előtte nyomáspróbát az plusz pénz, de az csak a nagyobb szivárgást adja ki. Kicsi elillanások feltárására már az UV-s gáz kell amit megnéznek lámpával stb. az drágább már. Az úgy már duplája is lehet. Aztán ha javítani kell akkor az már külön az alkatrész+javítási költség.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Holnap utazunk nagyobb távot, pár száz km javarészt autópályán, már emiatt is, de amúgy is kéne tankolnom (negyed alatt lehet a tank, nem tudom pontosan), utoljára Lukoilnál töltöttem bele ~25l 95-ös benzint, holnap ezelőtt még egy ~50-80km táv vár rám.
Kérdés: érdemes néha valamilyen prémium üzemanyagot tankolni, esetleg idősebb motornál gyakrabban? Ez 'minőségibb benzinkutat' jelöl, magasabb oktánszámot, vagy más hozzáadott adalékokat? Avagy érdemes-e pl. most rátankolnom egy MOL Evo Plus 100-at, esetleg mást, vagy ahhoz érdemes lenne jobban kiüríteni a tankot, vagy nincs értelme? Esetleg maradjon 95-ös benzin, de máshonnan...?[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bass
addikt
Sziasztok előfordulhat hogy nincs a kocsiban külső hőmérséklet mérő? 2005 grandtour manuál klíma,manuál tükör de a törött tükörnél amivel vettem meg volt a szenzor helye ,van új tükör de nem találok csatit a kocsiba?
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #68053 üzenetére
Köszi szépen!
Létezik hogy ezt is kiolcsósították facelift/alacsonyabb-közepes (limited) felszereltségel? (mint pl kilépővilágítás, hűthető kesztyűtartó, stb.
Két... aljzat/pici luk van a csomagtérajtó és a tetőkárpit találkozásánál is; ide lehet rögzíteni árnyékolót aminél van?harry: Jobban adalékolt, stabilabb az EVO (vagy Shell vagy OMV jobbi naftája, a kagylósnál van 95ösből is jobban adalékolt). Nyugodtan toljad neki ha hosszabb útra mentek; injektortisztítót/Spuri vagy a jobbik naftát időnként (2-4000km) vagy hosszabb utak előtt érdemes használni. Meg persze érdemes normális olajat is használni, hogy minél kevesebb koksz legyen (minimum A3/B4, vagy A5/B5-ös olaj).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #68053 üzenetére
Az én könyvembe nincs benne, hm. Zseb az ülés hátulján, rések az elválasztóhálónak, kilépővilágítás és egyéb luxus dolgok viszont vannak, ami az autóban nincs. De legalább végre megvan hova rögzítsem az övet döntött támlánál
Közben meg letörtem a középső övről a határoló pöcköt
[kép][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Ha tisztító hatás kell akkor a százas, de ehhez ki kellene fogyasztani a tankot igazából addig amíg kivilágít a sárga lámpa. Még akkor is marad benne 13 liter körül. Aztán teletolni a százassal és menni vele.
Én az égvilágon semmit nem vettem észre. Amúgy folyamatosan százassal megyek. Egyszer egy év után próbaképp nyomtam bele 95-öt, de nem éreztem gyengébbnek. De amúgy végig százassal használom.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Persze. Erősebb az a motor nem lesz tőle, de vagy benzinnel vagy külön adalékkal néha (főleg pályázás előtt) érdemes kezelni. Első autóm értékelte a százast, a második nem, csak chippelés után. A Meganennál nem vettem észre difit, szerintem ennek sincs addig meg az előgyújtástáblázata(?).
Vpower95 ahol van (tescos és kis kutaknál általában nincs) a legoptimálisabb.
Anyagi részét nem firtatnám, mennyit ér hogy kevesebb legyen a dzsuva? Vagy hogy hosszútávon ezt használva kevésbé rakódik le/lustul (több autóban tesztelve, sajátban kb 200.000 tankolást logolva)? Referencia egy 2*700 km-es osztrák etap ezek használata után nálam. Előző autómnál a sok kicsi dologgal benyás Picassok között első helyen voltam spritmonitoron.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #68062 üzenetére
Számolgattam én is, de azért csak-csak kifogy a tank 4 hónap alatt. A sima benya meg 6 hónapot bír. Én inkább csak elvből tankolom a 100-ast, mert hát pénzbe gyakorlatilag nem kerül ilyen felhasználással, az autómat meg szeretem. Még ha nem is pont úgy ahogy az itteni autó fanatikusok.
Erősebb viszont biztosan nem lett, eleve a 10:1 kompresszió nem is tud mit kezdeni 95 feletti oktánszámmal. Ezekbe a motorokba meg még nem nagyon tud lerakódni semmi így tisztítóhatástól sem várhatunk semmi javulást. Jobb a szaga ha ez valakinek előny.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Igen kb. ez érdekelt, hogy ez csak a tudatomnak segít, vagy a kocsinak is Ha rosszabb nem lesz, akkor negyedévente hosszabb utazásnál belefér, talán még segít is, anyagilag ez szintén elviselhető.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #68063 üzenetére
Nem a fenéket nem tud lerakódni! Csak kevesebb cucc rakódik, mert többet öblögeti a permet.
K*rvára el tudnak lustulni autók szar olaj+olcsó benzin+nagypapás üzemben vezetve!
Sőt, mikor bő fél évig csak adalékolt benzint tankoltam, még akkor is volt, csak a szokásosnál kevesebb lerakódás. Pár éve Wynns egr cleaner spré a szívóágba (légszűrőtől jövő csövet le, és beadagolgatni a fojtószelepnél)+Petrol Extreme Cleaner a tankba hosszabb autópályás/alpesi etap előtt azt had szóljon. Mindig van egy kis javulás utána (évente kétszer csinálom).Előző cégnél volt 3 Focusunk, két 1.6 101 lovas, meg a könyvelőnek is egy. Egyszer a könyvelőével mentünk külföldre beüzemelni, és sírt a szánk, hogy baszki, cucokkal Csehország távolabbi fele nem lesz ezzel nagy poén úgy hogy sietnünk kellene. (Városon belül mentem vele párszor, tutira vettem hogy 1.4es, plusz a kollégák is.)
Kint lett gyanús, elővettük a forgalmit, és nézd, ez is ugyanaz az 1.6os.
Itthon visszaadás után a közölte a tulajdonosa, hogy nem tudja mit csináltunk az autójával, de köszöni, mert sokkal jobban megy, és később kiderült jobban is fogyaszt.
Vagy benzines C4 1.6 16V110, ugyanazzal a motorral mint a Xara Picassom, amivel érezhetően jobban kellett volna mennie, de sokkal lustább volt az enyémnél. Bulgária oda-vissza 4 fővel megkpakolva, végig adalékolt naftát tankoltunk, nem cirógattam a pedált, plusz áttoltam a Transzfogarasi hágón is visszafelé - és már hazafelé is érezhetően erősebb volt, később igazolódott, hogy a fogyasztás is javult (szintén spritmonitorozott a srác).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
Skacok, azt esetleg tudja valaki, hogy Twingo II esetében, átszerelhető a fix hátsó ülésváltozat helyére a tolósínes darab? Szemezek az egyik példánnyal, digitklímát kért bele az első tulaj, de ezt a praktikus dolgot meg nem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rsf
senior tag
válasz MC Pite #68066 üzenetére
Faternak a szelepek rakódtak le a nagypapás stílus miatt. Nem zártak rendesen a kipufogó oldalon.
Aztán egy spuris lengyel út meggyógyította a kocsit. 1.2 benzines 16V
Pedig egy szerelő a hengerfej leszerelését javasolta, mert olyan nagy volt a veszteség...
Küldeni kell a kocsit azt jóvan..
Én normál Mol-os gázolajat tankolok rózsaszin spurival 4 éve ebből 2,5év már a megane3.
Sokat javult a kocsi menetteljesítménye és fogyasztása.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
CactuS
Arcképgyáros
Utólag egyébként ez nem okozhat gondod? Mármint, hogy mondjuk egy motort 10 évig használtak, ahogy, tele van lerakódással, majd hirtelen kap valami adalékot + prémium benzint + még meg is forgatják. Amikor lejön a lerakódás az nem okozhat problémákat? Ehhez a részéhez már hülye vagyok, bocs, ha kapitális baromság, de érdekel a dolog.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rsf
senior tag
válasz CactuS #68069 üzenetére
Jól írta Rob..
Ha a henger térben vannak lerakódások azok szép lassan épülnek le.
A DPF is jobban tisztul ezáltal észre sem veszi..
Nekem bejött a spuri. És a környezetemben is másoknak.
De ismerek olyat aki nem próbálja ki, és azt mondja, hogy gagyi magyar cucc az OMV biztos sokkal jobbat kever a prémiumába. De kb. 5-6 tank után jött el a javulás.
Szóval a döntés mindenkinek a sajátja.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68066 üzenetére
Te mar ebbe beleszamoltad a szar olajat meg az anyatetu vezetést. En pedig normálisan használt autóról beszelek.
Normalis állapotú auton észrevehetetlen előnye van. Szar autó meg meghalal mindent, nem csak az adalékot. Figyelembe kellene venni a placebot, meg a termekert kiadott penzt ami ferditi az itelokepesseget. Nem vagyok ezeknek ellene, de tul sokat belehallucinalnak.Ami bizonyitottan er is valamit azokról meg tudnak itt mesélni páran, de nem sok ilyen termek van. Meg egyebkent is elkanyarodott a téma, mert itt prémium kontra sima benzinrol volt szo, nem az utólagos bugyborekolasrol. Es a prémium benya nem csodaszer tovabbra sem, de kétségtelenül minimális előnye van.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Féloff:
17es kerékkel vettem a Megane-t, gondoltam nagy ez itthonra, meg drága is a gumi 205/50 méretben.
Vettem 16os kereket; igaz, a PremiumContact 6elvileg nem a legkényelmesebb gumi, de komfortban szinte semmit nem hozott (20,7kg a 4mm-es Sportcontactal a 17es, 20,0 az új 16os szett).Felmerült, hogy nyárinak esetleg 225/45 R17es papucsokat húzzak rá, mert jóval olcsóbb mint a 205/50; kérdés van- vele tapasztalat. Picikével még akkor is nehezebbnek gondolnám ha ebből már nem kell peremvédős, és talán már széles is egy kicsit - van ezzel valakinek tapasztalat mennyire szereti az autó?
Fehér Farkas: "Ezekbe a motorokba meg még nem nagyon tud lerakódni semmi így tisztítóhatástól sem várhatunk semmi javulást. " - erre mondtam, hogy de; kevésbé mint a GDI-k de ezek az MPI-k is lerakódnak. Az a különbség, hogy melyik mennyire, az elhanyagolhatótól addig hogy nem zárnak rendesen a szelepek, akár nem is indul.
Nem tudom mit állítottam még, meg hogy jön ide placebo, én a mérésekben bízok. Saját autóknál kb 200k, cégeseknél kb 90k km vezetett tankolásból."Normalis állapotú auton észrevehetetlen előnye van."
Így van, egy tanktól meg főleg nem veszel észre semmit. De nyilván addig normális állapotú amíg ezért teszel. Lukolilos/Auchanös üzemanyggal már nem sokáig lesz ugynailyen, míg adalékkal (utólagos vagy úgy tankolod) ez az állapot tovább fenntartható.
5-10000km-enként egy kikormolás még a normális állapotúakon is javít már. Nekem a simánál kb 3, az adalékolt használatnál kb 1-1,5 decit hozott az intenzív pályázás/hegymenetek; azaz kevesebb volt a javulás/dzsuva kikormolás előtt, amikor folyamatosan vpowerrel használtam.
Azt én sosem állítottam, hogy egyszeri 40 liternyi az előírtnál jobban adalékolt benzin bármilyen csodát tesz, ne keverjük a szezont a fazonnal . Azt sem állítottam hogy ez megéri/könnyen forintosítható[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #68070 üzenetére
Ennyire ritka a Twingo II bontás? Vagy mivel nem volt alapáron az autóban, így ennyire sokan keresik? Sajna az egyik RSnél pont fixek az ülések, így akkor azt lehet passzolom.
rsf: szívóbenzin és hybrid van és lesz a családban, később meg villany. A turbós gépek olyanok, mint a DSG-s autók. Tök jó dolog, amíg a cég fizeti a szerviz és javítási költségeit és nem én.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Steven
addikt
válasz MC Pite #68073 üzenetére
Nekem 17 alu nyári és 16alu a téli vel van szerelve, 17 es a 16 os kiváltójával lett szerelve állítolag szvl igy eléggé ballonos ... különbséget nem nagyon érzek...
fejből így 205/45 r17 rémlik később lemegyek és megnézem... pontossan neked
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
MC Pite
veterán
válasz Steven #68075 üzenetére
Gyárilag az 1.6oshoz:
205/55 R16 91 H
195/65 R15 91 H
205/50 R17 89 H
Illetve a guminyomásmatricán 225/45R17 is szerepel alternatívaként, az váltóméret (sőt a 16os méretnek pontosabb váltómérete mint a 205/50).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Mukucs
senior tag
Sracok! Clio 2/1 es 2/2 hatso lampaja ugyanaz a meret/csatlakozas?
