Új hozzászólás Aktív témák

  • mckay

    aktív tag

    Segítsetek picit, ha már a szerveres kollégák a cégemnél nem nagyon!
    :-)
    Adjatok tippet, ha tudjátok, merre induljak egy hibával!

    Egy nagy cégnél vagyok felhasználó, minden bizonnyla komoly exchange architektúra van a háttérben, hozzá lehetőség, hogy mobilról is elérjem a levelezést.
    A hiba pedig az, hogy évek használata után egyszeriben az AD elkezd kitiltani, mondván, hogy valami rossz jelszóval próbál autentikálni az Exchange-re.
    A szerveres kollégák annyit tudnak/óhajtanak mondani, hogy a mobilokkal kapcsolatot tartó szerver irányából jön a téves jelszavas autentikálás.
    És ezért konkrétan 15. napja nem tudok dolgozni, mert egy kitiltás 30 perc, és ha nem csípem el pont a végét, hanem csak valamikor megpróbálok belépni egy kliensbe, akkor már az újabb 30 perc fut.

    Nos, ennek a fele sem tréfa, sorban töröltem a telefonomról a fiókomat, a cache-t, az applikációt magát, de egyik lépés sem segített. No, legyen telefon visszaállítása gyárira, és aztán újra beállítom, úgy egy kicsit tovább jó, de aztán megint jönnek a 30 perces kitiltások. Aztán fogtam egy másik telefon, immár azt használom, de így is. Az eredeti telefonom már kikapcsoltan a fiókban.

    Szerintetek mit kéne még tennem?
    Tényleg nem lehet többet látni a logban, csak annyit, hogy valamilyen mobileszköz?

    Köszi minden segítséget!
    :R

Új hozzászólás Aktív témák