- Crypto Trade
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- Microsoft Excel topic
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Windows 7
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #65299 üzenetére
1000km "bejaratas", utana kuplung-futomu, ha az is megvan akkor megirodik ra a chip es haccccoljon. Szoval realisan inkabb egy-masfel honap mulva lesz "kesz". Idenre. Mondjuk
A suzukihoz kepest egyelore nagyon fura, hogy mennyire nem erezni a menest, a hangszigeteles es a nyomatek csodat tesz
[ Szerkesztve ]
#budasidehighlife
-
lenko
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz j.bravo #65250 üzenetére
Attól függ mi a baja. Ha leégetted 2 nap alatt akkor az user error nem garis. Ha szerkezeti hibás akkor 2 év, a beszerelésre meg ha jól tudom fél vagy 1 év...
De ez Saint asztala neki hosszabb a neve 2 betűvel.
rii: Kinyomócsapágyat feleslegesen terheled. Előbb elfárad majd és cserés lesz.
mod:
vilike: Hát igen a TSI-DSG párost mindenhol szídják tesztekben. Na majd Bögre Jetta-ját kipróbálom, hogy tényleg szarul van-e programozva a TDI-DSG-s Kormihoz képest.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #65305 üzenetére
Még nem. Szóval még vehet akár egy Kuvikot is.
brumi: A szoftver szar. Az alacsony fogyi miatt úgy van hangolva hogy alacsony fordulaton üzemeljen a motor. Na most egy dízelben van nyomaték ott oké de benzinesnél... Még ha feltöltött is 2000 alatt nem igazán történik semmi. Na most Kormi is 60-nál bevágja az 5. fokozatot és 1100 rpm-en teker (most tekintsünk el attól, hogy ez mennyire kíméli a DMF-t), ha benyósnál ezt nem emelik szoftveresen legalább 2000-re (és nem emelik) akkor olyan mintha döglött hintalovon ülnél. Próbálj meg így mondjuk a Hungárián 60-nál csorogva beférni valaki elé. Agyrém lesz, mert lenyomod a gázt és semmi nem történik. Eltelik 1 másodperc eldönti az elektronika mennyit váltson vissza, majd eltelik 2 másodperc visszavált és meglódul a kocsi vehemensen. Addigra meg már rég beugrott más a helyedre a sávba. Kormi is ezt csinálja csak az alul nagyobb nyomaték miatt kevésbé idegesítő mint egy benzinesnél.
Persze a laboros fogyiméréshez ez a jó de a köznapi használatra nem. Érdekes ha áthúzod S-be a kart akkor meg minden frankó. Persze mert nem akar benyós létére 1600 rpm-en kavarni...Sietve hozzáteszem nem próbáltam benyós dsg-s autót csak eltudom képzelni a dízel dsg kombó hiábját picit felnagyítva. Szóval dsg-sek nagy barátja az S mód ha nem akarnak idő alőtt őszülni. Én előzéskor is használom mert akkor nincs lag, már az előzés megkezdése előtt beteszi a megfelelő fokozatba.
#nincsbennetarcsi
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Nemrég vásárolt 2001 Punto 2 HLX 1.2 80LE ABS hibát jelez, bal hátulra(konkrétan a hibakód bal hátsó jeladó). Bontás után azt láttuk, hogy az agy ilyen:Ami viszont fura, hogy a másik oldalon meg ilyen:
Ha rákeresek a Bárdinál, csak simáról ad képeket, viszont ha a neten beírom, hogy "punto2 hátsó agy ABS", akkor kapok sima, és bordázott képeket is. Szerintetek lehetséges, hogy eltérő legyen a két oldal? Vagy lehet, hogy valaki mókolt, és másfélét tett fel, azért jelzi a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Qru
MODERÁTOR
válasz j.bravo #65309 üzenetére
Akkor izmozás lesz. Ha márkaszerviz akkor bevizsgálják ha a "sarki pék" csinálta akkor meg röhögve lepattint valami mondvacsinált ürüggyel. Utóbbi esetben ha ügyvéddel és/vagy követeléskezelő haverokkal mész akkor még akár lehet is sanszod bár ezek után aligha vállal be több melót a kocsiddal az adott szerelő (ami nem felétlenül baj).
BBD: Oké, hogy az motorikusan kellemesebb (bár ez is ízlés kérdése, nekem sosem okozott gondot elforgatni 5-6 ezerig) az alacsonyabban jelentkező nyomaték miatt de lássuk be: egy autó nem csak a motorból áll.
