-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Hello mindenki.
A modik legyenek majd kedvesek kivenni az audit az összefoglalóból mert új gazdáját boldogítja immár köszönöm szépen
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Nem megy 78 fok fölé a vízhőfok. Cseréltetnem kell a termosztátot?
Melyik a tuti márka?
1.6 megane 2 112 le k4m812d -
dussy
őstag
Sziasztok!
Nemrég talpas gömbfej cserém történt (M2kombi, 2007 1.6), de a jobb elejéről érkező kopogás (főleg macskaköves vagy rossz úton) nem szűnt meg. Mostanában több negatív visszajelzés is érkezett az általam is látogatott szervizről, így nem mentem vissza, mert elegem van a találgatásból.
Egy barátommal beszélgettem, Ő stabpálcára tippel (nem látta vagy halotta az autót), állítólag jellemző a típusra.
Budapesten keresek megbízható futóművest vagy szerelőt, aki orvosolná a problémát.Más téma:
a középkonzolom némi esztétikai hibában szenved. Szeretném orvosolni, VTN, fényezés vagy sima fólia segítségével. Valakinek valami konkrét címe vagy tapasztalata?
Köszi[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
kisninja
őstag
2004 es renault scenikben hol van a tolatólámpa kapcsoló ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
Kérdezd meg Liont, le tudja-e fóliázni neked.
A futóműnél lehet stabpálca, de van itt egy fórumtárs aki ódákat tudna zengeni neked a kopogásról a futóműben.
Konkrétan már mindent kicseréltünk neki, mire megadta magát a jobb oldali lengőkar, az még cserés aztán néma csend kell, hogy legyen a kocsiban.A stabpálca egyébként valóban jellemző hiba.
De fel kell emleni a kocsit és átrángatni rajta mindent.Renault power
-
Buszos
tag
Szervusztok!
Múlt héten megszorult a gyújtáskapcsoló a Megane-ban. Aránylag gyorsan kicseréltem, anyagárban javítottam. A héten Apósom Thalia-ja is így járt, gondoltam megcsinálom a cserét. Minden frankó, de ha beszáll és indítana, csak teker az indítómotor és veszettül villog a piros led a kontroll panelen. Ha úgy indít, hogy folyamatosan nyomja a slusszkulcs gombjá, a lámpa kialszik és minden fasza.
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
Buszos
tag
-
Buszos
tag
válasz Buszos #53774 üzenetére
Nyilván nem akarok immo vezérlőt és másik kulcsot... Ráadásul bontottan nem is találok, az újat meg hagyjuk. Hogyan lehetne meggyógyítani az egy szem kulcsot? Már bánom, hogy hozzányúltam! Csak egy váltójavítással most húzták le az öreget 100k-val, aztán az önindítót cserélték mert a gyújtáskapcsoló indító állásban maradt és tönkre baszta, ez újabb 30k volt. Nem akartam, hogy 40-ért cseréljenek kapcsolót. Kicsit buzi szerviz lehet ez!
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
rob210
Topikgazda
válasz Buszos #53775 üzenetére
Az apósodat nem minősítem.
Az immo szerves része a vezérlőnek.
Azt nem egyszerű kikötni.
De jelen esetben nem is kell.A kulccsal lesz a baj, annak az elektronikáját kéne átforrasztani megnézni sérült-e benne valami.
A kormányátvezetőt viszont lehet, hogy te kúrtad el, amikor kivetted a gyújtáskapcsolót, ezt ne reklámozd.
Le kell venni a kormányt, lekötött akku mellett !!!!!!!!
Meg kel nézni az átvezetőt és a gyűrűt, hogy sérült-e, ha lehet akkor javítani. Ha nem akkor csere.Azt a riasztót pedig igen gyorsan ki kéne kötni a francba, mert csak a baj lesz vele.
Renault power
-
meroly
veterán
Köszi hogy megnéztétek, sajnálom mert nekem nagyon tetszik, tudom hülyeség de első pillantásra mint ezek a régi amerikai dögök.
Impossible is nothing
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy kérdés...
Laguna3, 66 literes tank.
A képen látható, hogy a piros nyíl mutatja, hogy az első vonalon volt a mutató, mikor beálltam tankolni. Tankoltam 5000 ezerért, 392ft/liter áron. az 12.7 liter, és a zöld nyíl mutatja, hogy pont a kettő között mutat tankolás után, de megmondom őszintén, nekem ez kevésnek tűnik, Kb inkább a fél előtt egy kicsivel vártam, de lehet, hogy így jó... szerintetek?
Csak azért kérdezem, mert ha átbaxtak, akkor tudom, hogy legközelebb ezt az omw-t kukázom...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #53794 üzenetére
Jah, még annyit, hogy én 90%-ban mindig tele nyomom, nagyon sokat megyek és rúgom is rendesen neki.
Tegnap úgy alakult, hogy a pénztárcám az öcsémnél maradt, aztán beugrottam tankolni, hogy ma reggel ne kelljen ezzel már xarakodni és amikor megnyomtam a pisztolyt, akkor tapogatózok, hol a tárca, hát sehol... leállítom a tankolást, felhívom, akkor derült ki, hogy ott maradt nála. A boxban volt egy 5 ezres szerencsére, így lett belőle az, ami. De utána számolva valószínűleg tényleg jó helyen áll(hat) a mutató...
[ Szerkesztve ]
-
nünüke1975
aktív tag
Megane 1 ph 2 2002.1.6 16v. Csapágy búgás után a bal hátsó csapágy cserélve.A bugás minimálisat enyhül.Folyamatosan búg,vagy olyan hangja van mint egy rosszabb fajta téli guminak.Fölemel,többi kerék megforgat.Nincs hangja. Ezek szerint a kerékcsapágyak jók.Akkor mi lehet a probléma?A gumik második szezont futják.Honnan lehet észre venni hogy a gumi szar?
Következő kérdés:Satufékezésnél elölről egy kattanás.A lengőkar és a benne lévő cuccok kivételével minden ki van cserélve.
Következő:Tolatáskor jobbra tekert kormánynál koppanásig egy kattanás kinyomott kuplungnál azaz gurulok.
A szerelők csak vakargatják a fejüket.
Jó lenne már megoldást találni mert már nagyon unom.Ezekkel küszködök már egy ideje. -
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #53797 üzenetére
Azt próbáld ki hogy mondjuk 50-ről satuzol, ha akkor is kattan, és utána rükibe rakod nagy gázzal indulsz és akkor is kattan, az bizony bölcső vagy szilent vagy a keret rossz.
Nincs valami lehúzva nyomatékra.Ha kanyarban csinálja akkor az féltengely csukló.
Itt is érdemes előre hátra próbálni, hogy az irányváltásra kattan-e.Valami kotyog, ki van kopva.
Látatlanban többet nem tudok rá mondani.A búgás hátulról, vagy előről jön?
Mert az lehet differenciál mű is.Renault power