-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tboy93 #80945 üzenetére
megnéztem az i20-at 980 kg és 1580 kg a max megengedett, azt hiszem én jó leszek
Az autó annyit bír, akkor annyit bír, túlterhelve veszélyes, mondjuk egy i20-at 600 kg-al megterhelve megnézném hogyan ülne lemás: ma délután lesz a gépátvétel, alig aludtam az éjjel, gyerekkori karácsonyos a hangulat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
válasz z123456789 #80944 üzenetére
A nemzeti utdijnal nincs semmilyen felar.
-
veterán
17 millás Golf; nooooormális?
Ilyen az mikor az importőr rányomja a kereskedőre a készletet.A gyári opciós Akrapovic azért nem kutya.
@kisza: Hajrá!
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #80954 üzenetére
Az kemény ár Ennyiből kijön (a német prémium vonalon maradva, szalonba besétálva és megrendelve):
- ugyanez prémium változatban, sokkal jobb motorral, nagyon más liga teljesítménnyel: RS3 (itt már alap a rendes fék, dicsérik a kerámiát, de az nem fér bele)
- ugyanez egy szvsz szebb kasztniban, de kisebb hátsó térrel, ügyesebben hangolt quattroval: TTS
- ha számít, hogy hol hajt és igazán élmény legyen vele menni: M240i
- sokat nem kell magyarázni (de kicsit kell alkudni, hogy az extrák rendesen beleférjenek): Porsche 718
- utazóautóbb (és a hajtás miatt nagyobb élmény) vonal: 430d, kis alkuval 440iHát nem tudom. Előre sajnálom azt, akit ezzel át tudnak verni. Akrapovic kipufogó ide vagy oda.
(#80959) lenko: Nem kell annak 3 év, 1 éves, 10-15k km-t futott modellek vannak már 8-10 közt. Persze nem eszetlenül extralistát végigx-elt példányok.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz z123456789 #80965 üzenetére
Sejtettem, hogy mit keresel (felár nélküli online matricát), de szerintem nem ezt írtad.
Melyik az az oldal, ahol mindenféle plusz díj ellenében tudok online matricát vásárolni (HU).
Nekem az "ellenében" azt jelenti, hogy valamiért cserébe. Plusz díjért cserébe kapsz online matricát.[ Szerkesztve ]
-
Mondjuk ez a súlymérés érdekes lesz. Nekem az import papíron 100kg-val több szerepel súlynak mint a forgalmiban, de ami a forgalmiban van, az megint 100kg-val több mint a netes adatbázisokban. Persze h foglalt a PoHu száma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bbubby00
őstag
-
Agostino
addikt
sziasztok
pár napja volt az autóm műszakizni. átment sikeresen, a forgalmiba bekerült, hogy 2019 szeptemberig érvényes. kaptam egy a4-es műszaki lapot. szerintem rendben vagyok ennyivel, de csak nem hagy nyugodni a dolog: nekem ezzel maradt még dolgom az okmányirodában vagy készen vagyunk? a műszakiban ott van tehát a dátum, a pecsét és valami számsor.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
bbubby00
őstag
válasz brumi1024 #80973 üzenetére
Hát, jachtot nem kell húznom vele az biztos
De amúgy durva, mert beülök én meg a párom és akkor pakolhatok még 20kilót? Remélem ez telitankolt állapotban ennyi, mert ha nem akkor én mindig törvényt sértek, vagy max fél tankkal járkálok. Ja meg a másik, mivan ha a keménytetőm fentvan? Az plussz 25-30kg. Na itt egy kicsit parában leszek, mert akkor kb egyszemélyes lesz a kocsim.
(#80974) Agostino:
Készvagy, most 2évig más baja a tankoláson kívül ne legyen[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
Hogy a rákba lehetnek nektek ilyen értékek? 980kg önsúlyú i20 annyit vihet mint én az 1.2T civiccel? But why? Valamit tuti elírtak a forgalmimban, nem létezik hogy 350kg-al terhelhetem csak az autót...
Különben minek van 460L-es csomagtartóm? Max papírrepülőt vihetek benne
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz Jaffa75 #80976 üzenetére
bbubby00 - köszi! : )
Jaffa75 - elrakom persze : ) minden papírja megvan a jószágnak. minden szerelés, alkatrész, gumi számlája / papírja időrendben akkurátusan letárolva. ilyen téren menthetetlen vagyok : )))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
válasz EQMontoya #80980 üzenetére
Ha belőlem 3 beül melléd akkor max pár zsugor vízre marad korlátod. És ez a szopómalac. Mert pl Teddyben 500kg a terhelhetőség... ami nevetséges. Telitank 100 liter cca 90 kg, 5 emberrel súlyomban teli van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
Zsir, mostantol 4-en mehetunk 2 autoval nyaralni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #80981 üzenetére
Ahogy elnézem itt a jelzéseket elég random módon írják be a súlyt. Még jó, hogy messze vagyok a mázsától így akár 2 tálca sört is vihetek egyszerre.
mod:
tboy93: No para, fordítva tedd fel a hátsószárnyat akkor felhajtóerőt generál és nem leszorítóerőt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
-
válasz EQMontoya #80990 üzenetére
Na ja, mert a te autód nem olyan nagy mint pl Teddy. Ott milyen mentséget találhatunk a csak 500 kg-ra? MOD Érdekes vontatni lehet vele 3500kg-t. Lehet veszek egy állandó futót és problem solved
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
Annak egy elég komoly baja van: annyira olcsó a fenntartása, hogy kriminálisan drága. Három G30 5er-t olcsóbb fenntartani az első 5 évben, mint egy Model S. A "semmi" szerviz ~800 euró és 1 nap szabival jár, mert Bécsbe kell vinni az autót. Az első apróbb sérülés javítása meg nagyjából annyi, mint a javíthatatlan új Q7-en 3 lökhárítóelem cseréje márkaszervizben.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #80993 üzenetére
Amugy ennyi a tervezett szerviz, ezen kivul mas nincs
"Every 5,000 miles: Rotate tires
Every 2 years: flush/replace brake fluid
Every 4 years: flush/replace battery coolant
Every 12 years: replace ATF in gear reduction box."2 evente az atvizsgalasert meg fekolajcsereert valoban elkernek egy eleg vicces osszeget, de ha telne uj model3-ra en szivesen kifizetnem
-
egyébként az a vicc ugye, hogy van egy autóból egy alap modell, mondok valamit 2 légzsákkal, a fullosban meg van 7db+ klíma+6 hangfal, meg ülésfűtés... aminek súlya van, ugyanazzal a súllyal szerepel a forgalmiban?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #80996 üzenetére
Nyilván nem, gondolom bevésik az első adatot, amit találnak. Nálam sem stimmel az 1200 kg.
(#80995) [vilike]: Ez a vicc az egészben. Nem tudom amúgy, amikor egy M2-t ingyen szervizelnek 5 évig (pedig annak tényleg van karbantartásigénye), az egész megvan pár óra alatt és még előtte adnak egy sütit meg egy kávét + normálisan (jó nem Saint szinten) lemossák, akkor egy ugyanennyibe kerülő Teslánál ne kelljen már egy egész napot szívni és mellé még 800 eurót kifizetni. Ennyiből Porsche-t szervizelsz, ami azért feljebbi liga.
Ja és Bécsbe jó eséllyel ~5 óra alatt lehet kiérni (+5 vissza), ugyanis ha nem 110-zel mész egy útra nem elég az akksi (legalábbis a Model S P85D tulajoknál nem), a töltőhálózat meg itthon szegényes...
Tehát tanulság: full elektromos 3er kell.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerk a Tesla-s részhez: USA-ban egy fokkal jobb, de az irreális javítási költségek ott is problémásak. Itten egy GTK-s autó. Azért meglátszik, hogy nincs ez még kiforrva (gondolok itt magára a Teslára), végsősort kis gyártó, a hazájában is több Lexus RX megy el, mint Tesla összesen.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Brumi: persze, de valahol vissza kell hozni, hogy a fek meg alig kopik, meg ezen kivul gyakorlatilag nincs semmilyen mas tervezett karbantartas, szoval ezen kell nyereszkedniuk meg egyelore premium termeknek van pozicionalva, a model s abszolut, vetelarra is annyi volt, ezeket nem sporolni vettek. A model 3-ra ugyanez el tudom kepzelni, hogy olcsobb lesz.
Attol meg ne feljunk, hogy a bmw (meg a tobbi premium gyarto, ha kijon a villannyal) nem ugyanezt fogja csinalni, evtizedes gyakorlatuk van benne, hogy meg egy hatso eletromos ablakert is felarat kernek el, meg meg puruttyabb dolgok, ugyanaz a szerviz egy audira 2x annyi mint a vw-re stb.
Egyebkent meg tok egyszeru, mindig csak az szamit, annak a celkozonsegnek, akinek szol a termek, ez szamit-e vagy nem, meg benyeli-e vagy nem, ennyi.ne masnak irt hozzaszolasba szerkesszetek nekem valaszt, mert ugy sokszor nem latom
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #80998 üzenetére
Nem kell osszetorni
Amugy meg: ki miert vesz tizensok millios autot .. ha valaki ott is az eurokat szamolja, mennyi az elso szerviz, fair enough - en akkor mondjuk eleve nem ilyen kategorias autoval jarnek, ha racionalizalni akarok, ennyi penzert en faszasagot akarok a penzemert, a model3-mat meg iszonyat jo autonak irjak, meg a villany ugy altalaban faszasag, szoval mondjuk engem ez pont nem erdekelne, hogy ket evente mennyi ra a szerviz, meg ha letolatom a lokost van-e a homasitaban utangyartott. De mondom, ugyis az donti el, a celkozonseg nagy resze hogy gondolkozik, vagy hogy all ehhez.