- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- OpenWRT topic
- VPN topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bitpork #30237 üzenetére
Nem erőlködés ez, hanem ecu remap lényegében. Simán van ennyi a motorban és a turbóban. És ezzel inkább nő a hasznos nyomaték tartomány. A kocsi jó, kipróbáltuk. Németből jött 2014ben. Decemberi a szerviz rajta. Szépen megy nem rángat, nem nyiszog. 20ezrenkent volt a gyári szerviz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
EQMontoya
veterán
Vajon ez a setup gyári?
Nagyon vagány a bordó tető, de külföldön sem nagyon láttam ilyet és gyanús, hogy több hónapja nem tudták eladni a kocsit.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #30240 üzenetére
Nagyon baba és nem drága. Ha van pénzed tankolni akkor hajrá!
mod:
EQMontoya: Sztem ez nem gyári tető (attól még lehet jó). Haver vett egy ilyet kintről azon is ilyen színű tető volt és az nem gyári volt. Meg ez túl jó kondiban van ahhoz hogy az eredeti tető legyen (amitől még mindig lehet jó!).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blt.62
őstag
Vegyem vagy inkább ne???
MegtorloXp
-
EQMontoya
veterán
válasz blt.62 #30257 üzenetére
Sötétítés kicsit oláh, de amúgy az ülés alapján hihető, hogy tényleg ennyi van benne.
Szépen leinformálni az új magyarorszag.hu-s appal, hogy mikor mennyi volt benne, átnézetni márkaszervízben, felkészülni rá, hogy kényesebb konstrukció, és ha ezekből az jön ki, hogy oké, akkor hajrá!Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz blt.62 #30257 üzenetére
Típusok: Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 (és Allroad) 2.5 TDI, Audi A8 2.5 TDI, Škoda Superb 2.5 V6 TDI, Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI
Indok: A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben.
Szóval ha nem akarsz magadnak bajt vásárolni akkor inkább neee !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Na akkor válasz válasza
Esikszét.
Inkabb 1.6, mint 1.5, mert ugyanannyit eszik, de az 1.6 minden téren jobb.
Ha esztétikailag még bír vele a leendő tulaj barátkozni, akkor inkább sedan, az made in japan, annak nulla, azaz nulla db (típus)hibája van.
Ellenben a magyarral, amin a katalizátor tipushibaja, 2008 után javították, előtte folyamatos check engine, katalizátor hatásfok gyenge címszóval (p0420), illetve hamarabb is oaszetorik. Ha még nem tört össze, akkor nincs baj, ki kell törölni a hibakodot, semmi baja nem lesz az autónak.
Ezen kívül a magyar kis ipari rugok törnek még, mint a ropi, de ezt vételkor látja az ember.
Mas baja nem nagyon van, amugy jó kis gépek.
Ja de, lopják, ezért casco kötelező! -
válasz MunezXBK #30261 üzenetére
Én is akartam írni , de már belefáradtam. Nulla tapasztalattal szidni kell mindent amit hülyék egyszer lehúztak.
Hagyd rá szerintem, nincs értelme bármit is írni, mert aki csak a neten tájékozódik, az mindent elhisz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #30255 üzenetére
Kellemes... csajos
De a véleményem nem mérvadó, nekem az S2000 is puncsos, mint tudjuk
Nem is tudom, akkor mit mondjak rá... kapuzárási pánikos vas
Erőműnek azért erősen túlzás... lomha
Biztosan kell ez neked?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
runner 125
nagyúr
-
válasz runner 125 #30273 üzenetére
Kurblis klíma? Pfej...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #30273 üzenetére
Nem utolagos, angol es ir piacon eleg sokat latni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Skillet
addikt
Azt én is láttam, az 0-60mph, de a 0-100kmh nagyjából 8mp. Persze az sem sz@r. 1.6vti kategória
Jóvan, csak viccelek. Persze biztos, hogy nem vennék ilyen aut... izé, kocsit... de ha mégis megszállna valami démon és megtenném, biztosan valami combosabb motorral, hogy amikor úgy adódik, esetleg ne autózzon körbe egy szivik[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Graphics
Jómunkásember
válasz EQMontoya #30132 üzenetére
Megvéve, sokat nem kínlódtam vele, megnéztem, ami jó az jó, az esztétika közepes, nekem céleszköz.
Most már nyugodtan parkol az Audi 80 B4 1.9 TDI mellett a kis benzines Honda. Fura páros, mert mindkettő egy műszaki manna Semmi baj nincs velük.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
8.4 az [link]
Az se rossz, de a jó az nem ilyen Pláne a Z3-mat nem az MX5 alternatívájaként mondják, messze nem annyira élvezetes meg agilis, hogy akár egy 1.8-as motorral is tökéletes legyen. Inkább az a krúzolós, stílusos kis roadster, persze jó azért vezetni de pont emiatt én tuti a 3 lityós motorral venném, akkor menjen rendesen hogy ott meg hozzátegyen az élményhez amennyit lehet [link][ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
7.9 claimed, ami a gyári adat.
Amit minden kocsi röhögve tud.
Szóval ha valami botlábú 8.4-et mért, az nem mérvadó.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
készségesek voltak ma, megcsinálták a felniket, egyik oldalról hiányzott 10 gramm, a másikról 40 gramm. de még ezek után sem vagyok teljesen biztos benne, hogy jó de lehet már csak placebo. elvileg csütörtökön megy műszakira, utána/előtte lehet megnézem vele a Zack által ajánlott gumist is. ha addig belemegy így egy ezres a kocsiba az okozhat gondot?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
-
Integrale
veterán
Na ja, 2000-ig ezeket is érinti a futómű rögzítési pontok repedése, a beázó tető pedig '96-'02 között végig.
MX5-öt merevebbnek mondják, Z3-at a korabeli teszteken megszólták, hogy remeg a kaszni, ami a futóműre sincs jó hatással.A Coupe szvsz szebb, a roadster aranyaiban olyan, mint ha egy pitbullra egy agar farat akasztanank.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Graphics
Jómunkásember
-
stickermajom
addikt
Szereléssel együtt kb. milyen összeg körül szoktak 4 porlasztót bemérni?
-
nagyúr
Eladták a Focust, a tulaj vitt egy vevőt, fél óra múlva mentem volna átnézetni és esetleg foglalózni. Úgy látszik az égiek és/vagy a karma nem akarja, hogy én eladjam a kisribit...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- EAFC 24
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...