- YouTube
- ASUS routerek
- PR-Telecom
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Motor akkunál mennyire számít ha 1-1mm-el eltérőt veszek a gyári mérettől? Nagyon passzentos szokott lenni a helye? Autónál max tálcát cserél az ember és berak kb. akármit, de gondolom motornál ez nem ilyen egyszerű CBF500 az alany, gyengélkedik az akku, gyárit nem akarok 50e Ft-ért.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz martonx #125884 üzenetére
Egyet adnak, ha többet szeretnél azért fizetni kell. Van kormányra tehető adapter, van tükörre rakható van kuplung kar bilincsre tehető stb.
Nekem eddig kormányra rakható volt, beton stabil. Értsd, ha egyszer meghúzod, kb rá is tehénkedhetsz a súlyoddal, nem mozdul. 160-180-nál sem, a telefont is úgy tartja, hogy ha be van fogatva akkor kézzel ki nem téped belőle
Egyedül arra kell figyelni, hogy ne felejtsd el rögzíteni a telefont. Én egyszer indulás előtt nem húztam rá a csavart és 30-40-nél kirepült belőle, de ez user error.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Shin Chen #125886 üzenetére
Rakok fel képet, amint felrakom a motorra.
A műszerfal felett nekem is kormánymerevítő van, ahhoz kérésre kaptam tavaly grátisz egyedi közdarabot, hogy fel tudd rá rakni. Annyi hátránya van, hogy erre várni kell pár napot amíg legyártják neked, a többi univerzális cucc az polcról kapható.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Madwe #125912 üzenetére
Én ezt elhiszem, de nem hiszem hogy ez ennek a tartónak a hibája. Az összes többivel is fenn áll ez a probléma, egyszerűen nem bírja ezt a fajta mozgást a telefon optikai képstabija.
Egy úszó sem tudja magával vinni a legtöbb telefont, mert beázik mint a szar, motorozni sem tudsz minden készülékkel...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hugi0 #125926 üzenetére
Befért simán.
Landport akkut vettem, ez volt raktáron a helyi Kaufferben.
Nagyjából egy óra volt az akku csere a CBF500-on, úgy hogy megkérdeztem előre márkatársakat hogyan kell csinálni. Elég sokat kellett bontani hozzá, azt hittem jóval egyszerűbb lesz kiemelni az akkut.
-
nagyúr
válasz csongi #125955 üzenetére
Nem. Tank alatt, a légszűrőházban van kialakítva egy fészek. Ha leveszi az ember az oldalsó műanyag burkolatot, akkor látható az akku, tölteni is lehet innen, de kivenni elég macera.
Első-hátsó ülés le, műanyag oldalburkolatok le mindkét oldalt, akku mögött kábeleket ki kell akasztani, L vasat kiszerelni ami fogja, majd kihajtani, másik oldalt légszűrő csonkot levenni, légszűrő házat lelazítani, és utána ha a sarukat leveszi az ember akkor épp hogy ki lehet játszani az akkut hátrafele, de a váztól így is alig fér ki.
CB és CBF váza teljesen más, talán a blokk ami közös a két motorban... CBF a Hornet vázát kapta meg. (Nehezebb is a gép, mint a korábbi modell)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bacus #126072 üzenetére
Tegnap csaladi motorvasarlos napot tartottunk, lementunk 2 motorral harman Balassagyarmatra, en vittem ocsemet, fater jott kulon. 110 km utan azert mar örültem, hogy leszallt mogulem az ocsem, nem volt kifejezetten kenyelmes egy 85kg-os utassal a CBF500-on.
Yamaha YZF R 125-ert mentunk, nagyon korrekt elado volt a srac, amit telefonban mondott az eloben is megallta a helyet. Minimalis rakoltenivalo van, igy el is hoztuk.
Idoben jó sok volt, mert oda es vissza is Budapesten keresztül mentünk.
Baromi sok motoros volt az utakon, nem gyoztunk kalimpalni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Micsurin #126074 üzenetére
Kozos motor volt a keeway, kellett ocsemnek egy kulon gép. Igy fatere maradt a tx, ocseme meg lett ez. Mivel csak B125-ot csinalt, sok opcio nem volt. A2-t nem akar, majd csak nagy A-t. Az meg még 2 év. Valamelyest elorelepes a yamaha, annyival erősebb talan, hogy orszaguton is tud vele elozni. A keeway 80-90-et tudta tartani, 100-at sem lehetett igazán kiszenvedni belőle. A yamaha 110-115-ot kinzas nelkul eleri, de 128-ig elment (ora szerint) ocsem alatt, persze ehhez kell turelem.
Nem szoktam feltekerni. Egyszerűen rohadtul zavar, hogy belemkapaszkodik es nyom elore. A tankon nem tud tamaszkodni mert nem éri el, hatul meg nem mer kapaszkodni mert fél hogy leesik. Varosban nagyon fárasztó volt. Orszaguton mar nyom annyit a menetszel, hogy egeszen tűrhető, de hot ziher hogy kulfoldre en igy el nem indulnek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Micsurin #126076 üzenetére
Nem a penz volt kifejezetten a problema. Tavaly vegig coptuk mindketten a jogsit, ket kulon hely, en a nagy A-t, o a B125-ot, rohadt lassan ment. Nekem fél ev alatt kerult a kezembe a plasztik kartya. Neki talan par hettel korabban A covid alatt minden rekord lassusaggal zajlott. Most sem jobb a helyzet, jelen pillanatban is szunetel az oktatas. Nincs kedve szenvedni vele.
Ocsem 85kg, 128 volt a vege amit elert vele. A srac akitol vettuk 70kg koruli, allitolag o 139-et ment vele egyszer, mondjuk azt nem mondta hany perc alatt erte el
En 181 vagyok, ocsem 178-9, kvazi egyenesen ulok, szerintem nem is gyári kormany ez a cbf-en, nem eri el a tankot, probaltuk. Ujjheggyel igen, de teli tenyerrel nem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Motornál árt a kuplungnak, ha piros lámpánál behúzva tartom?
Tehát a lámpához közel, visszaváltogatok egyesbe, megállok, jobb láb a féken, bal a földön, váltó egyesben és kuplung behúzva.
Autónál mindig kiveszem üresbe, motornál viszont azt olvastam, hogy az első féknek nem tesz kifejezetten jót, ha behúzva állok vele (nem tud kihűlni és elvetemedik).
-
nagyúr
válasz Shin Chen #126119 üzenetére
Nem tudom ezt mi okozza, anno a CBF600-al egyáltalán nem volt gond ürest fogni
Az okozza, hogy a Honda váltók kurva jók A CBF500 váltóját sem gond üresbe rakni, megy álló helyzetben 1-esből, 2-esből, vagy gurulva is kettőből lefele simán. Nagyon ritkán baszom el, szuper jó váltója van. YBR125, GS500, FZ6 mind rosszabb volt.
Autóban is imádom a Honda váltókat, 7gen Civic, 7gen Accord, etalon váltókkal rendelkeznek ...
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
650?
Neked nem csak 125ccm-re van jogsid?
Sajnálom és egyben grat az új géphez.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126129 üzenetére
rakd ki uresbe, az a legjobb
A honda valtoval kapcsolatban megint kisse keves informacio birtokaban mondunk eleg hatarozott es szelsoseges velemenyt, nem? :DDe Sok jó honda váltó fordult meg a kezeim alatt és kissé elfogult vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126163 üzenetére
Néztem pont tegnap mi a foyltás menete, van egy cég Mo-n, kit-tel, papírozással mindenestül kb 90-135e Ft között áll meg attól függően milyen motor.
Bár csak japán motorokra láttam ezt. [link]
-
nagyúr
válasz runner 125 #126165 üzenetére
Uff, még mindig nagyon ütős ez a motor. Kéne. Vezetni nem merném, de kéne
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126171 üzenetére
Ja, az atirast azt engedd el jovo hetig. Ocsem szombaton vette a motort, korbenezett vagy 20 okmanyirodaban, egyikben sem volt apr 22-nel hamarabb idopont gepjarmu atirasra.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126180 üzenetére
A biztosító mindenbe beleköt, amibe tud. Tapasztalat sajnos
Figyelj, amikor anyám balesetet szenvedett, pirosnál beléjöttek hátulról és maradandó egészségügyi károsodása lett, kb 1 évig ment a huzavona a biztosítóval. Nem tudom hányszor behívták vallatni, olyanokat kérdeztek hogy mennyi banki hitele van, milyen a kapcsolata a férjével Mindezt azért, hogy valamire rá lehessen fogni, hogy Ő csak kártérítést akar, de nincs is semmi baja. Ja, független orvosi szakértő nincs, a biztosítóé vizsgál meg és dönti el mekkora bajod van. Ez mi?
Ha szar a gumid azért nem fizet, ha nincs jogsid akkor azért. Ittasan is ugye azonnal eláll a kártérítéstől. Ergo ne kockáztass, véletlen megkoccolsz egy hetes bimmert hátulról, 1 milla hozzá egy ledes lámpa...
A teljesítmény-korlátozás teljes menete, lépésről lépésre:
1. fojtókit beszerzése kb. 45.000 Ft
2. beszerelés 22.500 Ft
3. átalakítási kérelem a Közlekedési Hatóság Járműműszaki Osztályán. (A kérelem és a hivatali eljárás díja 49.300.- Ft.)
5. A forgalmi engedélyben lévő adatok változásának bejegyzéséhez műszaki vizsga szükséges. A műszaki vizsga kizárólag a lakcím szerint területileg illetékes Közlekedési Hatóságnál történhet, a postai úton kapott átalakítási engedély bemutatásával. A motorkerékpárnak értelemszerűen arra alkalmas állapotban kell lennie. A vizsgálat díja két részből áll: műszaki vizsga 4.350.- Ft és az átalakítás pótdíja 4.600.- Ft.
6. Az új teljesítmény adat bejegyzése a forgalmi engedélybe bármelyik Kormányablaknál intézhető, a Közlekedési Hatóság által kiállított határozat és sikeres műszaki vizsga esetén a műszaki adatlap bemutatásával. Díja 6.000.- Ft.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126196 üzenetére
Szerintem nem kapod vissza, nem fog dobni az értékén, maximum szélesebb körnek tudod eladni a motort.
-
nagyúr
válasz Ricardo128 #126215 üzenetére
Motochargebar tartó. Full fém, 10 rongy, de örök élet +1 nap. Bármekkora teló belefér.
-
nagyúr
2008-as R1-en mibe kerülhet a kormánycsapágy csere? Havernak 80k-t mondtak rá, ez korrekt ár?
Féktárcsából Brembo-t akar venni. Autóknál nekem az a tapasztalatom, hogy az utcai Brembo elég kula minőség. Motornál is vacak?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126250 üzenetére
30/db áron nézett brembo tárcsát. Nekem túl olcsónak tűnik.
http://kozmaxmoto.hu/arlista -ra néztem rá, itt ajánlották páran. Jóval olcsóbbnak tűnik itt egy kormánycsapágy csere, akár a rezsióradíjukkal számolva is...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126255 üzenetére
Altalanos motoroknal 16e.
Igen, de ott van alatta a rezsióradíj. Ha igaz amit írtál és mondjuk 3 óra alatt kivitelezhető, akkor az náluk 24k Ft.
http://profimotorszerviz.hu/-tol kapott rá ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Tegnap délután olyan szép idő volt, hogy nem bírtunk ellenállni és gurultunk öcsémmel egy 150km-es karikát meló után, 8-ra épp hazaértünk. Pilisvörösvár, Héreg környékén voltunk, voltak nagyon jó és nagyon rossz utak is.
Budapest szoros vonzáskörzetében (és lehetőség szerint Dél-Pesti agglohoz közelebb) milyen jobb kanyargós utakat tudtok ajánlani? Miklósi vagyok és jó lenne a közelben valami kanyargósabb útvonal, ahova nem 2 óra az út, mert nagy általánosságban összesen van 2-3 órám motorozni...
-
nagyúr
válasz Micsurin #126346 üzenetére
"Na ez az, nem úgy lassul 150 ---> 70 mint 50--->0 gondolok arra, hogy olyan nyúlós, hogy nem igaz."
Ezt abszolút érezni még kevés tapasztalattal is.
Én nem akarok belemenni ilyesfajta tuningolásba, használom így ahogy van, aztán majd pár év gyakorlás után veszek valami olyat amin van normális fék is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Micsurin #126416 üzenetére
Teljesen egyetértek. Én néha a cbf500-amat is soknak erzem elso motornak. Az elso par ezer km alatt alig mertem 4-5.000-ig elforgatni Most már nincs ezzel problemam, nem felek tole, de ha elmegyek kanyarogni akkor abszolut erzem hogy nem a motor a szűk keresztmetszet, hanem a tudasom. Örülök, hogy nem egy hornetettel vagy fz6-al kezdtem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen