- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- SkyShowtime
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
xardas
tag
válasz rob210 #47383 üzenetére
hmm. Köszi a válaszokat.
Csak még egy kérdés: Ezt a zselés cuccot hogy kell elképzelni? Nézegettem a szervízkönyvet, ott a leírás szerint a szenzor "alsó" felét kéne cserélni. Egyelőre nem találok hozzá sehol alkatrészt. Vagy gyakorlatban elég csak a zselét cserélni? Ennek hogy mi a folyamata? érdemesebb egy szervízbe megcsinálni mert akkora macera? Ja és ha már itt tartunk Bp vagy környékén van olyan szervíz akit tudtok ajánlani?Hát ez nem egy kérdés lett...
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
Predator2
addikt
Pedig EGR volt, pillanatnyilag úgy néz ki. Fater otthon megint kiszedte, mosogatta stb... majd vissza.
Elején még kormolt, majd egyszer csak abbahagyta.
Elvitte diagra, élőadatos tesztre is. Az értékek határértéken belül voltak.
Kormolni meg azért kormolt mert teleküldte a rendszert, azt küldte kifelé.Vicc az egész, a kocsi sem jelezte, hogy baja lenne. A híres diagról nem is beszélve, ami már nem először, nem ér egy kalap kakit sem. De az árát viszont szépen elkérik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Ha valaki beáll egy furgonnal az én garázsom elé, és ott áll fél napot, azt az autót kivel lehet elvitetni? Közterület, rendőrök? 3 garázst blokkolt a rohadék, telefonszámot nem hagyott, és nem is volt otthon. Abban a tömbben lakik, ami alatt a garázsok vannak. Neki nincs garázsa. Volt parkoló hely egyébként, semmi nem indokolta, hogy ott álljon.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #47404 üzenetére
Én ilyenkor be szoktam tenni a kocsi alá az emelőt és elgurÍtom a fenébe.
Sajnos nálunk is volt már rá példa, hogy keresztbe beállt mögém, hogy ne tudjak kiállni, hajnalban nem lettem ideges cseppet se, hogy ezért kések el melóból.Na ki is kaptam a krokit a csomagtartóból (mázli, hogy nálam volt), szépen megemeltem és elgurÍtottam a francba, amikor jöttem haza még ott vakargatta a fejét, hogy hogy került oda a kocsija.
Soha többet nem állt be mögém.De sajnos nem ez lenne a megoldás.
Csak ahoz erkölcsi világrobbanásra lenne szükség.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
-
PHenis
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47400 üzenetére
Nem lehet bemaszni a csomagtartobol az utasterbe? Milyen auto?
Mar mindegy, latom. :-)
[ Szerkesztve ]
-
zsizsef
senior tag
2007, 1.6 Megane indítómotor leszerelés szivatós munka?
-
Pecc
őstag
Srácok, az óra kijelzőben milyen izzók vannak pontosan? Milyen néven tudok rendelni?
Kiment az egyik.
Ilyenről van szó. -
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47411 üzenetére
Ezt az enyémnél mondjuk nem tudod megcsinálni
Igaz a kulcsot se tudod bezárni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47414 üzenetére
Ezt értem, de nekem nincs gomb egyáltalán az enyémben gyárilag nem is volt.
Ott nehéz lenne felhúzni a gombotIlyen csak nekem a tükör elektromos.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #47415 üzenetére
Neked a kilincset kell meghúzni és máris nyílik... Clioban nekem is így volt, bezártam az ajtót mikor még volt benne akkumulátor, aztán szépen lekötöttem az akksit és lezártam a motorháztetőt (zár nem nyitotta, mert körbeforgott), 12k-ba fájt ez a mutatvány decemberben tavaly.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
orosziem81
tag
válasz vatoloco26 #47385 üzenetére
Nalam a leirtak szerint volt.
A te tipusodat nem ismerem de gyanitom nem kell szerelohoz vinni[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #47420 üzenetére
Biztosan nem lehet?
Megane2-nél az ajtó zár felőli végén kell egy kis műanyag pecket elfordítani. Asszem egy kis lapos csavarhúzóval kell rajta 90fokot fordítani. Az a baj, hogy már régen csináltam, most nincs előttem. (Mielőtt megkérdeznétek, nem a gyerekzár)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
czarpika
csendes tag
Sziasztok
Egy pár hete a kocsim, ami Renault Clio 1.4 2000-es a műszerfalon az abs és a serv menet közben ki szokót gyulladni. Megyek a kocsival és menet közben kigyullad a két visszajelző, ilyenkor nem veszek észre semmit tehát a kormány nem nehezebb és az abs is működik, majd egy pár km múlva kialszanak. Egy hét alatt most kétszer is csinálta. Mi lehet a baj?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #47405 üzenetére
A másik garázs tulaja még nálam is idegesebb volt, mert neki bent volt a kocsija és nem bírt kiállni. Kihívta a rendőröket, akik meglepően hamar kijöttek, és rendet vágtak. Akkor már otthon volt a furgonos fickó. Milyen hülye emberek vannak, délután háromtól másnap reggelig blokkol 3 garázst, mert csak...
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
daddy97
csendes tag
Sziasztok!
Olajat szeretnék vásárolni az autómhoz: Twingo 2008 II 1.5 dCi (47 kW / 64 LE).
Azon gondolkodom, hogy 5w30 vagy 5w40 lenne e a jó?
[ Szerkesztve ]
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Az ajtó behúzó gumírozott felülete csúnyán lekopott, tudtok valami megoldást rá , a cserén kívül, hogyan lehetne meg szépíteni ? -
forceberg
veterán
MII-nél a kabin ventillátor cserére van valami leírás?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz forceberg #47431 üzenetére
Szia, én már szedtem ki, elsőre elég nehézkesen ment, de másodjára már viszonylag gyorsan.
Bentről, a vezető oldalról bontható.
Ki kell szedni a fék és a gázpedálokat, majd a középső box oldalán az összes műanyagborítást. A kárpitot valahova félrehajtogatni, ezután kiszedni az utastér merevítőt (ez elég jó kis művelet), ezután férni hozzá a komplett fűtőmotorhoz, ventilátorostul.
A merevítő alsó csavarjai egész jól elrhetőek, de a felsők a műszerfal aljában nagyon nehezen elérhetőek.
Illetve a merevítő és a venti kiforgatása-kisakkozása a helyükről elég nehézkes.
Illetve a küszöbön háton fekve a műszerfal alatt szerelni nem kellmes. [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sanyo77
tag
válasz rob210 #47405 üzenetére
Nem csak én vagyok ezzel a problémával úgylátom.
Hova teszed az emelőt? Van valamilyen emelési pont, amit minden kocsinál könnyű felismerni?
Nekem 10 ből egyszer az az eset áll fent, hogy éppenhogy ki tudok állni. Egy tíz emeletes alatt van a garázsom, káromkodok mint az állat, egy darabig utána nem állnak oda, de mindig csak idő kérdése...
Volt már, hogy rendőrt hívtam, akkor totál beszorítottak. Készséges volt, rögtön büntetett mindenkit
Cigányé volt az egyik kocsi, de úgy elborult az agyam, hogy leszartam, majd leboxoljuk legfeljebb. -
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #47434 üzenetére
A stabrúd alá tettem be de eddig csak egyszer kellett, utána nem állt be mögém többet.
Sajnos csak annyit értem el vele, hogy nem mögém állt be.
Nem gondolnak bele mit okoznak vele.
Ha nem fér el akkor sétálni kell és máshol megállni ez van nekem is volt már, hogy nem volt helyem és két tömbbel arrébb álltam meg.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #47435 üzenetére
Áhh ezek tipikus sérült f@szok. Hiába mondod el neki, nem fogja megérteni. A sétálás már luxus.. nálunk itt a Róna utcába ami van az már maga vicc..ugye TV2 szembe és a smartos kurv@k halmaza, 2 autó helyre áll be azzal az autónak nem nevezhető szégyennel. Régen szóltam érte, ma már szimplán elengedem ezt a dolgot.
-
zsizsef
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Na figyelgettem a gáz miatt az autónak a vízfokát kb 3km után már beáll az optimális szintre, szóval onnantól tudnék már gázzal közlekedni. Még az jutott eszembe, hogy veszek valami régi TDI-t azt szerintem nem nyírná ki olyan hamar ez a 10km-es táv, mondjuk egy 3-as golf? Vagy néztem még direkt gázzal szerelt régi autókat, mint pl ezt a swiftet, csak nem tudom mennyire korrekt az ára bár ha azt nézem, hogy 200-250 a gáz akkor úgy egész oké
suzuki [link]
-
Wiz Khalifa
addikt
Nah előjött az a típushiba a kocsimba amit nem szerettem volna...
Ma hazafele jövet nem volt műszerfal világításom. Azt tudom hogy kontakt hiba miatt, de a kérdésem az lenne hogy hol keresendő az a rész ahol a kontakt hiba fellép? Mivel az egésznek nincs háttér világítása, csak a piktogramok égnek ami eddig is szokott (a fényszóró, stb...)
Smoke some weed nigga!
-
cellpeti
veterán
üdv
Megane II-be meghalt a vezető felőli tükörfűtés...hogy lehet megcsinálni?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
PHenis
senior tag
En is hasonlo vonalon indultam el, igy lett belole egy lpg-s Laguna1. Ha gazos autot veszel, a beallitasokra nagyon oda kell figyelni, mert szep csendben ki tudja nyirni a motort. En az enyemmel jol megszivtam...
Az a suzuki, mondjuk Lpg-klima-4szemely komboval szerintem ki sem jon a parkolobol :-)
Az enyem fogyasztasa 10liter korul alakul, pedig vannak benne 1,2 km-es tavok is (munkaba jaras) neha.
szerk: nem neha jarok munkaba, csak neha megyek a sajat autommal. :-)
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
veterán
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #47441 üzenetére
Nah arra lettem figyelmes hogy nem csak a műszerfal világításom nem világít hanem ha a fényszórót úgy hagyom és kinyitom az ajtót akkor nem sípol hogy úgy felejtettem a fényszórót.
Lehet hogy ez inkább indexkapcsoló lenne?
Smoke some weed nigga!
-
rwin5
őstag
válasz speedydb23 #47446 üzenetére
(#47444) PHenis
köszi mindkettőtöknek, lehet akkor inkább a dízel vonalon elindulok, vagy még agyalok a tavaszi új-újabb autócserén is, és ott akkor valami gyengébb benzinest ami fogyaszt 6-7 körül.
Nem megyek sokat, de a biciklin kicombosodnék, ettől független szeretek kerékpározni olyan 600km megyek egy hónapban azt számoltam, és akkor úgy kalkulálom, hogy a vásárhely-szeged távot sose járom meg ami oda vissza megint 50-60km kb.
-
gombcomp
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47447 üzenetére
A műszerfalad forrasztásai mentek gajra...felujítás kellene.
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
ThodEE
őstag
Sziasztok !
96,Megane 1.4e
Generátor szíjam csúszik a hangja alapján, fél éves, feszessége rendben van ezért gondolom hogy a tárcsák lesznek megkopva, indítás után 10-60sec aztán elhallgat, nagyobb terhelés esetén vagy ha lefulladás közelébe kerül a motor akkor újra nyöszörög kis ideig. Mennyibe fájhat ennek a meg szüntetése, érdemes-e belevágni, netán csak felrakni egy új szíjatTanácsokat előre is Köszönöm !
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink