- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Windows 11
- DIGI műholdas TV
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Vírusirtó topic
- Crypto Trade
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Google Chrome
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
-
Anakin007
aktív tag
Sorry a belekotyogásért, de szerintem egy Opelnél bármi jobb Egy olyan autómárka, amit a szervizével reklámoznak, hát....
Ráadásul tucatautó, bár aki szereti, ha 5 percenként jön szembe vele egy pont olyan, mint az övé és 10 percenként ugyanolyan színű is, akkor tényleg jó választás.
Elég sok ismerősömnek van 10év körüli v. idősebb vmilyen opelja és mind elégedett vele. Szerintük tök normális, ha 170e km-nél eltörik a féltengely vagy évente kell alapjárati motort cserélniNekem egy 20 éves Galant-om az egyik járművem, diesel, 2.0-ás és a legnagyobb gondom akkor van, ha 6 liter fölé megy a fogyasztás Előző kocsim is ilyen volt, csak 1.8-as és az egyel korábbi generáció. 18 éves korában, pont mielőtt eladtam volna, elszállt az egyik első gátló. 4 évig nyüstöltem, csak tankolni kellett, pedig 98.000km-t raktam bele, annak a kb. 1/4-ét a tankpályának is megfelelő ukrán utakon Jah és a 4 év alatt egyetlen egyszer (!) találkoztam "tesóval"....
Ha Isten létezne, hinnék benne.
-
w333
félisten
válasz Melack #31101 üzenetére
Nem tetszenek ... illetve félek is tőlük (gyengus autók, volt hozzá szerencsém)
(#31102) Anakin007
Hát pontosan ez az, az Opel a tipikusan olyan autó amin minden héten valami misztikus módon de biztosan elromlik valami, hatalmas cumi olyan mint egy fürdősk*rva ... pedig tényleg megadok neki mindent, asszonynak már legalább 10X elmondtam ha Opelt szeretnék venni akkor vágjon pofán hogy ébredjek fel !
Nem tudom mennyire jók ezek a G Astrák, de a fürdősk*rva Vectrától csak jobb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz Richard! #31114 üzenetére
Autót akar venni, nem tudod lebeszélni.
600e ft-ért nincs normális autó, fiatalabb is legyen, felszereltebb is mint a Vectra és ha lehet, akkor modernebb is.
Octavia szűkebb belül mint a Vectra, 1.6-os motorral cserébe nem is megy, Leon ugyan ez, de legalább jól néz ki kívülről, de a normálisak ezekből is 1 milla körül cserélnek gazdát, el sem merem képzelni, hogy 600e Ft mire elég."Bad reklám is reklám too"
-
TaaT
veterán
Lehet csak az ilyen kaliberű vételekre vár. [link]
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
-
-
runner 125
nagyúr
600k-ért ne kergesd az álmokat, ideált. Gyűjts még hozzá, vagy vegyél egy 100%-ban észérv döntést jelentő autót, formai, teljesítmény, presztízs kompromisszumokkal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
w333
félisten
válasz runner 125 #31120 üzenetére
Akkor egyelőre marad a G Astra projekt ... ha szerencsém találok 1.8 i -t
Az a baj hogy 700-800k -ért is kb. ugyan ezek az autók vannak
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
Na várj egy kicsit. Te úgy akarsz használt autót venni 600k-ért, hogy utána nem marad pénz a zsebedben?
Alap, hogy használtat csak úgy veszünk, még ha jó is, hogy 200k maradjon a zsebben. Dízeleknél inkább 300k, bár ebből könnyű kifutni. Megveszed, és mi van ha egy 100k alkatrész összefossa magát 2 hét után? Annyi minden tönkremehet, ha 1 filléred se marad vétel után, akkor meg vagy lőve.
Mondeo nekem úgy kezdődött, hogy 50%-a a kuplungozásnak...75k. Majd rá 1 hónap, és alapjárat közelében rángatott. Jött az 50k gyújtáskábel + gyertyák. Majd 4 Brembo tárcsa + betétek...stb.
Bármit veszel, úgy kalkulálj, hogy az átíráson felül minimum 200k maradjon zsebben, és úgy, hogy ebben ne legyen benne az olaj + szűrők cseréje, amit minden használt autó vásárláskor a lehető leghamarabb meg kell csinálni, bármit mond az eladó.
Tehát 1M autónál van az átírás + folyadékok szűrők cseréje. Ez legyen 1,15M autóval együtt (kis ccm). Ha ehhez hozzárakod a "bármi elromolhat bármikor" összeget, az 1,35M.
600k autónál minimum 900k-t össze kell szedned, hogy tutira menj.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
w333
félisten
Nyilván marad ... pont az ilyenek miatt !
Vagy keresek kb. 800k -ért és akkor 1 fityingem sem marad köv. fizuig !
(#31123) Mágus2
Persze, na de a lepukkantak mindenből kb. 300-400k vannak, ezért is gondoltam hogy 600-700k -ért már ki lehet fogni valami jobbat, a lényeg hogy szerkezetileg + motorikusan legyen jó, a külső + belső kozmetikát megcsinálom magamnak
A Vectra is már kb. fél lábban a sírban volt,úgy hoztam vissza az autók közé !
Ezeket néztem még ... Link, Link, Link, megbízható autók és extrásak is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Durva baleset Horvátországban - egy kérdés: hogy eshet ki valaki a kocsiból, ha be van kötve?
Hálistennek defektem még nem volt, de ha egyszer durran, remélem a keréken kívül másnak nem esik baja
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
veterán
Astra G 2.0-nak szerencsétlen a váltóáttételezése, 1:1 ugyanaz, mint a 1.6-nak, 200-nál 6000-et forog, gyári vége 208, mindezt úgy, hogy 5600-nál leadja a max. teljesítményt. Persze nem kell 200-zal menni, de feleslegesen rövid a váltója.
Ha erősebb Astra G-t szeretnél, akkor sokkal inkább az 1.8.
Egymás után vezettem őket, az 1.8 kellemesebb, 2.0 Sportom volt egy évig.
Vagy Vectra B, az nagyon jó a 2.0-val. -
-
tomiii.
aktív tag
tegnap nem aludtam semmit, így elindultunk lengyelbe, most hajnali 3, nemrég fejeztük be az éjszakai műszakot, után a hotel foglalásban kaliba volt, de egy másik hoteljükben megoldották pikk-pakk az elszállásolásunkat, gondolom 4-ig fel leszünk. Reggel 7-től még készülünk gépátvételre. Hát, van mit tanulnom, kicsit más a követelmény. Minden motorindítás előtt az összes folyadék ellenőrzése csatlakozók, stbstb. Még holnap tanulónap lesz számomra is. Érdekesnek ígérkezik.
13 órás út alatt sok mindent kipróbál az ember, az öv végső pozíciója ez lett, melyen fejet, kart tudtunk pihentetni, mert rohadt kényelmetlen ez az új Renault akármi.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz z123456789 #31097 üzenetére
IS200 fenntartásával kapcsolatban:
Alapvetően nem horror kategória és az sem alaptalan szóbeszéd, hogy nem túlzottan elromlós fajta. Nyilván ebből is ki lehet fogni lekotlott példányokat és nem garancia semmi, de az ismerősi körben lévő IS-es valóban nem produkáltak zsebbenyúlós hibajelenségeket. Általában mindenkinél megállt a dolog a kopó alkatrészek cseréjében.
Futóművel kapcsolatban én is azt tudom megerősíteni, amit EQMontoya írt régebben, hogy nem sűrűn kell hozzányúlni. Az enyém 80% város és 20% pálya. A városban természetesen nem nagyon van kátyúmentes út. Ennek ellenére közel a 200ezerhez még gyáriak a futómű elemek, egy darab kormányösszekötőt cserélt az előző tulaj, tán 16ezer Ft volt. 1 hónapja átnézték a futóművet, mikor vittem olajcserére és mondták, hogy továbbra sem lóg semmi.Az ismert típushibája az autónak annyi, hogy főleg a facelift előttiekben a CD lejátszó hibakóddal elszáll. A facelift utániaknál ez már nem annyira jellemző, de azt tapasztalom, hogy válogatós, csak a jó minőségű cd-t játssza le, valamint nem szabad feltölteni mind a 6 helyet a cd tárban, mert hajlamos a cdk cserélgetésekor megakadni. Én max 3 darabot teszek be.
Szóval a fenntartása az általam használt (és a néhány ismert) példánynak nem horror, annak ellenére, hogy ilyen korú autóknál azért 200ezer környékén van a legtöbben a futás. Az enyémnek is én vagyok az ötödik! gazdája. A km óra 163ezret mutatott mikor megvettem, a KEKKH nyilvántartás szerint 2011-ig visszamenve nincs benne rendellenesen kevés, vagy sok futás a műszaki/eredetvizsgák feljegyzésekor, persze ettől még semmi sem garancia.
A fenntartással kapcsolatban viszont arra figyelj, hogy azért egy vezérléscsere anyagára kb 60ezer a gyári cuccokból, egy kuplungszett (lendkerék nélkül) kb90ezer, egy új hátsó kipufogódob utángyártottan is 45ezer. Tehát a ritkábban cserélős tételek nem a legolcsóbbak, viszont ilyen légszűrő, fékbetét, tárcsák azok normális árban vannak. Illetve még a jó minőségű 17-es gumi sem olcsó, de ez nem autófüggő ugye.
Az setleges kellemetlenséget még az okozhatja, ha esetleg kocc van, akkor bontott alkatrészekért ahogy látom kicsit a netet kell túrni bontott példányok után, mert azért nem olyan gyakori autó, hogy bemész az első bontóba a szomszédban és 3 féle színű ajtóból választhatsz. Illetve nyilván a komolyabb futómű alkatrészek (lengéscsillapítók, lengőkarok) is drágák, főleg, hogy nincs belőlük 1000 fajta utángyártott, de mint írtam nem nagyon cserélte senki. Persze előbb utóbb kell majd, semmi nem tart örökké.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
[volkswagen_golf_iii_1.6_gt_special_nevre_irva_friss_muszakival], 2x volt feltéve, viszont a másikon a beltér is látszott, az is korrekt. Hátul is el. ablakos. BC van: hőmérséklet, fogyasztás, OLAJHŐ, vmi átlag megtett sebesség/idő.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #31098 üzenetére
(#31098) kornelka
90% pálya. Sőt, inkább 95%(#31113) w333
Van egy zúzott 98-as civicem, potom 360e km van benne, de én még el akartam menni vele 500e-ig.
Amennyit te lógsz a neten, simán össze tudod vadászni az alkatrészeket. Olcsón megszámítom.(#31133) Qtya123
Bogár a fülben... -
Integrale
veterán
Inkabb tartsa meg a Vectrat, ezzel semmivel sem lep elorrebb, sot. Az olajho miert nagy betu? Ja, tudom VW es mar a fordulatszam is az.
650-et egy kommersz Golf 3-ert, eszem megall. Lenne legalabb VR6, vagy G60.
Egyebkent is az a legjobb ut, ha berakja a parna ala a penzt, ul tovabbra is a Vectraban, majd amikor szaporodtsmak a forintok, akkor venni egy jot, ami tetszik is neki, egyszer kell jot venni, kulonben sosem lesz nyugodt[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #31137 üzenetére
Azt nem tudom miért akarja eladni, nyilván jobban jár, ha vár, de ezért a pénzért ez jó auto még mindig.
Rosszul se megy ezzel a motorral(azért leptem meg 1-2 nagyobb motoros drága autót városban), mert könnyű és a fogyasztás is 7-7,5l. Miért nagy? Attól, hogy nem VR6 vagy GTI, szerintem jó tisztában lenni az olajhővel. 50c.foktól mutatja. A víz attól hogy 90-en áll, semmit sem jelent, az olajhő 50sem votl ekkor. 60 felett azért már nyomtam neki, persze aki nem vigyáz rá nyilván tökmind1 mutatja vagy sem, engem speciel idegesít, hogy a 2.3-ba nincs ilyen.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz Qtya123 #31089 üzenetére
Nem lehet összehasonlitani igy a különbözö korosztalyokat.....regen a joöreg cocializmusban, vol a kis fizetesed, amit kölhettel 1 fajta kenyerre a boltban, kaptal a TSZ töl szolgalati lakast ingyé, a viz/fütes kb ingyé volt, külföldre nem mehettel, mobiltelefon/pc nem volt....a kis penzed amid megmaradt, vettel egy trabit/zsigat. Aztan annak örültel, azzal voltal el, mert nem volt mas.
Ma az x forintbol vehetsz autot.......vagy vegtelen a lehetöseg, amire költheted, millio hobbidlehet, utazhatsz, elektronikai kütyükböl a csillagos eg a hatar....nem az auto az egyetlen dolog, amivel hobbizhat az ember es mast nem tud csinalni a szabadidejeben, mint a garazsban bütykölni szvsz
(#31102) Anakin007 szerelöm anno ugyanezt mondta jo az opel, olcso, olcso fenntartani...de ö öngyilkos lenne, ha opelt kellene vezetnie....mondom miert? Hat mer unalmas, szürke, tucat auto...egyeb? ....nincs....jo auto? ....jo....megbizhato....igen.....ok, köszi, hozok holnap atnezni egy H satra GTC t
Pont letojom hany jön szembe, nekem ez nem szempont (amugy H GTC böl nem is sok). Meghibasodas, meg nem több, mint masik markanal. Az meg hogy 4 evig nem költesz ra, csak tankolod.....erröl leirtak mar masok, amit en is gondolok......en ha valami kottyan, zizeg, bizeg, akarmi, akkor szerelö, nezzek, meg csereljek, javitsak...akarmi...olyan hasznaltauto nincs amire nem lehet költeni, ha az ember jo allapotban akarja tartani . Ez csak az uj auto kivaltsaga
-
ballington
addikt
Hello.
Van itt köztetek gumis, vagy aki képben van gumi téren?
225/50 R17-es nyári gumit keresek, jelenleg napi min. 120km napi használtra.
30e alatt nem akarok, de őszintén szólva 40e-t se akarok már költeni rá darabjára. Hosszú távra tervezek.
Amiket néztem Dunlop BlueResponse, Goodyear EfficientGrip amik 40 alatt épp hogy, illetve 35 környékén hankook Ventus prime s1 v2, hankook v12 evo, ventus prime 1, 2. Utóbbiak milyenek?
Ahogy néztem teszteket, a drágábbak jól szerepelnek átlagban, a Hankook-ok viszont hol jobban, hol rosszabbul, hol ez, hol az a fajta szerepel jobban.
Fentiekhez nem ragaszkodom makacsul, ha van más alternatíva, amit javasoltok, örülnék neki.Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
SzlobiG
félisten
válasz ballington #31140 üzenetére
Nekem a V12 Evo bevált 235/45/17-es méretben még esőben is nagyon jól tapad viszont forgás irányos szóval nem lehet forgatni.
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31039 üzenetére
A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj!
Benzinnel semmi baj.
Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sra akkor van értelme a cserének de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.(#31139) Declare
Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokon végtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
Passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
lenko
aktív tag
-
8th
addikt
"A korszerűtlen, alacsony áron behozott használt autók konkurenciát jelentenek az új autók piacának"
Nem igaz. Egyébként is mit fáj az nekik ha gipsz jakab behoz(at) magának kintről egy 10 éves fullos 177hp 2.2 dízel RAV4 4wd-t 2.5 millióért? Azon elgondolkodtak vajon a főokosok, hogy ha ezt meg is tiltják attól még gipsz úrnak nem lesz varázsütésre 6.2M-ja egy 0km-es dízel Vitarára vagy más hasonló méretű teljesítményű dízel hobbiterepjáróra?
"A vásárlók számára ezek a sok esetben ismeretlen előéletű, 10-20 éves személygépkocsik már rövidebb távon is jelentős kiadást jelenthetnek a meghibásodások miatt."
Valóban? Egy 0km-es új autó értékvesztése az első XY évben sokkal nagyobb bukta mint egy import autó vásárlás utáni nagyszervíze - akár főalkatrész cserével együtt is - és további karbantartási költségei ugyanarra az időszakra vetítve. Gémosznál kissé túltolták a biciklit. A saját anyagi haszonszerzésük érdekében befolyásolni kívánják a szabad piacot. Kicsit olyan ez mint a taxisok vs uber ügy. Ha szarul megy a bolt iktassuk ki a konkurenciát. Magyarország jobban teljesít. Taps.
-
Skillet
addikt
Teljesen igaz. Először ügyesen lejjebb vitték a regisztrációs adót is (nekem pont jól jött akkor)
Aztán, ahogy nemrég itt a fórumban értesültem róla, behozták, hogy vagyonosodásit viszont fizetni kell az import vasak után
Remek. Igazi barmok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
A környezetvédelmi normák miatt nyafognak, csak arra nem gondolnak, hogy a magyar fizetések és az újautó árak nincsenek köszönőviszonyban. Ugyanúgy tudnék sírni egy új Focusban, BMW-ben mint most egy Civicben vagy akár egy swiftben, csak rövidebb ideig Plusz a magyar nagy része sokmindenre tud vigyázni, csak az autójára nem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Skillet #31142 üzenetére
a ccm szvsz egy adat a sok közül.....önmagaban semmit nem er. Szerintem ez csak egy ilyen berögzödes az elmult sok-sok evböl, amikor azzal, hogy 1,6 meg 1,4, meg 2,0 jellemezni tudtuk az autokat. Ma mar egyaltalan nem es szerintem ezen nem birnak sokan atlepni, hogy az 1,4 TSI az ma mar többet ad, mint regen egy 2,0.
Ugyan ez igaz most erre a helyzetre. Taat nak van egy 1,6 Golfja ha jol remlik
1600ccm 100lo (5600rpmnel) 145NM (3800rpm nel) 12s 0-100 12s 60-100
ezzel szemben most golf VII 1,4 tsi
1400ccm 150lo (4500rpm-6000) 250Nm(1500rpm-3500) 8,4s 0-100 a 60-100 at nem talaltam hirtelen, de 100%, hogy jobb.
Ezt talaltam, most hirtelen, de szvsu az 1.2 tsi is elveri az 1.6 szivot....akkor miröl beszelünk? azert azt ne mondd nekem, hogy visszasirod az 1,6 motorhangjat, ha csak 1.0 van es 3 henger
Tovabbra is tartom, hogy azt megertem, ha valaki visszasir egy regi elerhetö 320i e46 sor6 motort es hangot....de amugy a többi kisebb szivo semmivel nem ad többet, mint akar egy 3 hengere 1.0 tsi....szerintem.
mod:
en megertem, ha szapulja valaki az opelt, mert unalmasnak, tucatautonak talalja....izlesek es pofonok... nincs ezzel baj....en meg soha nem ülnek be pl egy toyotaba, de beszeltünk itt mar a belsö design rol is, pl Lexus vs BMW/audi....szamomra egy lexus belsö design az egy kategoriakkal van lejjebb, mint egy bmw/audi pl....ettöl meg jo auto a lexus, de nem kellene, mert nem jön be....nincs miert, nem udom megindokolni...csak
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31148 üzenetére
Miért 1.4-essel meg 1.2-essel hasonlítod, amikor ő 1.0-ra akarja cserélni?
És 3 hengerről még mindig nem volt szó! 4 henger, 1000ccm.
És 3 hengeres meg aztán pláne nem kellene(#31147) Melack
Azt sem tudom, mi az a 806/gv[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Kupon kunyeráló
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Mobil flották
- PlayStation 3
- További aktív témák...