Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    EuroQuattro.
    10-es skálán 8.
    Le a kalappal a gyors ügyintézés előtt.
    Pénteki napon délután munkaidő vége felé léptem velük kapcsolatba emailezéssel.Csak adatkártyát kértem + megosztókártyával.
    A levelezés során megkaptam a szerződést,az elutalandó pénzösszegeket,amiket azonnal elintéztem netbankon kersztül
    Jött a hétvége,hétfőn feladták a 2 sim kártyát,kedden délben már a kezemben voltakA főkártya azonnal működött,de a megosztó nem.

    DE!
    Felhivtam őket azonnal és bekérték a kártya azonositószámát és megigérték intézkednek.
    Az elmúlt napokban nem kellett a megosztókártya,így nem is néztem megy e,de ma reggel kipróbáltam és működik.Nem tudom mikor aktiváltatták,de betartották az igéretüket és tényleg intézkedtek gyorsan.

    Csak ajánlani tudom őket.

    Amiért nem 10 pontot adok,az annak köszönhető hogy a megosztó kártya nem ment az első pillanattól kezdve,csak a főkártya.A másik pontot meg azért nem adom,mert bár válaszoltak az emailekre gyorsan,de minden infot harapófogóval kell kihúzni belőlük és maguktól nem értesitenének semmiről(pld hogy aktiv már a megosztó is)

Új hozzászólás Aktív témák