- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Hálózati / IP kamera
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- Crypto Trade
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Direct One (műholdas és online TV)
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
honeker
őstag
heló 99 kango-hoz keresnék kapcsolási rajzot.....ha tudtok segítsétek...
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
Ghandi
aktív tag
Esetleg ERRE azóta valaki?
KösziElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
-
Ghandi
aktív tag
Köszönöm!
Azóta egyfolytában túrom a netet,de ilyet sehol sem találtam.
Az a baj hgy ez egy 1.5-ös dizl,nekem meg 1.4 benzines van.Ennél i ugyan ott lehet,mert a levegőszűrő az teljesen más és máshol is van a benzinesnél.
Jóidőt nézegettem már a motort,de sehol sem láttam a szűrőtElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FRENK1988
veterán
még mindég keresem a képen látható hűtőrácsot
Illetve Limousine jobb hátsó ajtójára való díszlécetNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
dbius
veterán
Na, srácok, összekavarodtam. Láma on...
Felújítom a kocsimat (Renault Laguna 1-es, 1994-es, 2.0 literes, 8 szelepes), jó pár cuccot már összeszedtem hozzá.
Ami megzavart, hogy egyik helyen vezérműszíj szett, másik helyen bordásszíj szett+görgők vannak feltüntetve, van ahol pedig mindkettő, de ahogy nézem ugyanazokat a cuccokat hozza mindkettőnél.
Most akkor a vezérműszíj és a bordásszíj ugyanaz lenne?? Vagy kell vennem külön vezérműszíj készletet és bordásszíj készletet is...
-
Nordik
őstag
Nagyobb sebessegrol erosebben fekezve enyhe remegest erzek. Ez gondolom a fektarcsa utese miatt van. Bontottan erdemes ilyet szerezni? Vagy ujonnan milyen arba vannak ezek a Clioba?
-
dbius
veterán
Na, itt végre úgy-ahogy el tudom különíteni a dolgokat, de ezek szerint két külön készletet kell vegyek, ha jól nézem.
Öröm és bódottá...
Esetleg nincs valamelyikőtöknek kedvezménye ilyen helyen? Jelentős összeget kell a kocsira fordítanom, így egy esetleges kedvezmény sokat segítene.
Kaptam árajánlatot mailben cuccokra, de sok helyen a számlás ár annyi, mint amilyen ajánlatot kaptam, így ezt ki fogom hagyni.
tresh: ezt én nagyon jól tudom, de magánszemélyként - mivel nekem nincs kedvezményem - egy ilyen helyre betérni kész rablás... bárdinál egyszerűen olyan árak vannak - az én autómhoz biztosan -, hogy ott semmit nem fogok venni.
Az eddig megvásárolt alkatrészeket is úgy szedtem össze, hogy megkerestem az általam elérhető legkedvezőbb árat - ugyanazon termék esetében, tehát nem a legolcsóbb utángyártott cuccot -, de jó lenne most már a szükséges cuccokat egy helyről összeszedni (értékben kb. 150k). Ha pedig valahol kapnék kedvezményt, az azért érzékelhető lenne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FRENK1988 #11058 üzenetére
Most neked 2006 utáni van ugye?
Azon ilyen a gyári:
Rakjál a felsô pálcikára valami alu borítást vagy fesd le ezüstre. (lehet ki is próbálom és majd rakok fel képet)
Vagy amit én csiálnék (csinâltam):
Egyébként amit linkeltél, azt igazán a ködlàmpa konzol teszi vaddá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
válasz FRENK1988 #11067 üzenetére
Tudsz élni ilyen szép autód van!
Csak kemény megszorítások árán állhatnak talpra a gyengélkedő autógyártók
" A Peugeot honfitársa, a Renault is küzd az alacsony eladásokkal, és gondolkodik a gyártókapacitás költöztetéséről a gyártás szempontjából drága Franciaországból az alacsonyabb költségű országokba."
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11069 üzenetére
Az hagyján, de a Merci se véletlen jött ide.
Meg lehet nézni hány mérnők és fejes van a Német autógyártásban aki Magyar, vagy Magyar származású.Egy jó kis Francia csomag elférne kis hazánkban talán olcsóbb is lenne az autó ha itt készülne, már mint számunkra lenne olcsóbb.
A baj csak az, hogy a nemrég felvásárolt LADA és a régebben megvett Dacia le fedi a kelet-európai és a közép-európai piacot.
Így csekély esélyt látok arra, hogy Magyarországon legyen egy Francia renault gyár.Renault power
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #11071 üzenetére
azt tudom h nem sok magyar mérnök lenne de a munkásokat azért nem hozatnák Franciaországból. Ami meg jót tenne a meglehetősen magas keleti (meg amúgy az egész Mo-ra jellemző) munkanélküliségre.
Szerintem elférne mivel a Dacia az Dacia (ha értitek amit akarok mondani) a LADA az meg mondhatni belpiacos márka (még).Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #11072 üzenetére
Nem olvastad 1 jó hónappal korábban az európai autópiac felépüléséről és elképzeléseiről szóló cikket?
Azért vették meg az orosz céget, hogy egy lefedjék a nem kis orosz piacot.
Olcsón jutottak hozzá és ha beindul a gyártás a renault modellek is itt fognak készülni, mert olcsóbb a munkaerő mint a cégcsoport hazájában.
Ez szerintem sokat elárul.Bár félre ne értsetek én nem vagyok ellenére sőt kifejezetten őrülnék neki, ha végre történne valami előrelépés kis hazánkban, mert egyre jobban mélyül a szar.
