- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Egy kisáruszállítóban? Milyen rádió?
kmisi99: Roidmi több verzióban is létezik, az egyik (talán EU) verziónak jó a mikrofonja emlékeim szerint. Amúgy általában az ilyen flottás puttonyosok kapnak egy aftermarket fejegységet, ami tud BT kihangosítást, és kész.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Köszi srácok. Jobb hátsó sárvédő ív legalja ahol még alvázvédő is lenne ott rügyezik. Elmentem a felajánlásokat és keresni fogom valamelyikőtöket.
-
Csabee.
nagyúr
Üdv srácok!
Ilyen váltóm van, de a krómozott rész már nem a legszebb. Hogy érdemes "felújítani" hogy szép, esztétikus legyen?
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
Csabee.
nagyúr
válasz Speeedfire #63255 üzenetére
A króm részt? Nem macera leszedni a gombot? Azt nem szeretném hogy a számokat elfedjék bőrrel.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
veterán
válasz Csabee. #63254 üzenetére
Bontóban nincs esetleg hibátlan? (nem ismerem fel, hogy milyen autóról van szó, távol-keleti márkát tippelek)
3 éve jártam hasonló cipőben; elmentem bontóba, vettem 5 ezerért egy hibátlan bőrborításút; a kopott "króm"-gyűrűs műanyagot meg eladtam a vaterán 3-4 ezerért.
@EQM, Kornél: köszönöm a felajánlott csomagszállítást; lenko fórumtárs viszi ma délután, köszönöm ezúton is Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabee. #63260 üzenetére
Nem az enyém de náluk bőröztettem én is: autokarpit.hu
#nincsbennetarcsi
-
Mappa
addikt
Ezt ma lőttem! Merka C osztály PAY rendszám, tehát vatta új. Egy ilyen 10+ milliós autónál szerintem brutál gáz, hogy így lóg az ajtó, noh meg az a kilincs? Útóljára ilyen hézagokat meg réseket a Talismanon láttam de azt teszt autón. (még talán meg is értem, bár az is gáz) Ezt egy 40-50év közötti házaspár vezette.
nem kötelező megadni
-
Magnum_
nagyúr
Karokozas sztori folyt: a plaza jelentkezett (a tegnapi irgumburgum levelem utan), epp itt vagyok. Rendezik a szamlat.
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #63274 üzenetére
Az viszont nem szorszal hasogatas, hogy az uj E fabetetje muanyag, sorjas a szele, a zongoralakk kozepkonzol nyoszorog es gagyi, lotyog a kesztyutarto zart allapotaban hossziranyba lotyog.
Es az a peldany 24 milla volt, 10 km-t futott.A vezess.hu-s A osztaly bemutatoja is erdekes...
"Bad reklám is reklám too"
-
szentkuti11
addikt
válasz barnam_ #63274 üzenetére
Szerintem nem, ha új Mercedest vennék ezen a végtelenségig uniformizált és platformizált piacon, azt nyilvánvalóan azért tenném, mert anyaghasználatban és összeszerelési minőségben sokkal többet várok el tőle, mint egy méretben hasonló, de néhány millióval olcsóbb kocsitól. Manapság egy Astrában vagy egy Octaviában is bőven benne tud lenni minden extra, amit ebben a kategóriában el lehet képzelni, az igazi luxust én a sokhengeres motorban (ami egyre kevésbé jellemző), a kiváló zajszigetelésben (ami egyre kevésbé jellemző) és az előbb említett kiemelkedő anyagminőségben/összeszerelési pontosságban (ami egyre kevésbé jellemző) látnám. Nem szeretnék hazabeszélni, mert szerintem a BMW sem jó irányba megy mostanában, viszont amennyire megnézek ma már egy jó állapotú 190-est vagy 124-est, annyira taszítanak a vadonatúj Mercedesek.
Egy cimborám értékesítő a Pappasnál, szokott elhozni Smartokat és Merciket, mindkettővel kapcsolatban merem állítani, hogy a legaljának számító, szétrohadós korszakban készült társaikon szebben csukódik az ajtó, és jobban van felhelyezve a tetőkárpit. Még a bólogatós váltóval szerelt, legelső Smart is a maga módján minőségibb autó hatását keltette, mint a vadonatúj, ami mindenével azt mondja: Renault vagyok, Renault vagyok! Kivéve persze az árát. Ehelyett a fókuszt áthelyezték a csilli-villi, felesleges bizbacokra, mert a vibráló welcome-fény meg az állítható árnyalatú belső díszléc-világítás kell, ha már ennyit fizetett a kedves kuncsaft.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
válasz szentkuti11 #63281 üzenetére
+1
Valamit mindig nézek, hogyan csukódik az ajtó, (abban Honda Accord 7-8 generáció elég erős), puha a műszerfal vagy a hátsó ajtóknál a kárpit mennyire puha. Valami mindig van. Most ezeket nézem mi mennyire passzol, jelenleg a Mazda 6 amit néztem, annyira szépek az illesztések, meg az új Hyundaiok is rendben vannak.
nem kötelező megadni
-
Snoop-y
veterán
válasz szentkuti11 #63281 üzenetére
+1000
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qtya123
őstag
válasz szentkuti11 #63281 üzenetére
Én úgy látom, hogy lassan kis túlzással csak annyi számít, hogy hány coll a kijelző az autóban... Illesztés, csukódás? Ugyan már.... Legyen benne sok kijelző, meg sok asszisztens.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #63282 üzenetére
Szép pofi, de szegény olyan deszka, nem etetik rendesen?
Voltam Astrát vezetni. Persze automata nem vót, mer odaadták másik kereskedésnek (pöff), de cserébe hagyományos automata van benne, nem valami extra duplakuplung, szóval kevésbé parás. Az 1.4 turbó 150 pacival jól megy, alul érezni, hogy nem táltos, de 2000 körül meglódul, szépen megy. Eladó szerint városra felesleges az 1.6 200 paci, minimum 2 literrel többet eszik. Erre 7-et mond városban (KELL ) Csendes, halk, a váltó is jó volt, de az nem téma Kényelmes a futómű, kicsit könnyű a kormány. A Civic vezetési pozícióra jobb, de csak mert sportosabb autó. 6,5 körül lehet elhozni egy 8 misi körüli autót, de kitételek vannak. Legmagasabb felszereltségi csomaggal kell kérni, metálfénnyel meg 1-2 plusz dologgal. Ezen felül szabadon konfigurálható. 3,5% THM van rá, ami nem rossz. Beszámítanak is. Ja még 1 "negatív" 3 hónap a rendelési idő a matrix led lámpa miatt (kötelező), és 90 napig a szalonban kell állnia bemutatóautóként.
Még filózok rajta...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #63297 üzenetére
Rákerestem de találatok között nem volt, csak referenciaként.
[link]Külső11: 3525 1720 Ft. (-51%)
OEM: 4953 2417 Ft. (-51%Kettő ugyanaz?? Külső11 és OEM.
Mert akkor én is gyárit veszek(#63300) Saint_ Köszönöm
Most a kedvemre tettél! A gyári levegőszűrőm olcsóbb [link] mint a mann [link]
A gyári is mann, de na.. Ha olcsóbb nincs mit tenni. Engedni kell a kísértésnek.
Legközelebb innen rendelek mindent.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz K Norbi #63298 üzenetére
igen, ugyanaz, és mindig a leglcsóbbra kattintok. egyszer megkérdeztem tőlük, hogy mi a különbség, és az a beszállítókat jelöli, hogy melyiknél mennyi.
Tehát én a külső11 (vagy valami szám) rendeltem és jött a gyári, 4 nap alatt jött be. Ha sima Mann W712/94-et rendeltem volna, az raktáron lett volna, de direkt akartam gyári dobozostamúgy gyári cikkszám alapján keress és lesz találat kb mindenre.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép