- ASUS routerek
- PR-Telecom
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz macilaci78 #86948 üzenetére
Kuka.
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #86948 üzenetére
persze minden további nélkül felújíthatod ha a szobába akarod csodálni de én biciklizéshez se venném fel. ráadásul nem hiszem hogy van benne akármilyen jóváhagyás ami alapján legálisan használhatnád..(gondolok itt az ECE 22.05-re)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz macilaci78 #86951 üzenetére
"Pro és kontra az állvédősnek"
Szerintem ezt nem nehéz kitalálni. Amíg a motoron ülsz, nagy melegben k*rvajó városban egy 3/4-es JET sisak. Amikor megfejeled a B oszlopot, vagy hason csúszol a földön akkor meg nagyon nem jó. Neked kell eldönteni hogy vállalod e z állvédő nélküli kockázatot.
Azt döntsd el mennyit szánsz rá. Olyan 300 ezerig tudsz sisakot venni és a szolgáltatások, valamint minőség szépen megy felfele még 150e felett is.
Ha csak a védelmet nézzük 60k-ért már találni jókat.
Rengeteg bolt van ahol lehet próbálni sisakokat.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz macilaci78 #86951 üzenetére
Robogózáshoz szerintem overkill volna egy 60eFt+ sisak, de ezt mindenki döntse el maga. Persze, ha egy T-Maxról van szó, akkor nem szóltam!
Két sisakomról is készítettem őszinte tesztet, ajánlom figyelmedbe!
a Dual Sport sisakok egyre menőbbek robogósoknál:
- Acerbis Active Graffix őszinte bukósisak teszt
Flip Up sisak pedig örök sláger mindenféle motoron:
- MT FLUX őszinte bukósisak tesztSzerk.:
csináltam még egy meglepetés sisak tesztet is, de azt csak azoknak ajánlom, akik elég kemények (vagy ahogy a videóban fogalmaztam: akik vakon akarnak motorozni! - figyelem, ezt nem szabad komolyan venni - volt aki annak vette )[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz macilaci78 #86951 üzenetére
Kb. 5 évente nem árt ha cseréled.
Az összefoglalóban találsz pár linket.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #115499 üzenetére
Kalmárék Vácon, a B-m tettem ott de a srác (Balázs) ritka korrekt és jó arc volt.
Esetleg Dunapláza Spuri az A1, A2-öm is ott tettem. Nem legjobb nem a legpatikább motorok stb de heti 4x lazán fogsz vezetni és Ludman úr hamar letudja a dolgot, pörgeti az órákat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lazatt
csendes tag
válasz macilaci78 #115499 üzenetére
Hali
Én tavaly nyáron csináltam az A korlátlan jogsit az SOS autós-motoros iskolánál.
A kresz részt online csináltam. A rutin és forgalom részt több helyszínen is oktatják, ezek közül az egyik a budaörsi virágpiac ahová én is jártam. 5 perc busszal Kelenföldről.
A rutinpája a budaörsi virágpiac területén van kialakítva, a forgalmi útvonalak pedig innen indulnak és annak környékén Budaörsön, Gazdagréten és Kelenföldön vannak.
3 választható motor: Suzuki GSR 600, Honda CB 600 F Hornet, Honda CBF600
Szerintem korrekt állapotú volt mind. Nem új motorok valamelyiknek, ha jó emlékszem 150 000 km körül van már a km számlálójában.
Túl nagy összehasonlítási alapom nincs mert az utóbbi 10 évben ezt a 3 motort vezettem + az azóta vásárolt saját használt motoromat, de nekem nem tűnt fel semmi olyan probléma
ami megnehezítette volna jogsi megszerzését.
A Hondák hátránya, hogy nincs rajtuk fokozat kijelző (ez forgalomban kezdőként zavaró lehet) a Suzukin van, annak a váltója járt mások szerint nehézkesebben de nekem nem volt vele gondom.
Ha pl. piroslámpánál 4. sebességben állsz meg akkor egyhelyben állva nehézkesen tudsz leváltani 1-es be, de ha lassítás közben váltogatsz lefelé akkor ez nem probléma.
A gyakorlások alkalmával mindegyik motort kipróbáltam, vizsgázni pedig a Hornettel vizsgáztam. Annak volt a legszimpatikusabb a kuplung fogáspontja illetve alapjáraton kellően gyorsan gurult a rutin feladatokhoz.
Motoros felszerelést csizmán kívül biztosítanak, de nagyon rossz minőségűek, a rutin részt ezekben csináltam, de forgalomra már szereztem be sajátokat.
(Nyitott sisakot adnak plexi nélkülit, ha nincs nálad szemüveg forgalomban kifolyik a szemed, kabátok régiek szakadtak)
Rutin oktatóval nem voltak gondjaim korrektül elmondta mit kell csinálni és hogyan.
(Gimis koromban sokat Simsonoztam ezért motorkezeléssel nem voltak problémáim)
A forgalomoktató is szimpatikus volt, de egyszer megbuktam forgalom vizsgán amiért olyan 30 %-ban őt is hibáztatom.
(Nem jártuk le rendesen az összes útvonalat, volt amit csak kb. kétharmadáig mentünk el és visszafordultunk, és természetesen vizsgán azt húztam aminek egy részén még nem jártam)3 alkalommal voltam rutin oktatáson, alkalmanként szűk 1.5 óra. Illetve forgalomban is 3x1.5 órát vezettem vizsga előtt.
Ez kevesebb mint a kötelező, de legalább gyorsabban megvan a jogsi.
(természetesen fizetni a kötelező óraszám szerint kell)
A legnagyobb problémám itt az időpontokkal volt. Sok a tanuló kevés az időpont. Kresz vizsga után 1 hónapig vártam a rutin oktatásra mert csak akkor volt hely
(a 3 óra + a vizsga 2 hét alatt lezajlott), rutinvizsga után megint majdnem 1 hónap pihenő a forgalomoktatásig (3 óra + vizsga 3 hét alatt)
mivel ezen buktam a következő szabad vizsgaidőpontig megint 1 hónap pihenő. -
runner 125
nagyúr
válasz macilaci78 #115668 üzenetére
Úgy ahogy leírtam fent.
Ha elismeri a károkozó és ad betétlapot, h az ő autójáról esett le/ vagy ő verte fel az útról. Ilyenkor a káresemény "bizonyítható" fizet a biztosítód, akinek nyilván fizet a vétkes biztosítója és valamelyest következő évben nő a károkozó biztosítása.
Illetve, gyanítom a káresemények létrejötte nem jelenti mindig azt, h KRESZ megszegésre került valaki által. Nem vagyok szakjogász, de gyanítom ezzel a biztosítók is tisztában vannak. Ritka helyzet, de lásd a kavicsfelverés ide tartozik.
Ilyen szituban tényleg a becsület számít egyedül. Ha letagadja, a rendőrök nem tudnak eljárni a vétkes fél érdekében.
Írtam tegnap a biztosítómnak is, kicsi esélyt látok rá, h érdemben tudnak segíteni, de azért leírtam a szitut...
CASCO-m nincs, mert erre bemondtak annó évi 200.000ft-ot.., szóval már kezdem elkönyvelni, h beszptam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #115831 üzenetére
Derékban vállas
ezt csak en nem ertem?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pfiucska
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
Epp nem reg probaltam ki egy sh300-t. A motorom (CBR500R) utan az egy olyan kenyelmetlen valami, hogy kétlem, hogy az kenyelmes tud lenni majd 2 meterrel… en 177 cm vagyok.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
duni84
aktív tag
válasz macilaci78 #141971 üzenetére
azt számold bele az utasos tervekbe, hogy tipikusan 190-220kg szokott lenni a max terhelhetőségük a motorknak. mindennel (emberek + dobozok + poggyász + utólag felszerelt akármik + ruha). én inkább egyedül használnám, hogy kezesebb maradjon bármelyik a felsoroltak közül (a magasságodhoz tényleg a v-strom, versys, nc, bmw gs passzolhat leginkább. elsőnek úgyis az dönt majd, hogy melyiknek a kinézetével tudsz megbékélni )
#metszéspontok
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142023 üzenetére
Ezt értem. A kérdésem arra irányult, hogy a kölcsönadónak miért jó. Sztem van benne némi rizikófaktor. Persze, nem ismerem a hátteret. Az is lehet, hogy a teszt előtt Dodor letétbe helyezi a motor árát.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #142064 üzenetére
A joska kedveert a sztereotipiakra tesz megegy lapattal.
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz macilaci78 #142083 üzenetére
A szivotorkok es a legszurohazbol a karbihoz csatlakozo csovekre gondolok szerencsere, a tobbi csovet meg nem neztem, de le kene cserelnem mindet nekem is a biztonsag kedveert.
Volt a motor jobb elejen valami folyas nyom, mintha az olaj szivarogna, de a tank tulfolyocsove leesett, levagtam belole a repedezett reszt elol es visszadugtam, ha szerencsem van, csak az folyt le ott
Everybody lies.
-
doc
veterán
válasz macilaci78 #142106 üzenetére
Szerintem erre a lock vagy a tankbo"r a megoldas egy folian szerintem siman atvag egy eles csavar vagy kulcs ha vegighuzza rajta az ember :-/
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #142119 üzenetére
A testi szenvedéseiről nincs sok infó tudtommal.
Azonban a mai világban már nem biztos, hogy egyértelmű az eutanázia kérdése. A sarkon vannak azok a gépek, imolantok, amelyekkel megkerülhető a sérült gerincvelő szakasz. Múlt héten mutattak be egy sikeres ember kísérletet (ha nem fake news volt, de talán nem, tessék óvatosan kezelni), ahol a nyaktól lefelé lebénult emberke pár hét edzés után már lepcsozni és sétálni tudott, persze a megfelelő segédeszközökkel, valamint napi limitált időben használható implanttal.
Ha jól tudom, a hasonló emberi kísérletek megkezdéséhez konkrétan pénteken kapott engedélyt a Neuralink is.
Pár évet talán lehet várni szobanövény formában, mielőtt emberi kísérletté válnék.
Persze ne kerüljék ide. Nem is egykerekezek ☠️
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #142117 üzenetére
Cián beépítése a fogba, csak ráharapsz és vége, mint a kémeknek
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #142214 üzenetére
Ezt a kört tudom a B-nél is elfutottam de nem rémlett már, hogy. Motor csere tavasszal csak addig több típus is inog.
DL nem tetszik a súlya miatt ami tetszik az az F700 de emésztem az árát, XL650V, XL700V ennek is emésztem az árát. Amit a héten még próbáltam az az F650GS az újabb twinspark inejktoros rotax-szal az meg kell mondjam nagyon fun volt a súlya miatt is főleg mert füldutas részen volt a próba és marhára tetszett ahogy a motor alatt minden ment minden fele Könnyű is, dobálható is de srác mondta ~50k km tapasztalata alapján 130-140-el ha viszel magaddal tartalék olajat és elfogadod, hogy ott majszolja akkor pályán is el lehet vele vitorlázni. Eddig az a legszimpibb meg ha leküzdőm az ár fóbiát és rászánom az összes félrerakottat akkor F700.Legjobb ötleteim egyike volt év elején azt mondani még kivárok és se TDM se Bandi mert akarom látni mind azt az új meló mennyire jön be mind azt végülis mi az ami a leginkább hiányzik a CB-ből így lassan 4 év után.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagynorbi
aktív tag
válasz macilaci78 #142226 üzenetére
Az én olvasatom szerint max ide lehet majd motorral behajtani a másik oldal felől
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142247 üzenetére
Milyen vonatot? Gondolod, hogy letekertem a Balcsira? Annyira nem vagyok sportember.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #142308 üzenetére
A párszáz forint azért nem egészen helytálló, ráadásul nekem 32-es kellett volna, ami azért nem egy olcsó darab még magában sem.
Akkor sem értem, miért vagyok ennyire különc mindannyiótok szemében, mert inkább csinálok a munkahelyemen szerszámot, minthogy otthon szétbarmoljak valamit azért, hogy utána is pontosan egy héttel később szedhessem szét a motort
Satyricon
Én felesleges pénzkidobásnak tartom. Az alkalmi tolvajt eltántoríthatja a kormányzár is, a komoly tolvajt meg semmi sem. Nézz lockpickinglawyer videókat. Egy maximum 50 ezer forintos szerszámszettel konkrétan MINDENT IS fel tudsz törni. Elképesztő. -
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142376 üzenetére
Igazából nem tudom hol, mit kell engedélyezni hozzá?
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142378 üzenetére
Rendben, akkor megkérdezem ott is.
Köszönöm szépen.
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
laccczka
tag
válasz macilaci78 #142384 üzenetére
Sajna az én tudásom csak idáig terjed (biztosíték ellenőrzés, fesz mérése).
Sem időm, sem tudásom, sem eszközöm nincs a komolyabb dolgokra.
Amint tudom eljuttatom egy motorszerelőhöz.Oppenheimer #142385:
A vészvillogókapcsoló külön van."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #142418 üzenetére
IKEA műanyag dobozba fogom belökni a sisakot az apróságokkal, hogy ne az egész helyiséget gázosítsam el
nekem van erre mar 1 szekrenyem, amig nem volt egy 100 v 120 l muanyagzsakot hasnzaltameladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
veterán
válasz macilaci78 #142418 üzenetére
Sisakbélést szoktatok mosni? Én még csak cipőszagtalanítóval kezeltem, de lehet lassan ideje egyet mosnom rajta. Ózongenerálás nekem annyira nem opció itt a lakásban.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
MMiklos86
csendes tag
válasz macilaci78 #142466 üzenetére
Ez a tanulási folyamat része. Ha van hozzá időd és kedved, szerintem érdemes belevágni, mert a legtöbb dolgot csak egyszer kell megtanulni, aztán egyrészt egyre összetettebb dolgokat is meg tudsz csinálni, másrészt jó érzés olyan motoron ülni, amit "belsőségesen" ismersz.
-
yodamastah
őstag
válasz macilaci78 #142470 üzenetére
Én elég sokat gumizok. Ketten használjuk a gsx-rt, használt slickekkel, amiket forgatunk is. Egy ideig próbáltam a különböző gumisokkal lefedni ezt az igényt, de kb agyrém. Nem részletezem. Kézenfekvő hogy magunk szerelünk.
Kékhold korrekt, jártam oda egy ideig. De meg is kérik az árát. Pár hete cseréltem a tmaxon gumit. Akkora felára volt a kékholdnál a szerelésnek (20e a szerelés, de ha én hozom a gumit akkor 40e), hogy inkább megcsináltam magamnak. Persze ha ott vettem volna meg a gumit, akkor meg 20ezerrel a gumi lett volna drágább
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #142482 üzenetére
Én például találtam 3D modellt hozzá thingiverse-n, kinyomtattam ABS-ből tömören.
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142484 üzenetére
Fékbetét vasat vágattam vízzel úgy, hogy megadtam az anyagvastagságot és elküldtem mélben a tervet .dwg kiterjesztésben. Aztán mentem a kész cuccért. Sztem a 3D nyomtatás is működik így.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142484 üzenetére
A talis topikban reagáltál Mr.Csizmás hsz. -ére. Nézd meg az aláírását!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz macilaci78 #142484 üzenetére
Kinyomtatom én neked, azon ne múljon Vagy bárki. Egy ilyen tappancsért öt számjegyű számokat kérnek el. Kinyomtatni meg max 1-2 ezer forint. Nem kell ezen méltatlankodnod
Rendes cipő. Ha akarod, még modellezek is neked -
palfitom
félisten
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Tényleg elég szomorú a helyzet az utakon, és nem úgy tűnik, hogy javulna.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Oppenheimer
veterán
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Mindig számítok az autósok figyelmetlenségére, buszsávban is ezért megyek mindig rendkívül körültekintően. Sosem maradok autók holt terében, mindig feltűnő helyre próbálok kerülni az autókhoz képest, ha meg nem megy, lejjebb váltok eggyel hogy mindenképp halljanak.
Sajnos annyira sok az inkompetens sofőr, hogy tényleg mindig a legrosszabbra kell számítani és készülni. Különben bármelyik pillanatban eltarolhatnak.
A nettó rosszindulatúakról meg ne is beszéljünk. Van egy csomó idióta aki megsértődik ha megelőzöd. Ezek is célszerű minél inkább kerülni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bmxbandita
tag
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Nagyon jó ilyeneket olvasni úgy, hogy holnap kezdem az A-s gyakorlatot
Jelenleg is sokat közlekedek robogóval így nem lesznek "újak a veszélyek" (a városi közlekedésben legalábbis), de néha (de egyre gyakrabban) komolyan az az érzésem van, hogy Indiában élünk.
Pár hete pl. megtanultam, hogy körforgalomban jobbról érkezőkre is számítanom kell...
Napi szintű dolog munkába menet, hogy, lámpánál balra kanyarodó sávban ha zöldre vált akkor 3-4 autót még tuti meg kell várnom amíg áthaladnak keresztbe a kereszteződésen. Sőt, volt olyan aki még be is satuzott előttem, hogy mit mutogatok... ááá semmit végülis csak totál piroson hajtottál be.
Az ország mentális állapota tükröződik vissza a közutakon is, sajnos. -
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142625 üzenetére
Sztem azzal lehetne javítani a helyzeten, ha Németországhoz hasonlóan, egy piros lámpáért, záróvonalért, stb. nem csak pénzbírság lenne, hanem 2 hét - 2 hónapra a jogsit is berántanák. Azt nagyobb visszatartó erőnek érzem, mint pusztán a pénzbírságot. Mindazonáltal azt tapasztalom, hogy naponta átlagosan most sem akarnak gyakrabban elgázolni, mint a 90 évek végén, amikor futárkodtam.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142634 üzenetére
Amikor itthon vagyok, akkor szabin vagyok, tehát nem munkába járok. Úgy csinálom, hogy összerendezem az elintéznivalókat és megyek egy város kört, több címmel. Nagyjából akkor is ez volt, amikor futárkodtam. Egy-egy ilyen körön kb. 2-3 támadást hárítok és erre írtam, hogy nem több, mint régen.
Összességében az inger persze kevesebb, de ez azért is van, mert most nem kell olyan időjárási körülmények között is motoroznom, mint akkor.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Oppenheimer
veterán
válasz macilaci78 #142634 üzenetére
Nem elég nézni mindenhova. Az elgázolt motoros is nézhette a taxit, de nem tehetett semmit mikor az hirtelen ráhúzta a kormányt. Ezért írtam hogy nem elég nézelődni, aktívan helyezni kell magadat a forgalomban és törekedni arra hogy 0-ra redukáld a sebezhető pillanatokat.
Tükröket használni nem hiszem hogy túl kirívó érdem lenne.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142649 üzenetére
Tipikus példa: Bajza - Aradi sarok. Autósoknak egyirányú, de szembe irányban nem csak tábla, hanem felfestett bringasáv is van. Szoktam arra járni bringával, rollerrel. Az Aradi macisajtos. Ha jön onnan autó, én már lassítok, mert ha nincs helyismerete, akkor tuti, hogy csak jobbra néz, merthogy balról úgysem jöhet autó. Persze, amikor kijön elém, akkor közel engedem a bringát, majd "vészfékezés" közben hangosan ordítok, hogy jaaajjjj. Általában csak ekkor kapják balra a fejüket, de a rémült tekintetük alapján sztem nem felejtik el a szitut.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142777 üzenetére
Na, de ezen semmit sem változtat, ha lefoglalják az autóját. Szerez egy másikat és ugyanott tartunk. Illetve, még ott sem, mert azt a rendszámot csak akkor lehetne kapcsolatba hozni az illetővel, ha átiratná.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142783 üzenetére
De, azt nem Te írted.
Vagy, ha mégis, akkor az erősen sérti a fórumszabályokat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #142805 üzenetére
Igaz, azt is nézem majd. Köszi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #142811 üzenetére
Köszi. Biztosíték tényleg kimaradt. Meg kislámpa is van...csak be kell tennem.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
bajnokpityu
félisten
válasz macilaci78 #142815 üzenetére
Így van. Ha öregszik, borul meg pláne ördögi melo mindenhez bontani... Egyébként szép is, praktikus is stb...
eladó topping dac
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #142827 üzenetére
inCharge X
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #142847 üzenetére
Épp guglizom a világ leginkább el*ot pöttyös meg speciális Torx csavarait amit csak találok.
A talpazatba ami a csőre megy nem para találni a középtagba lesz nehezebb a hossza miatt.
Nem tudom a méreteit fejből de emlékeim szerint 4 és 5.
boldi ha erre jársz readonlyba és a középsőt megnéznéd hálás lennék Jazzel nyaralni mentek nincs kéznél az autós momentán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz macilaci78 #142894 üzenetére
[A jelenlegi]
Feltennek egy masikat, de nem nagyon tudom, melyik mennyire birja az idojarast.
Koszi a linket, korbenezek.Everybody lies.
-
A Zéé
addikt
válasz macilaci78 #142943 üzenetére
Ez érdekes kérdés valóban. Nekem gyári bukócső van, és gyári led indexek, de ezek szerint ez is cinkes lehet...
Még a régebbi autómon voltak céges feliratok, 2x is azokkal műszakizott, majd a 3. alkalommal kitalálták, hogy ezt bizony be kell jegyeztetni a forgalmiba! Adtak egy papírt, hogy ezt elszámítva minden oké, nekem be kellett menni az Ocsmányirodába, ahol pár ezer forint (már nem emlékszem mennyi) befizetése után a néni beírta kézzel, hogy "barna és vörös színű, XYZ. Kft. feliratokkal ellátva", majd beírta a vizsgaállomáson kapott papírról új érvényességet. Persze a következő műszakin az már nem volt baj, hogy a feliratok lekerültek róla...
Just a simple Lineman...
-
-Mosquito-
őstag
válasz macilaci78 #142996 üzenetére
Nézd meg a videót.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen