Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    válasz Tarill #85092 üzenetére

    Szerintem(és úgy tekints az irományra,hogy soha nem voltam vezetéstechnikai tréningen) közúton hétköznapi felhasználás tekintetében kár ezt erőltetni és/vagy a mindennapokra szánt "drága" motoron ezt megtanulni,max annyi,hogy vállba veregetheted magad,hogy milyen ügyes vagy,ettől még nem leszel és nincs miért gyorsabbnak lenned,ha mindig menne simán akkor azt mondom csináld ha élvezed,ha nem megy akkor vegyél gyorsváltót segítségnek,de ha most akarod megtanulni feljegyezlek,hogy Tőled ne vegyek motort :D
    Egyrészt szerintem ha szarul csinálod ideje korán elsarkítod a kapcsolókörmöket,vagy megroppantasz valamit,bár ez nem tudom mennyire egyszerű mert ilyet soha nem csináltam,még anno simsonon operáltam kuplung nélküli váltással,de nekem nem hozott akkora eufóriát,hogy megszokjam,inkább azt kellene gyakorolnod,hogy kuplunggal ne legyél darabos,utána jöhet a további ügyeskedés.
    Én egy újonnan vett 600as hornetet kb 28k kmel adtam el és kb 22k kmnél cseréltettem kuplunglamellát,mert ott kezdett csúszkálni,kb 20-30ezer volt emlékezetem szerint a csere,megjegyzem elég sportosan használtam.namármost egy váltójavítás is biztos belekerül ennyibe,de szerintem sokkal több is ha nem reszeltetni kezded el a körmöket hanem becsülettel kicseréled.üzemórás krosszmotornál volt sűrűbben jelenség(tudom,hogy szuperkönnyített és üzemórás de akkor is) nálam és a baráti körben,hogy ott ha ment az eszetlenkedés pályán és kapaszkodni kellett nem mindig volt idő kuplungért nyúlni így el kellett váltani kuplung nélkül,aztán jöttek is a kilökődő fokozatok,amiket a szar váltásoknak tudtunk be.most gondolom idővel ez egy nem üzemórás gépnél is elő tud jönni.

    Szóval a Te dolgod :D

    Mr.Brightside

Új hozzászólás Aktív témák