- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Reklámblokkolók topikja
- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- Mozilla Firefox
- Nem térül meg az akkumulátoros energiatárolás, lassul Kína kapacitásnövekedése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lehet pesszimista vagyok de teljesen más oldalrül fogom meg a témát.
Ha ez megvalósul egy akkucella életútja kötelezően végigkövethető és a végén valami recycling cégnél fogja végezni, az megint más kérdés hogy ezen cégek fele kacsakamu de ebbe ne menjünk bele.Gondolom az itt hozzászólók egyikének sincs fogalma hány 100ezer vagy több elektromos autókból kikerült cella van magánkézen.
Ezek a cellák, akkupakkok már lefutottak, autóba már nem elfogadható mértékben teljesítenek de otthon, napelemes rendszekben, rollerekbe, házi építésú E-bicajokba még évtizedig elmennek.
A másik lehetősége a halandónak hogy hozzájut visszahívott, bármilyen okból cserés-cserélt E-car akkukhoz.Miért is írtam le ezeket.
Mert pontos számokkal illusztrálva egy pl. visszahívott Hyundai Kona komplett akkupakk, ami 64kilowattórás, és otthoni kötülmények között 10-12+évig fog teljesíteni, az megfelelő helyről beszerezve 1.200.000Ft.
Bárki utánakereshet hogy ekkorát ma most boltból megvásárolva ennek nemhogy 10x áron hanem kb. 15milláért se lehetne megvenni.
Pl. nekem is ilyenekből van otthon hobbi napelemes rendszerem.
Persze nem az egészet csak 9kWh-t vettem 180ezerért, hobbizni.
Ha ezt én most boltba megvenném az másfél-2 milla lenne. Kontra 180ezer, nem mindegy.
És nagyon sokan építkeznek ilyenekből, Magyarországon 10-ből 9 szigetüzemű házi kivitelezésű rendszer ezeken alapul.Vagyis ezzel az útlevéllel megint azok szívják meg akik kényszerhelyzetbe vannak, kéne a megoldás mert nincs áram a tanyán nyaralóba stb. és nincs keret a 10-15x árú beruházásra.
Ez amit leírtam sokak számára egy egészen ismeretlen megközelítés mint egyszerű jogi vita egy jogi döntésről.
Mégegy,.
A fennen hangoztatott recycling na az ami jelenleg nincs nem létezik a valóságba csak a média rózsaszín illúziója a köznép felé hogy minden milyen zöld meg mennyire újrahasznosítható.
3 éve egy jégverés után 2 órát telefonálgattam hova lehet leadni újrahasznosítás céllal 24 darab törött napelemet.
Nem untatok senkit a részletekkel, sehova.
Én fizettem hogy ment a szeméttelepre a fennkölt újrahasznosítható blabla ellenére.[ Szerkesztve ]
-
Nem fogja akadályozni bár erre se vennék mérget, hanem az eddigi árát fel fogja surván nyomni ha magánfelhasznákóhoz fog kerülni.
És/vagy hiába értesz hozzá mint pl. én aki 40 éve foglalkozok akkukkal de nincs róla papírom, ezért valami botcsinálta szakit kell igénybevenni ami megint csak drágító tényező. -
-
Én a Liion pakkot kitettem az udvarba egy 3mm vasdobozba, mindentől messze.
Így pluszba ki mellett építenem fűtést a dobozba mert 0C alatt nem lehet tölteni de ennyit megért, valamint mivel az alumerítés és túltöltés a halála, 3 lépcsős védelmet építettem.
Noukoum jól mondja, ha pék vagy esztergályos nekiáll, lehet nagyon súlyos robléma, de ez sem igaz ha valaki veszi a fáradtságot és a házi kivitelezés előtt pár hétig szakirodalmat olvas és az első lépéseknél van aki fogja, vezesse a kezét.
Ennek ellenére valóban tisztázatlan ezeknek a jogi, és legfőképp a biztosítási eljárása mert ha mindenről pecsét kell és szakinak kell kivitelezni akkor megint kapott a sz@r egy pofont mert ezek nagyon megdrágítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akár 368 TB-nyi NMVe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Airsoft
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Mini-ITX
- További aktív témák...