Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #51736960 #297 üzenetére
Mert van rajta egy jelvény...valami sz@r kinai vacak és ott van két ugyanolyan suttyó biztonsági őr és azt hiszik,hogy van valamilyen joguk és hogy a bkv területén,járművein ők a királyok....pedig csupa agyoniskolázott,tehetségtelen....és még azt mondja nekem az a háromaszályos tyúk a bkvnél,hogy minimális iskolai végzettség az érettségi...egy frászt....Csak kéne legyen,de ezt kivédik azzal,hogy a 4 általánossal rendelkezőt beiratják egy estibe és ezzel az ők felelősségük le van tudva. És ezek az állatok aláznak meg jogosan vagy jogtalanul embereket a járatokon....Milyen jogon?
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Csapi007
veterán
Hello
Az Örsről honnan indul a metrópótló busz?"Csak úgy mondom"
-
lorcsi
veterán
[link] ez se lesz olcsó
remélem ki merik írni mennyi lesz a végkielégítes -
-
student
őstag
30mila
-
bigman00
tag
Az az igazság hogy hálával tartozom a BKV-nek amiért nem küld ellenőröket a 7-es piros 7-es busz Blaha Lújza-Ferenciek tere vonalára mert eddig én még egyet sem láttam. Bár igaz is meik idiótának jutna eszébe reggel felszálni arra buszra hisz már annak is örül az ember ha felfér nemhogy ott még ellenőrizni a jegyeket/bérleteket. Más kérdés hogy a jukasztóhoz odaférkőzni megint csak egyenlő a lehetetlennel hisz 3-4 m megtétele egy olyan buszon ahol 1 m2-re 4 ember jut nem kis feladat. 100 szónak is 1 a vége köszönöm hogy nem kell ellenőrökkel öszzefutnom. Remélem ez nem változik meg.
[Szerkesztve] -
mynames
senior tag
válasz bigman00 #308 üzenetére
Csúcsidőben min. 5.5 fő/m2-rel lehet számolni...De aggódni nem kell a buszok tervezési terhelése állófelület esetében 8 fő/m2 , szal legalább leszakadni nem fog.
Anno a BKV-nak dolgoztam, de hát olyan kilátásaim voltak ott a jövőre nézve, hogy csak na...
+ van egy haverm aki ellenőr /nem bírom lebeszélni sehogy/, hát ő elmesélte hogy, hogy mennek a dolgok arra...nevetséges...
Amúgy szerintem a 7-es vonalcsalád és a 4-6 vill. a folyamatosan ellenőrzésre rendelt vonalak közé tartoznak. Szal eddig szerencséd volt.
[Szerkesztve] -
föccer
nagyúr
230 Ft vonaljegy.
Az eddig 1311 Forint bakülő kiegészítő diákbérletem pedig ezentúl 4240 Forintba ketül
Durva nem? :SÉpítésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
Nem játszik az egyesített bérlet, mert csak bkv-val közlekedem, de az Bp+kiegészítő viszonylatban.
Nem tudja valaki, hogy nennyire csökkentette a a kormány az állami támogatást a kiegészítő diákbérletre? Ugyanis decembero árhoz képest több mint 300%-os növekedés volt....
A pénztárnál azt hittem hogy hanyattvágom magam...Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
mynames
senior tag
Tudom, hogy nem vigasztal, de emlékeim szerint egy szoló autóbusznak kilométerenként és utasonknét kb. 550 Ft a költsége...
Skóciában (Inverness) kb 2 font egy vonaljegy. Persze a minimálbér ott 5.35font/óra.
Egyébként a világon sehol sem tud profitot termelni egy közlekedési társaság (de még a nullszaldóra sincs esélye se), mindenképpen támogatásra szorul. Persz 40 mrd Ft veszteség termelése évente (vagy csak két évente?) már a gazdaságtalan működés jele.
Tudtátok hogy egy Ikarus 435 kevesebbet fogyaszt mint egy Volvo?
Szóval nem a jegy a drága szvsz, hanem a fizetések karcsúak.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
-
jootomy
tag
Kíváncsi lennék, hoy mi a véleményetek a lassan 90 milliárdot elérő adósságról, az állami korrekció ellenére, folyamatosan nő nő és csak nőő.
http://www.vadoctanya.hu ~ ha egy kis kikapcsolódásra vágysz...
-
föccer
nagyúr
Ha minden igaz, akkor a kiegészítő diákbérletek ára csökken a februári hónaptól. Úgy hallottam, hogy a decemberihez képest 16%-kal lesz drágább.
Valaki megerősítés?Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
#53246592
törölt tag
Finnorszagban is 2,60 körul van egy helyi buszjegy. Talan pont ezert meglehetösen uresek a buszok. Itt sokan igen hamar megtanuljak hogy legyen akar minusz, akar plusz 20 fok, nem esik le a korona az ember fejeröl ha biciklivel jar
Rigaban, Lettorszagban meg 0,20 helyi egyseg volt, ami kb 80 forint, es a trolin 2 ember dolgozik: egy vezetö meg egy jegyarus.
Szoval hol mennyi.
Ha meg mar BKV: multkoraban volt szerencses buszozni BKV-val. Odafele volt jegyunk, gondoltuk a visszautra veszunk ''valahol''. Aztan megsem, mert nem talaltunk olyan helyet ahol tudtunk volna venni. A buszvezetönel sem lehet venni. Szoval blicceltunk. Ha nincs hol jegyet venni, akkor mit varnak -
jootomy
tag
válasz #53246592 #320 üzenetére
Írországban is hasonló a helyzet, mint Finnországban.
A jegyvételről meg annyit, hogy az haggyán h nemtalálsz automatát, de ha találsz akkor is 70%, hogy nem működik.
Néhány buszon (''unios buszokon'') vannak automatak, de amit nem értek, hogy miért kerül ott többe a jegy 30-40 ft-al..http://www.vadoctanya.hu ~ ha egy kis kikapcsolódásra vágysz...
-
föccer
nagyúr
550 forintot úgy tartom elképzelhetőnek, ha a busz árát is belekalkulálják, és 10 éves megtérüléssel számolnak. (vagy 15-tel, vagy 8-cal, nem tudom).
(#322) degu: Nem az t írtam, juhé milyen jó nekünk, olcsóbb lesz a bérlet, hanem a mérséklik az emelés mértékét a 324%-os emelésről 16% emelésre. Azért nekem nem mindegy, hogy a bérletért amiért decemberbe 1311 Ft-fizetteme 4240 Ft-ra, vagy csak 1520-ra emelik...Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
.miert tobb?
Benzin, villamos energia, fizetésemelés a bkv-nál, prémium a vezetőség berkeiben, hiteltörlesztés (Combino, volvo buszok)(javítsatok ki, ha nem világbanki hitelből volt(részben)). Tehát úgy általános ráfordítási költségnövekedés.A növekvő kiadásokat növekvő bevétellel kell ellenesúlyozni. Mivel nem valószínű, hogy 2007-ban drasztikusan nőne az eladott jegyek és bérletek száma (sőt!), így magátol érthetődik a jegy és bérletárak növekedése.
szerk:
Hosszabb bkv vonalak?: egyrészt az elmúlt 1,5 évben majdnem megduplázták az éjszakai buszjáratok számát. Épül a 4 metro (legalábbis elindultak a munkálatok).
Emellett az elmult 2-3 évben összesen 150 új Volvó buszt vásárolt a BKV (65 millió FT/db).
Asszem ezzel a mérleggel jogosan mnodható, hogy emelkedett a BKV szolgáltatási szinvonala.
ps: arrol nem is beszélve, hogy a Kültelki (aglomerációs) járatokon sok helyen átszervezték a menetrendet. Ennek köszönhetően nem kell sokszor 3/4 órát várakoznom Délután ahhoz, hogy hazajussan, hanem ''csak'' max 24 percet...
-Én megveszem a bérletet-
[Szerkesztve]Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
jootomy
tag
Jól tudom, hogy a 4-es metro építésének jelenlegi állapota szerint még van olyan terület, ahol nem kezdhetnék meg a munkálatokat, mivel magántulajdonban van az a rész
http://www.vadoctanya.hu ~ ha egy kis kikapcsolódásra vágysz...
-
Integra
titán
most már fizikailag is bp-en van a fúrópajzs
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Jégkokó
veterán
Hogy érted azt, hogy magántulajdonba van a 4 metró nyomvonalának egy két része?Mert tudtommal közterületeken lesz majd a megállója, ahogy többi metrónak is
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
degu
senior tag
Emellett az elmult 2-3 évben összesen 150 új Volvó buszt vásárolt a BKV (65 millió FT/db).
Hat nemtom!
Akkor,amikor ment a 2-es metro felujitasa,akkor tuntek fel a Volvo buszok,es akkor mondtak be a hirekben,hogy a Kamukamu Kft vasarolta meg a Volvokat,es a BKV licenceli toluk! /Ertitek! Igy olcsobb ! /
Akkor verte a nyalat a Demszki,hogy milyen faja ez a Volvo busz,oszt mindeki hogutat kapott,mert klima az nem volt rajta.
Egyebkent a Volvok es a Scaniak a legdragabbak! . Nehogyma szar Ikarus buszokat tukmaljanak rank,amihez olcso alkatreszek is voltak/akkor meg!/
A Combino rablomeset meg mindenki ismeri./Egyebkent a Siemens-cuccok is mereg-
dragak! /Mit gondoltok? Miert veszi ez a csod szelen allo orszag mindenbol a legdragabbat?/ l. szuper repcsik!/
De valoban emelkedett a BKV szolgaltatasainak a szinvonala,mert a legdragabb buszokat vettek nekunk/a mi penzunkon/No meg felvettek meg 50 ellenort!Igy mar reggel 4,45h-kor is ott hemzsegtek a Deak-teren... /
Sashalmon megnyitottak egy uj iskolat/ha jol emlekezem a 45-os busz vegallomasanal/
Negyed haromkor a faradt melosok turelmesen neztek az iskolasokkal tomott,negyed-
orankent ! elhuzo buszokat...
A vonalon levo gyar/szerviz/stb uzemek vezetoi levelet inteztek a BKV-hoz,hogy a munkaido vegen suritsek a jarataikat,mert azok a vegallomason felszallo iskolasokkal tele vannak,es a melosok nem tudnak hazamenni.A BKV tudomasom szerint nem is reagalt a keresre! Ezert azota a melosok munka utan kenytelenek kigyalogolni a Veress Peter utra a Hosok fasora utrol /kb. 1 km.!/ es HEV-el hazamenni.
Viszont a kocogas megnovelte a melosok varhato elettartamat! Ez valoban minosegi szolgaltatas!
Az alapproblema nem az,hogy emelkedik az utazasi koltseg,hanem az,hogy exponencialisan emelkedik! A realber meg jo esetben par %-al no csak.verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Jégkokó
veterán
Annyit tennék hozzá , hogy a volvó buszokat egyre több vonalon látni ,és egyre több van belőlük.Egyébbként csak a legelső generációsokba nincs klíma gyárilag, csak utólag szereltek bele, de az utánna következő összes tipusba van már.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Jégkokó
veterán
Hát amikor nyáron a 103 on utaztam majd le fagytam olyan hideg volt a légkondi miatt,és tudvalevő hogy nagyon nem bírom ,és megfájdul tőle a szemem meg a fejem is
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
sasa311
veterán
hát én buszra ritkán ülök, mikor metrópótló járt, meg max a 7esre 1 megállóra a keletiig. Nyáron jó ha 10ből 1 buszon be volt kapcsolva a légkondi ezen a vonalon, akkor is kb annyi hideget fújt, hogy egy nyitott ablak többet ért volna.
ja és amúgy tegnapelőtt megbüntetett a metróban a buzgómócsing kb 25 éves kis fruska ellenőr, merthogy nincs még kész az új diákom (ennél fogva nem volt nálam). Nem számít, hogy pont ezért nálam volt az indexem (ami ugye egy hivatalos, fényképes papír, ami igazolja, hogy egyetemre járok - ahova ő sose járt) meg biztos ami biztos nálam volt a képzési szerződésem is..
De nem az csak szajkózta, hogy diák nélkül ő honnan tudja, hogy jogosult vagyok-e a diákkedvezményre (az értetlen anyád)
Végül meguntam és inkább adjon egy csekket azt ha kész lesz a diákom 700 pénzért bemutatom...
De az isten szerelmére, ott van az összes bérlet a pénztárcámba évekre visszamenőleg (kb 30 db havi bérlet) annyáért velem szívózik?
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Deathmatch
tag
Sziasztok!
Hát ahogy hallottam eléggé drágulni fog a BKV... a HÉV ára 5x-esére fog nőni/nőtt
Szerintem most csökkenni fog a népszerűsége a BKV-nakHa feladod az álmaid meghalsz, Élve halsz meg! De boldogságot, vagy szép halált, Csak e föld adhat neked!
-
tildy
nagyúr
-
Zenty
őstag
-
Zenty
őstag
Merci busz drgágább nem? Akkor már veheték volna azt ülésenként tft tv-vel hbo-val. Középre meg egy közös nagy plazmát. Emellet ugyancsak ülésenként ingyen frissités képen üditő automaták, wifi kapcsolat stb.
Ha már növelik az árakat növeljék a szolgáltatás minőségét is reálisan!
Egyébként szerintem lassan a trolikat is fel kéne már újitani most a közlekedésbe azokat hanyaoglják el talán legjobban. Legalábis 95% iszonyu lepusztolt már
[Szerkesztve]Guild Wars - Zenty a survivor