Ha valakinek akkor pont neked nem kell ecsetelnem, hogy mennyivel praktikusabb egy Kuvik. Nem csak az 5 ajtós mivolta miatt hanem a magic seat miatt... És ezt tudja Bögre is hisz volt már G8, G9 Kuvikja sőt még Jazz-e is.
mod:
Amúgy városban az 1,4 tsi is bekér 8-9-et, szóval nem eszik kevesebbet mint a 1.8i. Országúton meg pályán lesz fogyi előnye csak. Ha alacsony városi fogyi a cél akkor HSD kell. Az viszont autópályán hurka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Na igen, a belső tér mérete az kategória első szerintem is. Elől is legalább egy fél kategóriával szélesebb-hosszabb a hely és hátul is van bőven lábtér, ugyan kicsit bunkeres. Csomagtartó meg megint csak meglepi volt számomra a külső méretek, forma vizsgálata után.
Nem tudom hogy vagy vele, én is szoktam forgatni azért, csak valahogy sokszor azt érzem, hogy a mellettem lévő vezetőkből valamiféle récsingre való késztetést hoz ki a Civic hangja. Aztán mikor 55 környékén lehagynak szerintem rájönnek, hogy nem versenyezni akartam.Mondjuk országúton nem tudom mennyit zabál egy 1.4 TSI DSG-vel, de ott a Kuvik (is) eléggé jól áll, szerintem 80-90% országutas használhat mellett 6.8-6.5 alá be lehetne vinni a fogyasztást. Nagyrészt városi használat mellett meg 8-8.5 l/100 km-es értéket becsülök.
-
j.bravo
addikt
Nem hivatalos márkaszerviz, de/hanem Alfás körökben az egyik legelismertebb/legkedveltebb szerviz.
Nem tuti még egyébként, hogy a kuplung a bibi.
Egyetlen gondom velük hogy elérhetetlenek, és nem hívnak vissza. Ha már ott van az autó, akkor nincs velük gond, rendes srácok, de én a hajam tépem hogy nem kapok infót. Említettem többször h tuti nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel h szívesen fizetek többet, csak vegyenek fel egy koordinátort/kommunikátort aki felveszi a telefont...[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #65315 üzenetére
Rám is néznek mint hülye racing boy-ra, hogy mit forgatom a kis Fűnyírót de hát ha ott megy akkor ott használom.
Előnye inkább pályán lesz a turbó meg a 7. fokozat miatt nem kell forgatni és még hangos sem lesz. Cserébe sehogy nem játszod be a nagymuter komódját vagy az újjonan vett mosógépet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mindenki nyugodjon meg: visszaigazolták a rendelésem, jöhet az olajcsere.
Szűrőből Mann lesz olajból meg Motul.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz mdani01 #65322 üzenetére
Most még nem cserélem le, kiautózom a pénzt ami benne van, de később egy ilyen benne lehet a pakliban.
(#65318) EQMontoya
Z4 is biztos ilyen állapotú, ennyi km-el....
4,5-5M a Z4 ennyi km -el, másrészt nem kéne....
Igen automata, többet a golf után nem váltanék, öcsémnek ugyanez van felszereltségbe, csak piros bőr, és 28i. A Harman/Kardon pedig kielégítően szól.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rii
nagyúr
köszönöm!
ma már próbáltam jobban bánni vele ...
ehhez hasonló godom, kérdésem lenne még:
lassan menéskor (5-10-15-20-25 mph) más kocsik nem rángatnak ha lassan kell menni, akár 1-es, akár 2-es? .-((((mert ilyenkor inkább benyomom a kuplungot, teljesen, vagy nem, és csak üresbe gurulok az előttem menő után, helyezettől függően .-/
vagy ha 1-esbe rángat, akkor az az 1-esnek is már kevés, és akkor nincs mi tenni, mint benyomni a kuplungot?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
Skillet
addikt
Kísérletezős. Mindig más. Volt már benne castrol, mannol, eneos, motul...
Nyárra most kap valami 0w40-est. Eddig szerintem azzal muzsikált a legjobban. Max jövő héten megejtem az olajcserét.
Szűrő meg szokásos knecht/mahle.
Jövő hét eléggé szerelős lesz. Be kellene rakni a 4 ablakhoz a vízlehúzókat, turbo nyomás műszerhez az új szondát, olajcsere, belsejét kipakolni (üléseket) és kiporszívózni, stb stb.
Sok meló lesz redsun előtt.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #65333 üzenetére
Kb. az összes kopó ki van cserélve, nyilván nem most fogom eladni, hogy jól járjanak vele. Esztétikailag nálam nem igazán romlik egy autó, csak nagyon minimálisan, tehát 3 év múlva is így fog kinézni legalább 98-99%-ban, ahogy most. Kormány is pl. ugyanúgy néz ki, mint 25e km -el ezelőtt stb.
Ha minden elér az életciklusa 3/4-ére kb. akkor kell eladni, hogy ne mondhassák azt, hogy kell cserélni valamit is, de ki is vettem a bele tett pénz nagy részét, és még pénzt is kérhetek érte.Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Skillet #65307 üzenetére
Szerencsére nem annyira speciális a csavar (6-os, 12 mm hosszú, "galléros" az alja).
Kevésbé fontos helyről kicsavartam ugyanolyant, betettem az EGR-be. Annak a helyére vágták a műhelyben hasonlót, ez is OK lesz ideiglenesen.
De délután megpróbálom kiszedni akna felett az eredetit. -
brumi1024
veterán
Fogyira (nálam) jelentősen alacsonyabban van az 1.4 TFSI, azt a 8,5-9-et 3 év és ~70k km 1.4 T(F)SI-zés után abszolút sokkallom. Ez 20k km átlaga, csúcsidőben naponta 2x megyek át a városon legalább (Budakalász - Infopark) és autópályán sem épp a 120 tempomatos típus vagyok, sőt. Ezt a fogyit könnyedén le tudnám vinni 6.5-re, ha nem az utolsó pillanatban indulnék el mindenhova.
Persze nekem is 8-9 közt írja egy-egy dinamikusabb városi etap után a BC a fogyasztást, de hosszú távon szépen lemegy 7 környékére.
Szerk.: De meg lehet nézni a nagy átlagot, az még alattam is van.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Na igen ...
Èn az Aurissal egyedül járok , de most öcsèm cuccait is vinnem kell haza , ès kicsi a csomagtartó . A Civicè nagyobb lett volna . A z Auris viszont kb 30 euróval olcsóbb havonta . Jobban is ugrik . Az volt a jó , hogy rögtön a Honda után mentem az Aurissal . A Honda viszont jobban fel volt extrázva . Szóval nehèz volt a döntés .
Csomagtartó szempontból egyèrtelműen a Honda nyer ! De talán a kategóriában is !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #65337 üzenetére
De ez hengerkapcsolós start-stoppos és könnyebb is + jobb a légellenállása is mint egy ilyen Jetta-nak. Nálunk van 1.4 TSi Oktáv azok mérvadóbbak talán a Jettahoz méretben és súlyban pl... Bár a mérleg másik serpenyőjében ott a dsg.
mod:
sky11: Jó de nem cuccolsz olyan sokat így a használhatóbb erőforrás neked fajsúlyosabb sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
Most ami sanszos, az vagy mannol 0w40, vagy valami motul, akár amit most te írtál, vagy Liqui moly, mobil 1.
Valami majd lesz.
Én a hidrotőkék csattogásáról hamar észreveszem, hogy nem finom az olaj
Összességében az eneos, castrol nem vált be. Mannol jó, a motul is.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz BigBlackDog #65343 üzenetére
Kizárólag a rántott húst, amit benne sütünk
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz BigBlackDog #65343 üzenetére
Fején találtad a szöget
Kizárólag fáradt motorolajban sütünk.
Vagy a pincében állt olaj, ami nem került a vasba
Abból van lent bőven.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
Na Urak!
9kor átvettem az Astrát. Dízel, aminek annyira nem örülök, de panaszkodott a faszi, hogy a benzinest már akkor elviszik, mielőtt még megkapnák bemutatóautónak. Na mind1, minden földi jó benne van, pittyeg-csipog-sávot tart, onstar rendszer (vicces, de nem ér sokat), ülésfűtés, motoros csomagtérajtó láblengetőssel (ez marhajó ).
A 136 lovas dizli van benne, és tetszik. Városban most olyan 5.5-ön áll. Pályán 100 körül 3-4 liter körül, 135-nél 4-5 körül eszik. Gusztustalan Nem megy rosszul, csak a gumik hangja jön be kicsit, de nem vészes. A navi pontos, csak kicsit halk (valamit nem állítok be jól biztos), telefonnal fél pillanat alatt szinkronizált, ezúton üzenem a kenwoodnak, hogy lószar a rendszerük
Az ülés alul picit keskeny, de az én seggem széles A kihajtható combtámasz nem nyerő, nem annyira kényelmes, mint hittem. A sávtartó viccesen pingpongozik, nem kéne Jó autó, hasonlóan jó mint az Octáv!
Kéne, lehet kell is. Még vívódok rajta és átnézem a pénzügyeimet.
A dízelről le akar beszélni a rövid távok miatt. pedig ez a fogyasztás nekem a csúcsok csúcsa
És akkor a képek. Egyelőre csak 2 :Ja és Michelin Cross Climate van rajta
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!