Új hozzászólás Aktív témák
-
SQX_Barto
addikt
Sziasztok! Adva van egy elölapi audio/usb panel, ami az alaplapi tüskékre megy. Van nekem egy màsik, aminek 3,5 ös jack dugós a vége. Össze lehet hozni a kettöt? Tehàt a tüskére menö csatlakozó helyett a jack dugósat? (usb-s hangkàrtyàt akarok hasznàlni és elöre kivezetni). A panelcsere nem jàtszik, mert màs az elrendezés. Egyébként alaplapi usb-t meg lehet duplàzni? 2 van a lapon, de egy harmadikra ràköthetném a hangkarit. Segítséget, ötletet, leoltàst elöre is köszönöm.
If I were God, just for a day I would be guilty of letting the whole world slip away | Battlenet: bARTO#2309 | Steam: sqxbarto https://www.pathofexile.com/account/view-profile/bAR7O/characters
-
Jembumbi
csendes tag
Sziasztok, nagyon kezdő vagyok a témában, és tökjól elképzeltem, hogy mit csinálnék a gépemmel! Csak hogy hogy álljak neki ugye... Először is. Oldalpanel kivágásához mit használjak? Ránéztem az itthoni flexre... és hát nemtom mennyire tudnék azzal szép munkát végezni. A gépet úgy tervezem, hogy fekete, fehér cuccok, pl mint az AC ventik.
Oldalra 1 plexi és fehér fény belül,d e takarásba, hogy ne világítson ki mint az atom.
A házam sajna nemtom milyen típusú, van 1 előlapi panelje is, az majd az átalakítások után veszem kezelésbe, fogalmam nincs mit lehetne csinálni vele, lehet kiszedem 1 az 1ben, most /pill csak arra jó, hogy számolja mikor kapcsolt be a gép (óra lenne, csak mindig 0-z) stb... egyelőre nem jöttem rá mit kell vele ügyeskedniSzóval összességében
1: Jó a flex az oldalpanelek kivágásához, vagy be kell ruháznom valami Khm.. precízebb szerszámba?
2, van az ODDhely, és ugye ahelyett 1 műanyag lap van, ahol nincs semmi. Ha abba beleeszkábálok kapcsolót, akkor arra a túloldalt szépen rákötöm sorosan mondjuk a fénycsövet amit veszek, akkor az úgy menni fog és kapcsolni fogja? (nem tudok kapcsolót linkelni, mert olyan lenne mint pl a filmekben a repülőkön, de csak fali kapcsolót találok )