- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Lightroom topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gynt
junior tag
Teljesen egyetértek az általad írtakkal. Nyilván a szolgáltató számára a profit a lényeges, hogy azt milyen formában éri el (reklám; előfizetési díjak emelése; költségcsökkentés vagy ezek kombinációja), az neki mindegy. A felhasználónak azonban nem. Számomra például a különböző videónézés, zenehallgatás közben megjelenő reklámok rendkívül zavaróak, és alapvetően inkább arrafelé tolnak, hogy ne vegyem igénybe a szolgáltatást. De nyilván embere válogatja.
Amúgy érdekes, mert a saját ismerősi, baráti körömben most ért el szerintem oda a dolog pl. a Netflixszel, hogy már nagyon sokan használják, vagy terveznek előfizetni rá.
Ezek az előfizetős szolgáltatásokban még kicsit az a csúnya dolog, hogy sokan nem is feltétlenül foglalkoznak ezekkel a havi szinten kisebb összegekkel: megrendeli 2-3 ezer Ft-ért, majd a díjemelés után sem gondolkodik el a lemondáson, aztán már alig használja, de még mindig nem mondja le. Így akár hónapokra "beragad" egy olyan dologba, amire már nincs is szüksége.@stellaz
"vagy ha eddig nem próbáltad ki, akkor ez után pláne nem fogod"Én magam pont így vagyok ezzel. Önmagában a Disney szó se mozgat meg, ezután pedig még kevésbé érzem azt, hogy akár csak utánanézzek, hogy lenne-e valami érdekes számomra a kínálatukban.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...