-
IT café
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4650 üzenetére
Temofeszt még nem volt. Október 9-11 a dátum. Itt a jóidő mindenki élvezi a napsütést gondolom. Én részemről egy jó kis megfázással hadakozom egy hónapja, ami időközben átment tüdőgyulába. Így a terepasztalépítés jelenleg egészségügyi okok miatt szünetel még egy két hétig. Na de aztán! A hikomatosság ellenére az ötletgyár dolgozik, mit hogyan csináljunk témában. Szóval valami lesz hamarosan...
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4651 üzenetére
Alig várom az újabb ötletek megvalósulását látni !
3 hete itt is valami légúti nyavaja tarolt, én is elkaptam, tartott két hétig, sokakon átment.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4652 üzenetére
Holnaptól elkezdődik az építkezés az asztalon. Mondhatni már majdnem jól vagyok, csak némi köhögés maradt a dögrovásból. Időközben egyszerűsítettem az asztal vezérlő rendszerét, kevesebb vezeték, kevesebb kapcsoló, nyomógomb, egyszerűbb és megbízhatóbb működés. A tervek szerint a hét végén már próbafutások lesznek a pályán illetve az automata rendszer működése is lepróbálásra kerül. Ha minden O.K, akkor indul a terepépítés, füvesítés, szépítés, pofásítás, stb, stb... Szóval beindul a verkli.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4653 üzenetére
Csak nem CAN buszos megoldást találtál ki, hogy azzal csökkentsd a vezérlő vezetékek számát ?
Én is már nagyon belefognék, de még mindig sok a munka, bár már a roham végén járunk és a 3. hónapban. Most már nagyon hiányzik egy kis szabadság !
A lapok átdolgozását kellene már elkezdjem a régi kartonról stabilabb alapra.
De még előtte nehány újítást, új pályaszakaszokat, jelzőket még fixálni kellene, hogyan legyenek, mert a kartont könnyebb luggatni, mint majd egy keményebb alapot.
Az elektronikáját már részben megcsináltam a szakasz vezérelt jelző rendszernek, asztalon, próba kapcsolásban már kipróbáltam, az alapok mennek, de még további ötletek jutottak eszembe, amivel még komplexebbé lehetne tenni a jelzés rendszert !Igaz, hogy ennek semmi köze a nagy vasúti jelzés rendszerhez, de szerintem ez még nem nagy probléma, az élvezhetőség szempontjából semmi képpen sem, ez kifejezetten a modell vasúti környezethez alkalmas és hasznos rendszer lehet.
Jó munkát hozzá !!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Keeperv85
nagyúr
válasz YanezTTrain #4653 üzenetére
A nagyvasúti biztosító rendszerekről annyit, hogy egy egyszerűnek tűnő térköz, ami nem áll másból, mint két váltó a fő vágányból balra, csupán 17 karos kezelővel már védhető...
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4654 üzenetére
Nem, semmi extra elektronikát nem találtam ki, mivel nem is értek a dologhoz. Mindössze az egyenkénti váltókapcsolásokat helyettesítettem vágányút beállításokkal, mondjuk ehhez egyenirányítani kell a váltóáramot a váltók kapcsolásához, hogy diódákkal ki tudjam védeni a nem kívánt kapcsolásokat, de így még ha nem is tűnik egyszerűbbnek a vezetékelés, az irányítás mégis egyszerűsödött. Később persze jó lenne az egész terepasztalt egy vagy két relékártyával teljesen automata üzemre átállítani. Ugye szemben a kapcsolósínes üzemmel, a relékártya programozhatósága egy teljesen szabad kötöttségektől mentes üzemmenetet tesz lehetővé a monoton ismétlődéseket így csökkentve, ha nem is teljesen kizárva. De egyelőre a kézi vezérlés is nagyon jó lesz. Mivel jócskán lecsökkent a szükséges nyomógombok, kapcsolók száma, nem fogok külön vezérlő asztalt építeni. A szükséges kapcsolóelemek elférnek az asztal bal sarkán elbújtatva egy épületbe. Külön elhelyezni és csatlakoztatni így csak a transzformátorokat kell majd egy hatpólusú csatlakozón keresztül az asztalhoz. A két asztalfél között pedig elegendő egy harminc pólusú csatlakozópár amin minden szükséges áram átvezethető az egyik asztalfélből a másikba, beleértve a jelzőket, utcai világítást, stb. Ezen felül csak egy három pólusú csatlakozó épül még be pluszban a pályakörök másik oldali csatlakozásának áthidalására, hogy még véletlenül se legyen a pályákban sehol feszültség esés.
Persze a beépített kapcsolósínekkel megépül az automata üzem is oly módon, hogy a kapcsolósínek lekapcsolhatóak lesznek a rendszerről, így a kézi irányításra bármikor át lehet állni és viszont. Ez mondjuk kimondottan jól jön a kiállításon, mikor az ember elmenne wc-re, vagy enni inni. Automata üzemre kapcsolva elegendő egy két családtagot ismerőst megkérni, hogy vigyázzon az asztalra és hessegesse a túlzott vehemenciával érdeklődő látogatókat.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
És igen! Lassan működőképessé válik az épülő asztal! Már van tápfesz a pályakörökben és működnek elektromosan a váltók. Holnap a szakaszolások készülnek el és az automata rendszer felépítésének is nekiugrom. A hét végén már tényleg beindulhat a próbaüzem!
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
-
YanezTTrain
tag
Asztal bekábelezve! Kivezetve minden a csatlakozókra. Az első próbakörök biztatóak! Kezdődhet az irányítópult építése és a terepépítés. Innen látványos haladás következik!
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
Itt tartunk most. Nyomjuk a terepet ezerrel. Jó dolog a hungarocelles építés, csak rettentő sok szemeteléssel jár. Viszont sokkal gyorsabb, mint a többi megoldás. Na és jóval könnyebb is!
Alakul a kis hegyi falu. Az állomás környékére még kerül néhány kisebb épület.
Itt még van mit finomítani bőségesen. De a kezdetek biztatóak...
Ahol már van terep az elviselhető, a kopasz OSB és hungarocell viszont nagyon csúf látvány.
Ahol a kövezett út végetér, ott lesz a bányatelep. Egyelőre a bányaépület még nincsen készen így azt a hegyet nem tudom befejezni egyelőre. Napok kérdése és meglesz a bányaépület is. Akkor a helyükre kerülnek a bányabejáratok és a kicsi bányavasút pályája is.
Akad egy két hiányzó váltójelző is, amiket pótolni kell. A képen látható váltók az 1940-es évkből származnak, de ennek ellenére hibátlanul működnek. Pedig hetven év az hetven év...
Mechanikus, a vonat súlya által működtetett sorompós vasúti átjáró. A szerelvény súlya lecsukja a sorompó rudakat és a keresztben lévő piros lámpa is világít olyankor!
A hidak is valahonnan az ötvenes-hatvanas évekből valók. Kicsit rozsdásak, ütött kopottak, direkt nem festettem le őket, hogy az eredeti állapotukat mutassák.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4660 üzenetére
Szevasz
Nagyon szépen alakul az asztal !
A hungarocell daraboláshoz használj 150-200 fokra felfűtött cekasz szálat, az szemét nélkül darabol.
(régi vasalóból, vagy főzőlapból, vagy még inkább hajszárítóból preparálható)
Persze, ha direkt morzsolt darabos felületet kíván meg a terep, az más.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
A mai napon csak némi kis hungarocellezésre futotta az időből. A hétvégén meg más buli van így a tovább építés a jövő hétre marad. Jövő hét végére már az irányítópult is készen lesz, összekapcsolva az asztallal. Indulhat a próbamenet úgy istenigazában.
Itt még némi papírmasét fel kell ragasztani egy kevés zölddel kombinálva és rendben is vagyunk.
A túloldali hegy is készülget, alakul az alagút is. Itt majd lesz egy kis gipszelés is a sziklásabb kinézet kialakításáért, de csak a bányaépület beillesztése után.
Hegyláb és a jobb oldali még sima függőleges rész. Ide kell illeszkednie a bányaépületnek a hegyoldalba. Ezt kell szépen összedolgozni az épülettel.
Ez az illető bányaépület, ami oda beillesztődik a hegyoldalba. Sztem elég pofás kis cucc. Ha szépen kidolgozom a bányát egy emblematikus része lehet az asztalnak.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quasi_modo
nagyúr
-
hanzohattori
csendes tag
válasz YanezTTrain #4663 üzenetére
Hali!
Látom Feri bá' szép vagonjai nálad landoltak. Nekem annak idején rengeteg Märklin dolgot eladott.
-
YanezTTrain
tag
válasz hanzohattori #4665 üzenetére
Jajam. Viszonylag baráti áron sikerült hozzájuk jutni. Az elején még elég vaddisznó összegekért volt fent a macerán a cucc, de végül is egyezségre jutottunk.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
hanzohattori
csendes tag
válasz YanezTTrain #4666 üzenetére
Szép vagonok, én is gyűjtöm őket, legtöbbet a dolgozóktól lehet beszerezni Győrben.
-
Batman2
őstag
-
hanzohattori
csendes tag
válasz hanzohattori #4667 üzenetére
-
Batman2
őstag
válasz hanzohattori #4669 üzenetére
Hűha, Te aztán jól bespájzoltál védőitallal !!
Vagy egy hétig ki sem kell mozdulnod a lakásból !Jó munkát !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
A tegnapi napon a kiállításra készülő asztalon a már kész nyers terep kapott lakksprayt. A következő három nap során elkészülnek a peronok és az ipartelep rakodója is. Utána a maradék terület terepanyag szórása és a hegyoldalak befejezése. Ha evvel megvagyunk gyakorlatilag kész az asztal, már csak a csicsázás van hátra. Gyártjuk a jelzőtáblákat a vasúti pálya és a közút mellé egyaránt, illetve a fényjelzők is készülnek. Asszem a gyors és látványos munkának a végére értünk, jön a molyolás az apróságokkal.
Ja, és alakul az új netes oldal is ahol a cumókról van némi képanyag. Folyamatosan bővül egyelőre a jelenlegi dolgok láthatóak, de már készül a tavalyi és tavaly előtti Temofeszt és a gőzmozdony verseny oldala is képekkel, videókkal.
[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quakelord88
újonc
Sziasztok!
Van egy nagyon nagyon nagyon régi (kb '70-es évek) analóg vasút készletem, ami sok év után került elő a pincéből. A mozdonyaimból van, ami működik, a kocsik is egész tűrhető állapotban vannak, viszont a sínek nagy része megrozsdásodott. Tudom, hogy nem sokat ér manapság egy ilyen analóg készlet, de ha van rá lehetőség, szeretném újra működőképes állapotba hozni. Mit javasoltok, mivel lehetne megmenteni a síneket a rozsdától?
Előre is köszi!
-
pirosvilamos
tag
válasz Quakelord88 #4672 üzenetére
Ha jót akarsz, új sínekkel...
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
YanezTTrain
tag
válasz Quakelord88 #4672 üzenetére
Milyen vasútról van szó? Márkája(gyártó), méretarány, egyéb paraméterek. Mert ugye nem mindegy, mit mennyiért. Ha meg netalán valami extrém régiségről van szó, lehet jobban jársz, ha eladod, mert az árán komoly új vasútkészletet tudsz beszerezni. Mondjuk ennek kicsi az esélye, hogy pl. egy 0-ás Marklin, Bing, Carette, stb készletről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz Quakelord88 #4672 üzenetére
Ha bonyolultabban akarod, akkor savval megtisztítod a síneket a rozsdától, majd ónozó készlettel újra ónozod.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4675 üzenetére
Nagyon szépen alakul !!
A macskaköves út mintát Te nyomtatod, vagy régről maradt még Neked ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Quakelord88
újonc
válasz YanezTTrain #4674 üzenetére
H0-s Piko, semmi extra. Igazából nem is "egy készlet", több részletben lett összevásárolva, még anno én is vettem bele váltókat a '90-es években. Nem vagyok nagy modellező guru, még gyerekként játszottam vele inkább, ezért szeretném megmenteni, amit lehet. Tudok manapság olyan síneket venni, amivel működne ilyen régi rendszer? (trafó, váltók, mozdony, sorompó, stb.)
-
YanezTTrain
tag
válasz Quakelord88 #4678 üzenetére
Minden további nélkül. Persze nem olcsó mutatvány. Ha a hagyományos PIKO sínrendszert akarod továbbra is használni, akkor Vatera, börze, modellboltok ahol használt cuccot is árulnak. Ha viszont valami frankó terepasztal építésén töröd a fejed, akkor mindenképpen modellsín. Én a PECO-t ajánlom. Igaz a váltók húzósak, legalább is vastagon többe kerülnek, mint egy használt piko váltó. Érdemes a vaterán körülnézni, mert Lima, Mehano, stb. síneket, váltókat is be lehet szerezni időnként elfogadható áron. És ezek is már tömör anyagú modellsínek. Trafót meg szintén használtba, egy két jó öreg Fz1-et, ha egyelőre analógban nyomod és nem ugrassz rá a digire.
Mozdonyokat újakat is tudsz elfogadható áron venni, a PIKO Taurusai pl. viszonylag olcsó (20 ezer körül) és meglepően jó mozdonyok. Használt H0-ás mozdonnyal pedig Dunát lehet rekeszteni, annyit kínálnak eladásra.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quakelord88
újonc
válasz YanezTTrain #4680 üzenetére
Fz1-es trafóm van nekem is, annak szerencsére semmi baja, és működő mozdonyom is van (szép ki Nohab). Igazán csak a sínek a problémásak. Komoly terepasztal terveim nincsenek, ezért minél többet szeretnék megmenteni a régi alkatrészekből. Jól értem, hogy újként, boltban nem tudok már olyan síneket venni, ami passzolna az én régi darabjaimhoz? És ha veszek egy új sín szettet, azon működhet a régi trafó + mozdony kombó? Bocs, az amatőr kérdésekért, de ez nekem tényleg gyerekkori játék volt, amit időnként összeraktam, komolyabban nem foglalkoztam vele.
-
YanezTTrain
tag
válasz Quakelord88 #4681 üzenetére
Persze, minden további nélkül működik az új síneken a régi mozdony, trafó dolog. A méretarány nem derült még ki, hogy miben utazol. A Nohabból gondolom, hogy régi TT vagy PIKO vonatról beszélünk. HA megméred a sínszálak közötti távolságot, akkor abból azonnal kiderül a méretarány. Ha 9mm a távolság, ezt hívjuk nyomtávnak, akkor N méret, Ha 12mm akkor TT, ha pedig 16,5 mm akkor H0. A H0-nál van olyan kis okosság, hogy gyártanak 2,5 és 2,1 mm magas síneket is. A 2.1 mm-es az újabb fajta gépekhez készült ott a régi nagy nyomkarimás gépek kereke leérhet a talpfákra és egy idegesítő recegő hang hallatszik menet közben. Tehát ha H0-ról beszélünk, akkor mindenképpen a magasabb síneket szerezd be a régi gépekhez. TT-ben és N-ben nem tudom van e ilyen különbség a vágányok között.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Quakelord88
újonc
válasz YanezTTrain #4682 üzenetére
Köszi! H0-s, mint már korábban írtam. Akkor szerintem az lesz, hogy a menthetetlen sínek helyett beszerzek újakat.
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4679 üzenetére
Nekem is van egy kis darab ebből a macskakő mintából, én is oda jutottam, hogy beszkennelem és akkor annyit nyomok, amennyi kell.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4683 üzenetére
...És mnég IT-k is vannak !!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
Ha lassan is de halad a Temofeszt project. Odáig jutottunk, hogy sikerült eltüntetni a kopasz OSB-t, már csak a jobb oldali hegy gipszelése van hátra. Ez a héten el fog készülni. Ez után némi tereptárgy gyártás veszi kezdetét, különös tekintettel a növényzetre. Zajlanak a próbafutások is, az eredmény igen pozitív. Nincs siklás, szétakadás.
Az állomás is elkészül lassan. Jöhetnek a perontetők, a gyalogos felüljáró, utasok a peronokra, stb, stb...
A kis ipartelep is készülget szépen lassan.
Ützelbrützel döner - kebeb... :-)
Hogyan is hiányozhatna a vasútmodell bolt...Nos. Hát így állunk most. A gipszelés után a nyers terep felöltöztetése következik. Már kezd alakulni a dolog, lesz ebből terepasztal nagyon hamar.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
-
YanezTTrain
tag
A mai nappal a garázs ahol az asztal épül, átalakult baleseti sebészetté... Egyfolytában csak gipszelünk...
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4689 üzenetére
Akkor télen majd fogadhatjátok a törött lábú, kezű embereket !
Igaz, arrafelé nem igen van sok hó.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
Akkor jöjjön némi beszámoló az elmúlt időszak fejleményeiről. Egyre jobban közeleg a kiállítás ideje, már csak szűk két hónap és ismét megtelik a Füsti fűtőháza modellvasúttal. Úgy, hogy teljes gőzzel megy az építkezés.
Halad a jobb oldali hegy építése. Szép fehérre száradt a gipszelés. Majd összekenem némi vízfestékkel, hogy ne legyen ilyen steril.
