-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rhonin
senior tag
válasz pető bá' #159807 üzenetére
Szia,
Nekem z16xer 1.6-os van. A 116 lovas változat. Ezeket 2007-ig gyártották 105 lovas 1.6-al vagy 125 lóreős 1.8-assal majd faceliftkor került bele a 116 Lóerős 1.6-os és a 140 lóerős 1.8-as motor.
Az újak már változó szelepvezérlésűek és egy csomó hibátol már mentesek amikben még a régi motorok szenvedtek. Érdemes ezeket keresni.
Itt egy link ahol részletesen leírják ezen motorok gyengeségeit/különbségeit:
[link]Amit még érdemes megnézni:
toronycsapágyakhoz érdemes bekukkantani a motortérben található 2 műanyagkupak levétele után. Ezek beázás miatt hajlamosak berohadni.
Mind a 4 motor szíjas vezérlésű. Érdemes vásárlás után ezeket cserélni. Alapból 150.000km-enként csereintervallum van megadva.Amúgy pedig szerintem gazdaságosan üzemeltethető és ezekkel a motorokkal már kellően fürge autó.
Alkatrészárak szerintem nem húzósak és van hozzá minden bőséggel.A kinézett kocsiról ami feltűnik, hogy nem gyári lökős van rajta, és a rendszám nem látszik.
Ha tudod azt kérd el és kérdezd le az előéletét. Valamennyire kiszűrhető, hogy tekert órás-e. Gyanús, hogy 13 éves és csak 104k km van benne...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Disney+
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen