Új hozzászólás Aktív témák
-
robyg
senior tag
Mondjuk én még nem vittem végig a demót. Csak nagy térbe álltam és néztem a MSI afterburnert amit kiírt.
Nálam 52%-os proci használatot írt, de ennek nem hiszek. A Cyberpunknál 5-6% szokott lenni.
A GPUm 98%-os a Forspokennél.Holnap megnézem jobban a proci kihasználtságot.
Nem lehet,hogy CPU limited van?
[ Szerkesztve ]
-
Én sem vittem végig a demót, csak a tutorial-t kétszer (hogy világos legyen, hogy addigra már fel van töltve az Nvi driver shaer-cache, szóval nem 'shader-copilation stutter', ami bezavar.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Használ mindkettőt. A DirectStorage lényege, hogy minden ott legyen dekódolva, ahol haszna van. Ezért van benne CPU-s dekódolás is, mert valaminek ott van haszna. Egyedül a GDeflate-et nem támogatja a Forspoken, de van helyette LZ4, és annak dekódolására van írva egy compute shader is. A GDeflate eredetileg a default formátum lenne, csak ugye a DirectStorage megengedi az egyedi formátumot is, ha a defaultot nem tartja elég jónak a fejlesztő. A GDeflate-et elég sokan nem tartják elég jónak. Szinte senki sem használja, amely stúdióról tudni, hogy DirectStorage megoldásra építenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.