- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huma
addikt
válasz #65675776 #551 üzenetére
"Viszont most már nem gyógyul fel attól, hogy másokat sebez."
De. Ugyanúgy gyógyul meg feltámad. Emlékeim szerint a sima vámpír 15 a vámpírúr pedig 20%-át gyógyulja az okozott sebzésnek.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
maszi99
őstag
válasz X Factor #558 üzenetére
Értem én, csak semmi mentés nélkül végigvinni a pályákat = a lehetetlen küldivel
Ha az emberben benne van a görcs akkor még könnyebben hibázhat, lazábban nagyobb a sikerre való lehetőség.
Kis sereggel is nyertem nagy csatákat , de ha a mentés nincs, vagy értelmetlen, akkor már nincs az a fene nagy bátorság, és kezdhetjük az egész pályát elölrőlhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Rollee
aktív tag
Sziasztok!
Hat en is megvettem a jatekot, bar nem kellett volna. Elotte persze leszedtem egy "masik" verziot es lehet azt fogom visszatenni mert kevesebb a bug benne. Lehet a "kulsos" programozok jobban megoldottak a hibakat a frissitesben.
Szoval eleg gaz, hogy az ember probalna jo utra terni es fizetne a jatekokert, de ezek utan megeri?
Remelem azert hamarosan javitjak a hibakat, mert akkor ez nem csak a sorozat, hanem az ev legjobb jateka is lenne szamomra!Ismertem egy olyan csúnya nőt, hogy amikor e-mailben elküldte a fényképét, felismerte az antivirus...
-
Kelvin
őstag
válasz #65675776 #556 üzenetére
Alapból könnyűre, mármint ha normálon játszol. A kampánynál jobb oldalt ahol beállítod a nehézséget van mellette kis fogaskerék ott tudod finomhangolni.
Huma: Kampánynál is ott van, én még csak azt csinálom.
Eddig úgy volt ahogy daa-raa mondta, a végén volt picit több kihívás. így viszont már az elején is elég szemét lett a gép. Több helyről támad, több egységgel.maszi99:
Conflux nélkül is van mentés.[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Huma
addikt
Megsasoltam a kampánynál a beállításokat.
Szerintem normálnál normál az ellenfél erőssége. Ezt abból gondolom, hogy akármire van állítva (könnyű, normál, nehéz) a részletes beállításoknál mindig ugyanazt, a könnyűt mutatja.
Ha utána a részletesnél állítod normálra akkor normálra rakja az ellenfelet is és kint is azt írja, hogy normálon van.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Kelvin
őstag
Elképzelhető, egyszer nekimentem nehéz fokozaton Anton vezette kampánynak. Túl nehéz volt mert, a semleges seregek száma úgy nőtt mint a gomba. A pálya felénél már minden ládát ásványi anyagot őrző sereg dupla-tripla akkora volt mint az enyém
Ha a részletesnél mindent másra állítasz akkor mit ír? Könnyű, normál, nehéz?[ Szerkesztve ]
"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
sawjer
csendes tag
Sziasztok! Nekem olyan problémám van, hogy csata közben egyszerűen csak újraindul a gépem, ez lehet az 5. csata, ez lehet a 15.csata, de a lényeg h mindig újraindul. Valaki segítsen kérem,még új vagyok
[ Szerkesztve ]
-
-
maszi99
őstag
válasz X Factor #563 üzenetére
Hiába a mentés, nem látható (nem visszatölthető) 1 sem Conflux nélkül, és így értelmét veszti a nehézség.
Kelvin : látom te is marhára figyelsz a szójátékra
Amikor nem volt conflux nálam csak (újra) elölről lehetett a pályát kezdeni, akkor meg minek menteni ha nem is jelenik meg
http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
#65675776
törölt tag
Egyébként igazán kemény csatával még nem találkoztam ebben a játékban (a Campaign során). A HoMM3-ban Steadwick elfoglalása, na az kemény volt (hacsak az ember (pontosabban Démon vagy Warlord) nem tudott olyan gyorsan szaladni, hogy beérjen a várba, amikor Kendall éppen kiment a szélmajomhoz ásványt gyűjteni). Az Arachne megszerzése elsőre necces lett volna, de sok múlik azon is, hogy az ember egyben tartja-e a lényeit, vagy szétosztja őket több csoportra. Általános szabály nincs a jelek szerint, minden esetben más a jó megoldás. Itt is csak ennyin kellett változtatni, hogy az első nekifutásra csúfos kudarc másodikra egy minimálveszteséges csata legyen.
Egyébként érdekes az achievement rendszer. Egyes achik viccesek. Pl az, amit azért kap az ember, ha egy mapet legalább 8500 napig játszott...
Azt nem tudja valaki, hogy a végleges verzió telepítése után a gépen maradt beta-t hogyan lehet fájdalommentesen eltávolítani?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #574 üzenetére
Hát azért a H3 megérne egy külön misét... (Steadwick-től kezdve, talán az egész kampány). Így, hogy kedzek belejönni a H6-ba a H3 kampányához képes gyerekjáték ez a legújabb. Na abba ott kellett lenni a toppon, mert könnyen megf*ngatott a gép, főleg komolyan nehézségi szinten(hard vagy fölötte).
-
maszi99
őstag
-
Amur
addikt
Jelentem végigolvastam a komplett topic-ot!
Brutálisan addiktív a játék!
-Mentéssel kapcsolatban nekem is voltak problémáim,amikor nem tudott csatlakozni a confluxhoz ugye nem látszottak,nálam a saját parancsikon /offline paranccsal a végén segített.Így nincsenek dinasztia bónuszok,de nincs gond a mentésekkel,és jóval gyorsabban betölt a játék(nem vacakol az internetkapcsolattal).
Én nem veszem észre a hiányát a confluxnak,a tutorial kampányt nyomtam így végig,plusz a lovag kampány 3 térképén vagyok.
Öreg motorosnak tartom magam,de szokni kellett a stílust!
nekem az volt a legkeményebb hogy ha az ellennek jó volt a morálja akkor egy kör alatt az ijászaimnál volt, és támadta is őket.
Idő kellett amíg arra is rájöttem hogy a fejlesztett piactér-és az ott vásárolt tárgyak,varázslatok nélkül játszhatatlanul nehéz a játék.
De itt volt a megoldás is,varázslatra lovagként nem költöttem de a tekercsek adta elementálidézés igen jó segítségem lett(minden héten bevásároltam belölük),mivel a defense értékem igen magas,az idézet 4-5 elementál a 100feletti egységeket is 3-5 körre képes volt fenntartani(mindenki őt ütötte),addig meg az ijászok leszedték a nagyját vagy az egészet.
(pláne ha 3 egymás mellé álltak a mesterlövész mindet sebezte )
Bugokba még nem futottam bele,úgy ahogy van tetszik a játék!
Egy hibája van: a kávé és energiaital fogyasztásomat az egészséges határ többszörösére növelte!
A régebbi heroes-okról: a 2vel kezdtem,a 3mal játszottam a legtöbbet(most is a gépemen van,akárcsak a 4,ill.a kings bounty-ez utóbbi azért egész más kategória nem hasonlítható).
A 4-et nagyon szerettem az újitások miatt,a 6ban is ez fogott meg.Az 5be is volt vagy 100 órám,de mégsem tudnék semmit felidézni belőle..átlagos volt!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Mackósajt
senior tag
válasz #65675776 #548 üzenetére
Sanctuary hero volt a hozzá illő várral, és még ki sem voltak építve a speciális létesítmények, mert kis pálya volt, és végére értem, mielőtt az építkezésnek vége lett volna.
maszi99
Végül is mentés van. Előkerült. Nem zárom ki, hogy csak benéztem, mivel nem egyben van, hanem léptetni kell, és az egyedi pálya mentéseket nem találtam. Mondjuk úgy emlékszem végigkattintottam az összes ablakot, de nem lehetetlen, hogy nem.
Ezzel együtt nem kezdek campaignt, amíg nincs Confluxom.
[ Szerkesztve ]
-
Mackósajt
senior tag
Még annyit, hogy a magic hero vs. might hero egyensúly egy kicsit más most, mint az összes eddigi részben. A varázslatok nem olyan erősek, mint a régebbi részekben, így nagy seregeknél rengeteget számítanak a might hero bónuszai. Azonos szint és sereglétszám mellett szerintem beletapossa a földbe a mágiahasználó ellenfelet. Főleg, hogy a skillek nem %-ot adnak, mint régen, hanem fix bónuszokat, így hiába veszed fel őket a mágiahasználó hősnek, magas szinten édeskevesek a különbség ellensúlyozására.
Az alap gyógyítás most akkor tud feltámasztani vagy nem? Mert amikor a tutorialt játszottam, akkor az alap papnők nem tudtak halott egységet visszahozni, a most játszott egyéni pályán viszont bármilyen gyógyítás visszahozta az elesett egységeket is.
-
Huma
addikt
válasz Mackósajt #581 üzenetére
Tud feltámasztani az alap gyógyítás.
Nagy seregnél a might hero-k képzettségei ütősebbek, de azért van egy-két olyan varázslat a mágusoknak ami nagyon erős. Ezek harmadik szintű mágiák amit a harcosok nem tudnak megtanulni. Pl kővéváltoztatás (3 körre kiesik az egység), bábjáték, sztázis (vagy nem valami ilyesmi), vakítás (bár ezt nem tudom hanyadik szintű), őrjöngés.
Őszintén szólva én nem tudnám megmondani, hogy melyik hős a nyerő. A varázslót okosabban kell fejleszteni mert nagyon nem mindegy melyik varázslatokat veszi meg az ember.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
#65675776
törölt tag
válasz Mackósajt #581 üzenetére
Azért a Magic Power most is számít. Ha az alacsony, akkor tényleg túrók a varázslatok (de ez így volt a korábbi részekben is). Itt még nem láttam, hogy bárhol nyilvánosan le lett volna írva a varázslatok hatásmechanizmusa, és erőképlete, ahogy pl HoMM3-nál. (Kézikönyvet mondjuk még nem néztem, de ha annyira informatív, mint a hivatalos oldal, akkor nem is ér semmit.)
A beta-ban is feltámasztott a sima gyógyítás. Ráadásul ott a Sister/Vestal (ezt sikerült papnőnek fordítani?) akkor ebből a szempontból sokkal erősebb volt még, mint a végleges játékban.
-
Huma
addikt
Azt nem tudom, hogy tudjátok e, de a papnő gyógyítása az élőholtakat sebzi. (lehet a démonokat is, erre már nem emlékszem mert régen voltam lovaggal)
A kísértet gyógyítása meg nem csak sebzi a gyógyított közelében lévő ellenséget, de többet is gyógyít ilyenkor.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
#65675776
törölt tag
Mivel sokat játszottam a King's Bounty-kkal, és abban az összes gyógyító/reanimáló varázslat/képesség így működik, alap dolog volt, hogy ezt kipróbáltam itt is. Szóval meg sem lepődtem rajta (KB-ban a Life Light-tal elég szépen lehetett pusztítani az élőholtakat és démonokat). Csak itt nem úgy van megoldva, hogy a Light harcosai 1,5-2x szorzóval sebeznek a Dark harcosokon, hanem mindenki érzékenyebb az ellentétes elemre. Ez mondjuk volt már HoMMV-ben is, a Warlord-ok esetén az Elemental Chains meg is mutatta minden lényen az aktuális elemét. Ott mondjuk nem volt mindenkinek determinálva a származása alapján, tán csak a démonok voltak alapból Fire susceptible felépítésűek. Szóval alapból szépet sebzett rajtuk minden Water magic, ha emellett még az elemük is a Water volt, akkor meg főleg.
-
Huma
addikt
válasz #65675776 #587 üzenetére
A kísértet gyógyítása már így is elég durva lett szerintem. Ráadásul van jó kis életszívó varázslatuk is blood oldalon.
más:
A Sanctuary kinek nem tetszik? Nekem valahogy nem jön be.
Már várom, hogy jöjjenek a DLC-k. Dungeon, varázsló remélem visszatér. Én a mocsarat is nagyon szerettem a H3-ban.
A rampart nem hiányzik különösebben. Tündibündi kis egyszarvúak, tündérkék és elfecskék. Kissé meleg a helyzet arrafelé. Mondjuk a nővéremnek ők a kedvencei.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
#65675776
törölt tag
A Ghost/Spectre képessége alig erősebb a Sister/Vestal-énál (a többlet mindössze a LifeDrain-ből jön). És ugyan úgy csak kétszer használható egy csatában. Persze szét lehet darabolni őket, és akkor többször is, de akkor meg nem lesz olyan hatékony. Úgy lenne igazán érdekes, ha tényleg úgy működne, ahogy a cetliken sugallja a játék. Azaz ha vannak elesett harcosok a csatamezőn, akkor az eredeti létszámnál magasabbat tudna reanimálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mackósajt
senior tag
válasz #65675776 #583 üzenetére
Akkor csak a tutorialban működött furcsán a gyógyítás (nálam?).
A sister az nővér lett, a vestal meg papnő, de én most a sister-t neveztem alap papnőnek a zavar kedvéért.
Belekezdtem egy nagy pályába, és a végén csúnyán lepattantam egy might hero-ról, amikor már azt hittem elég a cipőmet beküldeni. (6 váras pálya, utolsó ellenfél, nekromanta, én angyalkákkal, ő lecsapott egy versenyzőt, én a maradék hármat. Odamegyek, hogy majd egy jó kis ostrom lesz, erre kijön rám, és agyonver, de úgy, hogy egy csapatát se tudtam félig se leszedni az egész csatában. Mondjuk nem volt összerakva minden egységem egy seregbe (hiba), de elvileg nem volt túlerőben.)
Telepítési érdekességek, avagy voltam hülye expressz telepítést választani (megbízunk az ubi-ban, ugye. )
- nem rakott ki semmilyen ikont vagy elérést, se start menü, se semmi. Játékindításnál nem volt gond, mert W7 okos, kezdűbetűkrre dobja. Meg akartam nézni a pályaszerkesztőt, erre a manual azt írja, hogy start menü itt és itt. Kézzel kellett megkeresnek a hozzá tartozó exe file-t total commanderben.
- ha már exe fileokat keresgélek, találtam egyet, amit nem tudtam hová tenni (berkelium.exe). Elindítom, Chrome. Már importálta volna a beállításaimat, de nem tudta, mert nyitva volt a rezidens böngésző. Hihetetlen milyen agresszíven terjesztik.Huma: V-ben talán a töndibündiknek volt a legszebb váruk. Az most nem játszik persze. De nekem is mindig az egyik kedvenc frakcióm volt.
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #589 üzenetére
Azért szerintem kicsivel erősebb a szellem, mint a papnő. Gondoljunk csak arra, ha ha a papnő gyógyít akkor nem sebzi a körülötte álló sötétséghez tartozó lényeket. Ilyen téren az előny a szellemnél van, és nagy létszám mellé párosítva elég keményet tud odacsapni, főleg ha a feltámasztott lényt többen is körülállják.
-
Huma
addikt
válasz #65675776 #589 üzenetére
Hát számszerűen még nem hasonlítottam össze hogy melyik az erősebb, de azt észrevettem, hogy ha van ellenfél a közelben akkor kb duplán gyógyít. Valszeg akkor olyasmi lehet a helyzet, hogy alapban gyengébb mint a papnő gyógyítása, de ha tud mástól életerőt szívni akkor erősebb.
King's Bountyban szívtam párszor a kísértetekkel. Ott az eredeti létszám fölé is növekedhet a számuk és ha kifut az általam maximum irányítható lénymennyiségből akkor mindenkinek nekitámad.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
#65675776
törölt tag
válasz Mackósajt #590 üzenetére
A berkelium esetén elég lett volna a tulajdonságait megnézni, már ott is láttad volna miről is van szó. Meg aztán az ikonja is árulkodik.
Huma: Igen, a Leadership feletti létszámú csoportok már csak ilyenek KB-ban. De ha jól emlékszem a diplomácia is okozhatott ilyet (csatába menet a gyengébb ellenfél egyes egységeit meg tudta dumálni a hős, hogy álljanak át hozzá).
[ Szerkesztve ]
-
Mackósajt
senior tag
Úgy emlékszem, hogy a Heroes II kísértetei is mehettek eredeti létszám fölé. Elég régen játszottam vele utoljára, úgyhogy biztos nem vagyok benne.
Daa-raa: nem ismerem fel ikonról a Chrome-t, eddig mindig idejében észrevettem, ha valami telepíteni akarta. Tulajdonságot meg a TC-ben nem látok mást, minthogy exe és a méretét.
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Mackósajt #594 üzenetére
A heroes 2-ben nem voltak szellemek. A necro vár egységei ezek voltak:
- csontváz harcos(nem lehetett tovább fejleszteni)
- zombi
- múmia
- lich
- vámpír
- csont sárkány(nem lehetett továbbfejleszteni)A harmadik részben voltak szellemek, de nem lehetett többet feltámasztani, mint amennyi volt a csata elején. No persze, ha expert necromaniája volt a hősnek a csata után elhullott egységekből lehetett akár lich-et is feltámasztani.
-
Huma
addikt
Nem lehetett lícseket feltámasztani. Volt egy varázstárgy ami lehetővé tette, de alapból nem lehetett.
A négyben viszont lehetett magasabb szintű egységeket is feltámasztani ha magas volt a nekromanciád, már ha jól emlékszem.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Brekkk
senior tag
Úgy néz ki megoldódott a hang problémám. Feltettem az 1.1.1-es patchet és XP compatibility modban futtatom a játékot azóta nem volt hibám vele.
-
Nordic
Közösségépítő
Hát igen a varázstárgyat elfelejtettem említeni(asszem valami szett volt, ami a Shadow of Dead kieggel jött). A négyben nagyon táp volt a necro, ha jó irányba fejlesztetted a hősöd minden egységet(mind a 8 félét) elő tudtál vele hozni, ezt a többi várral nem lehetett megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care