Új hozzászólás Aktív témák

  • pampika

    őstag

    válasz sifarr #8924 üzenetére

    sok dolog miatt nem akar egyik sem ügyfelet bukni:
    - a statisztikában nem mutat jól a csökkenő sim szám. főleg, ha tendenciává válik és megkezdődik egy elvándorlási láz, ami nem 5-10, hanem 5-10k simnél azért már jelentős
    - az az üszis, akinél ténylegesen felmondod a szerződést, mínusz pontokat kap a havi értékelésébe, amin a jutaléka múlik. ezért nem engedik rögtön felmondani, hanem telefonon/személyesen az ügyfélmegtartó csoporthoz kerülsz, ahol próbálnak valamilyen módon mégis ott tartani (kedvezmény csomagra/díjakra/készülékre/szolgáltatásra/bármire_csak_maradj)
    - aki már ügyfél, azt ugye általában kevéssé díjazzák, mint aki újként szerződik. ha nagyon háborog, még mindig lehet neki adni pár ezerrel olcsóbban készüléket, vagy havi 30 sms-t, amitől újra "elégedetté" válik (a szolgáltató szemszögéből), és hátha újra aláfirkant 2 évet

    az ászf módosításoknál régebben 8/15 napod volt reagálni, ha nem tetszik. és innentől valóban felmondhatod a szerződésed. HA nincs készülékre kedvezményed/részleted. ergo csak simet vettél, mert akkor a készülékkedvezményt nem bukja el a szolgáltató. amennyiben vettél telefont is, akkor is felmondhatod, ha kicsengeted a készülék kedvezményt (ami ugye = listaár - kedvezményes vételár). természetesen egy összegben+lezáratlan számlák kiegyenlítése. és ez egy drágább telefonnál igen fájó pont tud lenni.

Új hozzászólás Aktív témák