Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    Én azt nem értem, hogy miért nincs MÁR JÓ IDEJE kb. teljesen egységesítve az oktatás. I mean: van kevés rendkívül jó tanár, viszonylag sok (?) elég jó, és valószínűleg elég sok elég rossz. Miért nincs inkább az, hogy a legjobbak stúdió körülmények között videós előadásokat készítenének (mondjuk alap és emelt szinten), amikhez időnként akár előre készített jegyzetek/prezentációk is lehetnének, a "valós"/kontakt óra (átlag tanárokkal) meg már csak gyakorlati feladatokra, kísérletekre, és magyarázatokra lenne?

    Legalább olyan tantárgyaknál, meg kellene-lehetne csinálni, amik fontosak, viszont nagyon könnyű rosszul tanítani (pl. fizika-kémia-informatika-matek; de egyébként akár a történelem is, hiába nem igazán fontos). Irodalom, ének, meg a többi sallang megmaradhatna "live" órának, akárcsak a tesi. ;]

    Nem lenne az, hogy Kis Pista Mucsajröcsöge-külsőn azért lett szar fizikából, mert hülye volt a tanárja, aki egyáltalán nem tudott, de legalább nem is akart magyarázni. Így végül 15 évvel később Kis Pista az ESA-nál lenne kutató fizikus vagy villamosmérnök. :)

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák