Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czimby

    addikt

    válasz ludsimon #54057 üzenetére

    Engem ez a Kínai doksi nem győzött meg lefizetett reklám szagú kb...
    Minden oldalon nagybetűvel, hogy XADO. Komoly tanulmányoknak az elején ott van, hogy miről is van szó utána már nem emlegetik...

    Amúgy meg ha működik és felépíti a saját kis rétegét a hengerfalra, mi lesz a gyári honolással?
    Mert akkor az is szépen eltűnik kisimul és akkor mi foglya fent tartani az olajfilmet a hengerfalon?

    Lehet hinni a csodákban, de ha ez működne akkor már réges-régen használnák a nagy olajcégek.

    Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

  • Pocee

    senior tag

    válasz ludsimon #54057 üzenetére

    amikor a rokonaim mondták,hogy lépjek az ökonetbe mert milliomos leszek,mondtam,hogy a termék ára nem bír el annyi visszaosztást amennyiről beszélnek,és én voltam a hülye! mert nem hiszek benne,pedig a felettesük azt mondta,hogy abban a hónapban 3 milliót keresett,mondtam,hogy nem baj...
    fél évre rá mindenki kilépett csendben,bukóval...
    pedig az év üzletének tünt...
    Ha a xado annyira jó lenne,akkor elit versenyzők használnák,ill biztos van már csapat akit megvettek reklám gyanánt,de ha mérhető csodák vannak akkor gondolom többen használnák...
    De szétnézek ilyen AMA Supercross,Superbike,Moto GP-ben kik használják.

    Mr.Brightside

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ludsimon #54057 üzenetére

    nézd. lefotózott hengerfallal semmit nem érünk. egyébként ha rakódik ez a valami a hengerfalra, akkor extrém esetben kárt is csinálhat. vannak olyan motorok, ahol 1-2 századra illesztik a dugattyút, ha ezt eléri a bevonat vastagsága, akkor meg fog szorulni a dugattyú. aztán a nikaszilos hengereken (meg a vashengerben is) a hónolásban kéne megülni az olajnak. ha ezt betemeted, akkor rosszabb kenése lesz a hengerfalnak. ha működik a réteg, akkor azzal elmegy addig, amig le nem kopik. miután lekopott hatványozva fog kopni, mert nem lesz hónolás.

    elolvastam a "puszta tényeket".
    hát azért fújodik a fejem már az első oldalakon, amikor átváltja a súrlódást GDP be.

    hengerfalak fényképezve rossz minőségben, egy egyetemi tanulmányban...
    egy mozdony vízpumpakereke még 400 000 km el többet ment. ki a tököm szedett már szét mozdonyt?

    aztán átmegyünk tribológiába.

    úgynevezett wear protection amit a tanulmány Laboratory test-nek nevez.
    ezt a wear protection testet egy 4 görgős teszttel kellene végezni, de ők kitaláltak egy másfajta egygörgős "laboratory frction machine" tesztet, így nem lehet összehasonlítani már az olajtesztekkel.

    hadd mondjam el a 4 görgős teszt lefolyását:
    3 kisebb acélgolyóra egy nagy acélgolyót préselnek, 150 C fokon, 40 kg al, 1800 as fordulattal forgatva. olajban fürdetve. 1 óra után lemérik a kopást.

    a kínai hengergörgőt szobahőmérsékleten (?) mert erről adat sincs, 800 fordulattal max 25 kg terheléssel feszítik neki egy lemeznek. teljesen más terhelés, nyírás itt alig van. Épp ezért a hatalmas óraszám.

    oké, kijött, hogy keményebb lett a felület.
    táblázat tiszta homály.
    egyik tengelyén Vickers keménység mértékegység, másik oldalán G erő.
    mindezt úgy, hogy a Vickers tesztet el sem végezték a felületen, mert bele kellett volna nyomni egy gyémántdarabot a fémbe, de mindenről van minden táblázat, fénykép, de erről nincs.

    további táblázatok mértékegysége valahogy nem akar megjelenni, ezeket meg se nézem.

    innentől csak a vastagságát nézzük ennek a felületnek, meg hogy milyen anyagokból áll.

    "friction coefficient measurements"
    két táblázat számokkal mértékegység nélkül.
    Itt valamiféle súrlódási tényezőt állapítanak meg valahogy. teljes homály.

    további példák hogy diesel mozdonyokat javítanak meg.
    mértékegység nélküli számok. főtengelycsapágy és hajtórúdcsapágy. nem tudok velük mit kezdeni.
    aztán azok a gyönyörű ábrák az adalékokról meg egy kis hanzival.
    meg legendák, hogy olaj nélkül mindenféle károsodás nélkül 350 km eket megy egy audi a6 stb.

    a szomorú az, hogy ha van api besorolása a xado olajoknak, akkor vannak normális tesztjei is, nem ilyenek, ami itt van ebben a homálykodásban.
    miért nem azt tették közzé? abban van a 4 görgős teszt is többek között.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák