- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #52800 üzenetére
Automata benzines 1.4 es thalia.
10.én volt vezérlés cserén nálam a gép, de mindent jelre tettem átforgattam a motort ahogy a nagykönyvben van. Ha vezérlés lenne az előjött volna 100max 200kilométer megtétele után. (tapasztalatom alapján) A vezetőgörgőt nem tudtam kicserélni időhiány és a beszorult csavar miatt. (ezt későbbre időzítettük )
De ha az beáll akkor annak hangja kellene hogy legyen és elmondása alapján nem volt semmi rendellenes hang, csak jött a két elektromos hiba, majd erőtlenné vált a gép.
Majd félrehúzódás leállítás után, újra gyújtás, a hibakódok eltüntek, de már nem indul.Valamelyik nap megyek le ha tudunk egyeztetteni, átforgatom a motort, hogy lássuk mi a helyzet de ez nem hiszem, hogy vezérlés lenne, az csattogással, kopogással járt volna, vagy sípoló, visító hanggal.
Ez inkább valami elektromos vagy fedcomp hiba, ha erőtlen lett a kocsi az vészmódot jelent, ami ki tudja mitől van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #52801 üzenetére
hibakód eltűnik, mert áll a gép, míg gurult és járt a motor, addig a jeladó hibát tudja kezelni, hogy rossz! Bár légzsák hibával összekötve nem hinnám, hogy jelentkezne, inkább valami elektromos zavar! Bonyolítja a dolgot az automata váltó, az nem tudom, hogy tudja-e a gyújtást tiltani, bár hogy 2 tekerés után mi recseg, az sem immo gondra utal, inkább önindító vagy inkább összefutott vezérlésre(szelepeket verheti talán, bár akkor nem a szíj szakadt el, csak elment a vezérlés). Így nehéz, de benzines motor ék egyszerű, azt bonyolítja az automata(behúzni sem lehet), meg persze a renault elektronikának a híres megbízhatósága is hibaforrás lehet! Biztik vajon jók? Immo biztije, vagy bármi ami az indítást tilthatná, esetleg a benzinszivattyúé is! Indul a pumpa?
-
rob210
Topikgazda
válasz Buszos #52802 üzenetére
Lehet bizony, de egy vezérműszíj nem ugrik csak úgy át, annak oka van.
Vagy hibás szíj, ami bazi nagy cumi, vagy hibás beszerelés.
Illetve akkor nem ilyen hibakódokat dobott volna. Ezért is nem értem.
Még a szervíz manualban sincs ilyen ami 2400oldal csak erről a motortípusról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #52803 üzenetére
Én is csak találgatok, most még csak ennyit tudok.
Amit Gyuri elmondott.
De ha átugrott a vezérlés, akkor tökönszúrom magam, mert az valami olyan anomália lesz amit még szakszervíz se láthatott.
Jelen volt a feszítő, áttekertem többször a motort, szépen járt elmentek haza Budapest-Székesfehérvár, valamint azóta is használták. Az korábban kijött volna.Bár ezt mondtam is neki, olyat már halottam, hogy ha a kézifék rossz és sebességben van a kocsi megfogva lejtőn lefelé akkor tud ugrani indításkor a vezérlés, na de az nem menet közben jön elő, hanem rögtön indításkor.
Ez az automata váltó idegesít engem is, mert emiatt nem ugyan olyan a kocsi karakterisztikája és a hibaforrások se ugyan azok.
ehhhRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #52806 üzenetére
Hát igen, az automata az egy extra hibaforrás, az nem tudom mit tud még okozni az amúgy is sérülékeny elektronikán túl!
Kollégám passatja is tiptronicos, megállt a telephelyen, kirámolt, már beindítani nem tudta többet, próbáltunk mindent, kocogtatni az önindítót, se kép, se hang! Tréler hív, elvitte szerelőhöz, tizenakárhányból lett az önindító felújítva, azóta jó. De ott a semmi közepén még abban sem voltam biztos, hogy önindító, a bendix sem hallatszott, semmi, behúzni azt sem lehetett, mert automata, vontatni megint nem hosszan ebből az okból.... Szívás az automata és mondja is, hogy vegyesben 8 litert kajál a tdi neki, városban néha a 10et is bekapja.... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #52808 üzenetére
Hát mielőbb lekéne jutnom, egy, hogy tudja használni a kocsit, kettő, hogy lássuk mi a baj, és nehogy nagyobb kár keletkezzen.
Nem vagyok boldog. Pedig a lelkiismeretem tiszta, becsülettel megcsináltam mindent, de ilyenkor minndig azt érzem, hogy az az autó amiez hozzányúltam, kicsit a nevemre íródottRenault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #52703 üzenetére
Hát, az én twingóm is 1 hétig sem volt jó, újra produkálja a korábbi leállós hibákat.
Az egész úgy kezdődik, hogy gurulok a piros lámpához, alapjáraton.
Majd egyszercsak felpörög a motor, majd lefullad.
Utána a 3. indításra beindul, de nagyon hamar ismét érzem, hogy "már megint motorfékkel gurulunk".
Majd egyszercsak ránt egyet, és újra megyünk tovább.
Hétfőn ismét bejelentkezek a szerelőhöz, de ha valakinek van újabb ötlete, ne fogja vissza magát.
Halihó! -
Buszos
tag
válasz rob210 #52807 üzenetére
Utángyártott bowden, természetesen pont olyan minőségben... Összeraktam Nagykátán a porban fetrengve nulla szerszámmal. Azért a gázkart kifúrhatták vagy benútolhatták volna, hogy a bowden át tudjon bújni hátul, ne kelljen megküzdeni azzal, hogy pont méretre vágom, majd a kiszőrösödött bowdent átküzdöm a bronz perselyen. Ha lesz rá időm/pénzem, veszek egy gyári bowdent, addig így marad.
Ma elvitt Esztergomba és haza hiba nélkül. Valamelyik motortartót kell még kicserélnem, mert gázadásra és gázelvételre rángat a váltókar.
A b.h. ajtó már nyitható kívülről és belülről is, de azért az se állt a helyzet magaslatán, aki a kilincs mechanikáját megalkotta. Fém karra rugóacél közdarab egy fing műanyag stifttel rögzítve a kilincshez... Ha acél szegecs lenne benne, sosem törik le.Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
Buszos
tag
Kiszereltem a hátsó mennyezeti hangszórókat. Hát ezek elég kis semmik, nem csodálom, hogy szarul szólnak. 10cm... reméltem, hogy befér a 13cm-es SAL hangszóróm, de esélytelen.
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
Na_Ta
csendes tag
válasz rob210 #52806 üzenetére
Lehet nevetni fogtok, de ha 16V, akkor lehet felső holtpont jeladó, 8V-nél nem tudom van-e ilyen gond.
Nekem ugyan 1.6 16V a fluence, de teleszórta a hibával a komp.-ot, tempomat, oxigénszenzor és vez. tengely jeladó hibával, piros figyelmeztetés hogy károsodhat a motor, stb. és után indításkor darálósabb is volt a hangja. Én is azt hittem vezérlés szakadás/átugrás.Ja, és miután kitöröltük a hibákat és még a régi holtpont jeladóval indítottuk, semmi hibát nem írt a computerbe.
[ Szerkesztve ]
NT
-
Buszos
tag
Antenna körül beázott, reggelre halastó volt a kézifék gödrében. Kiszedtük, gumilap méretre vágva, bepasztázva, antenna vissza. Sajnos a csomagtér ajtón lévő műanyag kuka, a két rendszámtábla világítás szét van hullva és az ajtóból is ömlött a víz. Csak hol kapok ilyen elemet?
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
h3lios
addikt
Sziasztok !
Ismerősöm ügyében jöttem segítséget kérni tőletek.
Hátha már valaki találkozott hasonlóval / tudja mi lehet a gond.2002-es 1.2 -es Renault Clio-ról van szó. Kint közlekedik vele németben és a napokban kapott 1 Check engine-t. Napi 10 percet közlekedik pályán, akkor gyulladt ki neki a check engine, és egy rövidebb idő után elkezdett küszködni a motort. Erőteljesebben kellett gázt adni, ha normális tempóban akartál közlekedni. Az első lehajtón lejött, kicsit pihentette a motort. Amikor tovább indult nem világított a lámpa, de rövid idő után megint kigyulladt.
Nem csak pályán, hanem városban is jobban kell neki nyomni, hogy húzzon a motor, egyszerűen küszködik alatta a cucc. Illetve amit még észrevett, hogy jóval halkabban jár a motor, mint korábban. Nem csörög, nem zörög csak halkabb. Hőmérő hibát nem jelzett normál tartományban volt a mutató.
Szerintetek mi lehet ? Találkozott már valaki hasonlóval ?
B-tag: H3lios#2825
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #52817 üzenetére
Uraim
"Problem solved"
A "karácsonyfa" effektust, majd nem indul, mert az önindító nem tud tekerni, csak elcsattog a "bendix" hibát a tönkrement, valószínűleg zárlatos akksi okozta.
Kölcsönakksival falom a kilométereket 5 óra ótaRenault. Mert szeretlek
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Buszos
tag
válasz LamerGyuri #52823 üzenetére
Akkor az a nagy puffanás a Robi szivéről leesett kő volt?
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Kb 2 hónapja cseréltem kilométeróra jeladót. Azóta olyat produkál az óracsoport, hogy a digitális kilométer számláló nagyobb döccenőnél elalszik. Rácsapok a műszerfalra, akkor legtöbb esetben visszajön, újabb döccenőnél ismét elalszik. Már kicseréltem a számláló rizsszem izzót is, az óracsoportra csatlakozó csokikat is befújtam kontaktspray-vel, de a hiba megmaradt. Cserélnem kellene óracsoportot? Vagy mi lehet a hiba oka? Apropó. Ha mégis cserélnék, akkor már nem digitálist tennék vissza. Az miben lenne másabb, mármint a hátsó csokikat beleértve? Vagy a sima számlálósnak is 4 széles csoki van a hátulján?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
eTrade
tag
válasz LamerGyuri #52823 üzenetére
Hány éves volt az akksi és milyen gyártmányú?
-
Buszos
tag
válasz rob210 #52828 üzenetére
Egyáltalán nem iszom alkoholt. Viszont hullanak az akkuk, az enyém is elpusztult a Nagykátai kalandban.
Más: Hol van Renault bontó a közelben (Pécel, bár ezt Robi tudja), ahol pótolhatnák pár alkatrészt? Jobb napellenző, rendszámtábla feletti műanyag a rendszám világítással együtt, belső világítás kapcsolója...Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Renault Fluence 1.5 dCi 90LE (K9K 834) milyen üzemanyagszűrő javallott bele?
És hány db van belőle?
Mert vannak oldalak amik hoznak hozzá előszűrőt is.
(nem az én autóm, így megnézni nem tudom. )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #52813 üzenetére
Sajnos meg vagyok lőve, 3 szerelőt hívtam fel, mindenki szabizik, 1-2 hét múlva tudnának érdemben foglalkozni a dologgal, vagy meghallják, hogy rönó, és "köszönöm, nem".
Mondanám, hogy márkaszervizbe elviszem, de ott meg kifizetek egy zsák pénzt, és nem vagyok benne biztos, hogy meg tudják csinálni ezt a kis fosch-t. :-D
"kiolvastuk a hibakódot, és nincs hibakód, 20 ezer, köszönöm".
( De talán csak én vagyok szkeptikus )Tényleg bármilyen ötletet szívesen veszek.
Amiket eddig megfigyeltünk:
- Melegben csinálja ezt a leállást az autó.
- Mindig úgy "indul" a folyamat, hogy megemelkedik az alapjárat, majd lefullad; és innentől kezdve menet közben is kb. 2 percenként leáll. ( 3x indítózásnál hajlandó szépen beindulni, egészen a következő 2 perc után következő lefulladásig )
- A hűtőventillátort még egyszer sem hallottam bekapcsolni
- A lefulladásnál lévő indítózáskor és mindig hallani, hogy az AC létrehozza a nyomást.[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
Nekem meg kérdéseim lennének.
1.5 dci megane 3Alapjáraton:
- a 120 kPa fuel rail pressure nem kevés e?
-59,6% throttle position nem sok e? (nem 0%-nak kellene lenni?)
-13,3 V battery voltage szintén nem kevés e alapjáraton?OBD car doctor-ral néztem...
(elég nehezen indul, "gumilabdát" mindenkinek fel lehet pumpálni 2-3x indítás előtt, vagy másnál nem "engedi el" a nyomást? vagy ez a normális...)
-
Urak, ne csináljátok már!
Itt tilos a hirdetés, erre jár egy modi, aztán bünti lesz a vége.Amit lehet, hogy aláírásba berakjátok, ha valamitek van eladó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gyuroksanyi
újonc
Üdv urak.Mai nap csináltam egy kis szervizt a kocsin(Thalia 1.4 16V 2002).Kicseréltem a benzinszűrőt,ill.a gyertyákat.Mivel az autót használtan vettem nem tudom mikor voltak cserélve.A gyertyákat lefotóztam,bejelöltem a képeken melyiket honnan vettem ki,ha szemben állunk a kocsival,balról jobbra.A hármas számú gyertya borzasztó könnyen jött ki,gyakorlatilag erőkifejtés nélkül.Körülötte olaj a hengeren ill.a trafón is egy kicsi.A gyertya is siralmas állapotban.A alapjáratom melegen 500-750 között járt,most gyertyacsere után stabil 750.Hibakódot nem dobottt .Véleményetek várom és köszönöm.
1-2
1-2
3-4
3-4[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gyuroksanyi #52847 üzenetére
Nincs ezzel semmi ha nincs betekerve rendesen akkor ez van.
Túlhúzni se szabad de az se elég ha kézzel tekered be.
Viszont sok már nem volt hátra a gyertyáknak a 4 ből 2ő meg volt égve.Renault power
-
meroly
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- BMW E36 E46 Alkatrészek
- Kwazar Venus Super Foamer lúgálló
- Új Design Falipolc
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)