- OpenMediaVault
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózatokról alaposan
- Windows 11
- Videó stream letöltése
- Mikrotik routerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Az 1.6-os a "világbúkimegy csak olaj kell bele" láncos Nissan motor, nincs vele nyűg. Jó ideje már nem lehet vele autót rendelni, úgyhogy az beragadt raktárkészlet lehet még.
Az 1.33 TCe-vel túl sok tapasztalat nincs még tartósság szempontjából itt a topikban. Ha azt választod érdemes a leggyengébbet rendelni belőle és ha kevés simán mehet rá a 160 lovas szoftver, mert csak annyiban térnek el egymástól. Egyébként sokkal jobban megy, mint a szívó 1.6 és fogyasztásban is rendesen körberöhögi. -
MaXX81
tag
válasz rob210 #67760 üzenetére
Holnap teszek egy próbát ezzel aztán meglátjuk. Már most az van hogy stabilan tartja az 1500 ös fordulatot még sebességben is ha sík vagy kicsit lejt az út (tempomat ). Akkor esik vissza normális fordulatra az alapjárat ha pl 4.-ben már már lefulladásig lassítok és úgy rakom üresbe.
-
válasz rob210 #67796 üzenetére
Robi, pár hónapja beszéltük, hogy tud olyat produkálni az autó "hosszútávú memóriája", ha szar az akku, hogy elfelejt dolgokat.
Most 7 éves a gyári akku, télen már voltak olyan gondolataim, hogy mi lenne ha....No, reggelre elfelejtette az ablakemelőket (tanítani kellett), berakott egy fix légzsákhibát, majd eldobálta a keréknyomásszenzorokat... aztán le akartam állítani, aszondja nem lehet, mert nincs itt a kártya. És mindezt szlovákiában....
Aztán a kártyát bedugva sikerült leállítani, indítani, sőt mire hazaértem, minden hiba elmúlt (remélem reggel nem buszozás lesz munkába).
Mind1, megpróbálok időben végezni és veszek egy akkut, az biztos. Remélem ez lesz a probléma forrása...Esetleg a testpontokat nem tudod lagunánál, még azokat átnézném.?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Tudja valaki esetleg, hogy az automata 3-as lagunába (150hp) melyik elf olaj kell a váltóhoz? Nézem a weboldalat, de elég sok van.
Köszi
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Jaded
senior tag
válasz Gombinyó #67801 üzenetére
Vajon "hivatalosan" is tehetnek rá szoftvert vagy sufni lehet? A gyengébbet venném egyébként, nem vagyok versenyzős típus. Az 1.5 sem egy aszfalthajtogató (csak nyomatékos). Nem igazán tudok dönteni, bár 1.6 tényleg eltűnőben van már. Dízel sem lenne rossz, de úgy gondolom a kb +800ezer most sok lenne.
Renault Megane IV Limited
-
Josi
aktív tag
válasz #89309696 #67771 üzenetére
De ír.
M I Ph2 kézikönyv''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
valaki_xy
tag
Üdv!
Nemrég került a családba egy 2002-es, facelift előtti Thalia, 1.4 8V motorral. Az üzemanyag-szintjelző nem működik megfelelően. Az előző tulaj elmondása alapján többet mutat, a mi tapasztalataink alapján mondjuk inkább csak negyed és háromnegyed között mutat, hiába van például teli. Érdekes még, hogy a motor leállításakor nem szépen egyenletesen zuhan vissza a mutató, mint a vízhőfokmérő, hanem lassan, akadozva éri el a nullát. Egyébként fordulatszámmérő nélküli Jaeger óracsoport van az autóban.
További hiba, hogy a hazaút során menet közben többször nullára esett a sebességmérő pár másodpercig, utána vissza. Egy idő után ott is maradt, és a megtett utat sem számolta ilyenkor. Mióta itthon van körülbelül kétszer csinálta pár másodpercig.Ha valakinek van bármilyen javaslata a problémákra szívesen fogadom.
-
Gombinyó
őstag
Nekem a Renault szalonban mondták ezt, nem sufni csipszesember. Garit nem befolyásolja, hogy cserélik a szoftvert (itt csakis gyáriról beszélek). Azt nem kérdeztem, hogy megoldják-e okosba, ha tőlük veszem az autót vagy van-e ennek ára, mert nekem majd csak jövőre lesz esedékes a vásárlás.
-
#89309696
törölt tag
Nem ír. Ott van legfelül, hogy sokszelepes motorokba mi kell és alatta minden más a kevés szelepes motorokba való, csak ezt nem hangsúlyozza ki. Ezért mondtam, hogy ez a könyv egy szar, nekem is bent van a kesztyűtartóban. Emiatt öntögetett sok ember 10W40-et a 16 szelepesekbe, mert csak annyit néztek, hogy benzin és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Mukucs
senior tag
Srácok!
Clio 2/2 1.4i 16 os felnikkel nem túl komfortos.. 15 össel az lenne szerintetek?
-
válasz Gombinyó #67801 üzenetére
Háát nem tudom, hogy ez mennyire lehet igaz.
2.0dci 130 és 150 lovas kopp ugyan az, viszont nem lehet a szoftvert cserélgetni. Tehát nem ilyen egyszerű, hogy az erősebbét feltöltöm, általában apróságok szoktak nem működni, pl.: tempomat (nemtom mi az összefüggés, de így van).
Ebből úgy sejtem, hogy az 1.33-nál sem ilyen pofonegyszerű a dolog.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jaded
senior tag
Köszönöm srácok, akkor valószínű az 1.6-os kiesik. Az lett volna készlet akcióban, 4.7m-ért, az 1.3-as lenne 4.8m. Ez fapados lenne, az 1.6-os Limited felszereltségű (közepesen felszerelt) lenne. Nem igazán tudom, hogy van-e rá szükségem. A jelenlegiben sincs "semmi", mégis élek😃. Biztos jó, viszont plusz hibaforrás.
btw nem hiszem, higy egy kis 1.3-ast fel kellene tolni 160le-re, az úgy nem hiszem hogy tartós hosszútávon.
Renault Megane IV Limited
-
eTrade
tag
Nem kell aggódni/félni a 160 pacitól, mert szvsz kivan ez kalkulálva és normális esetben az emberek nem tiltásig pörgetik folyamatosan a motort... remélem te sem fogsz vele 2-es fokozatban pályázni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
A osztályba 163 lóval is bepakolják.
-
polonic
félisten
Nem tudom eldönteni, hogy a GS3 1,6 dci-ben milyen a gázolaj szűrő. Megtaláltam már, de nem látom rendesen.
Vízérzékelős vagy nem? -
mdav88
senior tag
válasz eTrade #67827 üzenetére
Lag 2 nehézkes váltás bemelegedés után, néhány info és kérdés:
A kuplung pedálnak van egy kis "holtjátéka", az első pár centiben olyan mintha üresen járna, de úgy tűnik konstans, nem érzem hogy nagyon vándorolna. Talán egy kicsit. Hangja nincs. Viszont az biztos, hogy a váltóharang alján megjelent egy kis fékfolyadék folyás, és utánanézve már tudom, hogy ez kinyomócsapágy.
A két dolog összefüggésére lennék kíváncsi, vagy ha nincs összefüggésben, akkor a munkahenger is szar?
Vagy csak simán levegős? Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz eTrade #67827 üzenetére
Nem is szeretnék mást, most is az van voltam már két kereskedésben, talán szeptember-októberben lenne autó a jelenlegi állás szerint. Az értékesítő mutatott egy mailt, amiben írta a Renault, hogy mikor indítják a gyártást, mert most valami motorfejlesztés miatt (új emissziós norma), leálltak szinte mindegyik típus gyártásával.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Gombinyó
őstag
Nincs valahol raktáron/szállításban olyan amilyet szeretnél? Ismerős pont így vett Swiftet a napokban. Ha megrendeli minimum fél év, kb el se akarták neki adni az autót, meg amúgy is vegyen Vitarát/Scrosst. Körbehívta az összes kereskedést az országban és pont az utolsóban már úton volt (még decemberben rendelte a kereskedés) az a felszereltség/szín, amit vadászott. Így kevesebb mint egy hónap volt mire elhozhatta az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz Gombinyó #67830 üzenetére
De van, onnan lenne az 1.6SCe is, de arról lebeszéltetek. 1.3-asok vannak, az is lehet hogy GrandCoupé lesz. Az is tetszik egyébként, az is fapad, de nem is hiszem hogy szükségem lenne bármire is a klímán kívül.
Annyit mondtak most, hogy pl gyári tolatóradart tudnak utólag is beszerelni.Renault Megane IV Limited
-
Igen vannak 17x lovasok, de ott már nem csak szoftveres különbség van, azért nem írtam. Azoknál már vízhűtéses turbo, meg plusz kiegyensúlyozó tengely van.
Gondolom ugyan az a navi van benne, mint a lagunában, akkor sehogy.
Illetve ilyen interfésszel lehet, aranyárban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
Tolatóradart nem tétel utólag is berakni, fejegységet és kijelzőt horror áron lehet, sokszor drágábban mint megvételkor az opció.
Pl enyémbe kínai félgagyiból kb 150.000 Ft lenne egy mirrorlinkes fejegység+kijelző.Ahogy kolléga említette, pótkereket se hagyd ki!
Enyémből kihagyták, és hetek óta nem találok pótkerékszettet a hármas Megane-ba, egy darabot se. Összes bontós leráz, mert nem akarják erre az adót kifizetni. Renaultnál bent csillagászati összeget mondtak (több mint 100.000) a szettre.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Plero
tag
-
Jaded
senior tag
válasz MC Pite #67840 üzenetére
Most nézem, hogy a Life-ban még könyöklő sincs. Megőrülök anélkül, az fontosabb, mint az abs 200e ft-tal drágább a Limited, abban már az egyszerű földi halandónak minden benne van.
eTrade: asszony azt mondja, hogy mivel neki sem Clio lett, így magamnak nem vehetek
Renault Megane IV Limited
-
polonic
félisten
Ellustult az autóm. Pedig 600 km autópálya volt most a hétvégén.
Sőt, közeledve a célhoz, ahol már alig volt autó a pályán, bár nem szoktam ilyet csinálni, ott mekgüldtem neki 180-nal direkt.De még ezután is az maradt. 5-ösben padlógázra olyan tetű volt egy belsőbe besorolásnál. Olyan érzésem volt, mint a korábbi fiat puntoval vagy ford fiestával.
Részecskeszűrő kezd eltömődni? Vagy az üzemanyagellátó rendszer? Ezen segíthet akkor a korábban beszélt tisztító?