Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #127781 üzenetére

    Ket lehetoseg jutna eszembe, ha en csinalnek ilyet.

    - Megkerdezed kormanyablakban, mo.hu-n keresed, vagy barhol, hogy mi a teendod. Addig, amig meg nem talalod magat a torvenyt, paragrafust, mittomen mit, akarmit, hogy hogyan kell eljarni. Tehat te jarsz utana, de nem ismerosoktol, forumrol, netrol, hanem utanajarsz hivatalos kontaktol. Vin expert-tol is kerdeznem elso korben, azok vegeznek muszakiztatast, es nem ijednek meg az e-jeles doboktol sem, tehat nem tuntek fullidiotaknak, mint 90% ban a vizsgaallomasokon dolgozok.

    -a szerelore bizod a cseret es a vizsgaztatast. O fog utanajarni, te hozod, fizetsz, viszed a portekat, ahogy normalis esetben kellene, anelkul, hogy te energiat fektetnel bele, mert neked nem ez a szakmad, dolgod. Ezert fizetsz, hogy neked ezzel ne kelljen torodni.

    A legjobb honda szerelot teljesen felesleges keresned, ez - mint mondtam- nem annyira bonyolult munka, mintha normalisan ossze kellene rakni egy blokkot. Sokaig tart, de alig kell valami szakertelem hozza. A legjobb honda szerelo olyan arat fog kerni a szolgaltatasaiert, hogy nem gondolnam hogy megerne egy cb500 ast csinaltatni vele, amikor neki az ideje kisse tobbet er. Mivel o egy jo szakember.
    Es egy blokkbeakasztas tenyleg nem nagy dolog egy ilyen motor eseteben.

    Explosión de dos tiempos

  • runner 125

    nagyúr

    válasz tboy93 #127781 üzenetére

    Kozma Tomi és Gyöngyösi István, VFR-es körökben ők a hazai Istenek, Kozma Tomihoz tudok számot: TÉ 515 44 43

    Mindketten sokat látott szakik, kérdezz rájuk. De a helyedben én elindulnék valamilyen nemzetközi CB csoportban is, vagy kinti forumokon.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák