- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autodesk - Revit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Ez igza, de nézd meg ugyanezt 10 év múlva.
A mostaniból már csak 330i 6 hengeres, tehát tizedannyi lesz a piacon, mint most van.Egyébként meg a 20i is kellemes, finom gép.
Declare: persze, szívóból sem volt mind jó, Opel szívói egy időben közismerten szarok voltak.
Viszont azért a turbó korszak első fecskéi szinte kivétel nélkül kényesek. Lásd: koria tsi, Prince.
(Nyilván most benzinesről beszélünk, a dízelek régebben turbósak)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #31051 üzenetére
Persze, ezt is adom de irtam is....minden kezdet nehez....de ha kiküszöbölödnek a hibak (es lehet amik most jönnek, ott mar ez meg is van), akkor lehet ez a TSI korszak is jo.szvsz
Az hogy eltünik az elerhetö 6 hengeres szegmens (pl 320i) az valoban sajnalatos de csak a hang miatt....nekem teljesitmenyben a 320i csalodas volt.
(#31054) lenko hany darab "kis szvo benyast" nyirtal ki vagy barataid, ismeröseid? Vagy olvastad a Zinterenet?
(masik: "alapbol nem megy" . egy 1.2 tsi alapbol jobban meg, mint egy 1.4 es szivobenzin, pont a nyomatek miatt nem kell nyelgazon menni, mint mondjuk egy 1.4 essel )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Mint ahogy az opel 1.6 os szivo benzinesei között is van egy szeria, ami uj kora ota eszi az olajat, vagy a passat 2.0 dizeles egyik szeriaja is ...illetve kb mindenhol vannak ilyen bugok. Kinyirni meg barmilyen motort ki lehet, kicsit/nagyot/turbosat/szivot....ugye ezert nem km alapjan veszünk autot
-
Integrale
veterán
válasz Declare #31055 üzenetére
Alapból alatt azt értette, hogy amíg nincs felépülve a nyomás, ez az 1.2 TSi-nél 1600 rpm, szóval elég alacsony, de a korábbi kisturbósokra nem ez volt jellemző, lásd Charade, Uno, Delta HF (1.6) stb-re az volt jellemző, hogy viszonylag későn indult meg, addig csak egy 1.0; 1.3; 1.4; 1.6-os szívó.
Mindet ki lehet nyírni, csak valamelyiket könnyebb, a turbo miatt pedig sebezhetőbbek, bemelegítés, hűtés, olajcsere.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31052 üzenetére
Van igazság abban, amit mondasz, annyiban okoz "gondot" a turbó, hogy sokkal kevéssé viseli el a kormot, mint egy szívó. Tehát egy közvetlen befecskendezéses szívónál is kormol a közvetlen befecskendezés, csak nem nagyon van belőle probléma.
Lásd: IS250, GT86, stb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
-
w333
félisten
Kozmetikában melóztam 8 évig ... volt hogy haza kellett szállítani !
Van 1-2 kereskedő ismerős is akinek vittem autót, és néha még az egyik ismerős (sofőrszolgálatnál is segédkeztem) szóval így
Nagyon sok sz*rt vezettem már ... szinte kb. mindent ami létezik
Pl. ezt az autót Link 3 éven keresztül hetente 2-3X legalább
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Integrale #31058 üzenetére
Mint irta, szivorol beszelt, amit igy plane nem ertem, hogy jött megint a temahoz, de mind1 is
1.2 tsi 1600 alatt meg sem mozdul gondolom, szoval, nem hiszem, hogy az alatt van nyuzva de a sima 1.2 sem.....ellenben mondjuk 2500, 3000, 4000 nel az 1.2 tsi csinal valamit, az 1.2 az ott sem semmit.
Teny, hogy a turbosat könnyebb egy botlabu/nemtörödöm/minekazolajcsere embernek kinyirnia....
(#31065) w333 M4, M3, mustangon at az összes kocsi kulcsat odadobaltak, hogy vidd haza? az eleg menö nekem lenne egy M4 em, szerintem azt se engednem meg, hogy mas ranezzen, nem pedig odahajitanam a kulcsot, hogy fiatal sracok csapassak körbe vele budapestet, ha lemostak
kemeny ez a video "kölcsönadtam neki"
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Declare #31066 üzenetére
Ezeknek az autóknak a 80% mind céges és mindegyiken Casco van és általában tartós bérletbe veszik őket, ismerős akinek a 458 volt csak annyit mondott hogy ha megveszi akkor 3 év alatt többet bukik rajta mint a tartós bérleten csak benzint kell bele rakni és jár vele bármi elromlik meghibásodik, gumicsere stb. mindent a tartós bérlet fizet, szóval ők pont lesz*rják hogy haza kell vinni az autót mellette ott van még neki egy M3, új GTR, 2 db. X6 szóval van mibe válogatni
(#31067) [rvilike]
Miért hajtottam volna meg ? nem vagyok h*lye ... nem kockáztatok ilyen hülyeségeken, de volt már olyan hogy a tulajdonos mellettem ült és mondta hogy nyomd már neki hiszen ez erre való ne foglalkozz a trafipaxal és rendőrökkel
Egy időben a Sport autó újsággal szerződésben voltunk és minden új autót amit leteszteltek nálunk tisztították, voltam 1-2 ilyen teszten pl az Alfa 159 Brera biturbó és Lancia Delta, új A8, új 7-s stb. még sehol nem volt mikor én már rég vezettem!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Declare
őstag
Figyi, letszi ne irj nekem cimezve...nem birom megallni, hogy ezekre a bedobott 1 mondatos elet bölcsessegeidre ne valaszoljak....tudom ez az en hibam.....(azert zörög az auto mert sok benne a km, a kis benzin az szetesik 100k km alatt, aki gazdag az mindlopta/csalta...) .....nyilvan.... rohaggyonmegazösszesakinekjobbazelete......anyam....
-
w333
félisten
Sokan nem is láttak még ilyet ... mikor én már 2 éve vezettem BMW i8 -t
Különben elárulom hogy ennek is van ám egy hatalmas nagy hátránya ... el nem tudjátok képzelni milyen érzés az amikor egész nap ilyen autókat kell vezetni majd a nap végén mikor hazamegyek beleülök a 23 éves lefingott Vectrába ... komolyan néha üvölteni tudnék !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31071 üzenetére
W333-nak ment volna, félre ment ezért sorry.
Viszont engem speciel nem érdekel kinek mire miből futja, ezek csak tények.
Tudok olyat is, aki most vett helikoptert.(lambokra ferrarikra ráunt) Aztán róla se lehet elmondani, hogy ma született bárány,[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
Tankold tele egyszer az eggyiket, dobj be a csomiba pár hordo üzemanyagot, aztan:
Bp - Rotterdam - komp - Beliz (nincs kiadatas)
Ha valakinek van otthon 6db ilyen 40-100 millios lizing autoja, az nem fog eleted vegeig kergetni....biztositva van a lizingtarsasagnak is, szoval ök sem....a biztositok meg altalaban jol elnek, szoval 1db Belizbe szökött ferrari utan ök sem mennek sokaig szvsz...problem solved
Kerdes?
-
w333
félisten
válasz Declare #31075 üzenetére
Ennyi ...
Szerk.
A franc sem tudja már hogy mit kéne lassan nézni, méretben G Astra - Vectra, ha odalépek neki akkor menjen, és ha valami elromlik akkor ne költsem rá a gatyámat, biztosítás ne legyen több mint évi 50k, fogyasztás városban 10-12L, létezik egyáltalán ilyen autó 600-700k -ért vagy felejtsem el az egészet ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
Még mindig azt mondom, hogy Mondi 2.5 V6, vagy 3.0 V6.
2.5 V6 900k környékétől...Kicsit tegyél hozzá a kerethez.
De ha az 1.0 Suzuki kevés, és menetteljesítményt, erőt akarsz, nem fog menni, hogy olcsó fenntartású legyen, de jól is menjen. A 2.5 V6 szerintem jól megy, de egy szimpla gyújtáskábel + gyertya csere 60k. Én kijöttem 50k-ból mert NGK lett a kábel is gyári helyett. Kuplung szett szereléssel 140k, xenon stb...Tehát nem Suzuki szint fenntarthatóságban. Most cserélnem kell bal hátsó kerékagyat, ami egyben van az ABS jeladóval. Gyári 90k. SKF-et veszek, de szereléssel ez is lesz vagy 50k. Szóval jól gondolod meg mire van keret. Mert egy 2.5 V6 nem minimálbérből fenntartható autó, és az sem mellékes, hogy 480km-t mész el 59L benyából,...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #31078 üzenetére
Na jó...de az egyrészt dupla annyi, mint a keret, másrészt a gumi minden autón költség. Mondi 16-os felniére 25-30k/db egy premium gumi, és kell rá a prémium. Sokan a gumin spórolnak. Öreg hiba.
Annyit számít, hogy hihetetlen. Vizes úton sem veszek vissza, és sosem volt még felúszásom, vagy csúszás, és nagyon jó a tapadás kanyarban is.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
w333
félisten
Nézegettem őket ... még MK2 -t is de az már nagyon drága !
Igazából egy 2.0i G Astra lenne talán a legjobb de sajnos nagyon ritka !
Nem azt mondom hogy Suzuki árban legyenek az alkatrészek de azt sem hogy a gatyámat ráköltsem, Honda Accord 6 Gen 1.8 vagy 2.0i mennyire jó ?
A4 B5 1.8i vagy 1.8T jó lenne na de a lengőkarok + kettőstömegű sem olcsó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
válasz mdani01 #31081 üzenetére
Ti miről beszéltek? 1,89M? 700k-hoz képest potom 1,2M több.
Olvastad mennyiért néz autót? Szerintem nem.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
Qtya123
őstag
válasz Declare #31039 üzenetére
6 henger-8 henger.... Hát igen, eléggé leáldozóban van az új autók között és a majdani 10+ éves autók között tényleg csak a full full felső kategóriákban lesz 4+ henger. Elmúlik az az idő, hogy válogathat az ember a még fenntartható 10+ éves sokhengeresek közül. Most még van elsőkerekesekből is viszonylag több V6, hátsóból már árnyaltabb a kép, de még van megfizethető választék. Térjünk erre vissza mondjuk 2025-ben és sírva fakadunk.
Én úgy gondolom egyrészt az Euro normák, a fogyasztói társadalom még erősebb előtérbe kerülése és nem utolsó sorban az emberek igényei kiölik ezt az egészet. Ha csak az emberi tényezőt nézzük, itt a Z generáció például. A 80-as 90-es évek elején született fiatalokban/fiatal felnőttekben még nagy számban megvan az autóbuzi. Ott még sokaknak számít, hogy hol hajt az autó, milyen a hangja, milyen a vezetési élménye. Családalapítás előtt meg aztán főleg sok esetben szempont ez az autóvásárlásnál.A Z generációnál már nagyobb a technokraták aránya és amúgy sem érdekli őket már annyira ez az autómizéria. Volt is róla több cikk, hogy a mostani 18-24 évesek között a felmérés szerint már sokan az autóvásárlásnál a praktikumot meg fogyasztást meg miegymást nézik. Mi még örültünk, ha volt egy autónk, amit szerelgethettünk huszonévesen, most már erre nincs igény. Fura nekem is hallani, mikor 20-21 éves ismerősök arról beszélnek, hogy jaj praktikus az 5-ajtó, meg kicsi kerék legyen rajta, mert olcsó a gumi, meg úúúrIsten 8 literes fogyasztás????
Ez van, elkurvult a világ.
10 év múlva mi meg idegbetegséget fogunk kapni, mert csak a lelketlen autókat tudjuk megvenni használtan.
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #31089 üzenetére
10 év múlva, amikor már 30-45 éves és családos lesz az Y generáció, valószínűleg mi is többre fogjuk értékelni a csendben, minimális beavatkozás mellett elközlekedő lelketlen autókat. más kérdés, hogy ha van rá igény és keret, kell mellé egy élményautó hétvégére, de azért lássuk be, hogy a mostani agyonszabályozott és agyontraffipaxozott világban jobb is, ha nem csábít száguldozásra egy autó, mert hamargyorsan nagyon drága lesz a közlekedés.
és az autógyártók nem hülyék, ha a fiatalokat helyből nem érdekli, a mi generációnkat hamarosan nem fogja érdekelni, a nálunk öregebbeket meg már nem érdekli (kivéve a kapuzárási pánikot) a motorhang, sportos vezetés és kellékei, így nyilván a jól fizető többségnek gyártanak autókat és nem a hangos, de tízéves autót vásárló autóbuzi közösségnek. -
w333
félisten
válasz MunezXBK #31088 üzenetére
Nem ezt mondtam ... de nem akarok úgy járni hogy 600k -ért megveszek egy ilyen autót aztán 2 hónap múlva ráköltök még 300k -t
Ezek olyan alkatrészek hogy benne van a pakliban bármikor szétmehet, amelyik autóban pedig ugye nincs ilyen ott nincs mi elromoljon !
Nekem valami kiforrott konstrukció kell mint pl. egy 6 Gen. Accord !
(#31092) MunezXBK
De ha nincs több keretem rá akkor miből vegyek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
userxy
őstag
Hellló!!!
Mai történés, nem én voltam a hibás. Főúton mentem és egy fasz úgy gondolta felesleges elsőbbséget adni.
Kérdésem az, hogy ha van itt karosszéria szaki és fényező szaki, egy közelítő becsléssel tudna nekem rá mondani hogy mibe fáj ezt javíttatni.
Bal első sárvédő
Lökhárító nem tört
Motorháztető
Fényszóró
Ködlámpa
HűtőrácsA kasztni maga annyira nem baszódott meg vagyis még nem látni hegesztések a helyén és a motorháztető is teljesen a helyén maradt.
Holnap megyünk a másik tag biztosítójához azután jön vmikor még a kárszakértő.
-
z123456789
addikt
válasz mdani01 #31081 üzenetére
Ahhh!
A Lexus IS200 ajánlott vétel? Ez most komoly? Miért most mutogatjátok?(#31078) EQMontoya
Ezt a fenntartás dolgot most poénból írtad nem? Elromlik benne valami, azt csókolom. Vagy annyire nem romlik el ezekben semmi?Nekem nagy álmom volt a Lexus valaha, és ez a forma a hátsó kerék meghajtással a mai napig szerelem.
Még nem vettem meg az Accordot.
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #31097 üzenetére
Minden elromlik.
Nem a motor, még nem a váltó fog megmakkanni, de ha itt futna pesten, tuti vége lenne, mint a botnak.
Amugy még budan többnyire jobb utak vannak, de itt pesten vannak olyan helyek, ahol nem terepjáró, hanem tank kéne. -
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bundle topik
- Lightyear - befektetési app
- Autós topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer