-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sanyi19
őstag
Lenne egy másikkérdésem is. Miközben jártam a bontókat láttam egy hátsó lökhárítót, amiben benne voltak a tolatóradar szenzorok. A gyári szenzorhoz kell még valami vagy az a computerrel kommunikál? Tudok-e gyárit beszerelni, mi ennek a menete?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
válasz rob210 #47104 üzenetére
Nem vágok én.
Legszívesebben 16-os lemezt raknék rá, de az nem megy rá. 17-ből csak alu van, eleve a felni is sok lenne, meg a gumik is hasonló árban vannak, mint a 18-ra.
A franc se gondolta, hogy a 4control-on nagyobb elől a fék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
300-ra még jó a 16, gyárilag is van hozzájuk 16-os felni.
Viszont ezen 320-as az első fék. Hogy miért??? Azt nem tudom, bár a francia logikát sosem fogjuk tudni mefejteni.
Én a motorkódok tengerében is teljesen elvesztem már...kegyetlen, ahogy a számozást csinálják.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
Igen , jó rá de 17 el kellemesebb a szemnek, 16 elég passzentos. A számozás meg mit hogy miért raknak össze már én se értem és nem is akarom. Működik jó és pont.
(#47110) motoflug
A gyári méret az /60
A 195/65 szerintem be se fér, de nagyobb bukkanón bele fog érni valamibe.[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
válasz motoflug #47110 üzenetére
Egyrészt, amit Rob leírt, nő a kerék teljes átmérője és emiatt kanyarodáskor, leüléskor beleérhet valamibe, másrészt változni fog a kocsi sebessége is, nem annyival fogsz menni, amennyit az óra ír!
Keresőbe írd be váltóméret kalkulátor, add meg az adatokat és meglátod miről írtunk.▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
motoflug
őstag
Ertem,koszi!
A bibi az, hogy sehol sem talaltam meg a 15-os lemezfelnihez a gyari teligumi meretet, minden oldal mast ir gyarinak, ezert kerdeztem, hogy ezt hol tudom tutira csekkolni, mert eddig fogalmam sem volt arrol, hogy mi tortenne, ha rossz meretet valasztanek. A scenices blogon 185/65-ot irt a szerzo, a neten 195/65 es 195/60 is megvan, a csomagtartoban a potkereke. pedig 195/60 van. Szoval a legoptimalisabb megoldast szeretnem, ami minden forras szerint mas...
-
Cane
őstag
válasz motoflug #47113 üzenetére
A pótkerékhez (is) igazítottam, téli-nyári pontosan egyforma méretű. A /60 még úgy ahogy mutat egy szép felnin, viszont cserébe nagyon jól elnyeli az úthibákat. A /65 már elég SUV-os, ballonos méret szerintem. Nézd meg az autód gyártói .pdf dokumentációját, hogy az mit ír.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
gabx76
senior tag
válasz motoflug #47113 üzenetére
Itt nézelődj, ezek a gyári méretek.
-
feri19
csendes tag
Üdvözlet sajnos van egy kis gond a riasztómmal az autót használtan vettem, Vémár komplex gépjárművédelmi rendszer van benne, 2004-es Renault Megane. Ma beélesítettem a riasztót próbaként( eddig nem használtam), kis idő múlva elkezdett riasztani, egyik távirányítóra sem reagál (elemeket cseréltem)folyamatosan szirénázik, a motorháztetőt nem tudom nyitni, indítózáskor az elektronika megbolondul, villog ,az ablaktörlő elindul. Ha benyomom a dudát,elhallgat, de akkor semmire sem reagál! SOS! Mit lehet tenni? Lehet nem ide kellene írni, de hátha valaki tud segíteni!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47117 üzenetére
Igen és a 185 höz képest a 195 szélesebb.
Azaz pont nem frankó.Renault power
-
Cane
őstag
-
_NCT
őstag
válasz feri19 #47121 üzenetére
Látom ez a Pajzs nevű csodavédelem, szerintem vidd el az egyik szervizükbe, vagy hívd ki őket, mert elég komplex lehet a védelem, kitudja hogy tanították fel a kütyüt és mit tilt le,melyik vezérlőt kötötték rá. Sajnos ezt házilag elég nehéz lesz megoldani. Btw amúgy szoktak manuális nyitási lehetőséget biztosítani, amelyet rejtett helyre szoktak tenni és azzal le lehet tiltani az egységet. Nálam így van, igaz nem is Pajzs védelem van az autómban. De pont az ilyen önszopatás ellen szokták megtenni....
Amúgy amiket írtál simán lehet ECU hülyülés is, mondanám hogy takarítgasd meg, lehet a párától hülyült meg, de mivel nem tudod nyitni a motorháztetőt így szívás.....
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek.
Üzemben tartó változásra 11.11- re van a legkorábbi foglalható időpontt.
Tiszta vicc, de nekünk 15 napon belül át kell iratni.
Hol élünk komolyan, bazidrágán átírják a tulajdonom és még várhatok is mint a hülyegyerek, hogy lenyúljanak.Renault power
-
Voice24
őstag
Kérdezem, hogy Scenic-kel kapcsolatban az itteni tapasztalatok alapján mennyire állja meg a helyét ez a vélemény (by autonavigator.hu):
"Negatív: Elbizonytalanító minőségérzet, idővel egyre növekvő meghibásodási rizikó, gyenge elektromos és elektronikus rendszer."
2007-2008-as, elvileg keveset futott példányokkal nagyon mellé tudok nyúlni, vagy semmivel sem rizikósabb a dolog, mint más gyártmányok esetén?
-
rob210
Topikgazda
válasz Voice24 #47131 üzenetére
Hát sok múlik melyik nap szerelték össze a munkások.
Nem vicc volt már olyan a kezeim között hogy ipari hulladéknak is silány volt.
Meg olyan is ami köszöni szépen de 470.000 kilométerrel hibátlan.Át kell nézni nincs benne semmi ördöngősség.
Van egy pár tipus hibája ha azok lettek javítva akkor nagy gáz nem lesz.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #47130 üzenetére
Zseniális Erről pont az jutott eszembe amikor minap átírtuk a villanyt bnőm nevére és meg kellet adni az adatokat hogy majd felveszik velünk a kapcsolatot.Nem volt kötelező megadni a telefonszámot az űrlapon, így csak e-mail-t írtunk. Révén 2016 ba gondoltam ez nem lesz gond. Rá 2 hétre postaládába egy papír, hogy jött a szerződést aláíratni és ellenőrizni a villanyórát de nem volt telefonszám Na itt égtem ki végleg.. szóval én már az ilyen időpontokon csak mosolygok
-
gkawka
tag
válasz rob210 #47134 üzenetére
Szia Rob,
Egy srác összerakott egy adatbázist, hogy hol elérhető melyik szolgáltatás minél előbb, nézd meg az oldalon, hátha: link
Eszerint pl. a XIX.ker Városház téren akár holnap tudnak fogadni átírással.
Kalappal![ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
_NCT
őstag
válasz feri19 #47136 üzenetére
És 12 évnél idősebb autót meg sem néznek, ki sem szállnak? Úristen... Ha ez tényleg így van, csak örülök hogy nem hozzájuk vittem az autóm ezelőtt 4 évvel.
Amúgy ez netto f@szság, szeretem mikor a 10 évnél idősebb autókat itthon már kb roncsnak nézik, és nem is foglalkoznak velük a nagyobb szervizek, Casco nincs rá. Miközben a hazai autósok nagy része 10 év körüli autóval járkál, mert ezt engedhetik meg maguknak....
-
Wiz Khalifa
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47142 üzenetére
Tegyél alá kartonlapot estére és kiderül, hol csöpög.
Ha megissza az a rosszabbik verzió.Renault power
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #44667 üzenetére
Renault Thalia reloaded story 1.5dci
Két napja szerelőnél a kocsi, 2db porlasztócsúcsot felújítottak, azóta pöccröff, olajat eszi, de az már más hibaforrás.
Tehát aki ilyennel küzd, hogy nem indul az autó reggelre, annak egy résolajmérés kötelező. Nálam magas volt az érték, nyáron nem volt vele gond, a hidegek felé viszont inkább.
Elengedte a nyomást éjszaka, nem épült fel rendesen. 2db legszarabbat felújították, problem nincs.
Zsebből 80 ropi ment el a dologra.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
-
pècsimunkás
addikt
válasz rob210 #47141 üzenetére
Az enyém januárban lesz 16 éves . Aztán , ha minden jól megy jövő nyáron meglepem magam egy Megane III -al . Kombi , 1,6 , 110 -le , 6 gang van tervben amúgy . Gondolom 150 km / h nem lehet gond autópályán !
Az 1,4 130 le Tce -ről mit lehet tudni ? Megbízhatósága milyen ? Azokból is tudnék válogatni Németországban . Csak napi 8 km a cégig 8 km vissza ... Ezért szeretnék egy sima ,egyszerűbb benzines aót .És itt most áruló leszek , nézegetem az Aurisokat is . 1,33 99le ,6 seb. ,de inkább akkor az 1,6 132 le ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
feri19
csendes tag
-
-
Predator2
addikt
Helló
Segítségeteket kérem/kérjük.
Apám 1.5 dci 65HP Thalia-ja vacakol, egyszerűen eltűnt belőle az erő.
Reggel munkából hazafelé azon a parton ahol addig ötödikben kijött most csak másodikban bír. Egyenes szakaszon lepadlózva 90-nél nem megy többet.Némi pihentetés után, ismét ment a kocsival, hatalmas füstfelhőt követően megint volt ereje a kocsinak, mintha misem történt volna. Megnyugodtunk, hogy csak pillanatnyi gyengélkedés volt.
Délután használta a kocsit, ahol megint nem volt ereje. Ismét füstölt egy kicsit.
Nemrég volt benne turbó cserélve. 2 napja járt le a garancia.
Mi okozhatja a hibát? Mit néznétek át?
Bejelentkeztünk a Renault Nyékihez diagra, de csak Nov11-re tudott időpontot adni. Viszont ezzel jár dolgozni.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hollow Knight
- Milyen egeret válasszak?
- Autós topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- BestBuy topik
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...