Új hozzászólás Aktív témák

  • rhonin

    senior tag

    válasz pető bá' #159807 üzenetére

    Szia,

    Nekem z16xer 1.6-os van. A 116 lovas változat. Ezeket 2007-ig gyártották 105 lovas 1.6-al vagy 125 lóreős 1.8-assal majd faceliftkor került bele a 116 Lóerős 1.6-os és a 140 lóerős 1.8-as motor.

    Az újak már változó szelepvezérlésűek és egy csomó hibátol már mentesek amikben még a régi motorok szenvedtek. Érdemes ezeket keresni.
    Itt egy link ahol részletesen leírják ezen motorok gyengeségeit/különbségeit:
    [link]

    Amit még érdemes megnézni:
    toronycsapágyakhoz érdemes bekukkantani a motortérben található 2 műanyagkupak levétele után. Ezek beázás miatt hajlamosak berohadni.
    Mind a 4 motor szíjas vezérlésű. Érdemes vásárlás után ezeket cserélni. Alapból 150.000km-enként csereintervallum van megadva.

    Amúgy pedig szerintem gazdaságosan üzemeltethető és ezekkel a motorokkal már kellően fürge autó.
    Alkatrészárak szerintem nem húzósak és van hozzá minden bőséggel.

    A kinézett kocsiról ami feltűnik, hogy nem gyári lökős van rajta, és a rendszám nem látszik.
    Ha tudod azt kérd el és kérdezd le az előéletét. Valamennyire kiszűrhető, hogy tekert órás-e. Gyanús, hogy 13 éves és csak 104k km van benne... :U

Új hozzászólás Aktív témák