- ASUS routerek
- PR-Telecom
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz macilaci78 #149341 üzenetére
Segitek:
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
fattyu
veterán
válasz macilaci78 #149428 üzenetére
jogos
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
d@vee
senior tag
válasz macilaci78 #149463 üzenetére
Szóval valami kisebb termetű ember kellene, aki elfér az asszony helyén a hátsó ülésen?
Ja
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #149466 üzenetére
Kerestem egy képet, de az istennek nem találom a net sötét bugyraiban.
Ide akartam tenni..Két férfiember ül egy robogón lenge öltözetben, és valami olyasmi szöveg van odaírva, hogy egy hirtelen fékezés, és minden megváltozik......
Nem is tudom mikor láttam utóljára két faszit egy motoron.
Estefele ki szoktam menni kicsit nézelődni a kisvárosi mentőállomásunk elé, ott megy el a 85-ös út. Rengeteg a motoros, szemben van egy benzinkút, sokan jönnek tankolni. Hiába van sisak, azért a hátul ülő feszülő ruházatán azért látszik, hogy kettessel kezdődik a személyi száma.....
Bár ért már minket meglepetés, mikor balesetnél levágtuk a sérült ruházatát, nem szoktunk már igazából semmin meglepődni, de egy másodpercre meglepődik az ember, mikor egy "nem várt" szerv bukkan elő...De azért én optimista vagyok, aki lánynak néz ki, az is! -
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #149469 üzenetére
Asszonynak azt kell megmagyarázni, hogy mindig úgy dőljön, ahogy a motor dől. Ne dőljön ellen vagy jobban, mert abból perec lesz, viselkedjen semlegesen a motoron. A többi pedig összeszokás kérdése, mi úgy kezdtük, hogy Manó síktott és a hátamat verte az első korforgalomban, mert döntöttem a motoron kb 2%-ot.
Évek alatt pedig oda jutottunk, hogy simán elalszik mögöttem autópályán, kanyarokban pedig kameráz a mobillal és csak lábbal kapaszkodik.Persze a Safety nem fog ártani, majd írj beszámolót!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #149499 üzenetére
A 2000 bar nem azt jelenti, hogy az egesterben a gyuruknel akkora nyomasa van a tuzeloanyagnak, vagy annak a kozeleben lenne egyaltalan. az azert olyan nagy, hogy minel kisebb cseppekre porlassza.
Sajnos a motorokat nem lehet autokkal osszehasonlitani, es sztereotipizalni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #149499 üzenetére
Nagyon nem jó a hasonlatod, az almát a körtével és utána a banánnal hasonlítod össze. Az Ignis benzines, a Kia dízel, a motor pedig megint más. És a hengerekben ahogy a Csendőr is mondja, nincs akkora nyomás, a befecskendezési nyomás megint más mint az üzemszerűen a hengerekben fellépő nyomás.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #149552 üzenetére
jézus.. biztos kurva jó lehet, egy ilyen telepakolt övvel zakózni... garantált gerinc sérülés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #149563 üzenetére
Könnyen lejön.... ha nem hagyod sokáig fenn. Ablakokat kentem. lemaszkoltam mellette az üveget, aztán elfelejtettem leszedni, sütötte a nap. Úgy kapartam le....Szóval lejön frissen. Napsütés úgy odagyógyítja, hogy ihaj...
Nekem karosszéria fólia van a tankon. Jó, én nem használok tanktáskát, nekem amolyan tankpad helyettesítő. Fekete a motor, pont az az árnyalat a tankfólia. Pár méterről észre sem vehető hogy rajta van. Közelről is azért venni észre, mert átkentem waxal, és egy leheletvékony fehér csík ott maradt a fólia végénél.
Javaslom másnak is, esztétikus, véd, és könnyen eltávolítható ha mást gondol az ember. Ha a kisvárosunkban van ember, aki ilyennel foglalkozik, gondolom nagyvárosban még előbb találtok. Tavaly 6e. forintot fizettem érte, az üléstől szinte a tanksapkáig ér. Legalább nem a tankot karistolom az övtáska cippzárjával. -
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #149619 üzenetére
"A távolsági vetítési képe is más."
Igen, így van. Régi, duplalámpás V-Stromon világított mind a kettő, tompított módban is.
Yamahánál (Tracer900) a bal oldali fixen a tompított, a jobb oldali pedig a refi.
Mondjuk pont hülyén néz ki, mert a japán is jobbkormányos, ott nekik jó, hogy a bal oldali a tompított, és az világítja az út szélét, nálunk (ahogy a képen is látszik), nem szerencsés, de csak megoldják valahogy a vetítési képet."Motoron gondolom, nincs "jobb kormányos" változat,"
Van. Vagyis, lehet.
Motoron azt hiszem, megengedett a szimmetrikus vetítési kép, de, ahol asszimmetrikust használnak, ott a jobbkormányos országokban a másik irányba asszimmetrikus.
Ezért lehet problémás egy angliából behozott motor. -
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #149463 üzenetére
Nekem tárgytalan. A rég leszervezett szombatom mellé bejött egy családi vasárnap.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
atomanti19
aktív tag
válasz macilaci78 #149702 üzenetére
Nem egészen értem. Minek veszek fel egy bélések nélküli hálós, protektoros motoros dzsekit motorozáshoz melegben?
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
7Sony7
őstag
válasz macilaci78 #149775 üzenetére
Köszi neked is! Ja a D gyűrút tudom, de a pin lock az mi?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
őstag
-
etnies
senior tag
-
veterán
válasz macilaci78 #149780 üzenetére
Valamennyire megkoti a parat a betet anyaga, ha ez a resze meghal, mar nem igazan mukodik, hiaba a legres. Azt hiszem kb igy magyaraztak nekem a boltban.
Everybody lies.
-
veterán
válasz macilaci78 #149786 üzenetére
Fura, pedig az nzi leirasa szerint legit, ezek pedig excenteresek altalaban.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Sys85
veterán
válasz macilaci78 #149780 üzenetére
Ha már D-Skwal!
Nekem mennyire vált be?Mennyire zajos?
Tudom ez valamennyire szubjektív, de azért mégis érdekelne a véleményed.
Szellőzése jó, vagy csak tűrhető?
Jövőre akartam csak bukót cserélni, de mivel ma randiztam egy galambbal és szétment a pleximechanika, eltört a napszemüveg és a plexi is, sisak is tele lett az orrom vérével (pont telibe kaptam ~100-zal a galambot, alakul is az arcom és az orrom…), így az Exo-1400-ra már nem költenék és az egyik kiszemelt a D-Skwal 3. -
Sys85
veterán
válasz macilaci78 #149792 üzenetére
Bocs, elgépelés!
Köszi a választ!
A Scorpion mocskosul zajos, füldugó nélkül nem lehet benne megmaradni és még úgyis fárasztó egy 300km-es karika.Jó lenne egy Schubert S3, de max 150k ami belefér a költségvetésbe, ezért is az egyik kiszemelt a Shark (bár jobban szeretem a dupla D csatot).
Scorpiont mégegyszer nem veszek az biztos. -
etnies
senior tag
-
Chosen
addikt
válasz macilaci78 #149902 üzenetére
Pontatlan voltam, arra is értettem, ahol nagyobb a raktárkészlet is. Hiába lehet próbálni ha mondjuk kétféle van
-
palfitom
félisten
válasz macilaci78 #149930 üzenetére
Szerintem a Hondákra általánosan jellemző, hogy finoman működnek. (nem csak saját tapasztalat, sokak véleménye ez)
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz macilaci78 #149961 üzenetére
Hat en holnap megyek egy Shark D-Skwal 3-ert. Utasnak lesz, hetvegen az elso proba, de majd megprobalok infokat szerezni. Nagy csodara nem szamitok azert. Csak azert lett ez, mert volt Karasna utalvanyom.
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz macilaci78 #150006 üzenetére
Technikás vannak nagyon szűk nagyon meredek kanyarok, de alaphangon simán kivitelezhető. A probléma ott kezdődik, mikor nem figyelnek oda és a kanyar közepén szembesülnek mondjuk egy szembe érkező lakóautóval vagy hasonló akadállyal. Na ott szoktak pánikolni és borulni. Láttunk egy GS-es csordát, ahol az első elkottázta eldőlt, a mögötte érkezők közül még kettő követte a példáját.
Gipsz Jakab
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #150006 üzenetére
Én is nézegettem azokat a videókat.
Fotelből okoskodva azt mondom, hogy az a hiba azoknál, akik elesnek, hogy nem hagynak maguknak helyet. A legszűkebben akarják venni a kanyart, persze nem tudatosan, csak nem figyelnek. És amikor jön valami váratlan, akkor megáll, de nem tudja letenni a lábát, és már dől is.
[link] -
7Sony7
őstag
válasz macilaci78 #150160 üzenetére
Köszi az infót, b verziónak jó lesz ez is. Csak hát a régi beidegződés, egy szép csupasz sor négy vagy v kettő... Na de majd lesz valahogy. Amúgy tényleg könnyű megszokni, hogy nem kell váltani. Főleg lámpánál indulásnál. Nem is tartok fel senkit. Szóval a robogózás tetszik, csak lenne motor alakja.
Neked is olyan durva a motorfék? Ha teljesen visszatolom hirtelen, odab@sz..[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
őstag
válasz macilaci78 #150164 üzenetére
Ja, nem is gondoltam. Mentem egy 600 as Diversionnal, de nem tűnt ilyen erősnek a motorfék. Igaz, nem is pörgettem nagyon...
20 nál szétold? Nem is figyeltem még, a burginál mikor, nem feltűnő.
Ja, a feltartást úgy értettem, hogy ha elbamulnék, kuplung, egyes, kuplung, jó, ez nem sok idő, de ennél meg, ahogy ráteszem a kezem a kormanyra, azzal a mozdulattal meghúzva, úgy megindul, hogy méretéhez képest meglepő.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
tomgabor
senior tag
válasz macilaci78 #150270 üzenetére
Én fiatalabb motorokra gondoltam, max 10-15 éves Aerox vagy DT-nél kikötők de írják hogy visszaköthető(szerintem már rég szétment olaj nélkül 10k km alatt)
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz macilaci78 #150308 üzenetére
Én értem, meg azt is, ha valamennyivel drágább az itthoni, hisz fent kell tartani a boltot, adni kell fizetést az eladóknak….ha a hjc-t vettem volna, akkor azt itthon vettem volna, mert 10-15k felár belefért volna egy “prémium” kategóriás sisaknál. Nade 100k felár már nem. Egyébiránt, velem sok mindent nem kellett (volna) foglalkozni, ha levehettem volna a polcról az xs-es sisakot, akkor csak felhúzom a fejemre, konstatálom hogy jól gondoltam, 2 percet töltöttem volna a boltban. Mindegy is, kifizettem egy 5k-s maszk árát feleslegesen, amit ha kiirtak volna az oldalra, akkor vittem volna magammal. Szóval ja, felpróbálhattam egy sisakot 5k-ért, na mindegy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150335 üzenetére
A 80 kg os utas nincs annyira tavol a tomegkozepponttol, mint egy topcase
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150337 üzenetére
minel tavolabb raksz hatra akar kisebb sulyt egy motorra, az azonnal hajlamosabb lesz a kormanycsapkodasra. Akar minimalis suly eseten is. Egesz pontosan milyen forgaspontok es erokarok miatt, milyen geometeia valtozas mellett, azt pontosan nem tudom. Ez szimplan elmelet nelkuli tapasztalat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150341 üzenetére
De nem a tengely elkonnyules miatt csapkod az utanfuto, hanem a forgaspont tavolsaga es a suly nagysaga miatt.
Motorra nem lehet atultetni a peldat, mivel mar ures oldaldobozok kormanyszitalast okoznak, amiknek nem kellene nagy galibat okozniuk, de megis az ujabb motorokon mar az oldaldobozok is uszoagyazasban vannak, hogy megszuntessek ezt a jelenseget.
Explosión de dos tiempos
-
soldi3r
veterán
válasz macilaci78 #150341 üzenetére
Nem, megno az inga hossza, emiatt a periodusideje is.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150344 üzenetére
Igen, de emelle a forgasponttol tavolabb nagyobb amplitudoval tudja rangatni a nagyobb suly, nagyobb erokarral a kocsi hatuljat. Ha a kocsi hatulja nem konnyul el vmilyen okbol kifolyolag, attol meg az erohatasok nagyobbak lesznek a suly helyzete miatt, ami miatt tovabbra is fennall a helyzet, hogy nem annyira stabil a rendszer, mintha a suly kozelebb lenne a forgasponthoz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #150362 üzenetére
Na, levettem a dobozt, kipakoltam az ülés alól is, kis hátizsákban (max 6 liter térfogat) pénztárca, telefon, 4dl víz, kulcs, 4 db AAA akku. Ugyanúgy berezonál a kormány, ha elengedem, csak kb 10 km/h-val magasabb sebességen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vendingo
veterán
válasz macilaci78 #150379 üzenetére
Centríroztassad ki a kerekeket, és ha már kint vannak a kerekek, nézzed meg a kerékcsapágyakat is.
Amikor szenvedtem a szitálással, centrírozva lett a kerék, 50g súly ment rá. A szitálás sokkal szűkebb tartományban jelentkezett, ellenben sokkal nagyobb intenzitással.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
senior tag
válasz macilaci78 #150431 üzenetére
Én még azt se mondanám, hogy barátságosabb. Mondjuk, a Nexx-be lehúztam majd 30k kilómétert, a Schuberth-be meg 15-öt. Idövel majd ehhez is hozzászokok
-
nagyúr
válasz macilaci78 #150462 üzenetére
Harmadrészt 500 eur
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #150532 üzenetére
Amit nem lehet rögzíteni, azt nem is szabadna használni nyitva elvileg. Ettől függetlenül a Caberg-et egyszer se lockoltam be nyitott állapotban.
-
3800+
őstag
válasz macilaci78 #150534 üzenetére
Nem rég egy faluba beérve pont nem nyitottam fel pedig felszoktam én is, ekkor koppant egy öklömnyi lódarázs... Az instant halál lett volna, ha betalál a szemem közé.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
HermannG
csendes tag
válasz macilaci78 #150576 üzenetére
Érkezik a korbács sikerült szereznem németből
-
mattheus
őstag
válasz macilaci78 #150678 üzenetére
Nálam ez úgy volt (B125, váltós motorral tapasztalat nélkül), hogy
2024.05.25 - e-Titán regisztráció
2024.06.05 - Sikeres Kresz vizsga
2024.06.26 - Első óra
2024.08.15 - Sikeres forgalmi vizsgaUI: nekem szerencsém volt, hogy nagyon rugalmasak voltak a gyakorló órák tekintetében, így könnyű volt időpontot egyeztetni.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
válasz macilaci78 #150680 üzenetére
Ez így van, B125-höz szerintem indokolatlanul kevés óra kell (vagy nem olyan embernek találták ki, mint amilyen én vagyok, azaz 0 tapasztalat.
Én 3x annyi órát vettem, mint amennyi elő volt írva, pedig már mondták, hogy mehetnék korábban is vizsgára, de én nem éreztem komfortosan magam.Ha majd meglesz a motor, akkor következik pár Safety Hungary képzés. .
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz macilaci78 #150684 üzenetére
Nagykanizsa, Start
-
bardi
aktív tag
válasz macilaci78 #150710 üzenetére
Én ezt a technikát sose használtam, az 500-as kéthengeresen meg a 600-as sornégyen is alapjáraton mentem végig a rutinpályán. Nem gyalázza ez le nagyon a hátsó betéteket? Biztos így kell, meg sokszor hallottam, olvastam már, de nekem nagyon idegen a dolog. Párszor próbáltam kanyarban, de ott már semmi előnyét nem éreztem.
'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #150770 üzenetére
"Az ilyen kanyarok előnye,"
lol, nem is tudtam, hogy van előnye.Oda mész és rádborul egy ilyen béna, kifordul a bokád, térded, azon túl, hogy trélerezheted haza a motort, mert nem tudod vezetni, majd lábadozás, az élményed tönkre tette. Ti mondjátok, hogy az ott normál közút, akkor tessenek már tudni rajta közlekedni ! Miért olyan rettenetes elvárás ez? Te ilyenkor tudnál kedves lenni, megsimizni a buksiját, áhh nem elvárás, hogy itt be tudj kanyarodni. (ez a felborul és a bokája, térde megsérül és fél év lábadozás, ez több ismerőssel is megtörtént álló v. nagyon lassú haladásnál, általában sokkal jobb csizmákban, mint amiben én motorozom !! A baj, hogy mindig a gyenge láncszem enged, ha jó csizmád van, a térded lesz ki, ha nincs jó akkor a bokád)
Akinek a vasúti átjáró a helyi emelkedő, az menjen fokozatosan egyre meredekebb helyekre, egyébként nem kell több száz km-re elmenni, mindenhol van emelkedő, csinál pár nyolcast, majd ugyanezeket a nyolcasokat az emelkedőn és akkor menjen a Stelvióra.
Egy 15% emelkedőn meg tudod csinálni a nyolcast, tudsz forgolódni, akkor nem lesz gondod ott sem.Egyébként az előre tájékozódás, hogy mi vár ott rád az azért is jó, mert azon az úton felfele sokkal nehezebb, mint a másik irányból ! Pl pont most láttam a kanyarfotos csávó videóját, ahogy felmegy dolgozni, Umbrail pass felől, lényegesen kevesebb és nem ilyen technikás kanyar van, lefele sokkal könnyebb a Stelvio azon része, kevesebb is az esés. (azok akik ott lefele esnek azok tényleg nagyon ügyetlenek)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #150772 üzenetére
Figyelj, ezek a mókusok, akik nem bírnak bevenni egy kanyart, szerinted a parkolóban fent ahol tömeg van, k.sok motor (feltételezem, hogy legalább láttál videót), ott ügyesebbek???
Mindegy, hagyjuk, tudom az itthoni alföldi motorosoknak nincs esélyük a motor letámasztását sem gyakorolni nehezített, esetleg nem vízszintes talajon.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
3800+
őstag
válasz macilaci78 #150802 üzenetére
Sok a tényező ami befolyásolhatja az ilyesmit valóban, észnél kell lenni. Ez az elektronika dolog amúgy nekem bejön, én nem tudom ellenezni. Amiket most írtam azokat szándékosan csinálom és készülök arra hogy csúszni fog, de egyszer előfordult lámpás kereszteződésnél is. Szűk jobbos kettesben, semmi ökörködés csak simán haladtam és balra kitört a hátulja, és nem 2 centit. Biztos volt valami az úton, és kitudja, ha nincs elektronika ott a 2 hetes motort elfektetem. Minden elismerésem azoknak akik, elektronika nélkül uralnak 100-200 lóerős gépeket. Én nem fogom kikapcsolni, az fix.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
static00
csendes tag
válasz macilaci78 #150835 üzenetére
Köszi!
Műanyagból kompozitra váltanék, így az olcsóbbak kiesnek.
Most skwal 2-esem van, imádom, felhajtva 70-ig sem zavar a szél, de már elérett.
A 3-asnak ismerem azt a felhajtó bigyóját,kicsit belog a térbe,de nem vészes, ha jól tudom 5 év gyári van rá ha letörne, de nekem ez a nyitás módja miatt nem jön be.
Van sálam, használom is, a szélzaj nekem a felhajtott plexin keletkezik,nem alul, azért lőttem ki a spartan rs-t.
Szóval próbálgatom mi lesz jó.
-
7Sony7
őstag
válasz macilaci78 #150872 üzenetére
Aha. Igyekszem így tenni ezután, aztán meglátjuk, aki elé besorolok, mennyire fog neki tetszeni. Itt vadkeleten az autósok kicsit el vannak maguknak...
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest