-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
Jó, hogy előjött az izzó kérdés.
Sokat járok sötétben, ráadásul erdős részen. Ebből adódik a kérdés, milyen fajta izzó található az Omegában?
-
Termi16
őstag
Egyik kolléga lányzó megkért, hogy segitsek neki szerelőt találni a kocsijához.
D Corsa 2011-es, Benzines. Ennyit tudtam kisajtolni
Kormanykerek szog szenzor - funkcio zavar, ez lett kiolvasva belőle.
A probléma, hogy 90km/h-tólvilágit az ABS.
Szerelő szerint innentől konkrétan nincs ABS.Azt mondták neki hogy 600k megcsináltatani Oké, nem ért hozzá, látszik rajta, nő, stb...De akkor is!
Tudtok egy szervizt ajánlani? Lehetőleg Budapesten.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz molnarpeter #87116 üzenetére
Köszi, továbbitom!
Tipp esetleg (bárkitől) hogy mennyibe kéne ennek kerülnie?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
EQMontoya
veterán
Helyszínen legéppuskázni az ilyet.
Tényleg csak az a kérdés, hogy az amúgy is vállalhatatlan parasztok vesznek ilyen suvokat, vagy ezek teszik őket "felsőbbrendűvé"?
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #87118 üzenetére
Ne legyél már ennyire egységsugarú magyar Nem kell ehhez SUV. Minap éppen egy insignia előzött engem forgalomtól elzárt területen keresztül körforgalomba befelé, még egy kamiont is megelőzve nehogy lassan kelljen mennie.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87123 üzenetére
Ez szimplán nem igaz.
Elég sokat közlekedek ahhoz, hogy saját szememmel is lássam, hogy a tahók között aránytalanul többen vannak, mint egyébként a forgalomban. Autópályán nem tudsz 200km-t menni úgy, hogy ne legyen egy, amelyik 30cm követési távolságot tartva beáll a seggedbe letolni, miközben előtted is vannak.
Városban is az elmúlt napokban egy tirpákot láttam, az az említett X3 volt vasárnap, akit azért nyomtam le, mert előtte a soroksárin 30 centire jött a seggembe 85-ös tempónál.Érdekes, hogy Corollával kapcsolatban nem nagyon van az embernek ilyen storyra, pedig tuti fut az utakon 10x annyi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Termi16
őstag
Szerintem is inkább ember függő ez, mintsem azért csinálná valaki, mert BMW-je van.
Persze az más kérdés, hogy van egy gyökér csoport itthon, akiknek mindegy milyen, de bimmerkell!!!, és ha megvan a 316D akkor onnantól azt hiszik ők a császárok. Ez igy is van a kőbányai lakótelepen, amig mondjuk ki nem hajtanak az útra
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87124 üzenetére
Pontos statisztikát vezetsz? Mert ha nem, akkor ez a hsz az állításomat igazolja.
Egyébként ezen autók nagy része az átlagnál jelentősen erősebb. Egy teljesen "hétköznapi" 530d is 5 sec körül futja a 0-100-at. Azzal teljesen mást jelent tahónak lenni, mint egy 60-80 lovas 1.4 szívóval, ami mondjuk közel 3x ennyi idő alatt teszi meg.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz brumi1024 #87126 üzenetére
Hogy is van: a nagy erő nagy felelősséggel jár (kéne hogy járjon). Egy gyalogossal szemben egy Trabi is nagy erőt ill. tömeget képvisel, de tulképp egy Babetta is.
Tökmindegy hogy milyen járművel csinálta, ez a vezető gyökérként viselkedett.
Ne védjük azért, mert jaj, szegény, a csúnyagonoszSUVos sztereotípia áldozata, vagy hogy csórikámnak túl gyors, túl erős autója van és hiába húzza a zablát, a hülye lovak menni akarnak.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87126 üzenetére
Oké, hogy hivatalosan mindkettőnk diplomájában ott van a "mérnök" szó, de ettől még nem kell mindenhez reprezentatív statisztika, mérőszalag és tolómérő, a legtöbb esetben hihetünk pusztán a józan észnek. Mivel 181cm vagyok, a hölgyek döntő többsége alacsonyabb, mint én. Gőzöm nincs, hogy pontosan hány százalék, meg hogy mi az átlag magasság és mekkora a szórás (tegyünk fel normál eloszlást), de a dolog egyszerűen annyira nyilvánvaló, hogy nem is érdekel az állításom igazságtartalma szempontjából.
A lentebbivel pontosan ugyanez a helyzet: egyszerűen annyival több köztük arányaiban a tulok, hogy fel sem merül az, amit mondasz.
MX5-öket is észreveszem az úton, mert elég jellegzetes, és szeretem is a típust, de valahogy nem nagyon van olyan emlékeim, hogy tahó parasztok lettek volna. Persze az se futja 5mp alatt a 100-at. Mondjuk az X3 20d se, de attól még próbálkoznak vele...
Csak aki nem tud normálisan közlekedni erős autóval, az ne üljön bele.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #87133 üzenetére
Csak aki nem tud normálisan közlekedni erős autóval, az ne üljön bele
Aki tud, annak meg minek?
Amúgy is, definiáld, mi a normális. Mindig aki nálunk gyorsabb, az a boyracer, mindig aki nálunk lassabb, az a tötymörgő
Én valahogy nem annyira érzem a tahók felülreprezentáltságát a suvosok között. Néha van, de rengeteg "cégautós" is van, passatos oktáviás, azok nyomulósabbak ... lefingott audik, bmw-k, de nagy részük amúgy meg is előz gyorsan, kikerül aztán nincs dolgunk, nem zavarjuk egymást, szerintem nincs olyan marha sok aki tényleg übertahó és zavaró (aki übertahó de nem zavar, azt leszarom pont ). Fogalmatlan, tötymörgő kategóriákkal több van.[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #87133 üzenetére
Elég kényelmes mérnökként úgy következtetést levonni, h nem veszel figyelemben tényeket Értem h nem vagyok vitapartner, de a tény még tény marad: nem az autó hozza elő az állatot az emberből, csak egy eszköz az elkövetésre. Vagy csináljuk egy olyan jó magyaros statisztikát is rögtön, hogy nagyobb késsel jobban lehet ölni => bárkinek van nagy kése az már biztosan gyilkos is?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #87137 üzenetére
nem az autó hozza elő az állatot az emberből, csak egy eszköz az elkövetésre.
Ez tény. Nem az ellenkezőjét állítottam, pontosan ezt, csak a másik irányból. Nevezetesen, hogy a BMW X-ek vevői között aránylag sokkal több a tapló, mint egyébként. Valószínűleg nem a kocsi teszi őket azzá, hanem ezek a modelleknek nagyon tetszenek a taplóknak.
Same rules apply!
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
válasz EQMontoya #87139 üzenetére
De ez mindjárt máshogy hangzik, mint a minden SUVos állat? kérdés, nem?
MOD
Mielőtt félreértés lenne belőle: nem, nem mondtál ilyet, de az előítélet a SUVokkal szemben megvolt. Én sem tudom cáfolni h sok a barom az utakon, csak én nem nézem miben ülnek, mert magam is egy suvos barom vagyok
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz EQMontoya #87118 üzenetére
BMW Xx-et jellemzően butikosnők és vállalkozó párjaik vesznek, szentem a foglalkozásuk és érdeklődési körük predesztinálja őket a közutakon tanúsított habitusukra. (Általánosítás rulZik persze, de mind a 3, általam ismert X tulajra passzol a leírás.)
Ciccuka: mit lakatolnak mihez? Ennek ránézésre semmi értelme a legtöbb autó esetében.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz EQMontoya #87145 üzenetére
Hát nem is ok nélkül írtam h én is egy suttyó barom leszek a volánnál Tudod, ha gyorsan hajt cikázik, veszélyeztet akkor egy paraszt. Ha feltartja a forgalmat, indokolatlanul előzékeny és körültekintő akkor meg suttyó barom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
Ha felsorolok 3 embert, akiknek X5-je van, mindhárman multi vezérigazgatók (ez mégegy ok lehet a tahóságra), de ennek ellenére végtelenül jóarc, alázatos emberek, akkor mi van, patthelyzet? Vagy negyediknek ott van édesapám, akinek már Magyaro-ra ért az autója, és nehezen hiszem, hogy beleül, aztán majd hirtelen megváltozik.
Vilikével értek egyet: engem ritkán akarnak letolni a SUV-ok, nem is emlékszem, mikor volt utoljára összetűzésem velük, ellenben fogalmatlan hülyéket minden nap kerülgetnem kell.
Más: Budapest monnyon le, a közlekedésszervezési képesség negatív. Erre rájön még a korábban említett mazsola probléma és mindjárt kész is az instans agyérgörcs.
-
veterán
SUV + statisztika téma.
Becslésem szerint a SUV-ok 33%-át jobbról előzöm autópályán.