Elkezdtem az állomás gyalogos felüljáróját is építeni. Az összes lépcsőt át kell alakítani, mert kevés ami van így hosszában ketté kell őket vágni, illetve egy esetben máshogy kell kialakítani, mint amilyen a gyári öntvény.Épül még egy szép nagy falazott híd is a vasút fölé az utat átvezetni, de ez egyelőre még csak kopasz hungarocell, a napokban kap burkolatot és a helyén lefényképeződik. :-)
Készen van a vezérlő is az asztalhoz, már csak a megrendelt kapcsolóknak, nyomógomboknak, vezetéknek kell megérkeznie és indulhat az összeillesztés és utána a próbamenetek.
Na és a saját kis asztalt sem szabad elhanyagolni, mert a végén megharagszik.
A terepasztal végében a sarokba épült egy picike állomás. Túl sok funkciója nincsen, csak annyi, hogy ezáltal jócskán meghosszabbodott a két csonkavágány, van egy picivel több hely a szerelvényeknek.Nos itt tartunk most. Hamarosan a 0e asztallal is foglalkozni kell. De az egy-két hét alatt gatyába rázható.
A város is terjeszkedik, épülnek a sorházak a dombtetőn.
Szóval alakulnak a dolgok...A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4691 üzenetére
Nagyon szépen alakul, gratulálok !!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4692 üzenetére
Köszi!
Alapnak nem rossz, de kell pár év mire igazán látványos lesz a dolog. Szeretnénk az asztalt bővíteni, a külső pályakört jócskán megnövelve egy L alakú berendezést létrehozni, aminek a végső mérete 2,5 x 4,75 méter lesz. a külső oldalakon mérve. Azon is gondolkodom, hogy a külső kört akkor már érdemes lenne digitalizálni. Erre nézvést bele kellene ásnom magam a digi témába. De ebben is plusz probléma, hogy ugye a marklin a váltóáram miatt más tészta, mint az egyenáramos rendszerek. Legalább is gondolom. De azért próbálok majd ismerkedni a dologgal, mert igazán látványos az lenne, főként a régi 40-50 éves vágányzaton digizni.[link]
2015-ös Marklin nyalánkságok![ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
YanezTTrain
tag
Ismét szögeltünk egy keveset a kiállításra készülő asztalon. A hegylábnál végetérő utat átvezettük a vasút fölött egy hídon, így az asztalnak az a sarka ahol eddig egy nagy lapos üres terület volt, is kicsit élettelibb lett. És persze, hogy nekiálltam felsővezetéket csinálni. Ha ki akarom vinni a villanygépeket is a kiállításra, akkor mese nincs, kell a drót a sín fölé. Ez csak amolyan látványfelsővezeték leszen, az alagutakban véget ér és a látható pontokon folytatódik, tehát csak optikai jelentősége lesz, vasútüzemi nem. De feldobja az asztalt egy kicsit és a villamos mozdonyok élethűbbek lesznek, mint lehúzott, vagy a levegőbe ágaskodó szedőkkel.
Így néz ki a terület nagyjából. Lesz még kis domboldal, részű építés a két oldalon, növényzet telepítés, stb, stb... Így ez a sarok sem kopasz immáron.Eldőlt a digitalizálás kérdése is. Kezdem beszerezni a Marklin Delta rendszer cuccait. Ez ugyan nem tud annyit, mint a nagy komoly digi rendszerek, de szükségtelenné teszi a szakaszolásokat és képes működtetni a telex kuplungokat a mozdonyokon. Először a külső pályakör /Fővonal/ lesz Deltásítva, és később a belső pálya /Mellékvonal/ is ilyen vezérlést kap. A dolog egyetlen szépséghibálya, hogy pályakörönként 4 mozdonyt tud a vezérlő kezelni, és ha jól tudom egyszerre csak egy mozdony-szerelvény tud menni, de nekem ez pontosan elég is lesz.
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
-
Batman2
őstag
válasz YanezTTrain #4695 üzenetére
Jó látni, ahogyan alakul, épül az asztal !!!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ezsolti
tag
Van még egy pár eladó épületem, trafóm. Ha valakit érdekel privátban elérhető vagyok.
Beraktam a képeket és a hirdetés szövegét egy zip fájlba, aminek a linkjét feljebb találjátok. 4.4MB a fájl.
-
ezsolti
tag
válasz Quasi_modo #4698 üzenetére
A zip fájlban minden benne van, az épületek méretaránya, állapota, ára és képek. Ezért nem írtam le külön.
Van még 1 darab H0-ás, 12db 1:100-hoz m.arányú és 5db n-es. Árak 500-1600ft között mozognak.
Részletek a zip fájlban!
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Renpho talpmasszírozó