Eddig csak bokáig jártunk, de puhul a talaj és egyre jobban süllyedünk.Renault power
-
Srácok megane2, elektromos ablak kapcsoló világítás cserében jártas-e valaki, vagy tud-e hozzá valami leírást??
Szétszedtem teljesen, de az izzó nem jön ki. Lehet ki sem cserélhető, esetleg bele van forrasztva???
Illetve az egyiken már rajta sem volt ez a műanyagos védőburkolat (ott meg is van körülötte égve a műanyag), a másikról meg véletlenül én szakítottam le ezt a kék burkolatot....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ez nem kérdéses, hogy forrasztva van. De a foglalt lába van forrasztva az izzónak ki kéne jönnie a foglaltból.
Meg az sem, hogy az egyikről hiányzik a gumi borítás, az meg is égett.
(akár az is lehet, hogy ráégett a borítás)A 4 mikrókapcsoló között van a 2-2 láb elvezetve és az "alaplapra" forrasztva.
De a 2 foglalatban az izzók cserélhetők.
Ugyan azt az izzót használták itt mint nálam a szivargyújtónál és a műszerfal világításnál.
Fogóval megfogod az izzó fejét és nem összeroppantva egyenletes húzóerő kifejtésével ki kell jönni az izzónak.
Lehet az égés miatt akar nehezebben kijönni.
Sniccerrel kapargasd meg a tövét meg óvatosan feszegesd meg.
Csak a foglalatra figyelj le ne törd![ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz rob210 #11076 üzenetére
Nos megszületett, hogyan jön szét....
Sajnos az egyik helyen az "alaplapról" leszakítottam a csatlakozó felé menő szálat, talán majd vissza tudom valahogy rakni, hogy érintkezzen.Nos az izzó valóban kijönne a foglalatból, de előtte az egész foglalatot kell lehúzni --> ami nem megy könnyen (azért is szakadt ki az egyik).
Aztán WD40 és le is jött a többi, majd a leszedett foglalat alján vissza kell hajtani az izzó lábait és úgy kinyomni....hát megkínlódtam vele, mire rájöttem.Valószínűleg keresek valami kis méretű/teljesítményű ledet, aztán a foglalt nélkül felforrasztom.
Minden megtalálható a képen:
(#11067) FRENK1988: közben most kezdődik a hűtőrács projekt. Megcsiszoltam a felső pálcát, most maszkolom, aztán majd rakok képet ha kész van.
Valószínűleg már csak holnap délután.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FRENK1988 #11078 üzenetére
Már egy réteg lakk is rajta van, majd még megy rá még1 réteg, aztán holnap kiderül, hogy milyen lett....majd jönnek a képek.
(#11079) rob210: a vissza forrasztásra esélyt sem látok, de vissza tudom dugni a lábat és utána rögzítem majd ragasztó pisztollyal. És igen így akarom én is,. hogy veszek valami ledet, hozzáforrasztom a kiálló szárakba, ezeket a foglalatokat meg eldobálom. (bár lehet azért majd belepróbálom, hogy hogyan működne).
Ha sikerül holnap találnom hozzá mindent, akkor össze is rakom és akkor csinálok arról is képet.
mod.: mostanában megint olyan autó barkácsolhatnékom van....hétvégén már lehet nekiesek az EGR kipucolásának is, meg az egyik lámpámat kellene kipucolni, mert 1-2 darázstetem van benne (bár, hogy hogyan került oda azt nem tudom), ahhoz meg le kell vennem a lököst.
Viszont ha a lököst leveszem, akkor már jó lenne beleépítenem a fényszórómosót, stb. ...meg még sok ilyen apróság.Jajj, nekem egy ilyen komplett első lökös de kéne..... [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
AMD Power
titán
Jön a Mercedes-Renault szerelemgyerek
Olyan ez mint valami mesefilmes autó...
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11089 üzenetére
Hát akinek van gyereke és ezt megnézi az rögtön a Traffparkra fog asszociálni .....
Renault power
-
tresh
addikt
Egy kis segítséget kérnék tőletek ár kapcsán.. ugyanis úgy alakul lehet diesel autóra lesz szükségem a kérdésem az lenne hogy szerintetek mennyit érhet a röncim ?
1998/2 havi , 1.6 RT (55kw) , 88ezer km, makulátlan plüss belsőtérrel(nincs kiülve,szakadva stb mintha új lenne), nagy szerviz után (tényleg csak bele kell ülni és használni) 2x lufi,elektromos ablak elől, gyári 6 hangszórós rádió,sebességfüggő ablaktörlő lapátok, gyári színezett üvegek első szélvédő is, gyári ködlámpák,motorosan állítható első fényszórók, gyári két kulcs,vezetett szervizkönyv (német) Klíma nincs nyári/téli gumikkal. Néztem a piacot olyan 500 ezer körül mozognak evvel az állapottal ilyen felszereltséggel. Ja magyarországi első tulaja én vagyok és 2012 ben lett forgalomba helyezve itthon addig 5 évet állt németbe utsó szervize 2009 év végén volt 65ezer km-nél Rohadás mentes karosszéria és nem volt sose sérülve az autó gyári metál fény , kegy két kő felverődés található rajta. Agyalok hogy mi legyen mert tényleg nagyon rendbe van és nem is fogyaszt rosszul 7.5 város de nekem most kevesebb kell Szóval mit érhet ez kb ? Azt tudom hogy a belefektette pénzem sose kapom vissza
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...