Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    Szerintem helyen kezelve a dolgot ki lehet fogni 200k korul vagy alatt regebbi 125-ost. Nem lesz a legmodernebb, nem lesz muszakilag 100%, de ha aprosagokat nem fel megcsinalni (nem motorgeneralra gondolok) akkor meg lehet oldani.

    Vettem 3 eve 130k-ert egy 125-os 2T Cagiva Roadstert. Ulesen volt szakadas, fekbetetet csereltem, karbit pucoltam es rendberaktam, legszurohazat csereltem meg kesobb gumit. 1,5 evig napi szinten jartam vele meloba minden gond nelkul. Eladtam, azota is minden komolyabb gond nelkul egy 19 eves srac gyuri nap mint nap, ez az elso motorja.

    Faternak szinten 3 eve videken vettunk 160k-ert egy Honda CG 125-ost. Kormanycsapagyat csereltunk, telokat kellett rendberakni, ulest ujrahuzni. Azota napi szinten jar vele meloba, gond nelkul.

    Nem annyira partolom az MZ/Simson-t mert szerintem ki lehet fogni normalisabb motort is ennyi penzert, ha olcson szeretne elso motort azonnal. Jelenleg elegge keves motor van meghirdetve a tavaszi mennyiseghez kepest, de siman kilehet fogni egy normalisat ennyi penzbol is.

    Benne volt a pakliban, hogy valami olyan gebasz lesz a motorral, ami a duplajaba kerul? Benne, de nem zavart. Alkatresznek meghirdetem es igy jartam, csak magamat okolhattam volna.

    Mindannyian masok vagyunk, van akit nem zavar ha valamiben benne van az oltari nagy szivas(vagy anyagi korlatai vannak), van aki pedig meg a gondolatat is keruli, hogy bevallaljon egy ilyet.

    ath: "ez ezt az mz vonalat szerintem is el kell engedni.", Nagyjabol ezt akartam kihozni belole roviden :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák