Hirdetés

Aktív témák

  • Cleinor

    tag

    Nos.

    Hol is kezdjem.

    Logitechről és annak Customer Support rendszeről szólnék néhány szót.
    Kevesebb mint fél éve(Ápr 1) 18.ik születésnapomra kaptam egy Logitech Z-5400as hangfal rendszert.
    Jó ideje használom/használtam napi rendszerességgel, nem ritkán kihasználva a rendszer adottságait(Bömböltettem na... :D ).

    Elég rég óta megfigyeltem hogy a bal hátsó satelit hangsugárzó hangosabb a többinél, és torzít picit, kivéve amikor nagyon...
    Vasárnap este úgy határoztam megírom problémámat Logitech oldalán szereplő support rendszeren keresztül, miszerint torzít, és közelebbről megvizsgálva fizikai különbség is látható a többi hangsugárzóhoz képest! (picit jobban kilátszik a réz középen, a többihez képest)
    Mondták hogy próbáljak meg pár dolgot(Amiket már rég megpróbáltam, de azért hátha). Természetesen nem volt változás.
    Gyorsan a második válaszomban hozzá tettem hogy azért kerestem őket fel mert:
    1. Magyarországon már nem igen lehet kapni ezt a rendszert, így nem tudták volna kicserélni nekem ott ahol vettem.
    2. Nem tudom hol vettem, mert ajándékba kaptam... :B

    Erre a válasz amit így egybe másolok be:

    "As per your email, you are unable to get the device replaced from the point of purchase.

    The Logitech Z-5400 Speaker System is no more available for replacement nor for sale as it is one of the end of life devices. As you are unable to return the device to the point of purchase, Logitech can replace your defective system with the new Logitech Z-5500 Speaker system shown in the URL below:

    [url=http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=gb,en]http://www.logitech.com/index.cfm/speakers...24&cl=gb,en[/url]

    ....
    Bla bla bla Személyes adatok
    ....

    If you do not have the proof of purchase, please take a photograph of all the speakers including the Subwoofer of the speaker system (in existing state) by placing it on a white sheet of paper indicating the reference number that is clearly seen in the picture and then smash all the parts of the speaker system using a hammer. Now, again take a photograph of the damaged speaker system as specified earlier and send us both the pictures as an attachment through this email (not more than 0.5 MB). "
    (Azok kedvéért akik angolból nem jeleskednek, röviden: Mivel nem tudja kicserélni a termékét, ezért ha önnek is megfelel ingyen kicseréljük egy Z-5500asra. Amit tennie kell: Készítsen képet a jelenlegi rendszerről, majd fogjon egy kalapácsot és zúzza szét a hangfal settet... Készítsen képet majd juttasssa el hozzánk)

    Nah ehez hozzá kell tenni hogy én épp programozáson ülök bennt amikor megkaptam ezt az e-mailt...
    Már azonnal fenn akadtam azon a soron hogy küldenek egy Z-5500ast... A következő volt az hogy térítés mentesen... (Kb 20e. ft árkülönbség van a kettő közt)
    De amin aztán egész órán derültem és amihez haverom csak annyit fűzött hozzá döbbent arcal hogy (Ba+.. te *** mázista) az az hogy zúzza szét a rendszert :Y :)) :DD .

    [url=http://cleinor.extra.hu/DSCF2922.JPG]Hát aznap este megtörtént a dolog[/url]. Természetesen több jelentkező volt a mélynyomóra :P .

    Amit el kell még mondjak... A szétzúzás nem volt egyszerű.... Iszonyat masszív anyagból volt szinte minden!
    Ahoz hogy a mélynyomó ilyen állapotba kerüljön 8szor kellett elég erőteljesen odavágni a beton járda hegyes sarkához...

    Képek megszülettek, Logitechnek elküldve.

    Válasz megérkezett:

    "As per your interest, I am shipping you a new Logitech Z-5500 speakers for your existing defective speakers free of cost. You will be receiving the speakers within 10 working days."
    KÉT HÉT ÉS MEGJÖN A Z-5500-ASOM!!! ;]

    Bravó Logitech!!!! :C :R

    "Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."

  • Lenry

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Cleinor #1 üzenetére

    :DD :C
    LOOOOOL

    de csak h gonoszkodjak: ezt írhattad volna Lolgoutra is mert ezt zárni fogja egy moderátor ha erre jár... ;]

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Boci_83

    őstag

    válasz Lenry #3 üzenetére

    És irjuk azért ide hogy Te külön felhivtad a figyelmüket...! :DDD
    Na meg azért ovatosabban vertem volna szét, lehetett volna ebből még kiárulni néhány dolgot...

    [ Szerkesztve ]

    **********

  • Satan_Claus

    senior tag

    válasz Cleinor #1 üzenetére

    5500
    5400

    Linkek helyesen :U

    Amúgy :C

    Védd az állatokat! Egyél embert.

  • Bordoi

    őstag

    A Logitech-től nem ismeretlen ez a fajta garancia értelmezés .
    Nekem egy cordless egér vevőjének az USB csatiját kellett visszaküldeni nekik, és küldték az új egeret .
    Persze egy újabb szériát, mint az enyém volt .

    Ejj, ha minden gyártónak ilyen lenne a garancia politikája . :)

    Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

  • Cleinor

    tag

    válasz dcsabesz #2 üzenetére

    Hogy megérkezett e???
    Azóta még a szomszéd is átjött "megdícsérni" a rendszert!!! XD

    "Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."

  • ngabor2

    nagyúr

    ennek valóban nem itt lenne a helye, hanem egy logout blogban... ezért zárom.

Aktív témák