Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz fattyu #32432 üzenetére

    Nekem a szintert azért ajánlgatta az EBC, mert idézem: "azzal meg is lehet állni".
    Gondolom első körben azért hívott fel, hogy megérdeklődjék, hogy miért rendeltem
    hátsó fékbetétet egy első tárcsa mellé, de kedélyesen elbeszélgettünk. Korrekt.:K

    Maradt a sima betét, de ha elkopott javasolja a szintert. Én meg nem tudom, hogy
    tényleg van-e akkora különbség fékhatásban? (Nem vadállat a gép, ~30LE, bár van
    súlya, és tud menni autópálya tempót is, szóval nem baj, ha fog/adagolható a fék.)

    Persze, vezetési stílustól is függ, meg egy nagyobb motor nem 30 ló, hanem 3-4x
    annyi, és nem autópálya tempóról kell néha megállnia, hanem német autópályáról.
    Ettől függetlenül érdekelne, hogy érdemes-e "tárcsakímélni", vagy ez motorfüggő?
    Ki kéne számolni, hogy mennyi idő alatt eszi meg* a betét a tárcsát, s mennyibe
    fáj egy tárcsacsere, valamint ha tényleg jobb a fékhatása, az mennyit ér? (Sokat.)

    *: mondjuk az ilyen számolgatásokhoz jó lenne a korábban hivatkozott statisztika.
    Ha attól az apróságtól el tudna tekinteni, hogy mennyire függ a vezetési stílustól...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák