Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz polonic #60011 üzenetére

    Egyébként a megálláskor forrón leállítás nem is leállításnál, hanem inkább a következő indításnál okozhat gondot. (majd ha mágus erre jár megerősít ebben)
    Ugyan is a felhevült turbóban az olaj elpárologhat, vagy alkotói kicsapódhatnak/elpárologhatnak az apró járatokban és indításnál lesz olyan, hogy szárazon fut a turbó. Nagyjából ez a jelenség.

    Hogy mennyi itt az ésszerű és mi számít hajtásnak, azt nem tudom.....én pályázás kiállásnál kb. fél percet hagyni szoiktam ketyegni.

    Mondjuk ezt a strat-stop dolgot nem vágom na renaultnál, nekem fiestában volt, ott hidegen nem állította le. Pályázás közbeni élményről nem tudok beszámolni, nem emlékszem, hogy akkor hogy viselkedett. Illetve most a céges 2.0tsi transporter is start-stop-os, hidegen szintén nem állítja le.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák