-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz Alvin_ti4200 #48200 üzenetére
Pár hete Angyalföldön is kinőtt a földből pár automata. Evvan
rip and tear, until it is done
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Alvin_ti4200 #48200 üzenetére
Nálunk a III. kerület se volt az, nemrég csinálták meg elég nagy részét, lassan mindenhol az lesz már...
(#48199) Teszla_: Látszik az szép lett.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Bizony, b*zi vagyok, de 250-ről néha gyorsan kell lassítani.
Szlobig: Nem mindig ilyen a stílus, de gyakran, mert az előzök, beférek manőverek során is vissza kell fékezni a haladó sor sebességére viszonylag hamar és azt is szeretem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
[CS]Blade2
addikt
Két kérdésem lenne:
Ford Focus (2001) esetén az emelési pontok itt vannak elvileg: [link]
Alul az első és a hátsó kerék között végig lefelé 2cm-t lelóg egy lemez, ami kb 2-3mm vastag, és ezen van az emelési pont. Befele 1-2cm van még, utána van szerintem egy fékcső. Hátul kifelé sincs sok hely, meg ott a lemez is össze-vissza görbe.
Na most ehhez vettem krokodil emelőt.
Gyárilag gondolom ilyen emelő lenne hozzá: [link] aminél a lemez bent van az U alakú vályúban.
Na most a krokodilnál egy kör van, amin van 4 bevágás, de nem 2cm mély, hanem kb 0,5.Hogy kellene ezzel emelni? A lemezen kívül a fényezett résznél kéne emelni? Vagy tegyem a lemez alá, és nem gond, ha elhajlik?
A másik, hogy mostanában csinál olyat a gép, hogy lámpánál vagy, amikor megállok meleg motorral, akkor az alapjárat 800-ról beesik kb 400-ra, majd 1 másodpercre rá vissza 800, majd 2 másodpercre rá megint, és megint, és, ha lekapcsolom a fényszórókat, akkor jár normálisan. Akku-ra gyanakodtam, de 12.39V-ot mérek rá, és jól indít. Nem rég le lett párszor véve az ékszíj a generátornál, de azt szerelő csinálta, ez a másik, amire gyanakszom, hogy lehet, hogy nem jó a feszesség?
-
brumi1024
veterán
válasz Alvin_ti4200 #48200 üzenetére
A rakpart sem marad teljesen ingyenes, a Margit híd alatti (pontosabban attól északra lévő) parkolóöböl elé is kikerült a letakart fizető zóna tábla.
-
Mappa
addikt
Az az első lámpa kialakítás nagyon erős elég ótvar, hogy finom legyek
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
válasz B-L-A-C-K #48218 üzenetére
Belsővel nincs is gond, anyósét szoktam párszor hozni vinni. Imádom! kívül belül odavagyok érte. 2.0 dezső 150le. Remélem megöröklőm
@48219 Teszla_ - először azt hittem valami koncepció fotó, de nem, sajna nagyon nem. kár érte, mert a most futó octik nagyon tetszenek.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
Skillet
addikt
na? 6-kor tali? lesz valaki egyáltalán?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
válasz Evil Snowman #48223 üzenetére
oks. ha pár ember jön, akkor én is kinézek egy kicsit.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
HoaryFox
őstag
válasz Jaffa75 #48227 üzenetére
Lehet, de az út akkor is 1-2 óra volna oda-vissza, ráadásul most üzemanyag spórolós időszakomban vagyok, amíg nem jön a fizu
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Mappa
addikt
válasz B-L-A-C-K #48222 üzenetére
Jaja ugyanez csak sötét kárpit. Meg a rendelésnél kimaradt a multikormány+tempomat kombó, Full üres a kormány - bután is néz ki. Valami elírás volt az extráknál. Céges autó napi használatban, anyósnak tempómat nagyon hiányzik a többi nem érdekli. A start-stoptol viszont szabadulna mert megőrjíti
nem kötelező megadni
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #48228 üzenetére
Igen azért az Octávia újabb generáció, így nem is lehetne összehasonlítani annyira, na meg a motor is más benne. De így ha kellene valamit írnom akkor az Octávia halkabb, finomabb, az Insignia sportosabb, és kényelmesebb kicsivel.
Mappa: Azért ezzel az összeállítással mennyivel sz@rabbul néz ki... Persze úgy is elfogadnám ha ingyen használhatom. Start-Stopot meg ki lehet kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz HoaryFox #48229 üzenetére
Unokatesóm apja jutott erről eszembe. Mindig az üzemanyag ára nála a téma, meg, hogy mennyit fogyaszt az autója, és más autói. Neki egy polo van. 6 litert ha fogyaszt. Aztán amikor a galantot először látta, kérdezte, hogy mennyit fogyaszt? akkor már tudtam, hogy most jött el az én időm, kapni fogja
Mondom... 10! Tartottam 1-2mp szünetet, de láttam, hogy már így is kerekedik a szeme... aztán jött a folytatás: de ha nyomom neki, akkor 20
gyakorlatilag nem kapott levegőt
"Imádom" azt a formát(#48234) BigBlackDog
Okés. Akkor megyek én is a szokott helyre.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Mappa
addikt
válasz B-L-A-C-K #48231 üzenetére
igen puritán, volt egy extra lista ár, azt "sz@rtak bele" a cégnél akik leadták a rendelést. haladtak szépen lefele...hopp itt elfogyott a extrára szánt keret, ágyő! Start-stopot tudja, kinyomható ki is nyomja csak minden indításnál ki kell, ez zavarja mert van, hogy elfejeti, azt lepte már meg körforgalom előtt. Én sem húznám a szám. Szemrebbenés nélkül fogadnám el így ahogy van.
Tsebacsi - Kodiaq-nál már látszott, hogy jönnek ezek a kiegészítőnek szánt lámpák. Ott sem szép bár még mindig emészthetőbb az a forma világ mint ez a függőlegesen ketté vágott merka feeling.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Integrale #48240 üzenetére
es akkor a rapid? raadasul az astranak nincs is sedan valtozata csak kombi tiszta egy katyvasz az egesz abban viszont kiegyezhetünk, hogy egyik sem premium
(#48238) Mappa nem ertek a skodakhoz, nem igazan szmpatizalok velük (a superb et kiveve) . Az viszont latszik a kepröl, hogy az az octavia üles az biztosan valami alap cucc.
-
Skillet
addikt
golf? pfff
mondjuk szerintem biztosan nem. a golf alsó közép. az octavia meg közép... szerintem.
a passat pont egy kategória az octaviaval.(#48233) Integrale
a superb felső közép(#48244) Integrale
oké, legyen úgy
főleg, hogy pont nem érdekelnek semennyire sem a vw csoportos autók[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #48243 üzenetére
A Skoda allaspontja is az, hogy also-kozep kategoria.
Golf padlolemezt hasznalt mindig, Jetta meretu auto, ennyi erovel a Jetta is Passat szegmens.
Superb van a Passattal, Octavia a Golffal.
Csak ugyan azert az arert, tobbet nyujt mint az alapjaul szolgalo auto. A Octi kozepkategoriaba kicsi.Skillet: nem, es sosem volt oda pozicionalva. De ha rakeresel arra, hogy Superb D segment, akkor ami viszonylag hiteles es hivatalos, az is D-t ir.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
HoaryFox
őstag
válasz Skillet #48235 üzenetére
Nem a fogyasztással van gondom, felőlem 10 litert is megehet, hanem inkább az, hogy megint sok sz*rságra kellett költenem és alig marad pénz, szóval vagy autózok vagy eszek
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
veterán
válasz Skillet #48243 üzenetére
Ezt most rosszul gondolod. Octi 2 és Golf 5/6 azonos padlólemez és technika; az Skoda gyári gumiszőnyeg garnitúrája (olcsó) 1:1-ben jó a Golf 5/6-ba (ott drága a gyári). Golf 4 - Octi 1 szintén azonos technika.
Most: Golf 7, Octi 3 ÉS Passat is MQB padlólemez. Az Octi tengelytávja a Golf és a Passat között van.
Fentiek igazak az aktuális Leonra, A3-ra is.
Összegzésként: az Octavia egy nagy csomagtartós, praktikus Golf, némileg olcsóbb anyagokból megépítve, néhol szándékosan butítva (pl. hátsó futómű).
-
Skillet
addikt
válasz focvis #48247 üzenetére
rossz helyről szedtem anno az infókat (autókatalógus), és a szemem sincsen ezek szerint ráállva.
amúgy hiszek nektek, ti vagytok ebben benne... de attól még nekem ez a véleményem.
padlólemez ide vagy oda.... látványra nem kicsit nagyobb az octavia. de mondom, simán csalhat a szemem. és értem, volt róla szó, hogy nem méret függő dolog a ketagória, de szerintem meg méret függő is.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #48237 üzenetére
Astra. Leon-Octi-Golf-A3 egy méretkategória (elvileg ilyen ársorrendben, feltételezve azonos felszereltséget), szinte megegyező tengelytávval, és az Octi esetén nagy csomagtartóval. Ezek az Astra osztályában vannak. A Skodának nincs egy-az-egyben Passat konkurense.
(#48247) focvis: Annyira a Passat és a Golf között van, hogy 3 centivel nagyobb az Octi tengelytávja a Golfénál.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #48248 üzenetére
Nagyobb az Octavia persze, de a meret nem minden. Lasd Fiat Linea, hosszabb mint az akkor aktualis Octavia, megis B kategoriaba sorolando szedan, gyakorlatilag egy GP szedan, viszont az anyagok, extrak stb nem hozzak a nagyobb szegmens szintjet (sot), de sok ilyen van meg.
Pl egy 3-as BMW is elmarad meretben egy Mondeotol, megis kozep-kategoria mind a ketto.A Skoda elve gyakorlatilag az, hogy ugyan annyiert tobbet ad.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"