-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
serito
senior tag
Hali!
Egy Renault Thalia 2001 évjárat 1400ccm 8 szelepes motoron hol van a termosztát és mennyire bonyolult azt cserélni? Azért gondolok a termosztát hibájára mert a vízhőfok nem akar felmenni és kicsit többet is fogyaszt a gép. Aki ismeri a vízhőfokmutató beosztását az tudja, hogy normál esetben üzem meleg motornál kb vízszintesen kellene állnia. Nálam a mutató alulról a 2. pontnál áll. A fűtés sem megy csak langyos levegőt fúj, ami írtó kellemetlen ebben a hidegben. Bocsi a sok rizsáért, köszi a segítséget előre is.
Üdv
-
AMD Power
titán
Megújult a Renault Master és az Opel Movano
De csúnya lett a Master.
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a segítségét,a múlt héten lecseréltettem a vezérműszíjat a Renault szakszervízbe. Gates-et vettem komplettan+ vízpumpával eggyütt volt 61k, ehez még hozzájött a generátorszíj is ami 4k-t kóstált. Viszont megint van egy kis probléma.Tudom látatlanba nem lehet sokmindent megítélni,de pár száz km megtétele után a szíjak felöl jön egyfajta "búgó" hang. Nem állandó,hol előjön hol abbahadja. Szerintetek mi lehet ez? Érdemes lenne visszavinni a szervízbe? Köszi előre is a segitséget!
-
FRENK1988
veterán
-
biker
nagyúr
nekem is termosztátnak tűnő bajom van
városban -8, pályán -3 fokig jó a fűtés, a motor hőfok a 3. vonalon (vízszintes állásban), esetleg 2. és 3. közt picit mozog.ha ennél hidegebben meghajtom, akkor lassan teljesen elhül a kocsi, a befújt levegő épp langyos, és a motorhőfok 1-2 percenként ingázik a 2. és 4. vonal közt folyamatosan
egy renault szalonba beugrottam, ott azt mondták, termosztát.
de nem teljesen értem.
nem csak túlhűt a hideg? hideg, lezár a termosztát, bemelegszik a motor, kinyit, megkapja a k... hideget, megint lezár, és így tovább.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3660 üzenetére
tegnap mentem sopronba, reggel -10 fok, majd megfagytam.
hazafelé -3 fok, úgy okádta a meleget, mint az állat
ma -14 fok, ismét hideg, és mutató táncolásElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
csak nem értek valamit.
Leírás szerint, és reggel kézzel néztem is, a fűtőradiátoron nincs elzáró szelep, az mindig benne van a hűtőkörben, és csak a nagy hűtőt kapcsolgatja a termosztát.reggel indítva pár perc ketyegés után már a fűtőtesthez menő cső meleg volt, a másik a hűtőhöz hideg volt.
namost, ha nekem menet közben elmegy a meleg a kocsiból, az hogy lehet? hiszen direktbe van kötve a cső, és eközben a motor hőfok fel le mozgott, mintha nyitna zárna a termosztát elég gyorsan, és a motor hőfok még +10 fokban se ment a 3-as vonal fölé, most meg 4-esig is felment.
ez nekem nem áll össze sehogy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
A Renault-Dacia lenyomta a General Motors-t
Ezt már szeretem!
-
FRENK1988
veterán
válasz AMD Power #3663 üzenetére
Amekkora ganéban van/volt az Opel nem is csodálom, de ehhez hozzájön, hogy kezd magára találni a Renault is.
ABE: Rádió hibára visszatérve: Haverral bemértük az akksit 16V-ot mutatott menő motorral állóval 13,6-ot. Létezik ez? Milyen generátor van az MII 1.4 16v-ben?
Akkor lehet h a rádió kezdi beadni az unalmast?
Az akku színe fekete csak ha erősen rávilágítok pl vakúval akkor látok egy kis zöldességet.[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
biker
nagyúr
válasz FRENK1988 #3664 üzenetére
rossz a műszered. 14,2V felett nem lehet járó motornál, állónál meg nem lehet 13V felett, mert annyi sav a világon nincsen
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Tudtuk ajánlani valami hideg indítást "segítő"' adalékot? Dieselhez.
Elég nehezen viselte a tegnapi -12 fokot. Le is merűlt az aksi. De valószínűleg az önindító miatt indul nehezen. Az első indítás még ok... de utána indít majd szisszen egyet és nem "pörget". A szerelő szerint talán a Blendix vagy mi nem húzz vagy micsoda....
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
renault szerviz szerint a hűtő hőfok gomba szarakodik, és nyomatja a ventit sokszor fölöslegesen.
pár nap és cserélik, és kiderülElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tibi666 #3672 üzenetére
most mi a f...t csináljak, ha egy ilyen kis pénzlátványú javításnál minden autószerelő csak tologatja, meg "majd szólok, ha üres az állás" után ba..ik szólni?
legtöbb autószerelő egy f..z, ez van, ha nem min. váltócsere, sza..k rádElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #3674 üzenetére
Végig kell majd nézetni az egész rendszert! Generátor állapota, töltési áram megfelelő szintű? Feszültség szabályzó rendesen működik? Akkumlátor állapota, esetlegesen nincs nála cellazárlat? Indítómotor, forgó tekercs kommunikátor, bronzkefék, behúzó blendix állapota. Izzítógyertyák állapota? Vezetékek, csatlakozók állapota. Sajnos a telet az autóink sem szeretik, ilyenkor sok hiba előjön.
Nekem tavasszal a futóművet kell rendberakatnom, lengéscsillapítók, szilentek, toronycsapágy csere. A jó magyar utak betettek nekik.
Ja meg jön rá 4 új nyári gumi.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
ABnormal
őstag
-17 fok van kint,még nem mertem kimenni beindítani a twingót... tuti,hogy az 50%-os akkum megadta magát...
-
AMD Power
titán
Ez nagyon állat lehet. 150 lovas kombi....
Renault Megane Grandtour 2.0 dCi Aut. (2009) Privilege teszt
-
AMD Power
titán
Eddig bírtam. Illetve nem csak én hanem az aksi is. Ma újra sikeresen lemerült az aksi reggel így elvittem a kocsit szerelőhöz, hogy csinálják meg az önindítót. Szerencsémre Bosch volt benne. Blendix , szénkefe meg még valamit cseréltek. 21500Ft. Most remélem már minden rendben lesz.
-
biker
nagyúr
én csak szívok ezzel a scenic-el, pedig nagyon szeretem, kényelmes, miegymás, de rengeteg szívás van vele
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FRENK1988
veterán
Lenne egy kérdésem. Megkerestek, hogy nem lenne-e kedvem az 1.4 16v-s 110 lovas MeganeII Limóm lecserélni egy Fluence-re. És sajnos még csak 2 motorral kapható. 1.6 110 és 1.5 105 -ös motorral. Melyik lenne a jobb választás? Járkálni nem járok vele sokat de tempósan annál inkább Szerintetek melyik lenne a megfelelő számomra?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FRENK1988
veterán
Exceptionilyen van kinézve)
1,6 16V 81 kW/110 LE 4 190 000 (listaár) 300 000(kedvezmény) 3 890 000(bevezető ár)
1,5 dCi 78 kW/105 LE 4 690 000(listaár) 300 000(kedvezmény) 4 390 000(bevezető ár)
Erre jönne még a 400ezer FT kedvezmény ha Renault Kredit hitelt vennék fel.
+250K-ért Xenon +65K 17" felni[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)