Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    Szerintem túldimenzionáljátok ezt a kisebb-nagyobb dolgot. Mindenki vegye a maximumot, amit még a költségvetéséből ki tud gazdálkodni aztán annyi. Lehet ajánlani sok mindent, de ha nincs rá keret... Meg szerintem a mai valóságban a cserebere sem reális elgondolás/célszerű. Ott van ugye az eladás, átírás, vétel hercehurca rakás pénzért, az is egy fontos szempont. De utána még mire szép apránként rendbe rakja az ember a motort (millió alatt szerintem a "költségmentes" meg "csak rá kell ülni és menni" motorokat el lehet felejteni), megveszegeti innen-onnan az esetleges kiegészítők amivel magához igazítja, ezzel simán elmegy egy szezon, utána egy év múlva meg adja el? Csináljon vele valakinek jót? Úgysem fizetik meg eladáskor.
    Mindenképpen hosszabb távra érdemes gondolkodni szerintem. Eleve olyat választani, inkább gyűjteni még egy fél évet/évet, de utána elégedett lesz az ember, mind vétel után azon bánkódni, hogy mégis nagyobb kellett volna.
    600ccm, 80-100le szerintem már egy arany középút, azzal el lehet menni bármilyen motorokkal túrázni, normális határok között lehet velük tartani a tempót, a kötelező sarcai is kb. megállnak egy átlagos autó szintjén, viszont már megy is ha kell. Persze mindig jobb a több/nagyobb de valahol meg kell húzni a határt, gondolom nem sokan keresnek itt a topicban 3-4-500 ezer forintokat havonta.

    polimorf: úgy menj, hogy neked kényelmes legyen. A 130 már nem lehet szötymörgés nekik sem, ha meg az, nem kell velük menni, ennyi. Nem a motort kell lecserélni.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák