-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87149 üzenetére
Más: Budapest monnyon le, a közlekedésszervezési képesség negatív. Erre rájön még a korábban említett mazsola probléma és mindjárt kész is az instans agyérgörcs.
Ezzel csak egyetérteni tudok.
A tegnapi napból tanulva ma 9:30-kor indultunk otthonról, és lám, lehetett közlekedni.Same rules apply!
-
mdani01
aktív tag
Már hajtják az új rendőrségi elfogóautót
Próbáltak gyorskört futni vele?
iPhone 6S SpaceGray
-
Mágus2
Közösségépítő
Vili, a bimmer engem nem győzött meg.
-
Magnum_
nagyúr
Sracok. Holnaptol havazas is lehet.
Vigyazzatok magatokra (sok gyoker paraszt balfasz miatt, akik ma is az utakon voltak)I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
And the next controversial video from Totalcar is: Cserélj kormányösszekötőt G Astrában
-
-
-
-
Ciccuka
veterán
válasz Motion_Blur #87158 üzenetére
Igazából már előtte kergette és elengedte a hó felületén és újra elkapta.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #87172 üzenetére
Vilike semmilyen bimmerséget nem képvisel, csak vágyik rá.
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #87175 üzenetére
Höhöhö... Asszonyt meg addig beadtam egy Michael Kors boltba nőimegőrzőbe, mi?!
Jelentem hazaértünk, voltam orvosnál, még szépen köhögök, hangom előnyösen rekedt, stb. Fóka kipróbálva az új papucsokkal, zsír jó. Aztán csináltunk egy jó pörit nokedlival mert ezek a hülyék csak Szingapúrban esznek malacot, máshol nem, a csirke/marha meg a fos büfékben, ahol a kaja néha volt, olyan rágósra sikerült, hogy nem sok kedvünk volt enni. A nagy izgalmakra az alvás olyan jól sikerült, hogy délután fél4-től éjjel fél2ig mint akit lelőttek...
Semmiképp se élnék ott lent. Habár Szingapúr atom, a belvárosi utcái olyanok mintha New Yorkban vagy LA-ben lennél, de ez a pára ez kinyír. A boltokban meg a 18 fokra belőtt klíma, ami rádfagyasztja az előzőleg vízzé izzadt pólót.
Majd dobok be képeket
holnapma a közös helyre, csak jelenleg visszamegyek aludni, mert temetésre megyek 10 órára. :'(Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
Tiptronic váltókról mit érdemes tudni? Szabad olyat, vagy "#úgyismindenpénzemrámegyakövetkező10évben" típusú alkatrész? Elsősorban VAGnál (Skoda, VW) alkalmazott darabokkal kapcsolatos infók érdekelnének.
(#87176) Tsebacsi: Mihamarabbi gyógyulást!
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #87178 üzenetére
Tiptronic elnevezésű váltó csak VAG termékben lesz, mert ez VAG fantázianév. A tiptronic pedig elvileg csak annyit jelent, hogy manuálisan is kapcsolható.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #87179 üzenetére
Kormin igen TS850 van de ő szerelőnél, most egy 2.0 PD TDI csoda van 479k km-el amin vatta új XL-es TS860 van.
PD sokkal hangosabb mint a CR de jobb a váltószoftver. Ez nem erőlteti 60-nál az 5-öst 1200 rpm-en hanem kitartja a 4-est (mind a kettőben 6 gangos olajos DSG van).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #87180 üzenetére
Mintha más gyártó autójánál is találkoztam volna ilyen automata váltó elnevezéssel, de akkor csak félreírás volt.
Akkor pontosítok; elsősorban az 5 fokozatú tiptronicokra gondoltam, amiket látok pl. B5-ös Passatokban, első generációs Superb-kben is. Ezek mennyire tartósak, mekkora futás után kell számolni felújítással (tfh. váltóolaj-csere megtörtént 50-60e km-ként)? Felújítás gondolom ezeknél is 200-300e Huftól indul...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #87182 üzenetére
Na, nem találtál olyan Mercit, ami megfelelő lett volna?
Pedig az az E430 fasza lehet, amit küldtem[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
204 km/h a 130 helyett csak 500€ Szlovákiában? Egész olcsón megúszta az itthoni tarifához képest.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #87188 üzenetére
Hmm, hát igen. Jó állapotban lévő 20+ éves autó nem nagyon van már, aminek nincs elszállva az ára.
Az biztos, hogy VAG-ból annyi mint hal a tengerben. De azért nem is ugyanaz komfortot és zajt tekintve.
B5-ös Passat-ot keresnék a 90/110 lovas adagolós TDI-vel.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #87194 üzenetére
Nekem a legnagyobb?ux design? hiba, hogy a hangerő állítás érintőgombokkal van megoldva. Mármint ott van a kormányon rendes gombbal is, de attól még miért? Az android auto és carplay meg ilyen kijelző mellett legalább értelmet adna a dolgoknak, tolatókamerán kívül másra nem használható így különösebben
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #87178 üzenetére
Nem "#úgyismindenpénzemrámegyakövetkező10évben", közel sem. Inkább olyan #amígnáladvanszívnifogszveleazutolsónapig
Viccet félretéve. Itthon nem ismerik és nem szeretik szervizelni. Különben az egyik legjobb konstrukció - ha karban volt tartva. Ha leszarták, akkor ráugorhat könnyen 3-500k huf. Jómagam 2006 óta csak használ tiptroniccal közlekedek, felújítás nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #87196 üzenetére
Engem nem zavar az érintőgomb (Suzuki Vitara, SX4 S-Cross és új Swift - ezekben próbáltam), úgyis a kormányon lévő gombokat használnám. A Jazz-ben is van, és úgy megszoktam már, hogy a WagonR-ben is mindig ott akarom nyomkodni, aztán elcsodálkozok, hogy miért szólal meg a duda.
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #87197 üzenetére
Igen, köszönöm az infót, közben ráakadtam egy korábbi hozzászólásodra is. Akkor nem feltétlen elvetendő, csak legyen szerelő hozzá.
-
válasz BigBlackDog #87199 üzenetére
https://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_114661-114661.html ha vásárlásra vetemednél
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html