Koszi!!!
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #68074 üzenetére
Egy agyonszenzorozott, kettőstömegűs GDI szívó benzines sem sokkal megbízhatóbb mint a turbós.
Plusz turbósból is vannak egyszerűbbek (meg akár szívócsőbefecskendezésesek is ha ritka is, pl 0.9 TCe).
Pl prince motornál (pl DS3) sem a turbó a problémás, hanem a koksz és részben emiatt hamarabb nyúló vezérműlánc; a turbó elég strapabíró benne (a szívóhoz képest ahol ez a kéthiba nem jellemző).Hétköznapokon munkába a nagy forgalommal haladva (azaz használt idő 98%ban) kevesebbet eszik mint egy annyi erőt felvonultató szívó (1.2 tce/1.6 thp)... és a jobban sikerült változatoknál elég mókás is lesz vele az autó. Cserébe ha esetleg fel kell újítani egy százasért, 3-5 év alatt megspórolta az ember benzinben ezt. Amikor meg játszol, annyit eszik mint egy olyan nyomatékos/erős szívó.
Ez olyan mintha a hibridtől az akku miatt félne az ember (2 cella munkadíjjal kb annyi mint egy olcsóbb turbó felújítás).
Steven: Köszi; azt nem vágom mennyire b...a el a rugózást, irányíthatóságot, fogyasztást a 225/45 a 205/50-hez képest. Mivel 7"on szélesebb, azonos átmérő meleltt is több a gumi husa (hogy en kössenek bele a ballos kifejezésbe ha már /45) elékpzelhető hogy nem igazán ront rajta, csak a fogyasztáson...
Több gumi van ebbena méretben és jóval olcsóbb is (ez a 17es 'sztenderd' méret a kompaktokon, a 205ös meg ritka és 40-60 ezerrel drágább a szett ebből).
Meglepő (vagy súly alapján annyira nem is) módon nálam se nagyon van különbség a 16 és 17 között. Kolléga szerint akinek 15ös van, a 15 és 16 között van érdemi különbség (16-17 között kb 1kg, 15-16 között 3-4kg).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
jano6220
tag
válasz Mukucs #68078 üzenetére
Nem ugyan az,fiam is vett ilyen lámpát clio 2/2 be 2/1 est és a féklámpa világitott a világítás helyett.Fékezéskór meg a volágitás,villogtak hátunk mögött mert annyira világitott a hátcsó világítás.
[ Szerkesztve ]
"Lenovo Ideapad Z570 Core i7-LG 55" Nanocell UHD 4K - Iphone 14 Pro Max *jano6220 felhasználónak 33 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Morales72
csendes tag
válasz #89309696 #68034 üzenetére
Szia Fehér Farkas!
Köszönöm a választ.
Megnéztem a Mégane-t, és valóban lehúzás lett volna a dologból. Az autóért 700 ezret kért volna a nepper a telepre belépve, pedig a hahu-n még 600 ezer volt az ára egy órával korábban, amikor kinyomtattam az adatlapot. Mert frissen műszakizott az autó, és a klímát is felújította 69 ezerért, mondta az ember...
Nos, a frissen műszakizott autó akksija le volt merülve, benzin pedig egy csepp sem volt benne. Szereztek mindkettőt, de nem akart beindulni. Aztán sokadjára összejött, de az alapjárat 500 körül maradt, az autó pedig állandóan lefulladt. A motor remegett, mint a kolozsvári kocsonyában a béka. Az ember elkezdte a hideg motort pörgetni 4-5 ezres fordulaton. Mondtam neki, hogy ne bántsa, ez nem fog rajta segíteni. Dehogynem, mondta ő, sőt, meg kell járatni, és jól meg kell hajtani, aztán rendbe fog jönni, ez nagyon jó autó... Igen, ezt már hallottam.
A motor próbálta tartani az 500-as fordulatot, de amikor gázt adtam, megint leállt, és alig akart beindulni. Az már csak a hab a tortán, hogy amikor beleültem az ülésbe, a seggem a padlólemezen koppant.
Leállítottam az autót és elköszöntem.
Nem volt egy jó élmény, de egyébként nagyjából erre számítottam. Nem tettem le róla, hogy ha találok egy jó 1.6-os Mégane-t (köszönöm a tippet!), akkor teszek még egy próbát. De nem neppernél, az biztos.
Még egyszer köszönöm a választ!
"I'm too old for this sh.t..."
-
Bass
addikt
válasz eTrade #68084 üzenetére
Szia még nem mert hétközbe nem érek rá megcsinálni,megvettem a gyári fojtoszelep tömitést amit szombaton cserélek ,remélem addig az újra huzatott első kárpitjaim is elkészülnek és azzal együtt meg tudom csinálni,addig nem tudok klímázni se mert akkor voot már 3000 is az alapjáratom 😃Most azt nyomozom hogy van e a kocsiba hőmérséklet kijelzés.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
válasz Morales72 #68082 üzenetére
Ez felső holtpont jeladó hiba illetve szinte biztos, hogy koszos fojtószelep is, ha viszont sokáig jártak vele így akkor teleokádta a katalizátort is és az is idő előtt tönkremegy. Meg ilyen hozzáállással az autó többi része is nevetséges lehetett. Felesleges vele foglalkozni, mert természetesen alkudni nem lehet úgy se, pláne nem annyit amennyit ér. Az a kocsi max 300-at érhetett vagy még annyit se. Neppernél ilyen árú autókat húzós megvenni, mert ugye ő hozzáadja az összes munkáját vele meg a hasznát és a végeredmény az, hogy egy 200-300 ezret érő szart akar eladni 500-ért vagy felette, mert neki az annyiba jön ki munka+haszon díjjal. Ettől függetlenül lehet nézni más neppernél is, de nem kell meglepődni, ha mindig valami hulladékba botlik az ember, kéz alól nagyobb az esélye a jobbaknak, de ez sem feltétlen igaz ha trehány tulaja volt.
-
rolio1
tag
válasz CactuS #68074 üzenetére
Nekem is 2-es van, kis sérüléssel vettem. Itt ez a kék, én ebből vettem első lököst és je ülést.
twingo 2 bontás -
CactuS
Arcképgyáros
válasz rolio1 #68087 üzenetére
Köszönöm a tippet, én még csak vadászok egy RSre, de amit kinéztem pont elvitték (abban volt sima hátsó sor a tolós helyett), amúgy se sok van Hahun és azok sem a legjobbak. Van olyan, aminél 2 év alatt 5 tulajoson ment át. Nehéz szülés lesz, már látom.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Morales72
csendes tag
válasz #89309696 #68086 üzenetére
A felső holtpont jeladóra nem is gyanakodtam, pedig a nehézkes indítás miatt kellett volna. Nézelődni fogok, hátha találok valahol egy normális darabot, amiben még van élet. De nehéz ügy. Meglátjuk.
A fórum egyébként nagyon jó, rengeteg hasznos infót találtam, ahogy beleolvastam (vagy 100 hozzászólásba).
Csak így tovább! És még egyszer köszönöm a tippeket!"I'm too old for this sh.t..."
-
Gabady
aktív tag
Helló,
A klímám fordulaton lekapcsol. Diagolva a járgányt nem ír hibát, viszont fordulaton(kb 3000rpm) 20 bar fölé szalad a nyomás, és ekkor lekapcsol a kompresszor.
Lehet ilyen nyomáshatároló szolenoid szelepet venni a kompresszorba, vagycsak valami csatlakozó bajság lehet ?
Esetleg cikkszámot tudtok ?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #68096 üzenetére
Megy a klíma, működik, hideget is fúj meg minden, - szal dugulás szerintem nincs. nyomás is alapjáraton 17-18 bar és ha megszalad a nyomás, akkor leold, illetve élőadatban látom az aktuális nyomás értékeket. úgyhogy szerintem a nyomákapcsoló is jó...
Ezért gondolok első körben a kompresszorban található kis szolenoidra...[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Mukucs
senior tag
Valakinek “elfekvőben” egy Clio II höz való kormánytávvezérlő adaptere esetleg?
-
Morales72
csendes tag
válasz #89309696 #68086 üzenetére
Találtam egy eladó Mégane Grandtour 2.0 Privilege 135LE-s példányt. 2004/12, 240 ezer km van benne, 750 ezerért kínálja a tulajdonos. Lehet, hogy jobban járnék egy ilyen frissebb modellel. Megnézem, hogy mit kell ezekről az autókról tudni, de beszéljetek le róla, ha mellényúlás lenne...
"I'm too old for this sh.t..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Dying Light 2
- ASUS routerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő