Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #50020 üzenetére
Belenézés nélkül max a külső állapotára tudsz támaszkodni, kivett száraz motorral hiába akarsz kompressziót mérni, sz@r lesz az eredmény, mert az olaj sem tömít a gyűrűknél! Levett olajteknővel, vagy levett hengerfejjel lehet látni a lelkét a dolognak, de inkább az olajteknőt javasolom, főleg az 1,5 dci-nál, akkor a hajtókar csapágy állapotát (is) szemügyre lehet venni és 2-3e ft egy olajteknő tömítés(valamint a teknőben maradt üledékes olaj is árulkodhat, hogy valami koptat-e valamit)
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazdák
Aktív témák
Új prémium hirdetések